REKLAMA

FAQ

Pytania ogólne

Jak słuchać Radia TOK FM przez internet?
Na naszej stronie możesz słuchać transmisji Radia TOK FM na żywo (tzw. streaming), a także słuchać Podcastów TOK FM (czyli zarchiwizowanych nagrań naszych audycji).

Żeby włączyć transmisję na żywo, kliknij czerwony przycisk „Słuchaj on-line” w górnej części strony. Żeby posłuchać najnowszych podcastów z audycji TOK FM, wejdź na stronę PODCASTY lub na stronę konkretnej AUDYCJI.

Uwaga: zalecamy korzystanie z najnowszej dostępnej wersji przeglądarki internetowej Firefox lub Chrome.
Dlaczego nie działa mi odtwarzanie na Waszej stronie?
Do prawidłowego działania odtwarzacza audio niezbędne jest korzystanie z możliwie najbardziej aktualnej wersji przeglądarki internetowej. W przypadku wystąpienia problemów technicznych zalecamy kilkukrotne odświeżenie strony przez wciśnięcie skrótu klawiszowego CTRL+R, a w razie braku poprawy wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (uwaga: może to spowodować usunięcie historii przeglądania).

Jeżeli mimo wykonania tych czynności problem nie ustąpił, prosimy o przesłanie na adres pomoc@tok.fm następujących informacji:
  • możliwie dokładny opis problemu,
  • z jakiej wersji przeglądarki internetowej Pan/Pani korzysta.
Czy w Podcastach są wszystkie audycje TOK FM?
Wszystkie podcasty dostępne na stronie internetowej oraz w aplikacji „TOK FM” pochodzą z audycji emitowanych na antenie Radia. Są to zarówno audycje emitowane aktualnie na antenie, jak i cykle archiwalne - których emisja na antenie została już zakończona. Najstarsze podcasty pochodzą z listopada 2013 roku. Żeby sprawdzić, czy dana audycja antenowa posiada archiwum podcastów, wejdź na jej stronę przez link AUDYCJE.

Uwaga - z powodów licencyjnych nie udostępniamy podcastów zawierających chronione prawem autorskim utwory muzyczne.
Jak wyłączyć reklamy przed Podcastami?
Zaloguj się do swojego konta, a następnie wykup odpowiedni wariant dostępu Premium na stronie www.tokfm.pl/premium.
Jak skorzystać z RSS audycji Radia TOK FM?
Aby uzyskać dostęp do linków RSS audycji zaloguj się, a następnie wykup odpowiedni wariant dostępu Premium na stronie www.tokfm.pl/premium.

Jeżeli już kupiłeś usługę, po zalogowaniu przejdź do wybranej audycji i kliknij ikonę na jej stronie – w ten sposób uzyskasz dostęp do indywidualnego linku RSS.
Jak skontaktować się z Redakcją lub autorami audycji?
Kontaktowy adres email do autorów naszych audycji można zwykle znaleźć na stronach wybranej audycji. Jeśli masz pytanie techniczne dotyczące, uważnie przejrzyj pytania i odpowiedzi na tej stronie.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie lub chcesz napisać do Redakcji, napisz do nas na adres: radio@tok.fm.
Jak wyłączyć blokowanie reklam w serwisie TOK FM?
Aby odblokować reklamy w serwisie, należy w dodatku blokującym reklamy (np. AdBlock, AdBlock+, itp.) wyłączyć blokowanie reklam na stronie audycje.tokfm.pl, lub też całkowicie wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej dodatek blokujący reklamy. Po wyłączeniu blokowania reklam należy odświeżyć stronę.

Zobacz, jak wyłączyć blokowanie reklam - w zależności od posiadanej przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer.

Dostęp Premium i płatności

Dlaczego pobieramy opłaty za niektóre usługi?
Słuchacze Radia TOK FM od wielu lat korzystają z obszernego archiwum podcastów, w którym co dzień udostępniamy kilkanaście godzin nagrań audycji. W tym celu stworzyliśmy rozbudowany, obsługiwany przez wiele osób i stale aktualizowany system techniczny, który umożliwia sprawną dystrybucję podcastów na stronie internetowej i w aplikacjach mobilnych.

Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie opłat za dostęp do niektórych usług i treści, aby choć częściowo pokryć znaczne koszty, które generuje bieżące utrzymanie, obsługa i rozwój tego systemu. Chcąc nadal oferować i rozwijać usługi dodatkowe, których niestety nie da się sfinansować samymi wpływami z reklam antenowych, musimy na nich dodatkowo zarabiać. Należy tu zaznaczyć, że zasadnicza część działalności naszego Radia - czyli codzienna emisja programu na żywo w eterze i w internecie - jest i zawsze pozostanie bezpłatna.

Użytkownikom płacącym za dostęp Premium do usług dodatkowych pragniemy w tym miejscu serdecznie podziękować i podkreślić, że bardzo doceniamy Państwa zaufanie oraz ważny wkład w rozwój naszej oferty internetowej.
Na czym polega dostęp Premium?
Dostęp Premium jest usługą płatną, która umożliwia:
  • słuchanie Podcastów na stronie audycje.tokfm.pl bez dodatkowych reklam wideo;
  • dostęp do Podcastów przez aplikację TOK FM na urządzenia mobilne z systemem Android, iOS oraz Windows Phone;
  • dostęp do indywidualnych kanałów RSS z podcastami audycji TOK FM.
Dostęp Premium można zakupić pod adresem www.tokfm.pl/premium.
Jakie są warianty dostępu Premium i jak można je kupić?
Oferujemy następujące warianty usług Premium:

1) Usługa „Tylko WWW” umożliwia dostęp do Podcastów TOK FM bez dodatkowych reklam audio i wideo, emitowanych przed nagraniami na stronie internetowej, przez okres: 1, 3, 6 lub 12 miesięcy. Dodatkowo wyłączane są reklamy przed transmisją Radia na stronie.

2) Usługa „WWW i Telefon” umożliwia dostęp do Podcastów TOK FM bez reklam na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej TOK FM, na jednym urządzeniu mobilnym, przez okres: 1, 3, 6 lub 12 miesięcy.

Opcje dodatkowe, możliwe do dokupienia w usłudze „WWW i Telefon”:
  • dostęp do indywidualnego kanału RSS,
  • dostęp dla dodatkowych urządzeń mobilnych które można przypisać do konta (maksymalna ilość urządzeń: 5).
3) Usługa „Pakiet Maksimum” umożliwia pełny dostęp do Podcastów TOK FM bez reklam na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej TOK FM, na 3 różnych urządzeniach mobilnych, a także dostęp do indywidualnego kanału RSS - przez okres 12 miesięcy.

Opcje dodatkowe, możliwe do dokupienia w usłudze „Pakiet Maksimum”:
  • dostęp dla 2 dodatkowych urządzeń mobilnych (maksymalna ilość urządzeń: 5).
Wyżej wymienione warianty można zakupić na stronie www.tokfm.pl/premium, płacąc przelewem internetowym lub kartą płatniczą.
W jaki sposób kupić dostęp Premium lub go rozszerzyć?
Jeżeli nie masz jeszcze wykupionego dostępu Premium, przejdź na stronę www.tokfm.pl/premium i dokonaj zakupu wybranej usługi przez formularz.

Jeżeli masz już wykupioną usługę i chcesz dokupić dostęp do indywidualnego kanału RSS lub dostęp dla dodatkowego urządzenia mobilnego, przejdź do swojego konta na stronie audycje.tokfm.pl/profil i dokonaj odpowiedniego wyboru.

Jeżeli posiadasz usługę „Tylko WWW” i chcesz zakupić dostęp dla urządzenia mobilnego lub/i kanału RSS, przejdź do strony www.tokfm.pl/premium i dokonaj zakupu usługi „WWW i Telefon” lub „Pakiet Maksimum”.
Opłaciłem usługę, ale nadal widzę reklamy. Dlaczego?
Aby skorzystać z wykupionego wcześniej dostępu Premium, musisz zalogować się do swojego konta w serwisie TOK FM.
Jak aktywować Kod Promocyjny z dostępem Premium?
Aby aktywować kod promocyjny, należy najpierw zalogować się do swojego konta w serwisie TOK FM. Jeśli nie masz jeszcze konta użytkownika, możesz je zarejestrować pod tym adresem.

Po zalogowaniu w serwisie przejdź na stronę tokfm.pl/premium i kliknij link „Mam kod promocyjny”, znajdujący się w górnej części strony. Po wklejeniu kodu w formularzu zatwierdź operację przyciskiem „Użyj kodu”. Po pomyślnej aktywacji kodu możesz już korzystać z Dostępu Premium.

Uwaga – kod promocyjny można aktywować wyłącznie na koncie użytkownika, które nie posiada w danej chwili żadnych aktywnych pakietów Dostępu Premium.

Aplikacja mobilna TOK FM

Jak anulować subskrypcję w sklepach: Google Play, App Store?
1) Android: zaloguj się do sklepu Google Play i po wejściu na stronę aplikacji TOK FM kliknij przycisk „ANULUJ SUBSKRYPCJĘ” (zobacz szczegółową informację).

2) iOS: Subskrypcję możesz wyłączyć w ustawieniach App Store (zobacz szczegółową informację).
Jak słuchać Radia TOK FM na smartfonie?
Żeby słuchać transmisji na żywo lub Podcastów Radia TOK FM na urządzeniach mobilnych, należy pobrać aplikację „TOK FM”. Aplikacja dostępna jest na telefonach z systemem operacyjnym Android (od wersji 2.3), iOS (telefony iPhone z systemem 6 i 7) oraz Windows Phone 8.

Żeby pobrać aplikację, należy wejść ze swojego telefonu do sklepu z aplikacjami lub na stronę www.tokfm.pl/pobierz, na której nastąpi przekierowanie do sklepu z aplikacjami (na urządzeniach z systemem Android, iOS oraz Windows Phone 8).

Instalacja aplikacji i korzystanie z transmisji Radia TOK FM na żywo są całkowicie bezpłatne. Dostęp do Podcastów w aplikacji – po wykorzystaniu darmowego okresu próbnego – wymaga zakupu dostępu Premium lub odpłatnej subskrypcji przez sklep z aplikacjami.

Uwaga: podczas korzystania z aplikacji zalecamy korzystanie z połączenia WiFi, ponieważ korzystanie z połączenia komórkowego może wiązać się z naliczeniem przez operatora sieci komórkowej dodatkowych opłat (opłata za transfer danych).
Jak wyłączyć powiadomienia "push" w aplikacji?
Android: Wybierz kolejno z menu urządzenia - Ustawienia > Więcej > Menadżer Aplikacji > TOK FM, a następnie odznacz "Pokazuj powiadomienia".

iOS: Wybierz kolejno z menu urządzenia - Ustawienia > Centrum powiadomień > TOK FM, a następnie wyłącz powiadomienia dla tej aplikacji.

Windows Phone: Wybierz kolejno z menu urządzenia - Ustawienia > Powiadomienia + akcje > TOK FM, a następnie wyłącz opcję "Pokazuj powiadomienia w centrum akcji".
Jak zapłacić za dostęp do Podcastów w aplikacji mobilnej?
Można to zrobić na dwa sposoby:

1) Kup dostęp Premium na stronie www.tokfm.pl/premium, a następnie zainstaluj aktualną wersję aplikacji i przypisz swoje urządzenie mobilne do opłaconego konta. Ten sposób jest najbardziej korzystny cenowo i umożliwia zakup usług dodatkowych.

2) Kup subskrypcję mobilną w aplikacji (w zakładce „Mój TOK”), za pośrednictwem sklepu z aplikacjami dla systemu Android, iOS lub Windows Phone. Ten sposób nie umożliwia korzystania z usług dodatkowych.

Uwaga: płatność kartą upominkową Google Play nie jest dostępna w aplikacji TOK FM.
Jak przypisać urządzenie do konta w serwisie TOK FM?
Przypisanie urządzenia do konta użytkownika jest możliwe wyłącznie po zakupie odpowiedniej usługi na stronie www.tokfm.pl/premium. Można to zrobić na dwa różne sposoby:

1. Bezpośrednio w aplikacji na urządzeniu mobilnym (system AndroidiOS):
  • Zainstaluj aktualną wersję aplikacji TOK FM.
  • Uruchom aplikację, przejdź do ekranu „Ustawienia”, wybierz opcję „Przypisz urządzenie do konta”, a następnie postępuj według instrukcji na ekranie urządzenia.
2. Na komputerze (dostęp dla urządzeń z systemem Android, iOSWindows Phone):
  • Zaloguj się do swojego konta, następnie na stronie audycje.tokfm.pl/profil, w sekcji „Dostęp mobilny”, kliknij w przycisk „Edytuj”.
  • Uruchom aplikację TOK FM w urządzeniu, które chcesz przypisać do konta, przejdź do ekranu „Ustawienia” i wciśnij przycisk „Identyfikator urządzenia”.
  • Przepisz pełny identyfikator urządzenia w polu „wpisz ID urządzenia” na stronie internetowej konta. Sprawdź poprawność identyfikatora i kliknij „Zapisz”.
  • Zamknij i uruchom ponownie aplikację mobilną. Potwierdzeniem poprawnego przypisania urządzenia do konta będzie odpowiedni komunikat.
  • Jeżeli nie udało się przypisać urządzenia, sprawdź poprawność ID urządzenia przepisanego w koncie. Żeby uniknąć pomyłek, możesz skopiować ID w aplikacji i przesłać je na swój komputer.
Moja subskrypcja mobilna została anulowana. Dlaczego?
Subskrypcja mogła zostać anulowana z kilku powodów:
  • na karcie przypisanej do Twojego konta Google Play lub iTunes brakuje środków,
  • wkrótce upłynie termin ważności karty przypisanej do konta,
  • subskrypcja została ręcznie anulowana w sklepie Google Play lub iTunes.
Mam problem techniczny z aplikacją. Co mam zrobić?
1) Jeśli odtwarzanie radia na żywo i/lub podcastów archiwalnych jest przerywane:
  • Upewnij się, że posiadasz szybkie i stabilne połączenie z internetem.
  • Jeżeli korzystasz z sieci WiFi, upewnij się, że nie posiada ona zabezpieczeń, które mogą powodować problemy. Możesz to zrobić, sprawdzając działanie aplikacji na innym, alternatywnym łączu WiFi.
  • Upewnij się, czy nie masz włączonych aplikacji, które mogą wpływać negatywnie na odtwarzanie – np. aplikacje wykorzystujące w dużym stopniu połączenie internetowe, aplikacje przyśpieszające pracę urządzenia lub oszczędzające energię.
2) W przypadku innych problemów związanych z działaniem aplikacji, wykonaj poniższe czynności sprawdzając po każdej z nich, czy problem nadal występuje:
  • Odinstaluj aplikację, a następnie zainstaluj aktualną wersję aplikacji ze sklepu.
  • Uruchom ponownie swoje urządzenie.
  • Wyczyść wszystkie dane aplikacji (tylko na systemie Android).
Jeśli problem nadal występuje, napisz do nas wiadomość email na adres pomoc@tok.fm ze szczegółowym opisem problemu. Koniecznie podaj w treści model i wersję systemu operacyjnego Twojego urządzenia oraz wersję aplikacji. W miarę możliwości dodaj też zrzuty ekranu.

Zgłoś problem

Jak zgłosić pytanie lub problem techniczny?
Zanim prześlesz zgłoszenie, upewnij się, że odpowiedź nie znajduje się powyżej.
Pomocnym w sprawnym rozwiązaniu problemu lub udzieleniu odpowiedzi, będzie określenie rodzaju przeglądarki lub modelu urządzenia, których zgłoszenie dotyczy.
Wiadomośc z takimi informacjami prześlij na: pomoc@tok.fm.
REKLAMA