REKLAMA

Test: BMW X6

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-02-18 19:40
Czas trwania:
12:08 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
w codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny czwartek, więc dzień testowy Sławek Paruszewski Jacek Balkan przy mikrofonach witamy pięknie witamy dzisiaj nie byle jaki samochód jednak nie powiem, żebym był fanem tego typu samochodów nie byle jak i dlaczego dlaczego to jest duży SUV o dość kontrowersyjnej stylizacji nie wiem czy słuchacze już się domyślają chodzi duży SUV coupé podobno był pierwszy SUV coupé przynajmniej tak się Niemcy Rozwiń » chwalą klasy premium, a będziemy mówić o BMW x 6 słuchaj lat minęło kilkanaście 1314 to już trzecia generacja jakoś tak przespałem po drodze był facelifting była druga generacja pamięta, bo to jednak wiem, że czasami mnie strofuje, że mówił dużo poprzednikach i w innych generacjach, ale tutaj nie można się oprzeć temu, żeby jakiś wspomnienie pojawiło, kiedy się ten samochód na naszym rynku UKE po ukazał BMW i 62007 roku ogromny SUV coupé 485 brzydki jak noc dla mnie przytłaczające dla siebie wtedy, a ja zupełnie wyparły ze swojej dla mnie też ja zupełnie oparł swoje wiadomości drugą generację wierzy również obudzony w środku nocy miał spytać protest generacja szóstki tobym powiedział, że tobym powiedział że, że druga może coś z tego powodu Zobacz pierwsza była produkcja 20072014 roku, a druga tylko 5 lat 20142019, gdzie mają pewnie widzę na drodze, ale cały czas traktuje kwestie finale było tak też już tak czy nie no ale czy się wg, dlatego że tak nie wyróżniać żona nie no jest mniejsza zmiana zewnątrz między trzecią drugą niż między dnia jest mniejsza zmiana między pierwszą drugą niż między drugą trzecią no tak powiedzieć czy tak no dobrze, ale tym razem to samochód jest 10cm dłuższy niż pierwsza generacja bony 495 prawie Zobacz we wszystkich są ośmio biegowa automaty we wszystkich jest napęd xDrive na obie osie, ale w międzyczasie przez lat kilkanaście przecież konkurencja nie spała i pojawiła się konkurencja zauważa, że Mercedes wreszcie się obudził po paru latach wprowadził GLE coupé duży SUV czy ładniejsze trzeba, że 3 to jest oczywiście kwestia gustu, ale jest to czy jeździły tą samą sztuką, którą ja za ataki zimy tą samą sztuką co prawda wiadomo, że mniej, bo jednak tylko 1 dnia to był diesel 283 skończ Szeszko nieprawda 3l no dobrze, ale teraz tak no był brzydki i ustaliliśmy, że wtedy był dla nas brzydki teraz oglądam te samochody też są brzydkie, ale świetnie sprzedawały szczególnie na bliskim Wschodzie w stanach, a trzecia generacja czy jest ładna akceptowalna czy wciąż brzydko dla siebie coś w końcu akceptowalna jasno, że mówiąc w tym samochodzie będzie bardzo dużo czasu bardzo dużo kilometrów nie zrobiłem się zaczął strasznie podobać i to tak naprawdę bardzo bardzo bardzo i w nawet te trochę za duże marki z przodu jakoś to wszystko wiesz ja jakoś to wszystko do siebie pasuje znaczy ten samochód jest stylistycznie ogarnięty i nie ma już w tym aucie ja się też przyzwyczaiłam 16 lat do tej koncepcji, która zawsze wyglądała, ale nie ma w tym samochodzie dla mnie przynajmniej jakichś fałszywych linii jakichś obaw nut, które grają nieczysto i ich wraz z zewnątrz chyba to nie jest tylko kwestia przyzwyczajenia oczko po prostu zrobił ładniejsze samochód no tak, ale jest on jest nadal nie fotogeniczne to znaczy jak pan sobie raz na zdjęcia tego auta to się na zdjęciach nie podoba nam przez miał przed willą pod domem i mi się bardzo podobał to znaczy, że po prostu słabo wychodzi na zdjęciach oraz rzeczywistości, a robi wrażenia aktor i bardzo mi się spodobało to, jaką wygląda to są silniki czy my mieliśmy silnik sześciocylindrowy diesel i ja byłem zaskoczony, bo prawdopodobnie Niewiem, kto jeździł między czasie pewnie Jarek współpracownik tak, że on jednak miał to zużycie paliwa nie za wielki jak samochód tak ciężki tak masywny zaczął waży prawie 2200, ale nie pali dużo warzyw bardzo ścian one poniżej aż 9l tak no tak fajnie, że ma taki duży prześwit 2222cm tego nie widać to nie jest samochód na szczudłach to jest fajny samochód niewiarygodne, żeby miał po tylu latach powiedział, że mi się nawet jego zaakceptowałem on mi się podoba obrać sobie, że 56 lat temu odetchnąłem z ulgą jak BMW wprowadziło ich czwórka mniejszego SUV-a coupé wtedy czwórka to był mój ulubiony wybór teraz mówi jak chciał mieć duży to kto wie czy nie wziąłbym właśnie szóstki nie konkurentkę konkurentki, czyli mercedesa, ale co w środku jak ruszamy jak jeździmy w środku Roztoka nadal nie jestem w stanie tak do końca pogodzić z tymi wirtualnymi zegarami ja sobie to zawsze przełączą taki tryb absolutnie minimum, żeby tylko prędkościomierz nawet nie mam ile mam paliwa w Baku, zwłaszcza że mamy tutaj świetnych Display, który dostarczamy wszystkiego tego co niezbędne, czyli przede wszystkim prędkościomierz ograniczenia prędkości i i obsługa audio i oczywiście nawigacja to wszystko jest na etapie jest to absolutny wzorzec, jeżeli chodzi o Hara blisko dla mnie, jeżeli chodzi o czystość przejrzystość i brak nadmiaru jakichś niepotrzebnych informacji w odróżnieniu od chwili trzeba ID 3, który teraz dziedzina, gdzie ten chyba jest gigantyczna, ale tak naprawdę zagospodarowany 13 czy 14 tutaj wykorzystane moim zdaniem wzorcowo obsługa samochodu też jest najbliższa tego temu co chciałby nazwać takim wzorcem trochę i 1 taką rzeczą, którą na pewno chciałbym poprawić jest ten, a i Drive, które jakoś się z niego wygodnie korzystało to chyba jest kwestia tego, że nie umiejscowione umiejscowiony za dźwignią zmiany biegów i aż z dnia w dalszym ciągu jest taka tradycyjna wystająca moim zdaniem już spokojnie mogłoby prowadzić tylko jakiś przecież przy kierownicy cokolwiek się coś zmieniło, bo kiedyś byłeś fanem tego rozwiązania ja nie bardzo teraz jak bardzo polubiłem zauważ, że w tej generacji co jest ważne we wnętrzu jak lepiej zbudowana jest wyświetlacz na konsoli środkowej teraz styka się z tymi garami Zobacz to jest 1 tak jakby tak pod jednym z daszkiem tak to jest lepsze zresztą jak większość BW, jeżeli ktoś jeździł jakimś BMW to tutaj nie pogubi, ale są różne nim, bo powiem nie jest to nie jest po 1 takim sław mnie, ale jest nie jest tak oddzielone jak np. potrzebni w pierwszej, a teraz patrzę na zdjęcia Pierre pierwszej drugiej to tam było takie oddzielny wyświetlacz trochę no dobra słucha nie jest pod 1, ale lepiej na pewno ruszamy po bardzo płynnie auto ma swoje to jest jeden z lepszych automatów ten samochód na trasę to jest bajka w ogóle wszystkie duże uważa automaty w różnych samochodach one np. w bramce, bo to skrzynia zabawy w Alfie Romeo Stelvio, a teraz projektem automat współpracuje z tym silnikiem jest wzorcowe, a i ten silnik ma mimo, że to jest najsłabsza wersja to ona jest tak absolutnie wystarczająca i ten samochód jest niezwykle dynamiczne w każdych warunkach tak naprawdę i ten napęd na 4 koła też działa rewelacyjnie mieliśmy ostatnio sporo śniegu ja mam mieszkał na wsi, więc tutaj tych dróg po, których można w tym samochodem jeździć taki właśnie nieodśnieżonych o pokrytych lodem pokrytych świeżym śniegiem jest cała masa to samochód po prostu absolutnie daję radę jest świetnie wyważone jest świetnie zaprojektowane, jeżeli chodzi o właściwości jezdne i złe jest to jeden z najlepszych samochodów niedawno jeździłem dawno nie miał takiej po prostu czystej frajdy w rozliczeniach wiadomo wiesz jak rodzina nie przypuszczałem, że będę tak chwaliły ich szóstka, która zawsze była dla mnie samochodem problematycznym ile za to trzeba zapłacić słuchać tego diesla zaś zimą stanu w 2010, ale jeżeli osoby do doposażenia tak jak nasz był doposażony laserowe światła swoją drogą rewelacyjna i te wszystkie bajery pociągi drzwi tak dalej tak dalej podejrzewam, że 708 no i najtańsza benzyna 30 widzę w cenniku 330 koni też 350 000 kosztuje nie wahałbym się z nią tak źle są do bardzo dobry bardzo oszczędne co przede wszystkim są bardzo oszczędne już to naprawdę średnie zużycie paliwa na trasie miał około 7l, a trasa plus miasto mieszczą się spokojnie w 9, bo to jest samochód, który jest bardzo mocne bardzo skuteczne i po prostu potrzebujesz nim nowe potrzeby już docisnąć gaz będzie musiał SA oraz pocisk naszą salę nie będziemy za fachowość są tacy co kupią benzynę 44625 koni pamiętasz musem z taką mieliśmy tu też jest dostępna trzeba dać prawie 700 000 do dobra tyle jeśli chodzi o trzecią najnowszą generację BMW x 6 dużo posła z państwa już po raz sam miałem się przepytać no właśnie ja ja tym Space Starem do zdecydowanie mniejsze niż ty ale, ponieważ mamy go jeszcze do kiedy do końca lutego, więc myślę, że jak w razie czego zaległości nigdy nie odrobi ale, ale jeszcze trochę pojeździe i Soja chciałem tu o nim powiedzieć fajnego wierszach czemu nie powiedzieć fajnego przede wszystkim bardzo dobre osiągi i uważam, że ten silnik 12 ile mamy teraz mamy bez stopniu c ile to jest koń 82 przypomni mi 8282 konie to rzeczywiście to już jest sprawnie sprawnie przemieszczający się samochód ta obsługa w środku rzeczywiście fajniejsza, bo to my wzięliśmy go nie bez powodu jest po faceliftingu samochód jest już kolejnym jeśli chodzi o jakie zastrzeżenia, bo mówiłem, żeby nie ze wszystkim jest to zgodne, że to jest samochód taki rocznie jak Niemcy powiedział żołnierz bez VAT może to powiedziałem może nie nie wiem no mnie tu 1 rzecz przeszkadza nie wiem to jest kwestia tego, że jeździmy w zimie i to mi przeszkadzało zawsze przy skrzyni TVP, że jednak ten samochód w połączeniu z nią dość hałaśliwy ja wiem, że samochody segmentu bez albo duże małe bez tam nie są drogie materiały wyciszające rząd zawsze będą głośne, że to nie jest premium, ale jednak powiem, że mamy dużo małych samochodów między w tym samym czasie albo wieczną mikro mieliśmy Yarisa mieliśmy swój to mieliśmy i one jednak on jednak są dziś nie wiem czy ty się zgodzić czy to w ogóle coś widzieć w tym samochodzie co do co jest do poprawki na razie nic, bo słuchaj, ale zastanawia po powiem tak, jeżeli chodzi o tego, jeżeli chodzi do tego Space stara on, jeżeli chodzi o hałas w kabinie on się od 2014 roku, kiedy biliśmy go po raz pierwszy zresztą też od razu na długo dystansowała się nie zmienił czy też w dalszym ciągu dość głośny samochód w środku i tego dźwięku faktycznie ma całą masę ma trzycylindrowy silnik pod maską to swoje robi, ale ten samochód waży nieco ponad 800 kg Sławek i on mógłby być lepiej wyciszone zgadzam się sobą Hyundai i 10 do 20 dużo lepiej wyciszone auto Fiat panda dużo lepiej wyciszone auto te absolutnie tak, ale w żadnym z nich nie ma tak niskiej masy, która przekłada się na moim zdaniem doskonałe właściwości jezdne na to, że ten samochód jest niezwykle sprytny zwinny i też prowadzi się go ze, gdyby właśnie czy to się przyzwyczajać do tego dość specyficznego prowadzenia ADAC znam to już ja już od 67 lat wie jak w czasie leczenia mówi, że jest ekspertem, ale po prostu tak tak to się nie do znam dobrze radzi proszę wskazać, że po prostu siada i siada się zwiążą natomiast natomiast, jeżeli chodzi o to wyciszenie to tak tutaj to ma przy przyjmuje mnie to szczerze mówiąc nie przeszkadza, dlatego że ten dźwięk on nie jest taki jest on nie jest np. uszczelek, a to żeśmy się to bardziej przeszkadza jak gwiżdże wiatr z uszczelek gdzież wjeżdża piętnastym boczny miasto stawialiśmy ostatnio coś tam zdało teraz tutaj po prostu słyszą silnik osiąga bardzo, owszem, bo to jest jasne krótkie malutkie auto rezonuje, ale brzmi jakoś specjalnie przeszkadzało ci się czuje naprawdę takiej małej rajdowca w takim samochodzie, które sprawią, że to jest zupełnie inna historia niż w formalnej realia są właśnie też prędzej czy wiary niż no dobrze chyba tyle jeśli chodzi o kolejne spotkanie dziś mówi mogłem ich 6 nowej generacji kolejne było spotkanie długodystansowym samochodem długodystansowym teście Mitsubishi Space Star bardzo dziękujemy jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Skorzystaj z 40% rabatu, wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA