REKLAMA

Test: Porsche Cayenne

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-01-07 19:40
Czas trwania:
10:49 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry dzień dobry witamy pięknie dzisiaj czwartek test samochodu z samochodu nie byle jakiego Porsche cayenne GTS ja wiem i Sławek tutaj zdradzę państwu trochę kulisy protestowała znowu krajem niż mieliśmy to 2 miesiące temu co 3 miesiące temu jeździliśmy daj spokój zanudzić ludzi tymi, ale centralne niczym nie rusza tak znacznie różni się od czego by wspomnieć matka coupé, który mieliśmy 4 miesiące temu też wersji GTS, czyli ten sam silnik Rozwiń » pod maską 8 cylindrów 460 koni Jacku to zanim rozpędzimy 1 rzecz bowiem no te samochody rzeczywiście jeśli chodzi o rozmiary wnętrza niespecjalnie różnią podstawowa różnica zobaczyłem w danych jest to, że zwykła KMK, którą teraz jeździmy produkowana trzecia generacja 3 lat ma bagażnik aż 770l, a tam taka Janka UPS końca wakacji, którą jeździliśmy miała bagażnik uważaj aż 150l mniejszy, ale z zewnątrz przez moment zastanawialiśmy czy to napływami trasie przekazywaliśmy sobie ten samochód czy to na pewno kupę, bo ja mam w kalendarzu zwykła wygląda kupa no mieliśmy pewne wątpliwości, bo Kaję coupé to się pojawiła przecież dopiero w roku 2019 w drugiej połowie, a teraz zimy zwykłą karetką, gdzie te są wcale takim, wykonując dla mnie redaktorze jest to że, opisując samochód, który ma pod maską cztero litrowy doładowany silnik chwałą 8 osób 460 koni samochód, który z pakietem Chrono rozpędza się 4 Kusy sekundy ostatki szokujące dla mnie to, że zaczynasz od rozmowy o pojemności bagażnika, ale może nieraz o różnicach to jest jedyna różnica, którą da się zauważyć nie jest więcej tych różnic mając na kołach było to Janku po było 21 calowych kołach zostaliśmy Lotto dwudziesty 2 calowych kołach Sławek, jeżeli pozwoli teraz 2 minuty 3 minuty monolog będzie dobrze, ale dobrze poukładane, więc będzie treściwe ten samochód został dostarczony przez naszego współpracownika w dniu taki był dzień w grudniu w połowie grudnia, kiedy padał śnieg i zrobiło się biała mieszka na wsi i on przyjechał tym samochodem mówi słuchaj ty się nie da jeździć dali nam na letnich, bo to jest ostatnia jazda testowa prosiaki potem mamy jakby wycofywane i po prostu już nie do jak śnieg zaskoczył drogowców i zaskoczył Porsche auto na letnich oponach no, więc dobraną przez tego śniegu nie będzie dawał, a Szala to samochód jechał z dzieckiem jakiś tam farmy jakieś tam kucyki lamy tego typu rzeczy czy alpaki i miał do przejechania 67km i po prostu zostawia się coś z tym samochodem nie tak czczony popsuty w ogóle nie dało jechać to generalnie auto, które nie tylko ze względu na to zimowa na brak zimowych opon, ale przede wszystkim ze względu na zawieszenia w ogóle zachowywało się jak auto, które nie ma zawieszenia jak auto, które jest popsuta jak by coś z nim było nie tak tak absolutnie zdrowo następnego dnia powiedziałem trochę dookoła domu jak wspomniał mieszka na wsi tutaj drogi, nawet jeżeli są dobre czyli jakby świeżo położony asfalt są pofalowane i w takich bardziej sportowych samochodach swoich czy trzecie czy testowych jak wyczuwam, że ta druga pofalowane faktycznie wymaga większej większego skupienia natomiast w tym Porsche, a nadal po 2 kolejnych dniach, kiedy śnieg już nie było nie było ślisko można było naprawdę w miarę normalnie jeździć te rozpoczęte samochód oddać zwrócić i jakby poprosić jakiś sprawny, bo ciągle się wydawało, że jest po prostu popsuty, chociaż nie świeciła żadna kontrolka tras z czego wynikało wynikało z tego, że samochodem praktycznie nie dało się jeść czy samochód cały czas latał po po drodze odlewa do prawa wymagał ciągłych kontr wymagał ciągłej uwagi i jechało się tym nie pewnie nie ma tak burzliwego życia motoryzacyjnego jak ja, zwłaszcza kiedy, kiedy jeździło się jakimiś gratami i a np. kupowało się gdzieś jakieś auto z usterką trzeba było nim dojechać auto miało np. rozwalone układ kierowniczy albo nie miał geometrii i wiesz jakoś się tym jechało i na wariackich papierach mówi po latach dziewięćdziesiątych, żeby tylko dojechać naprawić albo nawet droga i aż ten samochód naprawdę jak był śnieg mam wrażenie, że byle rowerzysta jest w stanie wyprzedzić jak ten śnieg stopniał i droga odbija się słuchaczy następnego dnia tak naprawdę to nadal miałem wrażenie, że to jest, że to jest samochodem coś nie tak, ale słucha czwartego dnia zabrał samochód na trasę, chociaż zastanawiam się całkiem co znacznie lepiej będzie, jeżeli pojadę jakimś innym autem, które mamy redakcja takim swoim samochodem po prostu bałem się samochodem zrobić 300400 km myślę, że nie zamęczyć do nieprzytomności właśnie wtedy odkryłem, o co chodzi z tym proszę ja tak, zaczynając od tych rzeczy najważniejszych, czyli od właściwości jezdnych to jest samochód słuchaj sportowe dwudziesty 2 calowe koła szerokie wyłapują każde kolejne na każdej kolei nie na każdej nierówności w każdych namalowanych na czujesz wszystko czuję absolutnie wszystko i not Jaś tak bardzo odzwyczaili od tej dokładności przekazywania informacji co się dzieje z kołami co się dzieje na drodze ma bardzo się, jeżeli dobrze myślę, że to jest złe, że to jest popsuta sława no to natomiast to jest bardzo precyzyjne po prostu i poza skoczył ultra tu jest ultra precyzyjne i to jest ultra sztywne twarde, a i przez to, ale odkryto dopiero właśnie trwa nadal, czego miała woli zwykłe teraz na mój monolog, bo już na 4 minuty, więc teraz powiem 1 rzecz Porsche cayenne od 3 lat nie powiem, że jest moim ulubionym słowem, bo moim ulubionym słowem jest Porsche Macan, czyli mniejszy brat krajem to jest rzeczywiście samochód, który którymi się najlepiej jeździ jeździła mocniejszym krajem jeździłem, bo wydaje, że ma zbyt małe porównanie mocnych SUV-ów, bo jeździłem lamborghini Urus jeździłem turbo SM Caen jeździłem Stelvio 510 konnym jeździłem jeepem Grand Cherokee trak kołkiem to są wszystkie samochody jeszcze mocniejszy niż kraje prawda prawda, ale nie wszystkie są właśnie tak jest warte nie wszystkie są takie precyzyjne wprowadzeniu natomiast wrażeń zjazdy na lamborghini Urus nie brakuje nie ma wątpliwości Stelvio la Alfa trochę zamiennika dla mnie dziwne prawda, ale jednak, ale wróćmy do tej kajaki powiem, że mieszkają coupé GTS nie była żadnym zaskoczeniem wakacje ten samochód był potwierdzeniem tego, że rzeczywiście to jest po prostu samochód dla twardzieli średnia moc, bo są słabsze są mocniejsze możesz mieć KMK 340 konną możesz mieć 550 konną jeździła z nią na torze notorycznie nie nadaje do slalomu od razu mówię podobnie jak ich piątkę w porównaniu z innymi samochodami, które są bardziej usportowiony, ale jeśli chodzi o wrażenia zjazdy to może już, bo trochę się przyszli sygnaliści nad wyglądem i obsługą wiem, że w porcie jazda jest najważniejsza, ale oswoiłem Porsche dla mnie to obsługa nowego Porsche po 34 latach od wprowadzenia tego systemu multimedialnego mówi, że niema tajemnic, ale jest jest dość prosta wieszaka tam skrzynia ośmiostopniowy automat tak we wszystkich takich jak tam napęd no na pewno tylko ona właśnie to są takie nieszczęście może kupić w tych samochodach, jaki napęd hybrydowy ładowany z gniazdka znany nam Panamery 680 koni albo 460 koni no dobrze, ale powiedzmy, bo początki miała trudne potem jak byłeś potem byłeś zdaniem zachwycony podobał się ten samochód został zakreślony, dlatego że tak powiem jak wyglądało moje pierwsze doświadczenie z 900 jedenastką, a którą lata temu nie zostawia na testy tylko po prostu kupiłem i wyjechał z nią taki prze szczęśliwy, bo ja na ten samochód jak ja za ten samochód płaciłem przez 3 miesiące a jakby stał na wystawie i ja przez 3 miesiące z wpłaciła zaliczkę i potem przez 3 miesiące, korzystając z uprzejmości tutaj dealera sprzedawcy po prostu do donosiła kasa na to 900 jedenastka i jak już w końcu odebrałem będąc w 2 marzec, a moje pierwsze spotkanie z tym samochodem było dwudziestego chyba trzeciego 24grudnia tuż przed świętami, a część za niego zapłaciłem ją potem stał ciągle na tej wystawie już odebrałem to był marzec czy to naprawdę tęsknią samochód taki Jaś no 9 teraz chłopiec miał 30 lat i im i wyjechałem nim i to było wszystko takie zioła po prostu działał i tak wydawał się po godzinie 1,5 godzinie pamiętam dokładnie, gdzie to było na Targówku była chciałem zawrócić 3 pasy jedno 3 pasy w drugą mnóstwo miejscach tam to były kolejne na niedużą naprawdę niedużo brakowało, a podczas zwykłej zawrotki, która pokonała oczywiście trochę zbyt szybko, bo myślę, że wszystko potrafię, a nie brakowało skończyliśmy skończyliśmy w poprzek w rowie i to samochód i 900 jedenasty jako pierwsza to takie ma uczyła mnie trochę pokory i ten samochód również jest, więc przyszłam do głowy taka myśl, którą komentuje dzisiejszą audycję dzisiejszą fragment, że to nie jest samochodem było coś nie tak dotarło do mnie z wszystkimi innymi jest coś nie tak no one są zdarzenia był zbyt mało czuły zbyt mało precyzyjne jedno słowo na koniec 911 wersji targa PS 4 będziemy jeździć w styczniu będziemy mieli okazję 911 dużo powiedzieć, a jeździliśmy bardzo dużym SUV-em jednak 490 parę to spory SUV największy SUV Porsche, ale w wersji GTS jak wszystkie czekają ich brak tu widzę w ofercie z napędem na obie osie tym razem nie w wersji coupé tylko w wersji podstawowej tak jeszcze tylko puentując już to trochę mi mocnymi słowami jeździłem nie tym pachołkiem jeździłem i stawia też nie to najmocniejsza, ale przecież banki i 5 MX 6 znamy doskonale i one są inne służą one są takie takie zwykłe takie proste samochody takie po prostu proste samochody, a jeżeli którykolwiek samochód zasługuje na to by nazwać go sportowym SUV-em takim naprawdę sportowym SUV-em zazwyczaj to oksymoron, ale tutaj to nie jest oksymoron tutaj to jest naprawdę prawdziwe wyczynowe auto, które daje radę tylko wymaga od kierowcy dużo więcej niż się wydaje na samym początku w fotelach, jeżeli chodzi o dzisiejszy program dziękujemy zapraszamy jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 40% taniej w zimowej promocji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA