REKLAMA

Test: Hyundai Tucson

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-02-04 19:40
Czas trwania:
12:04 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjna Sławek Paruszewski Jacek Balkan kłaniamy się tak jest i samochód, który zupełną nowością czwarta nowa generacja hyundaia Atosa na bardzo szybko po premierze statycznej trafiła w nasze ręce sztuka tego samochodu 1 co prawda najpierw miało być albo w ogóle testu są pięciodrzwiowy SUV albo ze skrzynią dwusprzęgłową albo ze skrzynią ręczną teraz tylko z turbodoładowaniem albo z hybrydą hybrydą Rozwiń » dobudowano wniosku, ale po kolei króciutko tylko powiem, że to jest nowa generacja zaprezentowana w grudniu statycznie jak bardzo duże oczekiwania może zbyt duże właśnie po premierze statycznej i nie wszystkie niestety sprawdziły co w stosunku do po obecnego do trzeciej zmieniła minimalne zmiany jeśli chodzi o rozmiary natomiast najważniejsze jest to, że są inne silniki pod maską niektóre zniknęły, ale stylizacja niem czy zauważyłaś jak sobie weźmy zdjęcie, że te samochody się bardzo różnią tam jest taki plaster miodu z tyłu też zupełnie inny niż trzecia generacja to jest samochód wyglądający bardzo nowocześnie bardzo futurystycznie prawie koncept powiem ci na premierze statycznej wszystko się tam podobało to, że z zewnątrz co w środku i sojuszem, ale to będzie supersamochód to po prostu Hyundai pobije wszystkich na głowę nie mogą doczekać pierwszych jazd jest prawie tak samo ładnie jakościowo wykończony jak nowe Santa faktury przez dużo droższym większym samochodem, którego znamy sprzed 2 lat no i tyle jeśli chodzi o te wrażenia ja tobie teraz pozwolić oddam głos i obaj powiemy jak ten samochód jeździ, bo wreszcie zaczęli bardzo szybko dali nam do testów najpierw ma być skrzynia miał być samochód ładowany z gniazdka ten napęd, który znamy Sorento prawda ja się bardzo ucieszyłem, bo tam świetnie sprawdził natychmiast premierowych Sorento we wrześniu są pomyślane Sorento, ale po pierwszych metrach stwierdziłem, że to jest to to znaczy, że to słabo działa, ale to nie było to, więc teraz powiedz ty sądzisz czy to podoba w ogóle to co Hyundai wypuścił na rynek, że tak się wyrażę no tak teraz, jeżeli chodzi o wnętrze ono jest w końcu jakościowe to znaczy, jakby Hyundai, a w końcu odszedł od samochodów takich smutnych plastikowych nowoczesnych takich trochę dla emerytów takich ludzi, którzy nie lubią samochodów, ale generalnie chcącym się jeździć i to widać wyraźnie nie tylko na zewnątrz, bo stylizacją tego samochodu na zewnątrz jest odlotowa ona jest taka trochę la Haye ale, ale myślę, że tutaj będzie więcej tego la, bo samochód jest po prostu bardzo ciekawy styl strata lawa hejt to trochę dotyczy Lexus tak to tak, ale tutaj jeszcze trochę nowy nie jestem sobie wstanie obrażony Grad nie zaakceptuje, bo jest trochę futurystyczne i on jest trochę przez stylizowane niegłupi dobrego smaku mówi siostra mnie nie pachnie generalnie jest wszystko okej wnętrze wydało mi się zaskakująco duże znaczy i obszerna jest w tym samochodzie naprawdę sporo światła powietrza jest czym oddychać sporo przestrzeni tak nawet to wnętrza bym porównał, że siedzisz tam powiedzmy, że to jest w środku jest oczywiście niemożliwa równie obszerne wnętrze co np. była ich w samo co Faktowi 1 uwaga, bo to jest rozmiar owo w ogóle to jest konkurent volkswagena Tiguana mając 4 komputery połowa rano Opera rebranding Peugeot 3008 co jest tego miejsca w środku to jakby to poczucie przestrzeni jest w środku gości do dość spore, ale on też wynika np. z tego nie zwrócił uwagę, że sieci się dość wysoko względem deski rozdzielczej czy ta deska rozdzielcza jest tak w miarę Nisko i to chyba też z tego powodu jest takie wrażenie, że ten samochód jest duży w środku, niemniej to wszystko jest jakościowo jeszcze raz użyję tego słowa czy też po prostu fajne tak jak Toyota, wprowadzając nową ławkę ze z jak w końcu doszło takiej typowo japońskiej stylizacji nudnej tak tutaj też samo wierzy to fajnie jak ją zrobić w tej swojej klasie to jest chyba najbardziej oryginalny samochód na najładniej zaprojektowany i powiem ci jeszcze tak 1 rzecz to myślę, że to się wszystko podobało natomiast przede wszystkim możemy chyba ruszyć prawda jest 1 rzecz dostaliśmy może może po prostu nie było może coś źle zapisem nie dostaliśmy tej hybrydy dostaliśmy samochód z napędem tylko naprzód niestety już poruszeniu popierać to jest hybryda Sławku to jest ten samochód 48 portowe tak tak, czyli ta miękka hybryda, ale to nie jest tak dobry ta pseudo hybryda bez napędu na biało i to niestety w tym samochodzie nie sprawdza co jest chyba czwarty samochód mocny SUV mocny, bo to jest 16 turbo 150 koni to jednak jest dość mocno jak na te rozmiary samochodu po prostu nie nadążał nie wiem u za pomocą układ napędowy czy zawieszenie ten samochód się nie prowadził dobrze po prostu nie prowadził dobrze być może to wynikało też trochę z tego, że prawie równocześnie na zmianę jeździliśmy Countryman z napędem na biało się do prze mniejszy, ale tamten wprowadził się dużo lepiej no to była to było moje pierwsze zastrzeżenie największe i 3 takie zastrzeżenia mam, bo mam sporo drobnych zastrzeżeń być może będzie miał podobne być może nie, ale muszę o nich powiedzieć od razu póki pamiętam niestety nawet podczas jazdy w dzień te wyświetlacze białe, których nie byłem w stanie zmienić koloru badać czy Hyundai pytałem one były zbyt jaskrawe zbyt mała wieś podświetlenie biały nie błękitnej białe raziła oczy w nocy już bardzo raziło ja nie akceptuje jednak tych zmian biegów Górnikowi, który jest w hyundaiu on był, a oni nie wiem czy pamiętasz guzik guzik przód guzik te guzik guzik plus itd. tak dalej nie podoba mi się uważam, że lepszy jest zwykłe albo albo kareta trzecia rzecz nie wiem uczył ciebie pewnie z telefonu, więc korzystać nawigacja niestety jest wpisanie tego do nawigacji zwykłej ulicy to pokazuje jakieś punkty tam dobrze to jest płacimy najmniej punkty najważniejsze słuchaj sław ku wydaje, że mieliśmy wersje 180 koni zmieniają się pytam się oddaniu samochodu, więc tam mieliśmy także pan w 1180 względem nas tylko, a więc suma słabsza wersja naprzód i niestety nie sprawdziła się wg dnia 100 000 kosztuje moje zastrzeżenia są niemal identyczne jak twoje to znaczy dołoży jeszcze do tego coś ja tym samochodem sporo zrobiłem, bo podejrzany o 1000 km nie lepiej no właśnie ty chciałeś w tym ani Countryman pamiętasz taką naszą rozmowę wezmę go jeszcze, bo pewnie lepiej będzie na trasie tam dobrami ten samochód oprócz tych wad, które wymieniłeś jeszcze tutaj dołożę trochę czy te systemy bezpieczeństwa, które są w tym samochodzie są po prostu do bani znaczy ten samochód domyślnie ma włączonego asystenta kierowcy muszą wyłączać, a to wcale nie jest takie proste, chociaż to nasz pomocnik powiedział gdzieś jakiś mały przycisk, który trzeba długo trzymać on się podobno kierownicy trudno znaleźć, dlatego że ten samochód w momencie, kiedy mamy trochę zaśnieżone drogi, kiedy tylko nie widzi pasów przecież nie wszystkich drogach mam u siebie oczywiście kilometr od siebie rano kilkukilometrowy odcinek jezdni, na którym treść dwukierunkowa, na które nie ma nawet kawałka pasa narysowanego wiesz co robi ten samochód jedzie środkiem, a jeszcze ten samochód robi jak z naprzeciwka jedzie ciężarówka jedzie na czołówkę ale, że to przerażające tak, ale to znaczy to drugi raz mówisz, bo i drugie 22 minuta przy 20 to było tutaj dorzuca jest 7 stopniowi w naszym przypadku nie możesz mieć ręczną siedmiostopniowa dwusprzęgłowa, który jest ogólnie bardzo dobra w Gaju, ale naprawdę i to kiedyś było, a w BMW i kiedyś było to volvo napęd naprzód w SUV-ie, a jeszcze z ręczną skrzynią biegów z mocnym silnikiem to nie brać tego nigdy, bo to po prostu no nie dają rady Stanisław ku do sław ku jeszcze tutaj 2 słowa powiedzieć co jeszcze w tym samochodzie przekazało też trochę ta pseudo hybryda, dlatego że ten samochód po puszczeniu gazu robi 2 rzeczy po pierwsze, przestaje zwalniać, a po chwili za albo przełącza się tryb żeglowania albo tryb odbierania energii, czyli ma tutaj 2 takie delikatne szarpnięcia do tyłu to jest naprawdę przedziwne, bo jak sobie to skumuluje Tomasz szarpie w ciągu tej jazdy 2× więcej niektórzy bardziej wrażliwi po prostu będziemy czaszka, ale to trochę przeszkadzało to podświetlenie zegarów jest zbyt intensywne światło z tego miała czas wielkiego, który ma przed oczami, który zastępuje tradycyjne zegary dla mnie jest za dużo mnie to męczy i w nocy bardzo mi to przeszkadzało mało tego w tym samochodzie, którym jeździliśmy były te kamery zamiast lusterek czy usterka były, ale za każdym razem jak włączyłem kierunkowskaz to pojawiło się obraz kamery na tych właśnie zegarach dodatkowe źródło zaniepokojenia jedno Rzeźniczak tak tak tak tak zgadzam się to przeżyłem po raz pierwszy we wrześniu kii Sorento można to wyłączyć, a to oznacza wyłącznie nowe łącza tak zły wynalazek to znaczy tak rozprasza się bardziej niż pomaga to prawda rzeczywiście tutaj też zgadzam słuchaj, ale jeszcze tak no nie wiem czy miałeś oczekiwania wysokiej Damian Otręba statycznej może zbyt wysokie i niestety chyba będę czekał na wersję z napędem na obie osie na zwykłą hybryda albo na hybrydy ładowane z gniazdka, bo nie wierzę, że rzecz, że nie będzie lepiej jeździł niż ten napęd na przód z mocnym lobby z mocnym turbo pozować to jest to jest cena, jaka 100 000 tego samochodu jeszcze 1 rzecz dorzucono bagażnik duży 550l 17 cm prześwit, ale trudno się imieniem jeść no trudno nie jest nim samochód, żeby cisza jak Google Amazon co szkoda szkoda bardzo ładny dobrze wykończony jakościowo, ale inny napęd zastanowić nad innym napędem rząd jazdę próbną itd. itd. żeby go, żeby kupić to na pewno, bo przecież są jeszcze mocniejsze wersje nie wiem jak one sprawują chciałbym jeszcze chwileczkę o Mitsubishi Space, które można bardzo długo Jarosławem w przyszłym tygodniu przepytamy ciszę jeździło bowiem, że teraz trochę niepewna jeśli mamy 2 dni tak natomiast chciałbym tutaj powiedzieć państwu więcej o tym ile ten samochód kosztuje będziemy do tego wracać najtańszy w tym momencie na rynku mamy samochody tylko 2020 roku kosztuje 42 000zł jest silnikiem 10 co mamy jest silnikiem 12, a za takie auto trzeba zapłacić w podstawowej wersji, ale z klimatyzacją 47 900zł można trafić już auto na jakimś fajnym kolorze np. złotym, jeżeli chcemy taki samochód z automatem my mamy teraz tę wersję z tę wersję ze skrzynią co auta gdzieś tutaj ocenami jęknęła to jest nieco ponad 50 000 nieco ponad 50 000zł za 59 dostaniemy już tak naprawdę Super wyposażoną macie Super taką naprawdę dobrze wyposażoną odmianę, gdzie będzie duży ekran i jeżdżę tam parę innych dodatków bajerów i czy to jest duży otrzymało to jest już odpowiedź trochę bardziej złożona myślę, że za tydzień wrócimy do naszego długodystansowego pierwsza to ja, a może właśnie ciebie przepytać tych jazd na długich dystansach w przyszłym tygodniu ten samochód uwielbiam słuchać no odwraca i dobrze na ty uwielbiasz ja jednak, jeżdżąc nie tysiące tylko setki kilometrów na razie mam jednak parę uwag, ale zażalenie oczywiście chodzi o Janie wierzę to są uwagi krytyczne natomiast pojawiło się rzeczy, których kiedyś nie zauważyłem jak wspomniane 2 tygodnie temu nie bez powodu mamy, bo to jest samochód jednak po faceliftingu jest tam parę zmian jak chociażby w obsłudze w obsłudze Sławek Paruszewski Jacek Balkan pięknie dziękujemy by jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA