FAQ
Pytania ogólne
Aby zmienić hasło do konta użytkownika Tokfm.pl, przejdź na tę stronę i postępuj według wskazówek widocznych na ekranie.
Aby zmienić hasło do konta użytkownika Wyborcza.pl, przejdź na tę stronę i postępuj według wskazówek widocznych na ekranie. Po zmianie hasła najpierw zaloguj się na stronie Wyborcza.pl używając nowego hasła, a następnie będziesz mógł zalogować się nim do Tokfm.pl
Jeśli funkcja zmiany hasła nie zadziała poprawnie, napisz do nas na adres: pomoc@tok.fm.
Żeby włączyć transmisję radia, kliknij przycisk „WŁĄCZ RADIO” na naszej stronie. Żeby posłuchać najnowszych podcastów z audycji TOK FM, wejdź na stronę PODCASTY lub na stronę konkretnej AUDYCJI.
Osoby posiadające Premium TOK FM w dowolnym pakiecie mogą słuchać radia internetowego TOK FM + Muzyka, z muzyką zamiast reklam.
Uwaga: zalecamy korzystanie z najnowszej dostępnej wersji przeglądarki internetowej Firefox lub Chrome.
Jeżeli mimo wykonania tych czynności problem nie ustąpił, prosimy o przesłanie na adres pomoc@tok.fm następujących informacji:
- możliwie dokładny opis problemu,
- z jakiej wersji przeglądarki internetowej Pan/Pani korzysta.
Uwaga - z powodów licencyjnych nie udostępniamy podcastów zawierających chronione prawem autorskim utwory muzyczne.
Aby uzyskać dostęp do linków RSS audycji zaloguj się, a następnie wykup odpowiedni wariant dostępu Premium na stronie www.tokfm.pl/premium.
Jeżeli już kupiłeś usługę, po zalogowaniu przejdź do wybranej audycji i kliknij ikonę na jej stronie – w ten sposób uzyskasz dostęp do indywidualnego linku RSS.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie lub chcesz napisać do Redakcji, napisz do nas na adres: radio@tok.fm.
Zobacz szczegółową instrukcję, jak wyłączyć blokowanie reklam w zależności od posiadanej przeglądarki.
Automatyczne transkrypcje lub ich fragmenty publikowane są celem przybliżenia zawartości poszczególnych audycji radiowych użytkownikom serwisu internetowego TOKFM.pl, a także ułatwienia ich wyszukania za pomocą zewnętrznych wyszukiwarek internetowych. Publikacja transkrypcji ma charakter testowy i wybiórczy; transkrypcje nie są stałym elementem oferty internetowej Radia TOK FM.
Dokładamy starań, aby poprzez rozwój inteligentnych algorytmów oprogramowania do rozpoznawania mowy podnosić jakość transkrypcji, jednak proces ten przebiega całkowicie automatycznie i nie jest doskonały. Dlatego też publikowane na stronach transkrypcje:
- nie są wiernym zapisem oryginalnej treści nagrania audycji w wersji audio;
- mogą zawierać liczne błędy, w szczególności tzw. literówki, błędnie zapisane imiona i nazwiska osób, błędnie zapisane nazwy własne, brak części wypowiedzi, błędną interpretację słów i zdań, niewłaściwą interpunkcję, błędnie rozpoznanych rozmówców audycji;
- mogą zawierać słowa lub całe fragmenty tekstu, które nie pochodzą z danego nagrania i zostały dodane w procesie publikacji;
- nie są w żadnym stopniu oryginalnym dziełem dziennikarskim.
Pragniemy podkreślić, że jedynym właściwym sposobem na zapoznanie się z oryginalną treścią danej audycji niezbędne jest odsłuchanie podcastu (nagrania audycji), z którego pochodzi transkrypcja.
Generowanie i publikacja automatycznych transkrypcji audycji Radia TOK FM jest elementem projektu SEARCH THE RADIO. Projekt ten realizowany jest przez Grupę Radiową Agory przy wsparciu funduszu Google DNI, w ramach czwartej rundy programu the Digital News Initiative, wspierającego innowacyjne projekty technologiczne w mediach. Partnerem technologicznym projektu jest firma NEWTON Technologies, działająca na 11 europejskich rynkach.
- Aby usunąć powiązanie Twojego konta Gazeta.pl z serwisem TOK FM (dane logowania oraz zgody udzielone administratorowi danych) bez usuwania konta w serwisie Gazeta.pl, napisz do nas na adres pomoc@tok.fm.
- Aby nieodwracalnie usunąć konto TOK FM wraz z całym kontem Gazeta.pl, zaloguj się na stronie konto.gazeta.pl, wejdź do edycji konta i użyj opcji "usuń konto".
Dostęp Premium i płatności
Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie opłat za dostęp do niektórych usług i treści, aby choć częściowo pokryć znaczne koszty, które generuje bieżące utrzymanie, obsługa i rozwój tego systemu. Chcąc nadal oferować i rozwijać usługi dodatkowe, których niestety nie da się sfinansować samymi wpływami z reklam antenowych, musimy na nich dodatkowo zarabiać. Należy tu zaznaczyć, że zasadnicza część działalności naszego Radia - czyli codzienna emisja programu na żywo w eterze i w internecie - jest i zawsze pozostanie bezpłatna.
Użytkownikom płacącym za dostęp Premium do usług dodatkowych pragniemy w tym miejscu serdecznie podziękować i podkreślić, że bardzo doceniamy Państwa zaufanie oraz ważny wkład w rozwój naszej oferty internetowej.
- słuchanie Podcastów na stronie audycje.tokfm.pl bez dodatkowych reklam wideo.
- dostęp do Podcastów przez aplikację TOK FM dostępną w sklepach: Google Play, App Store oraz Huawei App Gallery.
- dostęp do produkcji oryginalnych TOK FM tworzonych specjalnie dla subskrybentów.
- dostęp do Internetowego radia TOK + Muzyka z muzyką zamiast reklam.
Dostęp Premium można zakupić pod adresem www.tokfm.pl/premium.
1) Pakiet „SOLO” umożliwia dostęp do Podcastów TOK FM bez reklam na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej TOK FM, na 1 urządzeniu mobilnym, przez okres: 1 lub 12 miesięcy. Pakiet zawiera dostęp do internetowego radia TOK + MUZYKA, gdzie komercyjne bloki reklamowe zastąpione są starannie dobraną muzyką.
2) Pakiet „RAZEM” umożliwia pełny dostęp do Podcastów TOK FM bez reklam na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej TOK FM dla 3 osób. Kupujący może zaprosić 2 osoby poprzez wpisanie w odpowiednim miejscu w Moje konto ich adresów mailowych oraz kliknięcie ‘zaproś’. Zaproszeni Tworzą konto na tokfm.pl po kliknięciu link z emaila i mogą cieszyć się dostępem Premium na swoim własnym koncie. Każdy z członków pakietu Razem możesz korzystać z TOK FM Premium na 1 urządzeniu mobilnym, oraz przez stronę tokfm.pl przez rok od zakupu.
Powyższe pakiety można zakupić na stronie www.tokfm.pl/premium, płacąc za pomocą przelewu internetowego, Blik, PayPal lub karty płatniczej.
- Na etapie zakupu podając adresy mailowe max. dwóch osób przed dokonaniem płatności
- W dowolnym momencie po zakupie w zakładce “Moje Konto”
Osoba zaproszona otrzymuje emaila z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu zostanie poproszona o zalogowanie lub założenie konta.
- Dlaczego nie mam możliwości przedłużenia dostępu do pakietu Multidostęp?
W trzecim kwartale 2023 roku planujemy ograniczyć stream Radia TOK+Muzyka oraz podcastów do jednego urządzenia jednocześnie w ramach tego samego konta. W związku z tym podjęliśmy decyzję o wycofaniu pakietu Multidostęp i wprowadzeniu korzystniejszego rozwiązania jakim jest pakiet RAZEM. - Korzystam z pakietu Multidostęp samodzielnie. Czy coś się dla mnie zmieni?
Po wprowadzeniu ograniczenia streamów, będziesz mógł/mogła korzystać dalej w ten sam sposób co dotychczas logując się na kilku urządzeniach i słuchając Radia oraz podcastów na jednym z nich w danym mome - Współdzielę pakiet Multidostęp z innymi osobami. Co mam zrobić?
Ze względu na planowane zmiany zachęcamy do zakupienia pakietu RAZEM i zaproszenie dwóch osób do współdzielenia dostępu TOK FM Premium. Po zakupie pakietu, automatycznie zyskasz dostęp do pakietu RAZEM a niewykorzystany okres z poprzedniego dostępu zostanie przedłużony o rok. - Czy jeśli korzystam z pakietu MultiDostęp samodzielnie na dwóch urządzeniach, a dwa pozostałe sloty udostępniam innym osobom, to czy mogę kupić pakiet RAZEM i korzystać jak dotychczas?
W tej sytuacji zachęcamy do zaczekania z zakupem do momentu wprowadzenia ograniczenia streamów. O planowanej zmianie poinformujemy mailowo - Czy w ramach pakietu RAZEM otrzymam dostęp do RSS?
Usługa RSS została wycofana z oferty TOK FM Premium. W związku z tym nie ma możliwości korzystania z niej w ramach pakietu RAZEM.
W celu korzystania z więcej niż jednego urządzenia mobilnego należy wykupić pakiet "MultiDostęp", który umożliwia korzystanie z aplikacji TOK FM na czterech różnych urządzeń mobilnych w ramach usługi TOK FM Premium. Zakupu można dokonać na stronie: https://ssl.audycje.tokfm.pl/premium. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu na pomoc@tok.fm
Do pakietów "Standardowy" oraz "MultiDostęp" można dokupić możliwość słuchania podcastów TOK FM na dodatkowym urządzeniu mobilnym. Opłata za dodatkowe urządzenie mobilne wynosi 12 zł i jest jednorazowa, pod warunkiem zachowania ciągłości posiadanego Dostępu Premium - czyli przedłużania ważności pakietu przed jego wygaśnięciem.
W celu wykupienia Dodatkowego urządzenia mobilnego należy zalogować się na stronie (https://ssl.audycje.tokfm.pl/zaloguj), następnie przejść do zakładki Moje konto i przewinąć stronę do tabeli o tytule Usługi płatne. Na dole tabeli, z lewej strony znajduje się zielony napis „+Dokup kolejne urządzenie mobilne”, którego naciśnięcie spowoduje przekierowanie na stronę zakupu tej usługi. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie danych oraz przejście do płatności.
Jeżeli posiadany Dostęp Premium wygaśnie, razem z nim wygasną wszystkie urządzenia mobilne. Po odnowieniu Dostępu Premium trzeba zakupić dodatkowe urządzenia na nowo.
Aby kupić kod na prezent, zaloguj się do swojego konta Tokfm.pl i wejdź na tę stronę. Tam wybierz pakiet i okres dostępu, a następnie opłać zamówienie. Kod na zakupiony pakiet otrzymasz w formie pliku PDF, który zostanie wysłany na Twój email, a także będzie dostępny na Twoim koncie Tokfm.pl (Moje konto > Historia Transakcji). Z obu tych miejsc możliwe będzie pobranie kodu w formie pliku, aby łatwo można go było przekazać osobie, którą chcesz obdarować.
Czas na użycie kodu to 2 lata od daty zakupu. Kod można aktywować wyłącznie na koncie użytkownika, które nie posiada aktywnego Dostępu Premium (zobacz pełną instrukcję aktywacji).
Jeśli chcesz kupić Dostęp Premium TOK FM dla siebie, zapoznaj się z tą informacją.
Login do konta, na którym wykupiłeś dostęp możesz łatwo odnaleźć w treści maila "TOK FM Premium - potwierdzenie płatności", otrzymanego po zakupie Dostępu Premium. Jeżeli loginem tym jest adres mailowy używany przez Ciebie do logowania w Wyborcza.pl - lub nazwa użytkownika serwisu Facebook - to oznacza, że powinieneś się zalogować odpowiednio kontem Wyborcza.pl lub Facebook.
Jeżeli mimo prawidłowego zalogowania nie widzisz wykupionej usługi, napisz do nas przez formularz kontaktowy, wybierając temat "Pomoc techniczna - WWW".
Pod nią znajduje się sekcja "Dostęp mobilny", w której możesz przypisać do konta swoje urządzenie mobilne, wpisując w formularzu identyfikator swojego urządzenia - wg tej instrukcji.
Jeśli pomimo zalogowania do serwisu i posiadania aktywnego pakietu nadal widzisz blokadę treści po włączeniu podcastu, prześlij zrzut ekranu z zakładki „Moje konto” na adres pomoc@tok.fm – wraz z informacją o pojawiającej się wciąż blokadzie treści.
Po zalogowaniu w serwisie przejdź na stronę aktywacji kodu i wpisz lub wklej w formularz otrzymany kod. Po wpisaniu kodu w formularzu zatwierdź operację przyciskiem „Aktywuj”. Po pomyślnej aktywacji kodu możesz już korzystać z Dostępu Premium.
Uwaga – kod promocyjny lub prezentowy można aktywować wyłącznie na koncie użytkownika, które nie posiada w danej chwili żadnych aktywnych pakietów Dostępu Premium.
To bardzo proste: Zaloguj się do konta na tokfm.pl i dodaj inną kartę płatniczą, by zachować dostęp do treści TOK FM Premium. Przejdź do Moje konto następnie do sekcji: "Do Twojego konta przypisana jest karta płatnicza" kliknij przycisk: ZMIEŃ - podaj dane nowej karty i "Zapisz".
Aplikacja mobilna TOK FM
Żeby pobrać aplikację, należy wejść ze swojego telefonu do sklepu z aplikacjami lub na stronę www.tokfm.pl/pobierz, na której nastąpi przekierowanie do sklepu z aplikacjami (na urządzeniach z systemem Android oraz iOS).
Instalacja aplikacji i korzystanie z transmisji Radia TOK FM na żywo są całkowicie bezpłatne. Dostęp do Podcastów w aplikacji, wymaga zakupu dostępu Premium lub odpłatnej subskrypcji przez sklep z aplikacjami.
Uwaga: podczas korzystania z aplikacji zalecamy korzystanie z połączenia WiFi, ponieważ korzystanie z połączenia komórkowego może wiązać się z naliczeniem przez operatora sieci komórkowej dodatkowych opłat (opłata za transfer danych).
iOS: Wybierz kolejno z menu urządzenia - Ustawienia > Centrum powiadomień > TOK FM, a następnie wyłącz powiadomienia dla tej aplikacji.
1) Kup dostęp Premium na stronie www.tokfm.pl/premium, a następnie zainstaluj aktualną wersję aplikacji i przypisz swoje urządzenie mobilne do opłaconego konta. Ten sposób jest najbardziej korzystny cenowo i umożliwia zakup usług dodatkowych.
2) Kup subskrypcję mobilną w aplikacji (w zakładce „Mój TOK”), za pośrednictwem sklepu z aplikacjami dla systemu Android lub iOS. Ten sposób nie umożliwia korzystania z usług dodatkowych.
Uwaga: płatność kartą upominkową Google Play nie jest dostępna w aplikacji TOK FM.
1. Bezpośrednio w aplikacji mobilnej (system Android i iOS):
- W nowszej wersji aplikacji: przejdź do ekranu Mój TOK > Ustawienia > Moje konto, a następnie zaloguj się kontem, na którym posiadasz Dostęp Premium. Jeśli jesteś już zalogowany lecz urządzenie nie było wcześniej przypisane, kliknij link „PRZYPISZ URZĄDZENIE”.
- W starszej wersji aplikacji: przejdź do ekranu Ustawienia, kliknij przycisk „Przypisz urządzenie do konta” i postępuj wg wskazówek widocznych na ekranie.
- Zaloguj się na Tokfm.pl i przejdź na stronę „Moje konto”.
- Uruchom aplikację na urządzeniu, które chcesz przypisać do konta, przejdź do ekranu „Ustawienia” i wciśnij przycisk „Identyfikator urządzenia”.
- Na stronie internetowej konta przejdź do sekcji „Dostęp mobilny”, kliknij przycisk „Edytuj”, a następnie wklej lub bezbłędnie przepisz identyfikator urządzenia w polu „Wpisz identyfikator urządzenia z aplikacji mobilnej”. Sprawdź poprawność identyfikatora i kliknij „Zapisz”.
- Zamknij i uruchom ponownie aplikację mobilną.
- na karcie przypisanej do Twojego konta Google Play lub iTunes brakuje środków,
- wkrótce upłynie termin ważności karty przypisanej do konta,
- subskrypcja została ręcznie anulowana w sklepie Google Play lub iTunes.
- Upewnij się, że posiadasz szybkie i stabilne połączenie z internetem.
- Jeżeli korzystasz z sieci WiFi, upewnij się, że nie posiada ona zabezpieczeń, które mogą powodować problemy. Możesz to zrobić, sprawdzając działanie aplikacji na innym, alternatywnym łączu WiFi.
- Upewnij się, czy nie masz włączonych aplikacji, które mogą wpływać negatywnie na odtwarzanie – np. aplikacje wykorzystujące w dużym stopniu połączenie internetowe, aplikacje przyśpieszające pracę urządzenia lub oszczędzające energię.
- Odinstaluj aplikację, a następnie zainstaluj aktualną wersję aplikacji ze sklepu.
- Uruchom ponownie swoje urządzenie.
- Wyczyść wszystkie dane aplikacji (tylko na systemie Android).
- Zaloguj się do swojego konta w serwisie Tokfm.pl.
- Na stronie Moje konto, w sekcji "Dostęp mobilny", usuń identyfikator starego urządzenia - za pomocą przycisków Edytuj > Usuń > Zapisz.
- Przypisz do swojego konta nowe urządzenie zgodnie z tą instrukcją.
Jeżeli korzystasz z subskrypcji aplikacji TOK FM w Apple Store, w ustawieniach App Store / iTunes na nowym telefonie zaloguj się do tego samego konta iTunes, na którym została zakupiona subskrypcja. Następnie wejdź w aplikacji na ekran Mój TOK > Ustawienia > Moje konto i użyj linku "Odtwórz zakupioną subskrypcję".
W przypadku dalszych problemów napisz do nas na: pomoc@tok.fm
Nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz do nas!
DOSTĘP PREMIUM
TOK FM Premium 40% taniej! Dostęp do nagradzanych podcastów, wszystkich audycji z anteny oraz Radio TOK FM bez reklam w świątecznej zniżce.
KUP TERAZSERWIS INFORMACYJNY
-
TOK FM
-
Polecamy
-
Popularne
-
GOŚCIE TOK FM
-
Gazeta.pl
-
WYBORCZA.PL