REKLAMA

Test: Hondy - H-RV oraz Civic

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-01-19 19:40
Czas trwania:
11:01 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dzień dobry codzienny magazyn motoryzacyjny testowa audycja wtorkowa nie testujemy niczego oprócz 2 samochodów dzisiaj, czyli opisujemy wrażenia z testu Jacku Jacek Balkan Sławek Paruszewski Niemcy już mówiłem wieczór dobry wieczór swój Honda H-RV samochód historię nie będziemy przedstawiać czytaliśmy czasami się zgadzaliśmy czasami nie jest tymi opiniami, że to jest pierwszy crossover, który pojawił się na rynku, ale w sprzedaży, ale za Rozwiń » wcześnie tak druga połowa lat dziewięćdziesiątych po kilku latach wyleciał ze sprzedaży znaczy został wycofany po prostu zbyt małe popyt na ten samochód potem oczywiście mówię oczywiście skoro cały czas jeździmy potem oczywiście wróciły w zupełnie inaczej wygląda jednak jakby spojrzał na hondę HR-V do końca był wtedy traktat pamiętasz, a druga generacja no to 6 lat temu 6 lat temu Tokio nowy Jork chyba w tym samym roku albo 1 po drugim tuż to taki samochód rosła owe prawda no chyba nic innego nie wymyślimy na nie wymyślimy, ale od początku, że ten samochód podoba chodzi mi się bardzo często dużo rzeczy podoba oprócz ceny, ale ceny się teraz tak wyrównały konkurencja też tak zdrożała już konto wcale nie są tak zabójczo drogie jak kiedyś tam wtedy był za 16120 była benzyna 15 fajny był ten znowu nie pali prawie nie pali oczywiście oczywiście Super, jeżeli on potem wszedł przez wprawie każdym modelu hondy takim benzyna 18 też była przez była benzyna 18140 koni tak to pamiętam jeszcze no dobra sympatyczny samochód Warty drogi jak na tamte czasy niska sprzedaż, ale trochę poczekaliśmy i słuchaj po latach 45 był miejski w kwestii w tym były na początku zeszłego roku samochody trafiły do Polski chyba w zeszłym roku pod koniec jeździliśmy, ale po faceliftingu oraz 2 z nowym silnikiem czy nowym dla tego modelu znanego civica 15180 koni słucha jak za jak akurat ja ruszyłem samochodem schody do mnie zadzwonili, kiedy trzeba oddać ją wiedzą, jaki to silnik miał być 131 szalony 2× zostaje sam próbował nas zostaliśmy hondę i Wika ich zerwał z silnikiem turbo mocniejszym 50 koni cła tylko 2 słowa co co ten lifting widziałeś ten samochód widziałeś na taki fakt ciemny wśród promowanych pana trochę inaczej trochę inaczej wygląda inne loty inne zderzaki i tam bagażnik też trochę zeszła na auto na okres, bo to jest odpowiednik chyba bardzo popularnej przecież toyoty C-HR i Toyota C-HR jest chyba trochę bardziej o dla rozwoju Rihanna, jeżeli chodzi o stylizację zarówno na zewnątrz jak w kabinie natomiast Her chałka jest tak bardzo konserwatywna nadal fajna elegancka ładnie zaprojektowana starannie zaprojektowana, ale chyba skierowana dla mniej widzów minimalnie minimalnie mniejsza jest, bo tam 430, ale to są niewielka różnica oczywiście konkurencja Polski taki jest Słuchajcie mam wrażenie, że w środku jest trochę więcej miejsca w chodzie niż niż w toyocie mam wrażenie, że to jest bardziej może to są tylko takie nie podpali o jest wyższa jest wysoki dość, bo ma na ponad 60, więc tutaj normą mam wrażenie, że to wnętrza zostało lepiej słucha 11 rzecz wciąż do poprawki 2 lata temu już mówiłem Honda idzie dobrą drogą poprawiło obsługę multimediów w tym civic, którym za chwilę w tym wjechały walce po faceliftingu, ale wciąż też czytam do doskonałości brakuje jednak to programowanie Radia poruszanie się potem jest dość skomplikowane wiesz, jaki model już doszła do tego, czego oczekuje tym samochodem jeździłem już na początku roku w czerwcu Honda Jazz nowa Honda Jazz hybrydową obsługę dla każdego jest prosta i oczywiście hybryda też dobra są jakieś wrażenia jeśli chodzi o to Her VE to jest typowa Honda to jest typowa Honda wygodne fotele dobry układ kierowniczy i sprężyste takie zawieszenie dla mnie hondy są samochodami dla mnie niezależnie od tego czy CV, którym za moment to jest harfa czy to było akord co jest często są fajne samochody ja lubię tylko litości zróbcie szybciej coś z tą obsługą po prostu jedno czasami to głowa boli od tego jak tam w czasie przez to przedzierać no ale w każdym razie generalnie ocena tej harówki po faceliftingu nie może być inna niż to, że nie jest jest jest trochę ładniejsza jest jest trochę lepsza, ale obsługa jeszcze do poprawki silnik świetnie sobie radzić ze skrzynią tutaj jest 2 sprzęgów KE nie cofał przeproszę FOT jest sporo stereotypów dotyczących hondy chodziarzy przede wszystkim, żeby nie jak taką ma pierwszą opinię, którą można dziś napotkać usłyszeć jest to, że samochody mają bardzo dobre silniki benzynowe silniki fani skręcają się obroty mają na sporą są dynamiczne, a ta reakcja na gaz jest fajna przyjemna i to taka żywiołowa oprócz tego są silniki trwała tego ostatniego go komplementu nie jesteśmy w stanie oczywiście, robiąc samochodem 10032000 km nie jesteśmy w stanie do tego komplementu odnieśli natomiast silnik 15 turbo, który miałem właśnie 1 instruktor 180 koniec zmian w sejmiku chyba nie sprawia problemów, bo nic nie słychać po faceliftingu przypomnijmy prawda jednak i natomiast z zewnątrz mniejsze ten samochód zaczął budować, a to jest gest to już chyba ostatnia Honda civic, która ma ten projekt karoserii taki odważny i wyraźne z tego co wiemy kolejna generacja hondy civic już pokazana w Ameryce będzie takim samochodem trochę byłem niejakim tutaj jednak te ruchy pędzla na policję projektanta były mocne zdecydowane był tutaj jakiś pomysł i wjazd towarzyszyło mi takie odczucie to trochę się go trochę się waham tutaj porównać ten samochód, ale jeżeli ktoś powiedział, choć sedan, że to jest takie auto, które chciałoby trochę zastąpić accorda czy zrobi wielu zadań civic powiedział Saddam znikł to ja bym tutaj chyba nie protestował jakoś szczególnie bardzo przeciwko takim to takiemu założeniu oczywiście do kordonu trochę brakuje nie ma tej nie ma tego komfortu jazdy kabina jest gorzej wyciszona jednak akurat był wiele razy nim jeździłem ostatnie pół roku jakimiś egzemplarzami z końcówki produkcji akurat taki trochę bardziej dostojne, a taki trochę bardziej skasowane rozrost kołysanek jak to są już są jasno tutaj wyłącznie same komplementy ten civic jest jednak samochodem kompaktowym i to delikatnie odczuwalne, a teraz, jaki to jest dobry samochód w, a przypomnę, że osoby chyba nie wierzyłem śmie albo nie zgadzały się parę lat temu po raz pierwszy nowy civic mieściła się po prostu miałem zachwytu, bo mało takich samotnie pamiętano potem miała mniej też za żywność należeć się zgodziłem mamy skrzynie automatyczną TVP, czyli bezstopniową Jona, jakby tak skrzynie działały 10 lat temu to nikt nigdy nie narzekał, bo działa po prostu dobrze bezbłędnie bezproblemowo i nawet przy autostradowych prędkościach pół Polski tym samochodem przejechałem autostradą nie stwarza tutaj jakichś wielkich problemów nie wyje przy tych wyższych prędkościach jest z tą skrzynią wszystko okej jazda samochodem to przyjemność ze względu na to, że ten silnik jest bardzo dynamiczna ze względu na to rząd też bardzo dobrze współgra z tą skrzynią biegów albo raczej skrzynia biegów silnikiem i też takie z zwarte i ze z skłonność do dynamicznej jazdy auto zresztą bardzo dobrze obroną siłą wspomagania bardzo miękki fajnym sprężystym zawieszeniem to nie jest za miękki, ale też nie jest otwarty jest takie to wszystko jest takie to wszystko wiesz teraz też dobre auto przyjemnie się nimi jeździ bardzo przyjemnie się nim jeździ, ale to co to na co mogę ponarzekać, jeżeli pozwolisz to ergonomia to jest dziwne, bo samochody zawsze słynęły z tego, że są proste, a to jest jeszcze końcówka tego Wika jest jeszcze trochę prze kombinowana jest tutaj taki jak wsiada do tego samochodu czuje się trochę inaczej niż w volkswagenie niż skorzy niż peugeocie czymkolwiek czuję, że to jest taki trochę inaczej wymyślone samochód i to na UFO, czyli ósmej generacji civica tej między tą chyba rok 20000607. cudze, jakby coś takiego to takie dziwne jest tutaj trochę wyczuwalny taki, w którym on jest tutaj już co prawda bardzo podporządkowane ergonomii, ale mówimy teraz desce rozdzielczej, jeżeli chodzi o kierownicę jest wygodna pewnie się trzyma w dłoni, ale jest z lewej strony jest coś co Amerykanie nazywają mają fakt, czyli ich jest to coś co wprawia w we w jakiś taki zator myślowe użytkownika to znaczy masz taki pasek do robienia ciszej głośniej o blog masz taki cztero opozycyjny z przyciskiem pośrodku no może nie joystick, ale taki taki taki zespół przycisków i logiczne byłoby jak w lewo prawo zmienia stację radiową to Góra dół robić głośniej, a tutaj jest także w lewo prawo zmienia stację radiową, a Góra dół obsługuje obsługuje źródło dźwięku, czyli za każdym razem jak próbowałem zrobić głośniej zmieniałem sobie źródło dźwięku np. fali, a krem na palach mam to słabość, ale Jacku pozwoli jeszcze zbliżamy się do końca jednostkową cenę, bo tutaj Honda najtańsza 10, którą mieliśmy mieć prawda 10 myśmy trzycylindrowych rasa psów i 73 000 najtańsza RV 15 bez turbo to z kolei niecałe 100 000 nasze sztuki to już było po ponad 100 114 albo 107 tak w zależności od wyposażenia modelu, ale tak trzeba o tym mówię akord tutaj patrząc na wymiary trudno się nawet nie zgodzić, bo sedan ma 465 prawie długości wieża hatchbacka 440 duże bagażniki są tego nie widać z zewnątrz bagażniki mają 400 kilkadziesiąt litrów to jest, ale nadal jest tak patrzę kolejna jedenasta generacja tylko produkowana w Stanach w Japonii będzie do nas płynąć fabryka w wielkiej Brytanii przestaje działać nie czekam jakoś z utęsknieniem na 11 lubię tą dziesiątą tam jest też Krzysztof wersja Type-R 320 koni jeździ 300 konną też wystarczyło, chociaż ten spojler z tyłu pojąć to już tak bił oczy, że ta no dobrze dziękujemy dziękujemy czekamy Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA