REKLAMA

FAQ

Pytania ogólne

Jak zmienić hasło do konta na Tokfm.pl?
Do Tokfm.pl można logować się kontem użytkownika Tokfm.pl (które powiązane jest z kontem Gazeta.pl) lub kontem użytkownika Wyborcza.pl. Zmiana hasła dla każdego z tych kont możliwa jest pod innym adresem.

Aby zmienić hasło do konta użytkownika Tokfm.plprzejdź na tę stronę i postępuj według wskazówek widocznych na ekranie.
Aby zmienić hasło do konta użytkownika Wyborcza.plprzejdź na tę stronę i postępuj według wskazówek widocznych na ekranie. Po zmianie hasła najpierw zaloguj się na stronie Wyborcza.pl używając nowego hasła, a następnie będziesz mógł zalogować się nim do Tokfm.pl

Jeśli funkcja zmiany hasła nie zadziała poprawnie, napisz do nas na adres: pomoc@tok.fm.
Jak zmienić email w koncie na Tokfm.pl?
Ponieważ konta na stronach Tokfm.pl i Gazeta.pl są ze sobą połączone, zmiany adresu mailowego możesz dokonać po zalogowaniu na stronie konto.gazeta.pl. Po zalogowaniu swoimi danymi na tej stronie przejdź do zakładki „Bezpieczeństwo” i wpisz nowy adres mailowy w miejscu „Alternatywny adres e-mail”, postępując dalej zgodnie ze wskazówkami widocznymi na ekranie.
Jak słuchać Radia TOK FM przez internet?
Na naszej stronie, a także w aplikacji TOK FM, możesz słuchać transmisji Radia TOK FM na żywo (tzw. streaming), a także słuchać Podcastów TOK FM (czyli zarchiwizowanych nagrań naszych audycji).

Żeby włączyć transmisję radia, kliknij przycisk „WŁĄCZ RADIO” na naszej stronie. Żeby posłuchać najnowszych podcastów z audycji TOK FM, wejdź na stronę PODCASTY lub na stronę konkretnej AUDYCJI.

Osoby posiadające Premium TOK FM w dowolnym pakiecie mogą słuchać radia internetowego TOK FM + Muzyka, z muzyką zamiast reklam.

Uwaga: zalecamy korzystanie z najnowszej dostępnej wersji przeglądarki internetowej Firefox lub Chrome.
Dlaczego nie działa mi odtwarzanie na Waszej stronie?
Do prawidłowego działania odtwarzacza audio niezbędne jest korzystanie z możliwie najbardziej aktualnej wersji przeglądarki internetowej. W przypadku wystąpienia problemów technicznych zalecamy kilkukrotne odświeżenie strony przez wciśnięcie skrótu klawiszowego CTRL+R, a w razie braku poprawy wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (uwaga: może to spowodować usunięcie historii przeglądania).

Jeżeli mimo wykonania tych czynności problem nie ustąpił, prosimy o przesłanie na adres pomoc@tok.fm następujących informacji:
  • możliwie dokładny opis problemu,
  • z jakiej wersji przeglądarki internetowej Pan/Pani korzysta.
Czy w Podcastach są wszystkie audycje TOK FM?
Wszystkie podcasty dostępne na stronie internetowej oraz w aplikacji „TOK FM” pochodzą z audycji emitowanych na antenie Radia. Są to zarówno audycje emitowane aktualnie na antenie, jak i cykle archiwalne - których emisja na antenie została już zakończona. Najstarsze podcasty pochodzą z listopada 2013 roku. Żeby sprawdzić, czy dana audycja antenowa posiada archiwum podcastów, wejdź na jej stronę przez link AUDYCJE.

Uwaga - z powodów licencyjnych nie udostępniamy podcastów zawierających chronione prawem autorskim utwory muzyczne.
Jak skorzystać z RSS audycji Radia TOK FM? [usługa wycofana]
Uwaga - usługa RSS została wycofana z oferty TOK FM Premium. Z dniem 01.03.2023 r. zostają zdezaktywowane kanały RSS dla poszczególnych audycji. Użytkownicy posiadający dostęp do kanałów RSS będą mogli korzystać z głównego kanału RSS dla nowych podcastów do dnia 31.12.2023 r.

Aby uzyskać dostęp do linków RSS audycji zaloguj się, a następnie wykup odpowiedni wariant dostępu Premium na stronie www.tokfm.pl/premium.

Jeżeli już kupiłeś usługę, po zalogowaniu przejdź do wybranej audycji i kliknij ikonę na jej stronie – w ten sposób uzyskasz dostęp do indywidualnego linku RSS.
Jak skontaktować się z Redakcją lub autorami audycji?
Kontaktowy adres email do autorów naszych audycji można zwykle znaleźć na stronach wybranej audycji. Jeśli masz pytanie lub problem techniczny dotyczący korzystania ze strony lub aplikacji mobilnej, uważnie przejrzyj wszystkie pytania i odpowiedzi na tej stronie.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie lub chcesz napisać do Redakcji, napisz do nas na adres: radio@tok.fm.
Jak wyłączyć blokowanie reklam w serwisie TOK FM?
Aby odblokować reklamy w serwisie, należy w dodatku blokującym reklamy (np. AdBlock, AdBlock+, itp.) wyłączyć blokowanie reklam na stronie audycje.tokfm.pl, lub też całkowicie wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej dodatek blokujący reklamy. Po wyłączeniu blokowania reklam należy odświeżyć stronę.

Zobacz szczegółową instrukcję, jak wyłączyć blokowanie reklam w zależności od posiadanej przeglądarki.
Czym są automatyczne transkrypcje audycji Radia TOK FM?
Automatyczne transkrypcje audycji Radia TOK FM generowane są przez oprogramowanie komputerowe, które rozpoznaje mowę ludzką w nagraniu audio i zamienia ją na tekst pisany.

Automatyczne transkrypcje lub ich fragmenty publikowane są celem przybliżenia zawartości poszczególnych audycji radiowych użytkownikom serwisu internetowego TOKFM.pl, a także ułatwienia ich wyszukania za pomocą zewnętrznych wyszukiwarek internetowych. Publikacja transkrypcji ma charakter testowy i wybiórczy; transkrypcje nie są stałym elementem oferty internetowej Radia TOK FM.

Dokładamy starań, aby poprzez rozwój inteligentnych algorytmów oprogramowania do rozpoznawania mowy podnosić jakość transkrypcji, jednak proces ten przebiega całkowicie automatycznie i nie jest doskonały. Dlatego też publikowane na stronach transkrypcje:
  • nie są wiernym zapisem oryginalnej treści nagrania audycji w wersji audio;
  • mogą zawierać liczne błędy, w szczególności tzw. literówki, błędnie zapisane imiona i nazwiska osób, błędnie zapisane nazwy własne, brak części wypowiedzi, błędną interpretację słów i zdań, niewłaściwą interpunkcję, błędnie rozpoznanych rozmówców audycji;
  • mogą zawierać słowa lub całe fragmenty tekstu, które nie pochodzą z danego nagrania i zostały dodane w procesie publikacji;
  • nie są w żadnym stopniu oryginalnym dziełem dziennikarskim.

Pragniemy podkreślić, że jedynym właściwym sposobem na zapoznanie się z oryginalną treścią danej audycji niezbędne jest odsłuchanie podcastu (nagrania audycji), z którego pochodzi transkrypcja.

Generowanie i publikacja automatycznych transkrypcji audycji Radia TOK FM jest elementem projektu SEARCH THE RADIO. Projekt ten realizowany jest przez Grupę Radiową Agory przy wsparciu funduszu Google DNI, w ramach czwartej rundy programu the Digital News Initiative, wspierającego innowacyjne projekty technologiczne w mediach. Partnerem technologicznym projektu jest firma NEWTON Technologies, działająca na 11 europejskich rynkach.

Jak usunąć konto użytkownika TOK FM?
Konto użytkownika serwisu TOK FM powiązane jest z kontem istniejącym w bazie kont serwisu Gazeta.pl.
  • Aby usunąć powiązanie Twojego konta Gazeta.pl z serwisem TOK FM (dane logowania oraz zgody udzielone administratorowi danych) bez usuwania konta w serwisie Gazeta.pl, napisz do nas na adres pomoc@tok.fm.
  • Aby nieodwracalnie usunąć konto TOK FM wraz z całym kontem Gazeta.pl, zaloguj się na stronie konto.gazeta.pl, wejdź do edycji konta i użyj opcji "usuń konto".
Jak zmienić kolejność odtwarzania podcastów na stronie TOK FM?
To proste. Przejdź do playera (odtwarzacza w czarnym pasku) na dole strony. Upewnij się, że jesteś w zakładce: PODCASTY TOK FM. W playerze po prawej znajdź strzałkę w górę z napisem ROZWIŃ i kliknij ją. Następnie najedź na Ustawienia z ikoną trybiku i kliknij na strzałkę obok napisu: Kolejność odtwarzania. Kolejność odtwarzania zostanie zmieniona, na kierunek przeciwny do obecnego.
Jeżeli będę miał odbiornik DAB+ czy możliwy będzie odbiór radia TOK FM? oczywiście z dostępem do Internetu.
Na tę chwilę sygnał Radia TOK FM nie jest dostępny ani w standardzie DAB, ani w DAB+. Jeżeli natomiast dany odbiornik radiowy ma dostęp do internetu i daje możliwość słuchania radia internetowego - np. poprzez ręczne wpisanie adresu streamingu lub jego wyszukanie - to teoretycznie istnieje możliwość słuchania w ten sposób również Radia TOK FM; nie możemy tego jednak zagwarantować, bo zależy to od producenta sprzętu.

Dostęp Premium i płatności

Dlaczego pobieramy opłaty za niektóre usługi?
Słuchacze Radia TOK FM od wielu lat korzystają z obszernego archiwum podcastów, w którym co dzień udostępniamy kilkanaście godzin nagrań audycji. W tym celu stworzyliśmy rozbudowany, obsługiwany przez wiele osób i stale aktualizowany system techniczny, który umożliwia sprawną dystrybucję podcastów na stronie internetowej i w aplikacjach mobilnych.

Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie opłat za dostęp do niektórych usług i treści, aby choć częściowo pokryć znaczne koszty, które generuje bieżące utrzymanie, obsługa i rozwój tego systemu. Chcąc nadal oferować i rozwijać usługi dodatkowe, których niestety nie da się sfinansować samymi wpływami z reklam antenowych, musimy na nich dodatkowo zarabiać. Należy tu zaznaczyć, że zasadnicza część działalności naszego Radia - czyli codzienna emisja programu na żywo w eterze i w internecie - jest i zawsze pozostanie bezpłatna.

Użytkownikom płacącym za dostęp Premium do usług dodatkowych pragniemy w tym miejscu serdecznie podziękować i podkreślić, że bardzo doceniamy Państwa zaufanie oraz ważny wkład w rozwój naszej oferty internetowej.
Na czym polega dostęp Premium?
Dostęp Premium jest usługą płatną, która umożliwia:
  • słuchanie Podcastów na stronie audycje.tokfm.pl bez dodatkowych reklam wideo.
  • dostęp do Podcastów przez aplikację TOK FM dostępną w sklepach: Google Play, App Store oraz Huawei App Gallery.
  • dostęp do produkcji oryginalnych TOK FM tworzonych specjalnie dla subskrybentów.
  • dostęp do Internetowego radia TOK + Muzyka z muzyką zamiast reklam.

Dostęp Premium można zakupić pod adresem www.tokfm.pl/premium.

Jakie są warianty dostępu Premium i jak można je kupić?
Oferujemy następujące warianty pakietów Premium:

1) Pakiet „SOLO” umożliwia dostęp do Podcastów TOK FM bez reklam na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej TOK FM, na 1 urządzeniu mobilnym, przez okres: 1 lub 12 miesięcy. Pakiet zawiera dostęp do internetowego radia TOK + MUZYKA, gdzie komercyjne bloki reklamowe zastąpione są starannie dobraną muzyką.


2) Pakiet „RAZEM” umożliwia pełny dostęp do Podcastów TOK FM bez reklam na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej TOK FM dla 3 osób. Kupujący może zaprosić 2 osoby poprzez wpisanie w odpowiednim miejscu w Moje konto ich adresów mailowych oraz kliknięcie ‘zaproś’. Zaproszeni Tworzą konto na tokfm.pl po kliknięciu link z emaila i mogą cieszyć się dostępem Premium na swoim własnym koncie. Każdy z członków pakietu Razem możesz korzystać z TOK FM Premium na 1 urządzeniu mobilnym, oraz przez stronę tokfm.pl przez rok od zakupu.


Powyższe pakiety można zakupić na stronie www.tokfm.pl/premium, płacąc za pomocą przelewu internetowego, Blik, PayPal lub karty płatniczej.
Czy mogę przejść na pakiet RAZEM z innego pakietu? Jak to zrobić?
Pakiet RAZEM możesz kupić niezależnie od tego jaki pakiet posiadasz obecnie. Wykonaj transakcję na stronie www.tokfm.pl/premium a zakupiony okres skumuluje się z tym, którego jeszcze nie wykorzystałaś/wykorzystałeś w ramach obecnego pakietu.
Czy mogę aktywować dostęp od innej osoby w ramach pakietu RAZEM kiedy mam aktywny dostęp TOK FM Premium?
Nie. Aby aktywować dostęp z zaproszenia musisz zaczekać aż skończy się Twój obecny dostęp TOK FM Premium, a następnie przyjąć zaproszenie za pomocą kliknięcia w link w mailu zaproszeniowym. Link z zaproszenia nie wygaśnie do momentu anulowania zaproszenia po stronie właściciela pakietu RAZEM.
Kogo mogę zaprosić do współdzielenia pakietu RAZEM? Jak to zrobić?
Do współdzielenia pakietu RAZEM możesz zaprosić do dwóch dowolnych osób. Zaproszenie odbywa się na dwa sposoby:
  • Na etapie zakupu podając adresy mailowe max. dwóch osób przed dokonaniem płatności
  • W dowolnym momencie po zakupie w zakładce “Moje Konto”

Osoba zaproszona otrzymuje emaila z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu zostanie poproszona o zalogowanie lub założenie konta.
Czy można zmienić adres e-mail zaproszonej osoby?
Do momentu aktywacji dostępu do pakietu RAZEM przez zaproszoną osobę możesz anulować zaproszenie za pomocą przycisku “Usuń” znajdującego się w zakładce “Moje konto”. Po odświeżeniu strony możesz wpisać nowy adres email. Jeśli dostęp został aktywowany możesz anulować go, pisząc do nas na adres pomoc@tok.fm.
Jak długo jest ważny dostęp zaproszonych osób?
Osoba zaproszona będzie mogła korzystać z pakietu RAZEM tak długo jak właściciel pakietu. Oznacza to, że jeśli zaprosisz wybraną osobę w połowie trwania Twojego pakietu RAZEM, to skorzysta ona dostępu przez czas, który został do końca ważności pakietu.
Czy mogę dokupić dostęp dla czwartej i kolejnej osoby?
Nie ma takiej możliwości. Obecnie pakiet RAZEM skierowany jest do trzech osób: właściciela konta i dwóch zaproszonych. Pozostałe osoby chętne zapraszamy do aktywacji kolejnego pakietu RAZEM lub wykupienia pakietów SOLO.
Czy mogę kupić pakiet RAZEM + Wyborcza.pl?
Obecnie nie oferujemy możliwości zakupu pakietu RAZEM oraz dostępu do Wyborcza.pl w jednym pakiecie. Dostępny jest jednak pakiet SOLO + Wyborcza.pl, zachęcamy do zapoznania się z ofertą tutaj.
Mam wykupiony pakiet Multidostęp. Co mam teraz zrobić?
  • Dlaczego nie mam możliwości przedłużenia dostępu do pakietu Multidostęp?
    W trzecim kwartale 2023 roku planujemy ograniczyć stream Radia TOK+Muzyka oraz podcastów do jednego urządzenia jednocześnie w ramach tego samego konta. W związku z tym podjęliśmy decyzję o wycofaniu pakietu Multidostęp i wprowadzeniu korzystniejszego rozwiązania jakim jest pakiet RAZEM.
  • Korzystam z pakietu Multidostęp samodzielnie. Czy coś się dla mnie zmieni?
    Po wprowadzeniu ograniczenia streamów, będziesz mógł/mogła korzystać dalej w ten sam sposób co dotychczas logując się na kilku urządzeniach i słuchając Radia oraz podcastów na jednym z nich w danym mome
  • Współdzielę pakiet Multidostęp z innymi osobami. Co mam zrobić?
    Ze względu na planowane zmiany zachęcamy do zakupienia pakietu RAZEM i zaproszenie dwóch osób do współdzielenia dostępu TOK FM Premium. Po zakupie pakietu, automatycznie zyskasz dostęp do pakietu RAZEM a niewykorzystany okres z poprzedniego dostępu zostanie przedłużony o rok.
  • Czy jeśli korzystam z pakietu MultiDostęp samodzielnie na dwóch urządzeniach, a dwa pozostałe sloty udostępniam innym osobom, to czy mogę kupić pakiet RAZEM i korzystać jak dotychczas?
    W tej sytuacji zachęcamy do zaczekania z zakupem do momentu wprowadzenia ograniczenia streamów. O planowanej zmianie poinformujemy mailowo
  • Czy w ramach pakietu RAZEM otrzymam dostęp do RSS?
    Usługa RSS została wycofana z oferty TOK FM Premium. W związku z tym nie ma możliwości korzystania z niej w ramach pakietu RAZEM.
Dodatkowe urządzenie mobilne do mojego pakietu Premium - jak kupić i jak to działa? [usługa wycofana]
Uwaga - usługa umożliwiająca zakup dodatkowych urządzeń została wycofana z oferty TOK FM Premium. Użytkownicy posiadający dostęp do dodatkowych urządzeń będą mogli korzystać z nich do dnia 31.12.2023 r. - po tej dacie liczba urządzeń zostanie ograniczona do ilości przysługującej w ramach posiadanego pakietu.

W celu korzystania z więcej niż jednego urządzenia mobilnego należy wykupić pakiet "MultiDostęp", który umożliwia korzystanie z aplikacji TOK FM na czterech różnych urządzeń mobilnych w ramach usługi TOK FM Premium. Zakupu można dokonać na stronie: https://ssl.audycje.tokfm.pl/premium. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu na pomoc@tok.fm

Do pakietów "Standardowy" oraz "MultiDostęp" można dokupić możliwość słuchania podcastów TOK FM na dodatkowym urządzeniu mobilnym. Opłata za dodatkowe urządzenie mobilne wynosi 12 zł i jest jednorazowa, pod warunkiem zachowania ciągłości posiadanego Dostępu Premium - czyli przedłużania ważności pakietu przed jego wygaśnięciem.

W celu wykupienia Dodatkowego urządzenia mobilnego należy zalogować się na stronie (https://ssl.audycje.tokfm.pl/zaloguj), następnie przejść do zakładki Moje konto i przewinąć stronę do tabeli o tytule Usługi płatne. Na dole tabeli, z lewej strony znajduje się zielony napis „+Dokup kolejne urządzenie mobilne”, którego naciśnięcie spowoduje przekierowanie na stronę zakupu tej usługi. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie danych oraz przejście do płatności.

Jeżeli posiadany Dostęp Premium wygaśnie, razem z nim wygasną wszystkie urządzenia mobilne. Po odnowieniu Dostępu Premium trzeba zakupić dodatkowe urządzenia na nowo.
Czym jest kod na prezent i gdzie go kupić?
Kod na prezent to najprostszy sposób, aby podarować komuś Dostęp Premium TOK FM.

Aby kupić kod na prezent, zaloguj się do swojego konta Tokfm.pl i wejdź na tę stronę. Tam wybierz pakiet i okres dostępu, a następnie opłać zamówienie. Kod na zakupiony pakiet otrzymasz w formie pliku PDF, który zostanie wysłany na Twój email, a także będzie dostępny na Twoim koncie Tokfm.pl (Moje konto > Historia Transakcji). Z obu tych miejsc możliwe będzie pobranie kodu w formie pliku, aby łatwo można go było przekazać osobie, którą chcesz obdarować.

Czas na użycie kodu to 2 lata od daty zakupu. Kod można aktywować wyłącznie na koncie użytkownika, które nie posiada aktywnego Dostępu Premium (zobacz pełną instrukcję aktywacji).

Jeśli chcesz kupić Dostęp Premium TOK FM dla siebie, zapoznaj się z tą informacją.
Opłaciłem usługę, ale nadal widzę reklamy. Dlaczego?
Aby skorzystać z wykupionego wcześniej dostępu Premium, musisz zalogować się do swojego konta w serwisie TOK FM.
Jestem zalogowany ale nie mam Dostępu Premium. Dlaczego?
W naszym serwisie obsługujemy logowanie kontem Tokfm.pl (to konto wspólne z Gazeta.pl), Wyborcza.pl oraz Facebook. Jeżeli po zalogowaniu w serwisie na stronie Moje konto nie widzisz zakupionych usług, upewnij się, czy na pewno zalogowałeś się do tego samego konta użytkownika, na którym został kupiony Dostęp Premium.

Login do konta, na którym wykupiłeś dostęp możesz łatwo odnaleźć w treści maila "TOK FM Premium - potwierdzenie płatności", otrzymanego po zakupie Dostępu Premium. Jeżeli loginem tym jest adres mailowy używany przez Ciebie do logowania w Wyborcza.pl - lub nazwa użytkownika serwisu Facebook - to oznacza, że powinieneś się zalogować odpowiednio kontem Wyborcza.pl lub Facebook.

Jeżeli mimo prawidłowego zalogowania nie widzisz wykupionej usługi, napisz do nas przez formularz kontaktowy, wybierając temat "Pomoc techniczna - WWW".
Jak aktywować pakiet "Wyborcza + TOK FM" kupiony na Wyborcza.pl?
Jeżeli zakupiłeś pakiet wspólny w serwisie Wyborcza.pl, to na stronie logowania do Tokfm.pl wybierz opcję logowania kontem Wyborcza.pl (klikając w logo Wyborczej). To bardzo ważne, bo w żaden inny sposób nie będziemy w stanie aktywować zakupionego przez Ciebie Dostępu Premium. Po zalogowaniu za pomocą konta Wyborcza.pl, w zakładce Moje konto powinna wyświetlić się informacja o posiadanym pakiecie wspólnym.

Pod nią znajduje się sekcja "Dostęp mobilny", w której możesz przypisać do konta swoje urządzenie mobilne, wpisując w formularzu identyfikator swojego urządzenia - wg tej instrukcji.
Posiadam Dostęp Premium ale wciąż widzę blokadę przy słuchaniu - dlaczego?
Upewnij się, że jesteś zalogowana/y do serwisu na swoje opłacone konto. Zajrzyj do zakładki Moje konto i sprawdź, czy zgadza się Twój login oraz czy w sekcji „Usługi płatne” wyświetla się nazwa wykupionego przez Ciebie pakietu.

Jeśli pomimo zalogowania do serwisu i posiadania aktywnego pakietu nadal widzisz blokadę treści po włączeniu podcastu, prześlij zrzut ekranu z zakładki „Moje konto” na adres pomoc@tok.fm – wraz z informacją o pojawiającej się wciąż blokadzie treści.
Jak aktywować kod promocyjny lub prezentowy z dostępem Premium?
Aby aktywować kod, należy najpierw zalogować się do swojego konta w serwisie TOK FM. Jeśli nie masz jeszcze konta użytkownika, możesz je zarejestrować pod tym adresem.

Po zalogowaniu w serwisie przejdź na stronę aktywacji kodu i wpisz lub wklej w formularz otrzymany kod. Po wpisaniu kodu w formularzu zatwierdź operację przyciskiem „Aktywuj”. Po pomyślnej aktywacji kodu możesz już korzystać z Dostępu Premium.

Uwaga – kod promocyjny lub prezentowy można aktywować wyłącznie na koncie użytkownika, które nie posiada w danej chwili żadnych aktywnych pakietów Dostępu Premium.
Jak zrezygnować z subskrypcji TOK FM Premium?
Serwis Tokfm.pl
Aby zrezygnować z subskrypcji - czyli automatycznego odnawiania płatności - zaloguj się do swojego konta w Tokfm.pl (jeśli logujesz się kontem Wyborcza.pl lub Facebook, wybierz odpowiedni przycisk), a następnie przejdź do strony Moje konto. W sekcji „Dostęp mobilny” znajduje się opcja "Odnawiaj płatność automatycznie", którą możesz odznaczyć w dowolnym momencie.

AppStore
Na urządzeniu mobilnym: otwórz aplikację Ustawienia, a następnie kliknij swoje imię i nazwisko. Na kolejnym ekranie kliknij Subskrypcje > wyszukaj subskrypcję aplikacji TOK FM i wybierz opcję „Anuluj subskrypcję”. Ważne: odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.
Na komputerze: zobacz szczegółową informację.

Google Play
Na urządzeniu mobilnym: otwórz aplikację Google Play, a następnie w prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu > Płatności i subskrypcje > Subskrypcje > wyszukaj subskrypcję TOK FM i wybierz opcję „Anuluj subskrypcję”. Ważne: odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.
Na komputerze: zobacz szczegółową informację.

Huawei AppGallery
Na urządzeniu mobilnym: otwórz aplikację AppGallery. Następnie wybierz swój profil (zdjęcie i pseudonim u góry ekranu) > Centrum kont > Płatności i zakup > Subskrypcje/płatności bez podawania hasła. Odszukaj aplikację TOK FM i wybierz opcję „Anuluj subskrypcję”. Ważne: odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.
Wygasa karta płatnicza, na której mam subskrypcję. Co teraz?
W każdej chwili możesz zmienić kartę, na której masz aktywną subskrypcję TOK FM Premium.
To bardzo proste: Zaloguj się do konta na tokfm.pl i dodaj inną kartę płatniczą, by zachować dostęp do treści TOK FM Premium. Przejdź do Moje konto następnie do sekcji: "Do Twojego konta przypisana jest karta płatnicza" kliknij przycisk: ZMIEŃ - podaj dane nowej karty i "Zapisz".

Aplikacja mobilna TOK FM

Jak anulować subskrypcję kupioną w aplikacji mobilnej?
AppStore
Na urządzeniu mobilnym: otwórz aplikację Ustawienia, a następnie kliknij swoje imię i nazwisko. Na kolejnym ekranie kliknij Subskrypcje > wyszukaj subskrypcję aplikacji TOK FM i wybierz opcję „Anuluj subskrypcję”. Ważne: odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.
Na komputerze: zobacz szczegółową informację.

Google Play
Na urządzeniu mobilnym: otwórz aplikację Google Play, a następnie w prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu > Płatności i subskrypcje > Subskrypcje > wyszukaj subskrypcję TOK FM i wybierz opcję „Anuluj subskrypcję”. Ważne: odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.
Na komputerze: zobacz szczegółową informację.

Huawei AppGallery
Na urządzeniu mobilnym: otwórz aplikację AppGallery. Następnie wybierz swój profil (zdjęcie i pseudonim u góry ekranu) > Centrum kont > Płatności i zakup > Subskrypcje/płatności bez podawania hasła. Odszukaj aplikację TOK FM i wybierz opcję „Anuluj subskrypcję”. Ważne: odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.
Jak słuchać Radia TOK FM na smartfonie?
Żeby słuchać transmisji na żywo lub Podcastów Radia TOK FM na urządzeniach mobilnych, należy pobrać aplikację „TOK FM”. Aplikacja dostępna jest na telefonach z systemem operacyjnym Android (od wersji 2.3) oraz iOS (telefony iPhone z systemem 6 i 7).

Żeby pobrać aplikację, należy wejść ze swojego telefonu do sklepu z aplikacjami lub na stronę www.tokfm.pl/pobierz, na której nastąpi przekierowanie do sklepu z aplikacjami (na urządzeniach z systemem Android oraz iOS).

Instalacja aplikacji i korzystanie z transmisji Radia TOK FM na żywo są całkowicie bezpłatne. Dostęp do Podcastów w aplikacji, wymaga zakupu dostępu Premium lub odpłatnej subskrypcji przez sklep z aplikacjami.

Uwaga: podczas korzystania z aplikacji zalecamy korzystanie z połączenia WiFi, ponieważ korzystanie z połączenia komórkowego może wiązać się z naliczeniem przez operatora sieci komórkowej dodatkowych opłat (opłata za transfer danych).
Jak wyłączyć powiadomienia "push" w aplikacji?
Android: Wybierz kolejno z menu urządzenia - Ustawienia > Więcej > Menadżer Aplikacji > TOK FM, a następnie odznacz "Pokazuj powiadomienia".

iOS: Wybierz kolejno z menu urządzenia - Ustawienia > Centrum powiadomień > TOK FM, a następnie wyłącz powiadomienia dla tej aplikacji.
Jak zapłacić za dostęp do Podcastów w aplikacji mobilnej?
Można to zrobić na dwa sposoby:

1) Kup dostęp Premium na stronie www.tokfm.pl/premium, a następnie zainstaluj aktualną wersję aplikacji i przypisz swoje urządzenie mobilne do opłaconego konta. Ten sposób jest najbardziej korzystny cenowo i umożliwia zakup usług dodatkowych.

2) Kup subskrypcję mobilną w aplikacji (w zakładce „Mój TOK”), za pośrednictwem sklepu z aplikacjami dla systemu Android lub iOS. Ten sposób nie umożliwia korzystania z usług dodatkowych.

Uwaga: płatność kartą upominkową Google Play nie jest dostępna w aplikacji TOK FM.
Jak przypisać urządzenie do konta opłaconego w serwisie TOK FM?
Aby korzystać z Dostępu Premium w aplikacji, musisz posiadać odpowiedni pakiet kupiony na naszej stronie. Swoje urządzenie z aplikacją TOK FM możesz przypisać do konta na dwa różne sposoby:

1. Bezpośrednio w aplikacji mobilnej (system Android i iOS):
  • W nowszej wersji aplikacji: przejdź do ekranu Mój TOK > Ustawienia > Moje konto, a następnie zaloguj się kontem, na którym posiadasz Dostęp Premium. Jeśli jesteś już zalogowany lecz urządzenie nie było wcześniej przypisane, kliknij link „PRZYPISZ URZĄDZENIE”.
  • W starszej wersji aplikacji: przejdź do ekranu Ustawienia, kliknij przycisk „Przypisz urządzenie do konta” i postępuj wg wskazówek widocznych na ekranie.
2. Na stronie internetowej (system Android, iOS i Windows Phone):
  • Zaloguj się na Tokfm.pl i przejdź na stronę „Moje konto”.
  • Uruchom aplikację na urządzeniu, które chcesz przypisać do konta, przejdź do ekranu „Ustawienia” i wciśnij przycisk „Identyfikator urządzenia”.
  • Na stronie internetowej konta przejdź do sekcji „Dostęp mobilny”, kliknij przycisk „Edytuj”, a następnie wklej lub bezbłędnie przepisz identyfikator urządzenia w polu „Wpisz identyfikator urządzenia z aplikacji mobilnej”. Sprawdź poprawność identyfikatora i kliknij „Zapisz”.
  • Zamknij i uruchom ponownie aplikację mobilną.
Moja subskrypcja mobilna została anulowana. Dlaczego?
Subskrypcja mogła zostać anulowana z kilku powodów:
  • na karcie przypisanej do Twojego konta Google Play lub iTunes brakuje środków,
  • wkrótce upłynie termin ważności karty przypisanej do konta,
  • subskrypcja została ręcznie anulowana w sklepie Google Play lub iTunes.
Mam problem techniczny z aplikacją. Co mam zrobić?
1) Jeśli odtwarzanie radia na żywo i/lub podcastów archiwalnych jest przerywane:
  • Upewnij się, że posiadasz szybkie i stabilne połączenie z internetem.
  • Jeżeli korzystasz z sieci WiFi, upewnij się, że nie posiada ona zabezpieczeń, które mogą powodować problemy. Możesz to zrobić, sprawdzając działanie aplikacji na innym, alternatywnym łączu WiFi.
  • Upewnij się, czy nie masz włączonych aplikacji, które mogą wpływać negatywnie na odtwarzanie – np. aplikacje wykorzystujące w dużym stopniu połączenie internetowe, aplikacje przyśpieszające pracę urządzenia lub oszczędzające energię.
2) W przypadku innych problemów związanych z działaniem aplikacji, wykonaj poniższe czynności sprawdzając po każdej z nich, czy problem nadal występuje:
  • Odinstaluj aplikację, a następnie zainstaluj aktualną wersję aplikacji ze sklepu.
  • Uruchom ponownie swoje urządzenie.
  • Wyczyść wszystkie dane aplikacji (tylko na systemie Android).
Jeśli problem nadal występuje, napisz do nas wiadomość email na adres pomoc@tok.fm ze szczegółowym opisem problemu. Koniecznie podaj w treści model i wersję systemu operacyjnego Twojego urządzenia oraz wersję aplikacji. W miarę możliwości dodaj też zrzuty ekranu.
Korzystasz z Dostępu Premium kupionego przez stronę Tokfm.pl i zmieniłaś/eś telefon?
  • Zaloguj się do swojego konta w serwisie Tokfm.pl.
  • Na stronie Moje konto, w sekcji "Dostęp mobilny", usuń identyfikator starego urządzenia - za pomocą przycisków Edytuj > Usuń > Zapisz.
  • Przypisz do swojego konta nowe urządzenie zgodnie z tą instrukcją.
Jak przenieść subskrypcję aplikacji TOK FM na nowe urządzenie mobilne?
Jeżeli korzystasz z subskrypcji aplikacji TOK FM w Google Play, w Ustawieniach sklepu Google Play na nowym telefonie zaloguj się do tego samego konta użytkownika Google, na którym została zakupiona subskrypcja.

Jeżeli korzystasz z subskrypcji aplikacji TOK FM w Apple Store, w ustawieniach App Store / iTunes na nowym telefonie zaloguj się do tego samego konta iTunes, na którym została zakupiona subskrypcja. Następnie wejdź w aplikacji na ekran Mój TOK > Ustawienia > Moje konto i użyj linku "Odtwórz zakupioną subskrypcję".
Mam wykupioną subskrypcję w AppStore, ale nie mogę słuchać podcastów
Otwórz aplikację TOK FM, przejdź do Mój TOK, Ustawienia (trybik w prawym górnym rogu), Moje konto i naciśnij szary przycisk z napisem: „Odtwórz zakupioną subskrypcję”. Zatwierdź zainicjowane działanie i sprawdź czy subskrypcja powróciła na urządzenie.
W przypadku dalszych problemów napisz do nas na: pomoc@tok.fm

Nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz do nas!

Wymagane jest potwierdzenie.
  • Administratorem podanych wyżej danych osobowych jest Grupa Radiowa Agory, Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Dane podane w formularzu będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi korespondencji.

Wymagane jest potwierdzenie.

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium 40% taniej! Dostęp do nagradzanych podcastów, wszystkich audycji z anteny oraz Radio TOK FM bez reklam w świątecznej zniżce.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA