REKLAMA

Test: Mini Countryman i Mitsubishi Space Star

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-01-21 19:40
Czas trwania:
11:53 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dzień dobry codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry proszę państwa zaczniemy od samochodu, który jest nowością, ale nowością w formie facelifting to jest mini Countryman wczoraj mówiliśmy o Renu FC nawiązali my do mini nawiązaliśmy do fiata 500 przez nowy świat 500 też będzie tylko elektrykiem Reno 5 nowe będzie elektryczne Reno 4 nowe być może też mówiliśmy, że mini fajnie weszło 100 z tą swoją Rozwiń » wyciskają są USK stylizacją nawiązującą do starych zmieni przecież prawda mini jest jak też część koncernu BMW mini w tej chwili robi mi 3 nowe pięciodrzwiowe kabriolet Clubman, czyli taki kubraczek Countryman dzisiaj Countryman nie też na koniec powiemy Mitsubishi Space Starze, bo jest znowu naszych rękach kolejna wersja na dłużej, ale Countryman szybciutko największy minione 4,5m długości to on nam towarzyszy słucha już 10 lat od 4 lat mamy 430 sława, o czym mówisz to ja myślę, że ma 450 poczekać zobaczyć na country man ma 4 SA już wiem czym się pomyliło uniewinnienie zgodnie, z czym 3 bagażnik bagażnik 450l prawie to samo, ale nie do końca dobrze pierwszy Countryman był krótszy 410 ten ma 430 kawał samochodu tylko 20cm krótszy od hyundaia Atosa, na którym w tym czasie jeździliśmy wydawał mi się 1,5× mniejszy, ale to jest to prawo strony ale, toteż zasługa nowego busa, który wydaje się Putra jest co prawda dobra 4 lata temu druga generacja widziałeś zbliżymy się Countryman to na początku nie podoba raczy, a wiesz, że nie po to, trochę czasu minęło, zanim stwierdziłem, że tego oryginalność to warto warto się nad nią pochylić warto docenić jednak ten samochód jest inny jest wciąż mini jest w środku obsługa mini jeździ świetnie szczególnie te wersje, które mają napęd na obie osie ja tu nie zmieni zdania różnie bywa elektryk jeździł średnio jak pamiętasz, ale z napędem na 1 oś mocnym silnikiem to też słabo rok temu pamiętam jeździłem Clubman 306 konnym i powiem, że ten samochód to już, mimo że miał napęd na obie osie już ledwo dawał radę niestety 300 koni to już coś chyba wymaga jeszcze czegoś więcej niż tylko minie natomiast słońce Countryman jest na pierwszy rzut oka pękaty samochód, do którego już przyzwyczaiłem, ale słuchało się podoba mniejszy zaczął podobać, ale strasznie zwraca uwagę gdziekolwiek bym nie był ktoś znajoma ze 3 osoby go widziała to nawet na zasadzie mogę się przejechać, jakie to fajne, a co to jest widziałem Ależ to jest prawdziwe mini niema wrażenia, że ten samochód jednak jest jednym z kilku nastu może którymi w ostatnim roku, który jednak przyciąga wzrok bardziej jest fajne, ale tutaj, gdyż co jest charakterystyczne ale, żeby się koło niego jakoś ludzie kręcili do tego nie zauważyłem więcej dokoła nowe tory tak, ale to nawet wierzyło, że podziwiali piękny kosz taki inny może tak w środku jest jest lekka zmiana facelifting na zewnątrz czy zeszłoroczny to niewiele lekkie smaczki to nawet żeśmy, bo jeździłem wersją plug-in we wrześniu lekkie smaczki w środku zniknęły przyciski na tym okrągłe konsoli środkowej pojawiła się pojawił się pan taki przeciwko to jest gorsze rozwiązanie trochę tam zmieniono jest już od drugiej generacji przed tobą inne zegary są nie wiem czy zauważy są takie płaskie cyfrowe no dobrze, a to jak oceniasz ten samochód, bo ja gadam, że mi się podoba oryginalny złe z zewnątrz się podoba w środku też się podoba wiesz ja mam 1 siniaka żona jest mi, jakim teściowa jeździmy jakie, więc jak ten samochód był nie to był termin, jaki na podwórku natomiast, mimo że on jest wyposażone w wiele rzeczy, których ja nie lubię w samochodach, czyli wyświetlaczy zamiast normalnych tradycyjnych zegarów od ciągu obsługiwane też takim dziwnym Pawlikiem, a tam wyświetla 3 środkowe to to, mimo że jestem do tego przyzwyczajony, jakby nie był to być może bardziej też już też ją straszą wtrąca ta kolorystyka, którą trzeba wyłączyć byty zbyt jaskrawe już tak i to samochód z siekierą w środku nie zawsze mi i to nawet nie chodzi o kolorystykę, ale sam projekt również i to nie zawsze odpowiada natomiast tak jak mówię w związku z tym, że mam 58 a, czyli takiego względnie młodego maniaka już po liście i z tą obsługą podobną do tego, który dziś to jest po prostu do tego trochę przyzwyczajony jak mamy silnik sław mamy silnik benzyna 20178 koni napęd na obie osie automat 8 stopniowy to wszystko kosztuje 150 000 od razu uprzedzę twoje pytanie jak to jest dziwnie się świetnie jeździło, ale też to trochę wiesz co niestety dla hyundaia porównania w tym samym czasie mieliśmy tu sona i powiem, że przegrał tu są przegrał z kretesem jeśli chodzi o właściwościach grał krata sama oczywistość właściwie znaczy, ale mieni powiem ci ja jeżdżę we wrześniu tą hybrydą 15220 z gniazdka i też już wiadomo na obie osie tu 1 silnik elektryczny spalinowy też otrzymał jest świetnie tylko, że tak PREZ 1 jednak 1 rzecz bowiem 15120 kosztuje niewiele więcej trochę ponad 150 000 więc, ale wierzę no narzekają na nią lub możliwie Soja oraz części przestaje słuchać, bo każdy ma swoją opinię polega na własnych wrażeniach zjazdy gest poparcia uważam, że dobra jest zrywany, a ty to ja też tutaj parę z nałogiem dacie jeździ się tym fajnie to jest taki samochód, który lubi trzymać drogi, które lubi jechać, a który zachęca, żeby jechać 5km/h szybciej niż niż znaki wskazują, a i tej przyjemności zjazdy z dopracowanego układu kierowniczego zawieszenia jest sporo nie tak dużo, jakbym się spodziewał nie jest taki samochód tak dobry jak jak jak jak można by było tutaj to Marka o to podejrzewać, ale jest i jest w porządku są to co zrobił na mnie na mnie najlepsze wrażenie to już naprawdę to są już ja się nie spodziewałem, że kiedykolwiek będziemy używać takich argumentów, ale nie wiem czy zwróciły uwagę, że w tym samochodzie nic nie przeszkadza wjeżdża wodni żadne elektroniczne systemy nie mordują ciągu korytarz nagi, a żadne wewnętrzne systemy nie świecą ci tutaj wie, że działa ręka kierownicy, chociaż tak naprawdę ją trzymasz tak tak nie pogania wszystko zwraca uwagę Total nic nie uwagę samochód trochę wg starej szkoły niż zupami, które służą wiązanie inna stara szkoła staruszką dla mnie też Honda, której mówiliśmy wtorek hondy też nie są męczące, ale to się łatwiej obsadzono nie szkolenie porównanie do po porównaniu do rozmiarami do hondy HR-V, trzymając się do toyoty C-HR, jakby jest trafne, a mini, choć to segment premium jak na to nie patrzeć cenę ma dość porównywalną Zobacz, bo tutaj za 150 000 dostaje się, więc to nie jest mało, ale dostaje SUV-a segmentu BSC z bardzo mocnym silnikiem benzynowym automatem fajnym wyposażeniem minus rabaty i tak naprawdę już nieraz spotkałem z tym, że salonu BMW można wyjechać autem niewiele tylko droższym niż salonu popularnych japońskich europejskich Marek, które no jednak trochę brakuje, więc do 2 to ja byłem zaskoczony 3 lata temu jak jeździłem po raz pierwszy przed weszli tynkiem drugą generacją doładowane z wnioskami powiedziano, że w Polsce Countryman to jest ponad połowę sprzedaży wszystkich mimo tak głównie na firmy ma kontrolę nie konta na godzinę 10 000 najtańsze trzycylindrowy 110 000 minus rabaty Mitsubishi Space Star proszę państwa ponownie trafił do naszej redakcji tym razem mem najpierw jeździliśmy trochę wersją ze skrzynią manualną silnik 1282 konie teraz mamy już na test długodystansowy, więc będziemy o nim opowiadać do marca wersje ze skrzynią bezstopniową ja ten samochód uwielbienia już państwo wiele razy mówiłem trochę się ze mnie podśmiewają Mitsubishi, żeby wpiszą mnie w telefon komórkowy jako ten lubi państwowy nie jest to ambasadorem marki, bo ja to dlatego białego z oczywistych powodów tego nigdy nie zrobi, ale ja ogromnie doceniam to jak ten samochód 2014 roku wtedy byliśmy po raz pierwszy też byliśmy na teście długodystansowym jak on się zmienia z roku na rok jest ciągle to samo auto ono na początku było trochę jak i jeżeli chodzi o od zajęć zewnętrzne teraz ten wygląd zewnętrzny został znany był wtedy też takie ładne drażniącego obu nie charaktery bardzo mało charakterystycznych jakiś tam elementów było Persów tak my doniczka niezbyt się to podobało pierwsze jazdy pamięta, że ja byłem na pierwszych jazdach w Polsce potem przejął się od razu samochód ode mnie pod koniec tych jazd testowych na parę dni tak tak tak tak, a i ja ten samochód kocham od pierwszego wrażenia i słuchaj, ale z tym można już za kółkiem chyba 1280 koni za co tak, dlaczego tak uwielbiam będzie okazji tutaj dużo, żeby porozmawiać przede wszystkim tanie auto ten samochód z tą mocniejszą benzyną i czyniące VP jakimś takim wystarczającym wyposażeniem kosztuje 531000zł ze skrzynią manualną kosztuje 48 jak na cenę tych samochodów w tym momencie to nie jest auto segmentu AAA już tylko to jest taki segment AB bardziej Obasi ocierające, a to wcale nie jest tak dużo to jest auto, które jest proste ono w środku jest zaprojektowana w sposób prosty przyjazne jest idealnie banalnie proste w obsłudze szybko się rozgrzewa co nie ma, a co co nie jest bez znaczenia aktualnie bardzo mało pali, a to będziemy państwu więcej opowiadać o najbliższych tygodni to bardzo mało to znaczy 55,5l nasadka, a i wersja ze skrzynią manualną proszę państwa dostarcza wrażeń, na które naprawdę są porównywalne z takimi postaciami czy to jest samochód, które na dwójce rozpędza się do 100 na godzinę i ten silnik ma 3 cylindry, ale on pracuje taką charakterystyką motocyklową, czyli tak jak i czy tak bardzo spokojnie no to tak, jakbyś jeździł trochę dieslem, ale zaczęła go kręci się nagle okazuje się także wkręca na obroty jak szalona kręci się hałasuje oczywiście przy tym zużywa więcej paliwa, ale dostarcza sporo frajdy zjazdy i ja mam jak jest tylko segment ABA czy wciąż osią jest nie tak, ale to jest taki mały da mały ale, ale i mam z tego samochodu całą masę frajdy z tego, że oni z czego Sławek miał 870 kg wiem i to się doskonale przekłada na jakość prowadzenia na wyczucie tego samochodu byłem nim przedwczoraj w Białymstoku i zrobi to jeśli już samo za radą grali przez zaspy przecierał, więc 1 rzecz, ale ten samochód nasze naszych rękach, bo przecież w końcu też były rozmowy, bo to jest drugi facelifting tego samochodu tam jest nowy pas przedni jest z lampy zderzak nowe w środku też nowy system multimedialny siedmio calowym ekranem dotykowym jest inna jakość materiałów wykończeniowych to mam nadzieję, że da się to zauważyć, że 1 rzecz na koszt wykorzysta tylko powiem ci, że rzeczywiście ten samochód jest lekki i on sprawia wrażenie, że lepiej przyspiesza w rzeczywistości patrzy 12,5 setki, a wydaje się tak, aby się wydaje że, gdy to jest oczywiście spotkań z Mitsubishi Space Starem będzie dużo to było pierwsze zapoznać się Sławek warszawska w bankach dzięki euro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA