REKLAMA

Test: Audi e-tron Sportback

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-01-26 19:40
Czas trwania:
10:32 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dzień dobry codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan i Sławek Paruszewski wieczór zgodnie z wczorajszą zapowiedzią dziś samochód elektryczny nie byle jaki drogi znany nie pierwszy raz w naszych rękach nazywa się audi e-tron w ogóle z wersji sport Beck ani na droższym jak na to każą mówić nikt nic nie każe też można i tak i tak bardzo dyskomfort chyba wał mówią no wiesz to jest kwestia czy mówisz po angielsku po polsku jest to jak wyzwolą z wieloma modelami Rozwiń » tak jest i możemy mówić tak i tak nikt nas tutaj dobra nioska zarządzimy już zaczniemy proszę od tak czy ten samochód ci się podoba czy nie to jest ładne auto czy rzeczy, jakie sobie, bo tak, jakim to jest jakiś samochód czy to jest ono przede wszystkim zaś różni Żak, czyli coś więcej jak audi 8 w porównaniu z aut IQ kół osi w porównaniu z audi 7, pozostając przy tej marce oczywiście trochę inne rozmiary, ale też raczej bardziej krajem i Kają coupé bym tutaj porównywał, czyli Kayah była pierwsza Kają coupé druga audi mamy tron zresztą, który jest znany już od 2 lat przecież e-tron z napędem elektrycznym ten pierwszy taki bardziej klasyczny SUV tak taki mniej coupé no to już od 2 lat przeciw sprzedaży prawie, a ten sport, którym miałem okazję dziś nazwach premierowych pół roku temu to właśnie wtedy się w Polsce pojawił i teraz zadała pytanie czym się podoba czym się nie podoba podoba mi się bardziej niż zwykłe e-tron na to z zewnątrz natomiast wsiadam w ośrodku do środka to podoba mi się tak samo jak zwykłe tron, dlatego że prawdę mówiąc tam chyba różnic na pierwszy rzut oka żadnych nie ma, bo te samochody są w środku takie same zresztą napędy pod maską też tak takie same w zależności od tego, jaką moc sobie zamówimy taką będziemy mieli my i najazdach premierowych zwykły metronom i najazdach testowych strony mieliśmy 408 koni e-tron Sportback również natomiast pojawią się wkrótce wersja jest ponad 500 koni będzie też e-tron GT to zbyt 600 koni swoja czyniono to uroczy urodziliśmy miało 400 spożyć ważniejszy dla ta wersja mocniejsza ma 3 silniki jeden z przodu 2 z tych moja opinia na temat Rotha Roza włącznie bardzo mi się podoba to znaczy to jest samochód, które ma linię ma proporcje i mimo że należy do segmentu aut, które najmniej się podobają, czyli do tych właśnie usportowionych SUV-ów stylu BMW i 6 ba wójt 4 to tutaj muszą oddać audi, że to co zrobili to co zaprojektowali jest po prostu bardzo ładne proporcjonalne i nic tam zgrzyta to znaczy, jakby patrzył na ten samochód z przyjemnością i a i to zarówno, jeżeli chodzi o wnętrzu jest o karoserii wygląd zewnętrzny, jaki kabinę, która wspomniała o tym żona jest taka jak zwykłymi tronie to ja powiem żona jest taka jak zwykłą w zwykłym nowym audi A6 tylko, że audi A6 na początku nie byłem z tego wszystkiego jakoś Super zadowolone tutaj siedzi się trochę inaczej jak to w SUV-ie mam wrażenie, że tutaj ten kokpit z dość charakterystycznym parapetem, a jakże modnym ostatnio chyba trochę lepiej się sprawdza czy jakoś tak mam takie mniejsze niż poczucie, że coś co się tutaj jest, toteż jest istotne w tych naszych te nasze wrażenia to są wrażenia opis samochodu, który ma trafić 500m długości ma 490 jest bardzo duży samochód tych rozmiarów nie widać nie bardzo ładnie zaprojektowany zresztą w czasie jazdy też nie sprawia wrażenia jakiegoś wielkiego Kloca tak jak Bentley Bentayga pamiętam też ogromny samochód jeszcze większy jakoś bardzo dobrze prowadziła zwrócił uwagę, że mimo, że to jest sport wektor skoro jeszcze mówimy, zanim wrażenia zjazdy, że on ma bardzo duży bagażnik ma ponad 600l 600l bagażnik jeśli chodzi o porównanie ze zwykłym tronem to nad głową jest trochę ni mniej miejsca jest z 2cm mniej na pewno natomiast słuchaj to jest raczej kwestia gustu i raczej zawartości portfela, który samochód chcesz kupić, bo zdaje się, że to jest zastosowana podobna sztuczka, że kupuje samochód, więc większa dla większości klientów ładniejszy, choć dla wszystkich, ale też droższy, ale to na koniec jeśli chodzi oceny pozwolić na rzecz pytanie najpierw pamięta się strona zwykłego mu pamiętasz mieliśmy 2 wersje tym razem zamówiłem wersję, że śmieli klasyczne lusterka bardzo zadowolony, kiedy zamówiłem specjalnie wersje zwykłego strona z usterkami, które są po prostu w tych lusterkach, które są w środku nie ma klasycznych usterki obraz kamer na zewnątrz są tylko takie kikuty, które są po prostu kamerami i to rozwiązanie nadal się do niego nie przyzwyczajam na szczęście można wybrać, więc ja wybieram wciąż lusterka klasyczne jedynaka swoją opinię dokładnie taka sama dobrze się teraz tak jak to jak to jeździ nie będzie tak ja neguje wszystkie samochody z tzw. hybrydy doładowane z gniazdka albo samochody elektryczne, które mają 2 silniki albo więcej silników, w których producent informuje, że mamy tutaj napęd na 4 koła, bo z 1 strony mamy tutaj napęd na 4 koła, ale jak wjeżdżamy w szutrową drogę albo wjeżdżamy na śnieg to się okazuje, że samochód nie zachowuje się jak samochód z napędem na 4 koła bardzo interesowało mnie czy audi, którego układ quattro układ stały napęd na 4 koła czy ten samochód będzie się zachowywał jak ciepła Kluska, która wśród robi swoje robi swoje atak to najczęściej jest we wszystkich rzutach opla w tych wszystkich plagi nach, które które, które mają dołączaną tylną oś przy pomocy notarialnego opłacamy bądź podkreślić, że tam 1 napęd ze spalinowego czy jednak się z napędem spalinowym, a druga elektrycznie to choć, choć oczywiście jest napędem na 4 koła to wg mnie nie jest nie powinno się w ten sposób nazywać, dlatego że dlatego, że działa to chyba nawet trochę gorzej niż Haldex to są takie moje odczucia i jakby nie jedzie się tym równie pewnie nie cierpię tej przyjemności zjazdy, a porównywalnej z tym, którą dostarcza ci czy xDrive czy informatyk czy Haldex przepraszam czy torsem w jakikolwiek postaci czy lina czy ten napęd symetryczny, który ma subaru przede wszystkim napęd quattro wraz z jakiej to audi no kurcze jedzie tak jak miało quattro znaczy jedzie to czuję, że to jest samochód z napędem na 4 koła i czuję, że to jest napęd, który jest dopracowany to nie jest także przy robi swoje napęd ten robi swoje tylko czuje, że to wszystko ze sobą współgra ona, że reaguje w tym samym czasie i reaguje dokładnie tak samo to jest Super w tym samochodzie on ma napęd na 4 koła i że on z tego napędu potrafi korzystać może z niego korzystać, dlatego że działa bez opóźnień działa to równo, a i faktycznie rewelacyjnie Zobacz samochód ważący ponad 2 tony i to tak zdrowo 2 tony 222 pół tony masa własna no popatrz i ma 66 do setki dzięki temu, że silnik 408 koni tak jak wspomniał może być 3 trochę ponad 300 albo trochę ponad 500 i taktach silniki i oczywiście co jest jeszcze tu istotne, bo to jest samochód elektryczny zasięg no i tutaj mam pewien problem, który oczywiście pojawia się w każdym samochodzie elektrycznym, czyli niska temperatura zasięg dramatycznie spada nie mówiąc o tym, że jeszcze do tego jedziesz autostradą miała okazję jechać no to już spada dramatycznie do kwadratu, bo teoretycznie patrz, jaki producent podaje zasięg silnik elektryczny akumulator prawie 90 kilowatogodzin solidnie, gdyby on zużywał tyle prądu co ja używałem we wrześniu miażdżąc, czyli Max 25 kilowatogodzina setkę to ponad 300 km spokojnie można było osiągnąć 400 oczywiście zapomni tutaj niestety ta sytuacja jest taka, że jak poniżej 30 kilowatogodzin na 100 to praktycznie nie dam radę zejść starają nie wiem czy patrzyłem na ten wyświetla się bardzo starałem po 3, a tym samochodem pewnie 200 km to osiągnąć no niestety zima i rano np. jak się obudziłem słuchaj chciał tam do samochodu mam zasięg co nie jest dla mnie zaskoczeniem oko też daje znak słuchaczom z powodu silnego mrozu w nocy zasięg rano był 30 km mniejszy niż wieczorem akumulator stracił pojemność 100 naturalne jest to fizyka nie dziwmy się temu tylko pamiętajmy o tym tak, ale wiesz tutaj, kiedy jest zimno to jest problem z ładowaniem od podstaw dziś ten samochód na ładowarkę taką superszybką swoją drogą to jest skandal ile kosztuje jak no to powodowanych ładowarka firma Greenway wyobraź sobie, że za z 160zł udało się ten samochód naładować tak, że mógł przejechać 225 km to to był 1 są podpięte do tych ładowarki osią jak za zboże obiecują prąd ładowania powyżej 40 do 150 prawda jest taka, że tamtych wyszło chyba 2735 i a to zupełny pełne już akumulator nie był pełny jeszcze nie był już zaczęło robić tak drogo, bo tam potrafiono te, a płacić jeszcze tylko płacić na rok, ale czterdziestej piątej minucie płaci też za każdą minutę po piętą do ładowarki to wcale niemało na Zobacz to ta zaś czas Ośko koszmarnie drogą a, a właśnie to dobrze to w takim razie, ponieważ zbliżamy do końca audycji to czy koszmarnie drogo wychodzi kupno tego samochodu wg ciebie jak sądzisz nowe samochody elektryczne powyżej 300 000 są wszystkie 2, który jest najtańszy z konkurentów no najtańszy jest BMW musimy kończyć sław no to mówię 345 000 to jest standardowo porównywane do ARP SA do mercedesa EQC trochę taniej trochę drożej w zależności od wersji wyposażenia tyle trzeba przygotować taki samochód mimo szkoda, że jeździliśmy nim akurat wtedy, kiedy przyszły największe mrozy, dlatego że my to trochę wypatrzyło spojrzenie na ten samochód, ale mimo wszystko bardzo miło było się z nim zapoznać kłaniam się piękny Sławek Paruszewski Jacek Balkan jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam, oraz sprawdź jak działa nowe internetowe radio TOK+Muzyka. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj wygodniej w aplikacji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA