REKLAMA

Test: Peugeoty - 3008 i 5008

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-01-12 19:40
Czas trwania:
10:30 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
czy dobre czy dobre proszę państwa dzisiaj tak jak Jacek zapowiadał wczoraj 2 peugeoty, dlaczego 2 w 1 audycji ani 1, bo w końcu przecież powinniśmy przeważnie testujemy 1 samochód, choć nie zawsze, dlatego że po pierwsze, samochody są jednak teraz dość zbliżone do siebie, a po drugie to tylko facelifting ten facelifting taki powiedziałbym delikatny, o czym mówimy mówimy o peugeocie 3008 premiera 2009 rok i peugeocie 5008 premiera dla mnie dla odmiany również w 2009 roku, ale Rozwiń » to wszystko była pierwsza generacja tych wiesza to było w pierwszej generacji, że 3008 crossoverem, a 50006008 był Michał Nowak, ale z tym crossoverem to się na stałe zaufanie taki samochód ma już Niemcy pamiętasz zapisał się w naszej pamięci jako jeden z najbrzydszych samochodów nie wtedy można było Ka to była taka paskuda nadepnięty żaba jest wtedy było podobne równie brzydkie mazda była taka chyba piątka pamiętasz była no ale nie mandat był jeszcze tak w miarę zgrana, bo facelifting na dobre oba były brzydkie dla mnie no 5008, a 5008 tak, ale wiesz co 1 drugi świetnie się zestarzały ja, jeżdżąc teraz używkami bardzo często do 3008 i do 5000, zwłaszcza do 50087 z ogromną przyjemnością jak to jest dwulitrowym dieslem automatem, a to najczęściej kosztuje dużo mniej niż auta z podobnego rocznika niemieckiej konkurencji volkswagena czy wszystko w związku z skuteczne wtedy takich nie było czy francuskiej konkurencji natomiast jeździ się tym się wygodniej przecież nie zresztą też pamiętam peugeotem 5008 Michał ma koncert Lady Gaga do Gdańska to było takie niezapomniane przeżycie, więc samochód zawsze pozostał mówi słuchaj jak w świadomości jako fajne wygodny szybki minivan i jest nim teraz od czasu do czasu oglądają to i dla mnie jednak przeżyć zawsze lubi życie może nie niezapomnianym, ale jednak przeżyciem było obejrzenie drugiej generacji obu samochodów na salonie samochodowym w Paryżu to był pewnie rok 2016, bo chyba Paryż to parzyste lata nawet na pewno i on stał obok siebie ja wtedy miałem z kolei taką opinię uwaga jeśli chodzi o wygląd w środku podobnie obsługa tak to wiadomo, jeżeli jednak się przyzwyczaić to drugi opanuje, chociaż prostsza niż pół poprzednika innych Pesa, ale wciąż jednak nie do końca idealna szczególnie klimatyzację trzeba się troszkę UPO, ale wierzcie mi się nie podoba wtedy ten 50084 lata temu minęły lata dary prawna, bo ktoś był pomnik wania, ale jednak zrobili z tego bardziej SUV-a oba mają duże prześwity od 20cm Niemczy to widać nawet jak spojrzeć na te samochody z boku one nie są jak na szczudłach, ale widać w środku co było najważniejsze po tych zmianach ten tzw. i-Cockpit, czyli coś co mogło być nie podobać, czyli takie zegary płaszczyzna taka elektroniczna elektroniczny wyświetlacz przed tobą prawda z różnymi motywami akurat to uważam, że to życie to było fajne na konsoli środkowej natomiast obsługa wciąż pozostawiała trochę do życzenia, ale przejdźmy do tego faceliftingu do 2 samochodów, którym jeździłem w końcu grudnia słucha, jakie zmiany ja czytam co producent albo przypominam co producent powiedział Pomian duże problemy ze znalezieniem różnic na zewnątrz z tyłu to właściwie nie szukałem, mimo że podobno coś w lampach tylnych zmieniono dla mnie to wygląda prawie identycznie z przodu jednak widać takie światła dzienne to są takie długie, jakby kreski szykuje boków obu trochę grill trochę zderzak to są zmiany na zewnątrz oczywiście inne kolory nowe felgi, ale w środku to dopóki też nie wrzuciłem zdjęcia starego to miasto problemy czy rzeczywiście tak bardzo różnie różni się tyle, że ma dużo bardziej elegancki ładniejszy większy wyświetlacz na konsoli środkowej bez 10 calowy wydają się w ogóle w środek tak szlachetnie jest mniej plastikowej tak na pierwszy rzut oka dobrze się w tych samochodach czułem i teraz jest pytanie, bo mówię, że jeździłeś bliznę tak całkiem niedawno, ale no to ja robię właśnie malowała się posiadaczem jest teraz pytanie, bo miał 300812130 turbo, a w 5008 miast 16180, który tak, aby ze skrzyniami 8 stopniowym automatami bardzo dobrymi 12 przyjemniej co wiesz co powiem że, dopóki nie zobaczyłem zużycia paliwa to stwierdziłem, że tu nie ma różnicy, że praktycznie 12 wystarcza do 3008 starców, a 16 SA, a aż za mocny albo wystarczająco mocny do 5008 dlatego, że to jest mały turbo trzycylindrowe natomiast 1 w tym zużyciem powiem ci widocznie jeździłem różnie dynamiczny i 5008 jak to na pierwszych jazdach premierowych staram się wieś z niego wszystko wycisnąć co się dało oczywiście w ramach przepisów jednak niestety ten samochód przy 12 dość ciężki notowali sporo w tej chwili nie mam, ale właśnie naprawdę przy przy patrzy jak masaże to nie są takie bardzo ciężkie samochody szukam tej masy nie mogę znaleźć, ale jest od dziś od 1,5 tony no od 1,5 tony, że jest już, że jednak słuchać, że jednak 12 i 1,5 tony to powoduje, że przy takiej dość dynamicznej ale, ale jeśli chodzi o bardzo i nie jest nie był ociężały to na pewno tak tak, ale to tak bardzo uniwersalna bardzo uniwersalna refleksja, że małe silniki 1 te 3 cylindrowe one świetnie sprawdzają lekkich samochodach do kompaktowych włącznie i jeżeli mamy lekką nogę i potrafimy jeździć w miarę oszczędnie no to wtedy cieszymy się tym, że ten silnik 12 koncern Pesa, która moim zdaniem jest wybitnym, ale na 5, bo o 6l benzyny i w ogóle totalnie nam to nie przeszkadza i by jazda jest płynna i dynamiczna jest wszystko okej A2 w momencie, gdy zaczynamy składać takie małe silniki do ciężkich samochodów no to one się męczą więcej niż niż silniki zużywają więcej paliwa silnik większa mocniejsza czterocylindrowa, a to potem w taki przykład będziemy niedługo, gdyż nagrywa jakiś test to wideo i robić porównanie jeszcze Niewiem co porównamy, ale na pewno porównamy jakiś samochód typu hybryda doładowana gniazdka i weźmiemy takich samochód na autostradę rozpędzimy go na pewnym Legal na tę pomoc jest do 140 km na godzinę i te samochody przy tych prędkościach z tymi silnikami 1 do 675, ale najczęściej do 6 ona w momencie, kiedy ten akumulator jest już rozładowany zużywają około 1012l benzyny, zwłaszcza jak są SUV-ami, czyli zużywają dość sporo benzyny biorąc pod uwagę, że to przecież taka nowoczesności ten emisję co 2 są takie minimalne na papierze itd. tak dalej i wyrównamy to 12 cylindrową BM kom, która ma 6 litrowy silnik 500 koni i oraz system 40 na godzinę pali między 911l na 100 km 6 litrowy samochód do akcji zdrowe potrafi być bardziej oszczędne niż 3 cylindrowy silnik zwolniono i to akurat jest pewne natomiast jeszcze 1 rzecz jest pewna, żebyśmy potrafili, że te samochody jednak różnią jak z przodu spojrzysz to niewiele jak mówisz o 3825 z boku już bardziej z tyłu to już by jeszcze bardziej natomiast jesteście ważne ważne jest to, że 1435 więcej długości drugi ma bliżej 450 jednak różnica pojemność bagażnika i konieczna zaglądać do danych, mimo że zajrzałem prawie 600l 5008400 kilkadziesiąt 3008 różnica w cenie jak patrzę najtańsze wersje od 114 dopiero kupić tą drugą generację 30008000501824 000 i to pamiętam wiele lat temu 4 różnica samochody były tańsze były tańsze samochody zdecydowanie, ale różnica między nimi cenowa była też nawet mniejsza kilka tysięcy złotych wtedy raczej polecałem dołożyć kilka tysięcy, mimo że tak średnio 75008 podoba, ale bardziej praktyczny natomiast pojęcie tych rozmiarów nie czuć wprowadzenie tych samochodów z bardzo podobne w środku się zresztą jest przesiadam się 1 dnia w tym drugiego dnia w tym, więc to były tylko takiej jazdy krótki, ale sprzedałem 1 do drugiego to w środku ten sam samochód prawda no tak ma być zresztą na zewnątrz też bardzo podobne kwestie wydają się potrzeb gustu tego czy ktoś chce wydać co najmniej 10 000 więcej będzie miał wtedy 5008 też o to oba są już takie wieczną nie ma napędu na obie osie w żadnym jest skrzynia 8 stopniowa automatyczna bardzo dobra dostępna tak mną i to właściwie tak tak z tymi peugeota jeszcze tylko ja jeszcze tylko wykończ tak jak parę dni temu miał okazję pojeździć 3800 siedemnastego roku z silnikiem 15 diesel, a ich automatyczną skrzynią biegów temu autu brakuje trochę mocy, zwłaszcza na autostradzie, zwłaszcza jeżeli chcemy przejechać się szybciej jakoś bardziej dynamicznie, ale kurs, jaki jest dobry samochód wiadomo, że trzeba się przyzwyczaić do obsługi tego auta do wywoływania wielu rzeczy i dopiero potem dotykania ekranu, żeby włączyć albo włączyć klimatyzację da się do tego doszło do tego dopasować bardzo odpowiada mi to, że samochody są czytelne, mimo że jest wyświetlacz ciekłokrystaliczny przed oczami kierowcy zamiast tradycyjnych zegarów to można go sobie skomponować taki sposób, żeby był zupełnie nie przeszkadzających działał prawie kebab to są takie fajne wygląd auta takie bardzo to jest sprzyja jest w nich pomylili i ładnie uważam te eleganckie przynajmniej te władze jeździłem dobre wersji wyposażenia i też przypomnieć to jest cały czas ten pomysł peugeota wyświetlacze przed kierowcą zegary nad kierownicą trzeba polubić trzeba się przejechać jazda próbna konieczne się zaczęło wiele lat temu 8 chyba w peugeocie 208, czyli małym peugeocie, a co, o czym mówiliśmy mówiliśmy o samochodach, które w tej chwili się jednak dość upodobniły do siebie 20003008 Peugeot 5008 po skromnym, ale jednak faceliftingu jeździliśmy w grudniu całkiem niedawno dłuższe testy pewnie na wiosnę dziękujemy jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Skorzystaj z 40% rabatu, wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA