REKLAMA

Test: Hyundai i20

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-01-05 19:40
Czas trwania:
10:58 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
w codzienny magazyn motoryzacyjny dzień dobry dzień dobry audycja testowa wtorkowa pierwsza audycja testowa w tym roku zaś za zaszczytne miano tutaj jak ty wiesz beniaminka przypadło tym razem filmy z dalekiego Wschodu ostatnio sporo mówimy o firmach dalekiego Wschodu głównie są japońskie koreańskie no i dzisiaj mamy Koreańczyka samochód miejski Hyundai i 20, ale żaden odgrzewany kotlet żaden facelifting solidna solidna nowa generacja naprawdę na pierwszy rzut oka widać, że to Rozwiń » jest nowa generacja trzecia generacja hyundaia i 20 jeśli chodzi o hyundaia i 20 to samochód klasy miejskiej to już jest produkowane lat 12 po latach po latach czy 6 była druga generacja, a teraz w tym roku w zeszłym właściwie nie w tym ciągle będziemy się mylić pewnie zaprezentowano trzecią generację tak, a przed generacją, czyli przed pojawieniem się pierwszego hyundaia i 20 był taki samochód, który poznikały z polskich dróg, ale był to pierwszy Hyundai, który fajnie jeździł nie był klęską na drodze to był oczywiście Hyundai Getz, którego mieliśmy już tam w latach 20032008 wiele razy na testach to było auto, które naprawdę robią robotę jest nam się z dniem będą też nasze jedno jedyne zastrzeżenia do tego samochodu czarny niemiecki deska rozdzielcza taka twarz ziarna twarda, ale plan, ale dla mnie pierwszy niemieckich to znaczy jako, ale także Enia wreszcie to nie wiem czy to nie był jednak z pierwszych 3 naszych samochodów testowych 2003 roku i mógł być by Wa Toya Alfa tak i tym się naprawdę bardzo przyjemnie i tym się naprawdę bardzo przyjemnie jeździło i i było okej kolejna generacja hyundaia i 20 i kolejna generacja hyundaia i 232 poprzednia wyróżniały się tym, że były samochodami dla osób, które nie lubią motoryzacji interesują się samochodami jest absolutnie wszystko jedno czy będą jeździły, a o oby się to Jerzy gara nie psuło zżerała mnie pierwsza generacja pierwszą generację traktować jako samochód do przemieszczania się z punktu ADO punktu by taki pozostał w mojej pamięci i nic jako samochód pozbawione okej to ta pierwsza generacja hyundaia i 20 auto totalnie pozbawiona stylizacji druga generacja hyundaia i 20 moim zdaniem auto pozbawione stylizacji w środku na zewnątrz ładne zgrabne natomiast bardzo bardzo uniwersalnej bardzo przyzwoicie jeżdżące bardzo przyjemnie jeżdżącej test to się to czy dwudziestej pierwszej gruntach od czasu do czasu okazję pojeździć drugiej również mieliśmy drugą w zeszłym roku wzrasta, bo 2× i zaskoczyło mnie to jak bardzo jest jedno uniwersalne samo taki pamiętam prócz jazdy przez 6 lat jednak tutaj się z tobą nie zgodzę, że w środku mówiła, że jak tam w środku, bo w środku przede wszystkim obsługa bardzo uprościła była dużo dużo łatwiejsze niż w pierwszej i NATO zwrócił uwagę i to pamiętam natomiast trzecia generacja Otóż powiem, że to jest zdecydowanie już odmienny projekt drugiej no tej to już w ogóle nie do pomylenia drugą inaczej jest to też do pomyślenia, bo umówiłem się z naszym współpracownikiem pod salonem SATA ja założyłem tam ona on miał tam czeka na mnie hyundaiem i przejeżdżam lasy nie ma nikt tego hyundaia przejeżdża drugi raz nie ma tego hyundaia dzwoni do niego wykucia, pod którym salony seata jest też mówi jak to widziałem 2× no ale te nowie trud to ja mogę pomylić, ale to Unia Zobacz stół jest taki pas łączący łączący światła no to jest taki ostry ty wiesz co mi przypomina jeśli już najprędzej toyotę Yaris w pewnych ujęciach słuchaj to za czy tak to jest samochód, które został zaprojektowany odnowa zbyt wielu, a czy ty mówisz Toyota Yaris ci powiem raczej Skoda skala ale, zaczynając od przodu przód jest bardzo ścięte taki idzie ku dołowi taki kinowa niemal, a i on oczywiście do większych hyundaie, ale nie terenowych dniu słowa tych nawiązuje, czyli tam przód upodobnił się nieco do trzydziestki profilu auto jest ładne zgrabne sprzed zresztą też ten też tutaj nie jestem w stanie niczego konkretnego zarzucić znaczy moim zdaniem ten jest ciut za bardzo przez realizowane żadne zarzuty chciałem dorzucić, że właśnie te, jakby rozpędzili się z tyłu potem stwierdził, że nie będziemy tak dalej już zrobi nam się samochód koncepcyjny trochę tak jest, ale w sumie ten samochód jest wyrazisty jest oryginalny i akurat ja od od razu zauważyłem, że to jest coś naprawdę świeżego, bo przez ten samochód też odbiera razem odbierali, ale jasno to jest to gość, który bardzo spostrzegawczy no ja nie to nie, ale to ja mówię, że to ja przed tobą widziałem o to chodzi spostrzegł brak mamy pod maską litrowy silnik benzynowe z bezpośrednim wtryskiem to jest samochód tzw. pseudo hybrydą, a instalacją 48 kultową czym się do bardzo bardzo się chwali czym się, z czym się to jest to mam nadzieję, że zdążymy, ale powiedzmy tak jak wygląda wnętrze to jest niezwykle interesujące to zależy im pierwsze swoje pierwsze wrażenia słabość dotąd do naszego testowanego egzemplarza pierwszej, a nawet jest zajrzałem do niego od razu się bez bardzo podoba stwierdziłem, że żałuje, że odjeżdża mniemania citroenem C5 no ale tego potem jako pierwszy coś bardzo się podoba natomiast my nie mamy wersji najwyższej wyposażenia za bardzo się podoba Sławek tak to są wielkie połacie bardzo smutnego czarnego plastiku w tym samochodzie nie ma nic co może być pojawienie się bardzo podoba wyświetlacze przed kierowcą są nowoczesne czytelne to się podoba my mamy mamy najlepszą wersję wyposażenia Niemcy zauważyłyśmy nie mamy tego dużego ekranu dotykowego tak mamy też zwykłą Klima za takie mamy na lekarz ich nie mamy nawigacji mamy tylko taki ekran dotykowy ma 10 cali my mieliśmy mniejszość metalowy z guzikami z boku wcale mi to nie przeszkadzało mnie też to nie przeszkadzało trochę przeszkadzało mi to, że samochód jest zrobione wyłącznie z plastiku Zobacz nowa Toyota Yaris ma materiały wykończeniowe, które nie są klasykiem wszędzie, więc samochód jest, więc już mamy rację na pewno kierowca mógł być nie kierowca pasażer na pewno czuł się przy przygnębiony to nie, ale tu w ogóle wiesz boczek drzwi 0 jakiegokolwiek materiału cała deska rozdzielcza nic miękkiego tylko wielki, ale właśnie czwartego czarnego plastiku uprzednio król wysoka była taka sama natomiast powiem co jest pod maską Otóż nie zgadzamy, bo ja mam pozytywne wrażenia i tutaj myślę, że dalej musiałbym jeszcze wejść do tej wersji lepiej wyposażone, ale nie 1010 tak oni manualna skrzynia jak i 7 jeździło wiesz co ja ją znam i to ją Snarski Rio sprzed 2 miesięcy Kia Rio miała facelifting, ale dla silnik no ale za instalacją 40 lat tak jak tam była też właśnie ta miękka hybryda niem czy pamiętasz i nie pamięta no właśnie pytałeś czy ja zauważam te atuty miękkiej hybrydy, czyli ten moment obrotowy 3 ustawy chemicznego pseudo hybrydy to to żeglowanie wyłączanie silnika załączonym biegiem, owszem, zamieszanie nie zauważyć, że strasznie przeszkadza, więc o to chodzi tego się nie da nie zauważyć, więc teraz odpowiadam tego nie da nie zauważyć po prostu obroty spadają do zera rzeczywiście żegluje, ale to wiesz co tu jest co żeśmy zauważyli w tych Hybrydach pseudo bardzo płynne włączanie napędu prawda to prawda alternator rozrusznik umożliwia to, że właśnie to to te zmiany są niezauważalne, ale gra jest Warta świeczki czy wypłacanie Ciuła 41 tysięcy, bo to opłaca tyle za ten sam silnik w miękkich wręcz prawda pseudo hybrydzie, ale złe to nie jest tak, że nie są zmiany niezauważalne tak to jest samochód, w którym im mnie to przeszkadza wg mnie z tego spora wada czy to ta wersja właśnie z tą pseudo hybrydą ona cały czas żyje własnym życiem i cały czas robi jakich rzeczy, które są odczuwalne nie to one są zaskakujące bardzo nieprzyjemne albo stresująca, ale są cały czas zauważalne, czyli proszę sobie wyobrazić taką sytuację, że idziemy gdzieś sobie jakąś drogą normalnie kręcimy kierownicą swoją drogą system utrzymywania pasa ruchu w tym samochodzie jest fatalne i trzeba to za każdym razem wyłączać, jeżeli jedziemy nie autostradą, bo nie drogą Hela cały czas dawno nie jeździły mercedesem do niej nie jeździłem tylko jest tutaj to jest o tyle gorzej żołnierz np. na wsi są takie drogi, gdzie nie ma namalowanych pasów, ale szeroko nieraz ten samochód jak nie ma namalowanych pasów to chcę jechać środkiem nie zważali na to, że z naprzeciwka co się należy już 2× nie wystroju opinia jest taka, że przy malowaniu pasach pracuje dobrze szanowano pracuje lepiej bardzo się no powiedzmy jeszcze o tej chcę powiedzieć co się tej hybrydzie, więc to jest tak, aby całe życie, że ruszamy tym samochodem i powiedzmy stabilizujemy prędkość na poziomie 70 km na godzinę jedziemy gdzieś między miastem miastem wiadomo w samochodzie nie jest także nie dotyka pedału gazu tylko cały czas delikatnie przyspiesza delikatnie hamuje, jakby jedzie tak zawsze im to w tym słowie, a w tym samochodzie cały czas co się dzieje to znaczy puszczasz nogę z gazu i ten samochód najpierw się chwilę toczy, ale zaraz potem dołącza się odzyskiwanie energii samochód tak nie tak bardzo wyczuwalny, ale tak mimo wszystko zwalnia jak ma tutaj pierwsze takie wrażenie, że to się dzieje za każdym razem musieli no musi, bo napęd jest odłączane od trudności w nie to nie jest odłączony właśnie włącza się odzyskiwanie energii, czyli puszczasz zdejmujesz nogę z gazu auto najpierw przez 2 sekundy normalnie hamuje silnikiem, a potem zaczyna hamować jeszcze bardziej, bo włącza się z Orlen Jacku zbliżamy się do końca mamy jeszcze 20 minut, jeżeli pozwoli to chciał, ale to ja podam cenę jeśli Pono mówił, więc samochód 1284 konie myślę, że bez doładowania byłby niezłym wyborem za 54800, a jeżeli dostaniemy to turbo 103 cylindrowe to raczej bym rzeczywiście nie eksperymentował z tą niby hybrydą tylko wydał zaledwie w cudzysłowie 67400 nie dopłaca 4 tysięcy za to instalacji 48 kultową, bo to jest wg mnie nadal wciąż wynalazek i w tym Hyundai i 20 i kii Rio, która przeszła podobny napęd to chyba niekoniecznie tak dziś wydaje kupić dobry czas będą też się tak wydaje zwłaszcza, że to człowiek mnie to trochę przeszkadza, ale jak popatrzymy sobie można sobie włączyć jak w toyocie prius jak przepływają te elektrony jak to wszystko działa to najczęściej nie działa czy ta hybryda ona 99% przypadków w odróżnieniu od takiej prawdziwej hybrydę nie działa nic tam dzieje naprawdę to jest cały czas mówiliśmy o hyundaiu i 203 generacji najnowszy ja mam dość pozytywne wrażenia tylko kwestia, jaki napęd wybrać Voo no dobra to skończyliśmy z hyundaiem w czwartek się ponownie usłyszymy tym razem będzie to fajny samochód Porsche cayenne GTS do usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Skorzystaj z 40% rabatu, wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA