REKLAMA

Test: Opel Crossland i Jeep Renegade

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-03-02 19:40
Czas trwania:
11:40 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan mikrofonach dobry wieczór proszę państwa kilka lat minęło, kiedy od czasu, kiedy General Motors zawarł Sojusz z francuskim PEESA no to miało to m.in. polegać na kosz kosz na budowaniu nowych crossoverów zniknął opel meriva pojawił się opel crossland pamiętasz go prawda to było lat młodsze dokładnie, kiedy rok 2016 nowy model otrzymał nazwę Rozwiń » crossland x w oplu wtedy do takich SUV-ów crossoverów na końcu nazwy dodawano x, czyli był, a potem Mokka x po faceliftingu był Grant dla ich teraz tych słów wycofują, bo będzie już tylko jest już tylko Krauss Plant jest już tylko Mokka wspomnienia dotyczące określana x bardzo krótkie to taki sympatyczny samochód ale, żeby się czymś wyróżniał jakoś pozytywnie czy negatywnie w porównaniu z konkurentami nie może sporym bagażnikiem, bo tam było 400l to pamiętam rządu duży natomiast bliźniakiem to jest ten samochód, którym mówiliśmy wczoraj czy Citroën C3 Aircross ma jakieś wspomnienia dotyczące tego Crossa czy dasz mi powiedzieć coś o nowym mówi o g, więc jest lifting na jesieni zeszłego roku, jakim cross, jakim okresie ty mówisz nie określa tylko bliźniaku Crossa, czyli określać rozsądzi określa o okresie było wczoraj Krosno znika zniknęła literka x na końcu była jest najważniejsza zmiana myślałem, że to będzie najważniejsza zmiana, bo tak się śmiałem się w MOK chce ich po faceliftingu to głównie to, ale nie dobre sobie spojrzeć na zdjęcia tego nowego Crosslanda bezlik SA to ma taką stylizację opartą na komunię na takim koncepcyjnym oplu, którego dziś 2 lata temu bardzo zbliżone przód jest do nowej mokki to jest bardzo ładny przód i mówię to bez żadnego bezradnego uśmiech bez żadnego w porównaniu z poprzednikiem powiem ci to jest nawet 5 przepiękny przy 2 przy poprzednich był taki sobie z tym przodem jak oceniasz ten wygląd samochodu widać jest przeziębiony a dlaczego Long Island gra ogląda no w tym nowym tak dobrze i i to jest ta zmiana na zewnątrz w środku w odróżnieniu od mokki jest niewielka zmiana, czyli obsługa pozostała taka w Starym, kreśląc właściwie trudno było się tutaj dopatrzyć jakichś dużych zmian, ale dobrze najważniejsze było to, że mieliśmy okazję przejechać tam kilkadziesiąt kilometrów i się zastanawiałem czy coś nie zaskoczy w samochodzie ze znanym z napędem i z jednak dość znaną skrzynią biegów napęd i 12 turbo 130 koni skrzynia biegów też w odróżnieniu, bo różni się bardzo mąki ten samochód okaz mniejszy się jest prawie tak samo małe Krosno sąd, ale nie jest aż tak mała obsługa sprawie taka sama w Starym cross będzie jeszcze po 1 różnicy między mogą rosnąć crossland troszeczkę większy prześwit i on ma być bardziej crossoverem ma być bardziej crossoverem słowa tym mogę być takim samochodem Lifestyle owym jak to w oplu tłumaczą dobrze ruszyłem, żeby tutaj być gołosłownym, bo przejechałam kilkadziesiąt kilometrów dość sporo niestety zużycie paliwa, ale to ostatnie dni mroźne były, więc tutaj spalinowe silniki tak samo jak elektryczne dają popalić, czyli zużycie paliwa w mieście była 8 poza miastem było trochę mniej natomiast bardzo sprawnie działa skrzynia 6 stopniowanie musi być 8 biegów, żeby z tym z tym silnikiem dobrze działa to jest taki sympatyczny samochodzik, ale wciąż niewiele się w środku powiem ci niespecjalnie się wyróżnia, ale ople takie mają być aż do mokki taki miał być dniem czy zauważyłeś jak porównać Pesa ople i corsę i peugeota 208 jest różnica bardzo duża jeśli chodzi o Crosslanda i Citroën to również różnica jest sporo oryginalnie się są samochody francuskie nie wiem czy ze mną zgodzisz ople są bardziej uspokojona takie stonowane takie bym powiedział bardziej normalne, czyli co, kto co co co kto lubi no i tak prawdę mówiąc to wiele więcej na temat tego określana nie powiem nic nie popsuł to jest ładniejszym samochodem silniki na koniec króciutko pozwolić naprawdę bardzo krótko samochód 400l bagażnik czy nadal spory długość 420 parę już niewiele mniejszy od mokki nie jest to ciężki samochód 1100 kilkadziesiąt kilogramów mamy benzyna od 1283 konie poprzez 12110136 stopniowym automatem również 2 diesle sześciobiegowy Manual 110 koni sześciobiegowy automat 120 koni cennik zaczyna się od skrzyni manualnej za 75 000 kończy się ten, który ja jeździłem to kosztuje 90 000 najtańszy diesel 87 000 z Manuelem 96 000 z automatem podobno jeszcze, że przecież do tego dziwak, ale okej nie nie było źle to całkiem udany samochód przechodzimy do tego, że po tak jeep Renegade znamy już od przynajmniej 6 lat ja, żeby jakoś tutaj specjalnie za tym samochodem nie przy przypada to nie powiem damy te samochody po prostu za krótkie około 4 lat 20 cm długości i ten rozstaw osi jest dla mnie to takie to krótkie wąskie i jakoś specjalnie się tym przyjemniej jeżdżą absolutnie rozumiem to rząd ma miasto dla wielu osób jest rozwiązanie niezwykle praktyczne to podejrzewam, że w takiej tradycyjnej wersji z napędem na 4 koła jest to nieco wyraźniejsza w terenie dzielnie się w terenie niż po prostu zwykły SUV sama Marka również pięknie nam się kojarzy szlachetnie niezwykle, choć po amerykańsku nieco inaczej a jakby sąd wszystko, czyli jest to wszystko wartość dodana chce do tego, że pod pudełko waty wygląd i to takie musza słuchaj muszę, bo nie mam tutaj co już tak stawać w poprzek wszystkiego jeszcze niedawno, jeżeli chciałeś mieć jakiegoś powodu dziś panu to były skazane albo na tę wielką dary Grand Cherokee albo na szeroki albo na mniejsze faktycznie terenowe po prostu terenowe Liberty, a najmniejszy by Rangera ten samochód dla rozwoju 1 rzecz aktualizację wersja po faceliftingu w ubiegłym roku jeździliśmy też listę naszych głównie ja jeździłem ona miała napęd na 4 koła 170 koni była bardzo sprawna terenie, więc no tak ma być tutaj mamy proszę państwa hybrydy ładowane z gniazdka najpierw 1 bardzo ogólna prośba, jeżeli planują państwo zakup takiego samochodu niech się państwo koniecznie wcześniej przejadą to powtarzam od dawna samochody ładowane z gniazdka bardzo się i niektóre elektryczne bardzo często wywołują poczucie mdłości podczas jazdy czasem człowiek do tego zdąży przyzwyczaić, ale czasem jest także przyjrzeć 50 km i czuje się po prostu tak nieswojo i i to nie, dlatego że nie wiem nie kupiły lokal albo za śniadanie tylko właśnie przez samochód są skrajne przypadki osób, które mają chorobę lokomocyjną, która ujawnia za kierownicą nasz współpracownik tak ma i to naprawdę to się wtedy bardzo bardzo fajnie trzeba sprawdzić tym samochodem jeździsz umiarkowanie średnio przyjemnie, jeżeli ktoś ma chorobę lokomocyjną to od razu uprzedzam dostaliśmy hybryd ładowanych z gniazdka najpierw ta hybryda, jaką działa są samochody, w których są głównie koreańskie japońskie to BMW, w których odzyskiwanie energii działa niezwykle sprawnie i po prostu czujesz, że ten samochód napełnia się prądem za każdym razem, kiedy dotyka hamulca w tym Piotr odzyskiwanie energii działa moim zdaniem kiepsko a, czyli w momencie, gdy samochód łączy się przede wszystkim rozładowuje do zera Hasa co jest dość dziwne jak hybryda, bo zazwyczaj ten tak tam poza oprogramowania lub tak jak już to wszystko dba o to, że 1 wtedy napęd na obie osie oczywiście oddzielny typ oddzielny przód, bo przypomnijmy spali na napełnia na pewno przód elektryk tył napędza tylko tak to jest w ogóle tylko kolejna paranoja, dlatego że samochód naprawdę nie ma napędu na 4 koła ma napędzaną albo jedno albo drugą albo obie naraz, ale przez 2 różne źródła napędu, więc nigdy nie będzie tak dobrze jak to jest stały napęd 4 ciała zostaną o tym pamiętać w stosie przy niewielkich prędkościach może sprawdzać w kopnym śniegu w trudnych warunkach na miasto nie jest to co państwo myślę, że to jest kolejna rzecz kolejny problem, który mam z tym samochodem popsuł nam się moja żona wracała samochodem od rodziny z nowego Targu zatrzymała się na stacji benzynowej są to ile pali czy wiesz, żeby dojechać z Warszawy do nowego Targu w czasie był 2× zatrzymywać na stacje rządzą ja wraz z powrotem słyszałem o tym o tym mówiłeś natomiast spojrzałem na ja jeździłem nim tym razem 1 dzień, bo byłem Nasdaq premierowych, więc czytam niespecjalnie spieszyłem, żeby ponownie jeździć, ale widziałem średnio 8l to była całej trasy to były zjazdy po mieście to wiedzieć myślę, że to zużycie tak realnie jest nieco większe myślę, że pochodzi od 10, czyli może hybryda to ja się rozładuje do zera to jedziesz na samym silniku 13 Dorosz no wiesz to niby oczywiste, ale mówię tutaj źle to jest zagospodarowana państwo nasze tym ważącym 1800 kg z cztero metrowym z lekkim hakiem samochodzie wydarzyło Otóż można wracała noc z dzieckiem i zaczęła się na stacji tylko, żeby kolejny raz zatankować samochód się pomyliło otworzyła tę kropkę co trzeba tam są 2 jedno do budowania dróg do tankowania i otworzyła tę klapkę doładowania zamknęła ją tworzyła tą drugą chciała podjechać do dystrybutora, ale już nie mogła, dlatego że okazało się, że auto pomyślało, że rozpoczęło się wodowanie udało się uruchomić w żaden sposób, a tam różne rzeczy przez telefon widywaliśmy otwartą klatkę jeszcze raz łóżka bez doładowania silnika lądowanie w myśl umowy z życiem zrobić, dlatego że samochód dodatek, dlatego że samochód rozpoczął procedurę ładowania po otwarciu klapki w internecie instrukcji żadnej godzina dwudziesta druga 30 na infolinii nie mają zielonego pojęcia jak sobie rozwiązać problem oferują nawet 400 km od domu z dzieckiem już na mocy są otwarte wałem po zaproponowałem twardy reset poszukaj kogoś, kto ma czucie w dziesiątkę ich zdaniem klemy akumulatora na pół minuty zobaczymy to pomogło no to przynajmniej wiadomość dla słuchaczy jest jakieś rozwiązanie tego, ale faktycznie to tak na pewno nie powinno być Opowiedz mi to raczej nie powinno, bo to jest jak na koniec tylko powiem, że będziemy mieli wkrótce za miesiąc Compassa ze słabszym napędem 190 koni ja ja tym samochodem jeszcze tak jak mówiłem staram się go sprawdzić śniegu w terenie się do tego świetnie nadaje natomiast rozumiem, że on pali za dużo ja bym tutaj tego samochodu kompletnie nie polecam 1 powodu on jest bardzo drogi kosztuje 170 000 z tym napędem bracie Renegade ktoś koniecznie chce mieć 103 cylindrów 120 albo 13 turbo 150 ewentualnie diesla 16130 wtedy będzie zupełnie inna rozmowa, bo tutaj hybrydy są zdecydowanie za drogie i niewarte samochód takiej ceny kłaniamy się pięknie Sławek Paruszewski Jacek Balkan jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA