REKLAMA

Test: Nissan Micra i Renault Captur

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-02-09 19:40
Czas trwania:
11:29 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dzień dobry codzienny magazyn motoryzacyjny witają w nim Jacek Balkan Sławek Paruszewski 2 SA 2 samochody dzisiaj 2 w 1 audycji, dlatego że już te samochody jakiejś formie żeśmy omawiali 1 to jest Nissan micra, a drugi to jest ono kaptur coś łączy łączy je chociażby to, że są produkowane w 1 koncernie łączy jest Jeż jest je też wspólna Platforma łączą je też silniki, chociaż akurat w naszym przypadku były zupełnie inne układy napędowe Rozwiń » zacznę pozwoli od mikro micra to jest piąta generacja takiego małego samochodu samochód miejski tak bardzo mały nie jest, bo teraz ma 4m nabywał zbywał mniejszy stąd nazwa micra śmialiśmy, że kiedyś już nie jest mikro no faktycznie 4m bagażnik 300l samochód od początku, czyli o ja jeździłem my wiosną 20174 lata temu pierwsze jazdy i powiem ci zrobił na mnie jeśli chodzi o stylizację wnętrze bardzo dobre wrażenie do tej pory bardzo się ten samochód podoba bardzo różni też od poprzednika i w ogóle od poprzedników i wtedy miałem też bardzo mieszane uczucia z przewagą negatywnych dotyczących napędu, który został wprowadzony i który mieliśmy okazję natychmiast premierowych jeździć to silnik turbo ten sam co clio pamiętasz widać jak mały 09 Turbacz 50 koni on był niestety hałaśliwy sochaczewski silnik sam w sobie to raz 2 samochody nie były dobrze wyciszone z tym silnikiem to coś głośno było i on potrafił sporo palić niestety to pozostało w silnikach benzynowych nissana natomiast nowe 10317 czysto, który mieliśmy ostatnio one przede wszystkim sprawniej poruszają tym samochodem wg nie są ci się te auta, ale oczywiście 4 lata minęły, więc może też coś za dobrze też nie pamiętam, ale lepiej się na pewno jest zdecydowanie i przede wszystkim podoba mi się jakość wykończenia tego samochodu obecnie również, jakie jak swoją opinię na temat tymi kres wyglądu, bo to jest ważne to jest ważne dlatego samochód wg mnie się bardzo wyróżniono w porównaniu z pośrednikiem konkurencję jest to w nocy, gdy jedne są tutaj nam pasuje nam to nie pasuje nam nazwano Otóż nie jest mały samochód w, a na pewno nimi kry doszła też skrzynia dwu właśnie bez bez stopniowo jeździliśmy taką właśnie trochę to Toyota przypomina, ale łaska, a niewiarygodną też właśnie, ale zaskakująco nie toyotę Yaris, a nie dają Aygo chodzi o to co HR co jest dość dziwne, bo przecież, ale mówimy tylko tutaj o wygląd na drogę ostre krawędzie nadwozia chociażby tak trochę zaostrzone, ale są ładne fajnie dobrze się w nim czułem, bo takie miękkie elementy tak jak zresztą w Yarisie, ale tym razem do Yarisa go porównuje on jeździ tak fajnie jak Yaris tak sprawnie tak dobrze czy chociażby suzuki swift sport, w którym się za poznajemy po raz kolejny również natomiast jest dla mnie akceptowalny co najmniej co nie było akceptowalnej cenie były dobre to zużycie paliwa, ale z drugiej strony muszę przyznać, że większość jak to samochodem miejskim jeżdżą po mieście i to niestety w tym rozejrzyjmy on mi palił tak tak czasami nawet 8l na setkę Niemcy to zwracać w ogóle na to uwagę czy po prostu jest zasada 92 konie tak nie teraz mamy też jeszcze setkę by poważnie pytał w salonie to jest jeszcze setka teraz 92 konie dostępnej w cenniku zresztą też taki no, więc trochę za dużo no niestety to jest najbardziej zauważalna wada tego modelu ta, która dała dała w kość, bo to też przez niewielkie zbiorniki ten samochód kosztuje minimum wersji tak jak mówi 52 konnej nie jest wcale tani, bo chyba 60 kilka tysięcy kosztuje słowa jego żywe wadą wadą cechą niech będzie to, że nie ma żadnego innego tańszego silnika i nie każdy potrzebują to wersja turbo ma tutaj jest tylko taka dostępna, jeżeli popatrzeć na cenę tego samochodu wyjściową ten samochód kosztuje 60 000zł od dziś państwa, który jest ciut mniejsze ale aby podobnie japoński charakterze to znaczy nadal jest co taki surowy samochód, którym masz przyjemność zjazdy masz to ogromne poczucie solidności, a ma tanie materiały jak widać oszczędności ale, ale ten samochód startują 40 000 to jest jednak wahać różnicą aż takiej silnik 10 zawarł 12 pod płacić tam 4547 000 natomiast no, a tych zwróć tylko uwagę, że tutaj w tym samochodzie jeśli chodzi o o rozmiar to jednak 4m to raczej bardziej Darii właśnie, dlaczego uważa ja Yaris też jawi się jeszcze droższy i też nie ma już tanich silników dali się prawda mamy po pana czeka poczekaj mamy hyundaia i 20 i do tego najnowszego hyundaia i 20 może kupić silnikiem 80 konnym 12 oczywiście powinny także być ona 84 konie miastu nadaje kosztuje 49 000 benzyna 10100 koni, czyli praktycznie to samo 10 koni więcej niż w miksie, ale to już bez jakiegoś większego znaczenia niemal sama cena 61900, a jednak Hyundai, mimo że myśmy się nie publiczną dwudziestą prosiliśmy o testach m.in. przestępca hybryda samochód wiesz taki jest co tak tutaj się z tobą zgadzał to, że wypadł dla par parę lat temu to mnie nie dziwi, bo mało, kto kupował natomiast to, że wyprawa wycofano z oferty ten zwykły wolnossące 1081070 koni to błąd, dlatego że jednak wydaje mi się, że tutaj cena 60 kilka tysięcy to jest zbyt wysoka cena była duża sprzedaż, ale najwyżej najtańsza Toyota Yaris 70 konny silnik jeden z, a jest 60 900zł tutaj dostaje 90 konie silnik turbo, ale też Yaris mam wrażenie, że jest samochodem bardziej segmentu ba, ale wierni gra jest samochodem z pogranicza segmentów AIB ja ja nie jeździłem tym najsłabszą tą tym Yarisa świetny jest Yaris hybrydowy to wiadomo Niewiem jak byłeś sprawował podejrzewam, że mógłby być jeszcze to co rzecz zauważył 500 co zauważamy silnikach 10 w małych samochodach, że one dla niektórych mogą być zbyt ociężałe przyspieszenia między 1315 sekund do setki bez turbo to też powodują, że słaba elastyczność, więc oczywiście w ofercie powinno być 1070 natomiast człon zaspokoją potrzeby wiele osób ja nie pamiętam jak jeździły te strony były lżejsze wtedy pewnie jakoś przemieszczały, ale chyba musimy przejść do kaptura co o tym sądzisz o 6 minut minęło kaptur, którym jeździliśmy pewnie pół roku temu, ale nie jeździliśmy, bo to nowy Captur jak wierzy prawda o no lifting inne reflektory trochę inny przód kształt zderzaków, ale mamy teraz kaptura mieliśmy niedawno daliśmy to jest crossowe na bazie clio 4330 długości mamy tym razem wersję 16 turbo 160 koni, czyli ten układ napędowy co mieliśmy mega Dance to jest skala brygada odbywana jest i to o ile zwykła hybryda to pamiętamy klient miał pewne zastrzeżenia miała 140 koni że, że to nie jest najlepszy po podłączenie do Toya Mégane 16160 w kapturze 1160 fale bardzo dobrze to z tą skrzynią wszystko współpracuje skrzynią bezstopniową tak to jest bardzo skomplikowana konstrukcja może, kiedy się mówimy natomiast tam 22 biegi takie elektroniczne obsługują silniki elektryczne, które są w 24 biegi silnik spalinowy jest nowe nowatorska konstrukcja, ale działa sprawnie i w ogóle samochód jest drogi uwaga kolejne drogi samochód, ale uważam, że z tym napędem kaptur to jest rzecz Warta zauważenia tylko czy ktoś chce dawać takie pieniądze, bo ja w tej chwili nie wiem czy mam cennik ma już masz nikt wam sen rano teraz kosztuje 1301000 właśnie, ale cena normalnego kaptura z silnikiem 1090 koni czy test to co jest w tym sanie, choć nie jest to uważam jakiś szczególnie udany silnik, ale to co nas do zaakceptowania 70 000 no właśnie dobra dostajesz naprawdę dużo samochodów niedużo pieniędzy to jest absolutnie okej i Jaś i gdyby ta może sobie też wersje fabrycznie przeregulowany takie kupić za 74 000 niecałe i to są dobrze wydane pieniądze, dlatego że ten samochód jest ładne jest zgrabne ja jeździłem co prawda wypożyczalni takim samochodem właśnie takiej podstawowej wersji i generalnie udało się go polubić udało się im żyć dało się nim jechać miał uznanych za tak bardzo dobre jest to wersja z napędem na gaz powiem ci ja akurat w dalszych ba Sandero w zeszłym roku 100 koni będzie oszczędny niesamowicie nie słychać tego hałasu słoń to jest dla wybrańców naprawdę, którzy mają dużo do ringu bardzo gruby portfel, aby jeszcze się na razie w małych samochodach wstrzymał z tymi hybrydami hybrydami hybrydami 21 osób z roszczeń jednego z jeszcze 1 powodu ten samochód wywołuje chorobę lokomocyjną i to jest kolejne Reno to jest kolejny samochód elektryczny bądź zelektryfikowane, który naszego współpracownika bardzo wywołuje chorobę lokomocyjną na fotelu kierowcy i to jest samochód, który również u mnie na fotelu kierowcy mojej córki trafić na fotelu pasażera również pierwsze kilometry nie należą do 3 przyjazd słuchać to ja jestem, chyba że w czepku urodzony w Bojanie mnie żaden samochód elektro obrażenia, które ruszą nie rozrósł i inaczej jest normą w liście tematów do najbliższego sklepu no mogę dokończyć mamy 5 km do najbliższego sklepu, żeby dostać do Warszawy jedziemy 30 minut i jedziemy zwiększą prędkością niż te do Radia np. czy gdziekolwiek indziej, dlatego że idziemy drogą krajową będziemy 90 na godzinę jedziemy wiejskimi drogami, a jedziemy drogami niezbyt doskonałymi, jeżeli chodzi o nawierzchnię i rozbijanie tego samochodu amplituda drgań twojej głowy jej przechyłów na lewo na prawo do przodu buty na lewo na prawo cały czas powoduje, że po 5 po 7 minutach ja czuję dyskomfort czuje się nieprzyjemnie w tym samochodzie nabyła benzynowej wersji Super no znaczy, że tak to dla siebie pozostaje oprócz zwykłej benzynowej wersji jeszcze taka wersja, choć turbo już sprawnie działająca 1340 koni i też turbo izb poniżej 50 000 co też małe tylko Litwa i może jeszcze zróbmy zróbcie coś litości w tym roku kapturze clio z tym dla mnie coś dla siebie nieakceptowalne bujanie dla mnie nieakceptowalny ten wyświetla wystający w sposób mało estetyczny konsoli środkowej działa sprawnie szybciej niż przed wojski Stingiem, ale się to po prostu nie podoba dlatego wziął jednak inną Renu w karby muszą być przewiązane albo Micrę czy Yarisa o chociażby ani clio no kończono konia mówi, że leżał na torze i Reno kaptur i Nissan micra tak Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA