REKLAMA

Jeep Gladiator oraz powrót Ssangyonga do Polski

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-02-12 19:40
Czas trwania:
11:22 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
w codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan przy mikrofonach nie muszą pięknie dobry wieczór ile razem żeśmy już używali takiego sformułowania SsangYong wraca przez ostatnich, odkąd trwa nasza audycja to już będzie to 2× i trzeci raz trzeci było 2×, ale dobrze, że wraca on jest, więc tak mieliśmy mieliśmy chyba w 20000506. roku firma z impetem weszła na Polski rynek reklamowała się Rozwiń » jako niemiecka jakość koreańska precyzji albo jakoś tak i celował w segment premium co było dość absurdalne, żeby się na to trochę nabrali kurczy jeszcze można to trochę nabrałem nie działa bez bez żartów naprawdę segment premium sagi ja się to oni się tak pozycjonowanie sław ku, a ja się trochę NATO nabrałem, bo to Noto mówię, że to faktycznie ambitne plany 200 może tak jeśli chodzi o sprzedaż Boni 200 sztuk rocznie sprzedawali poprawia drogę premium po kilku latach po kilku latach zawinęli z Polski zniknęli, a zresztą czas zweryfikował ten trwa to samochody, które teraz można za garść śliwek dostać te silniki nie będą licencji mercedesa niby dostarczane przez mercedesa tak napadł na licencji marca do samolotu, gdy znów chcą okazały się tak dobre jak w mercedesie sporo z nimi problemów te samochody też z czasu nadgryzł bardzo szybko i interes strony np. którym, z którymi może się tak fajnie zaprzyjaźnia-li nawet ten robił paskudne krytyków są fajne samochodem z napędem na 4 koła tak wszystko to poszło poszło w zapomnienie mieliśmy potem wielki powrót i ten wielki powrót zorganizowała firma, która też była importerem samochodów marki Isuzu i to, że ci powiem, że to fajnie grało wtedy, ale ta ilość nowym oddala na park został rozszerzony i oni jakoś handlowali i uważam, że tutaj też ta nasza współpraca jak dziennikarsko redakcyjną importer ska przebiegała ogrania co 1 uwaga współpracy stawiam na boku, bo to nie w tej chwili nie może dla mnie nie jest istotne, ale modele to ja tylko 1 rzecz dorzuca swoje strony wg mnie to dopiero od 34 lat ten SsangYong zaczął istnieć po wprowadzeniu nowego korando Zobacz nowego strona to to wtedy ten też samochody zaczęły być lepiej wykończone i naprawdę udany wcześniej to nie sądzę, że jak oni weszli za drugim razem to był taki strzał od razu w dziesiątkę jeszcze nie, ale było to korando 2011 waży już Miedzianki to bardzo pomogło no było przecież poziom, a teraz, a teraz tak w zeszłym roku byłaby jak bardzo przeciwna sytuacja, dlatego że importer importer Ssangyonga ten tutaj od Isuzu w Polsce sprzedał wszystko importerowi jaguarów, czyli British Automotive Holding, który to już miał rozwiązaną albo stojącą gdzieś na jakiej krawędzi umowę importerską związaną z jaguara land rowerami no i postanowili wejść nowy biznes na nowy biznes na złość SsangYong no i odkupili tutaj to wszystko i sankcją kim po kilku miesiącach wypowiedział umowę znamy powody tak, ale nie jesteśmy upoważnieni do tego z Anglią, żeby ustawa z Anglią rei oczywiście tak w finansowe tło tego wszystkiego jest szkoła w międzyczasie znalazła się firma SsangYong w Korei też poinformowała, że ma ochronę przed wierzycielami nie jest to to samo co bankructwo w międzyczasie zrobił się rok 2020, czyli bardzo trudne dla całej branży Moto, więc zastanawialiśmy się jeszcze kiedykolwiek tego Ssangyonga zobaczymy w Polsce okazuje się, że zobaczymy, dlatego że jest nowy wybrany przez Koreańczyków importer samochodów koreańskiej marki jest to grupa PTH Polmozbyt Toruń Holding to jest grupa, której szczerze mówiąc chyba nie mamy zbyt dużo do powiedzenia w odróżnieniu od Polska grupa dealerów tak się nie do grobu importerem Infinity, z którą współpraca też chyba gładko nic nie mamy do powiedzenia, bo nie mamy współ żaden żadnych innych żadnych innych Marek nie oferują, ale jest to jeszcze powinno w takim razie co ma co nam oferują, bo są w tej chwili 5 modeli jest im daje taką Ssangyonga mamy woli mówi mamy i CR-V to trochę taki większy samochód prawda, ale i niewiele droższy większy sporo mamy korando, który mówiliśmy, czyli taki jest duży kompakt SUV mamy stronę uważam, że najlepiej najlepiej wykończone i chyba taki najbardziej udany samochód no i mamy pełną moc no właśnie mamy te pikapy są nie wiem czy w Europie Grand był kiedyś jeszcze robi już pamięta w ofercie w euro już chyba nie ma to na jeden z przyczyn samochodów świata SsangYong rolę to druga generacja już tak nie było nie było no to tyle jeśli chodzi o sól to nadjechał znowu trzeci raz SsangYong do Polski ja ja trzymam zań kciuki, bo robią coraz lepsze samochody, a ja chcę takie w Polsce widzi nawet wieś, licząc wszystkich importerów to właśnie mamy czwartego importera Placha to jako czwartego co rzeczywiście rekordzista chyba jeśli o to od lat ogląda takie nadjeżdża Gladiator były, owszem, były, owszem, pikapy jeepa po wojnie tak Lis się nazywały, uważając takie byłyby były takie pikapy natomiast ten najnowszy pick-up nazywasz Gladiator już w Europie wiemy, że jest dostępny to jest pikap, który wygląda jeep dziś wygląda jak jeep Wrangler z taką po prostu taką tak, czyli platformą, który może zrzucić ładunek widziałem przez ten samochód na zdjęciach oraz praw dano pierwsi, jeżeli ktoś lubi jeepy to tu nie będzie rozczarowany środek siada to jest Anglia to oglądam w tej chwili zdjęcia wnętrza, bo jeszcze nie siedziałem w tym samochodzie, ale to jest długi Ranger no albo krótki rangę w środku wyglądają tak samo natomiast ważne jeszcze coś innego ważne jest co będziemy mieli pod maską, bo tutaj zaczynamy wysokiego c 2l turbo pewnie właśnie ja się też myślałem, że będą małe diesle mały benzyna okazuje się, że startujemy od sześcio cylindrowego benzyniaka 264 koni wyobraź sobie też nazwa multi Jet moment nie byle jaki potężny 600 ton metrów na tym mocno nie kończy to nakazujemy przypomni mi 306 trzylitrowy no a potem będzie sześciocylindrowy słuchaj uważaj nie zmniejszą mocą tylko jeszcze większą mocą już po już mówię 36 będzie miał liczy jeszcze w ofercie ten samochód pręta starsza o 6 z kolei będzie nazywał Europy jeszcze nie jest wprowadzany bliski wschód stany Zjednoczone to na pewno to jest taki solidny pikap, który są na pewno poradzi w terenie, bo ma ten napęd 44, który się we mgle, że sprawdza bardzo dobrze nowe jeżeli, jeżeli różne pikapy wszystkie znamy chyba w ofercie Polski, które są oferowane to jest takich średnia jakość wykończenia, czyli biedy nie ma, ale jakoś mam wrażenie, chociaż nie jeździłem w kręgle tak w terenie świetnie sprawdzą to ten samochód również da radę widzisz widzisz go to to jest samochód, dlaczego nasz widzę też jest na razie dostępne tylko 3 litrowym dieslem, a no widzisz ty masz diesla no no i coś jeszcze w Dzienniku ile mnie dobrze Opowiedz coś jeszcze tej cenie, bo ona nie ma ceny bardzo proszę cena najtańsza wersja 290 000zł 357 taka lampa wyższym i one są oczywiście wszystko z napędem ma ona na 4 koła nie może być inaczej, czyli minimum 300, a zasób wersję 3703601000, czyli na to co ty podejrzewa, że będą czy ja nawet słabsze diesle czy słabszy benzyny to chyba poczekamy, bo ja żadnych zapowiedziach tego nie mam natomiast wiemy, że ten silnik będzie współpracował tu uwaga warto zrobić jazdę próbną, jeżeli to jest diesel tak ten pierwszy, bo benzyna jest 36 no to automat ośmiostopniowy diesla ośmiostopniowy jest lepszy niż 9 no ale pamiętasz co było wstawiono pamiętam co było 9 pan pamięta co było 9 tak, ale 8 z nowym Stelvio dieslem też wzorowo współpracuje to prawda słuchaj to jest tylko taką uzupełnia, że był to taki dzik Koman komand komand nie wiem jak się to indiańskiej nazwy w wymawia lądu w latach osiemdziesiątych był zrobiony była to taka połówka czy tak jak mam tu na zdjęciach 5 lat był w ogóle tylko produkowany i Iskrą dla jakich by pamiętał wcześniej dobra to tyle jeśli chodzi o pikapy fika jeepa tak w AJA się teraz szybciutko robię z samochodem, który mamy na teście długodystansowym to jest moje ulubione Mitsubishi Space tarczy małe auto segmentu, a Łukasz liczba bardzo lekkie, bo ten samochód waży niecałe 900 kg nieco ponad 800 kg i z tej kości ja mam niesamowicie dużo frajdy silnik 1282 konie z manualem 5 główką ten samochód na dwójce robi stówa to jest naprawdę niesamowite jak przyspiesza tutaj dla mnie dla mnie ten samochód, jakiego od ciała za to, że to jest jeden z naprawdę ostatnich absolutnie ostatnich przykładów japońskiego samochodu w takim Starym dobrym stylu a kiedy to było lekkie, kiedy było mocno, kiedy to było przez ten stosunek mocy ma moc do masy był taki wyraźny, kiedy to było też jednocześnie i tu się wiele osób ze mną nie zgodzić uważam, że ten samochód daje mi ogromną przyjemność zjazdy ze względu na zawieszenie układ kierowniczy właśnie tą lekką masę świetnie się mieć poślizg świetnie się mieć po śniegu też bardzo dobrze się mieć na autostradzie 6140 naprawdę da się przeżyć, mimo że my mówimy o samochód, ale powiedz nie ma, dlaczego także asekuruje, że wiele osób może się zgodzić co Otóż samo jest wiele różnych może się nie zgodzić z nami natomiast czy też państwa wg wzbudza jakieś kontrowersje, że się spotykać budzą kontrowersje dlatego, że ma specyficzny układ kierowniczy, do którego trzeba się przyzwyczaić i który na pierwszy kontakt na pierwszy dzień dobry jest właśnie wymagające przyzwyczajenia dlatego, że to jest układ kierowniczy jeśli tam dokładnie jak tu państwu wytłumaczyć miałbym, ale to chyba sworzni wahacza są nie jest czy mocowanie drążka kierowniczego jest niestety tylko z przodu i generalnie cechą tego samochodu jest to, że kierownica wraca sama do pkt 0 w momencie, kiedy zrobimy jakiś skręt tylko porzucono bardzo nie trzymać dobrze jest trochę inna ma rację to musimy kończyć pozwoli za tydzień będziemy to dasz mi jednak coś powiedzieć o tym samochodzie, bo test długodystansowy nadzoru na razie nie miał wiele okazji, żeby coś powiedzieć, więc za tydzień pozwoli, żeby miał powiedział coś naprawdę dobrą, bo mają inne zupełnie uwagi niż to co nie znaczy że, o czym innym też powiem może o dobra to w takim razie czekam na to z niecierpliwością na ten moment się kłaniamy pięknych życzymy miłego weekendu ładnej pogody, a ich do usłyszenia od poniedziałku Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam, oraz sprawdź jak działa nowe internetowe radio TOK+Muzyka. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj wygodniej w aplikacji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA