REKLAMA

Test: Opel Mokka i Mitsubishi Space Star

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-03-11 19:40
Czas trwania:
11:00 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan witam piękne dobry wieczór proszę państwa dziś nadszedł czas na pierwsze wrażenia zjazdy nowym oplem kolejnym, bo ostatnio byliśmy rozgląda parę tygodni temu określane już bez Higgsa, ale teraz mamy coś ważniejszego coś ciekawszego jednak jeśli po pozwolę wartościowo aż 2 modele opel Mokka samochód zresztą moja pierwsza lokata już prawie 9 lat temu Rozwiń » takim okresowe crossover opla wtedy miał niecałe 430 patrzy co potem facelifting był do domowych została dodana literka x 3 i po prostu wszystkie ople miały się nazywać ich, który był kresów Rami teraz od tego odchodzą druga generacja opla, czyli tam Mokka drugi, którą miał okazję już jeździć chwilę już jest po prostu MOK com bez Higgsa jest zupełnie inną mogą zła jak jak ten samochód zobaczyłem na tych pierwszych pokazach statycznych to były pierwsze dni grudnia nie pamiętam od razu wiedziałem, że mi się spodoba był taki 2 lata temu pokazane nam koncept taki eksperymentalny jakiś GT opla i tam był taki pas przedni, który wylądował w MOK chce i nowym śladzie, ale to oprócz tego pasa przedniego prawie całe wnętrze tamtego koncepcyjnego opla poszło do mokki Wisła to zupełnie inny samochód w środku zupełnie inny samochód na zewnątrz jest też przede wszystkim co jest ważne krótszy od poprzednich mogą jeszcze ma tylko 415 to jest niewielki samochód natomiast bagażnik ma 350l, czyli nie byle jaki ale dobrze już o tej moc 2 miesiące temu sporo mówiłem o historii o tym jak wygląda to teraz ruszy ja miałam okazję jeździć bowiem do wyboru albo elektryk, ale stwierdził ostatnio dużo tych elektryków z 1636 konnych miałem okazję testować, więc wezmę najdroższy najmocniejszy, bo tak jeszcze był 12130 turbo 8 stopniowym automatem to są albo ośmiostopniowy automat albo ręczne skrzynie biegów sześciostopniową no dobra i teraz tak wsiadłem do środka i co innego jest wciąż oglądać 2 miesiące temu co innego wciąż obsługiwać obsługiwać w czasie jazdy cła to jest jedno z najlepiej zaprojektowanych i najfajniej obsługiwanych wnętrz samochodów którymi ostatnio jest dziś nie dość powiew świeżości naprawdę to ja się rzadko cytuję już po jest kwestia taka, że przez kilkanaście lat już mieliśmy chyba 1000 kilkaset samochodów przewiduje się przez naszą redakcję, jakby tak policzyć rocznie ponad 100 prawda, a to jest taki niepozorny niby samochód co to jest niepokorny no w sensie niepozorny no dobrze mały opel kresowe jak ktoś mówi no i co tam można fajnego zrobić on jest pozorny jak na jego spojrzenie pozorny jak ruszyć, czyli po prostu to jest świetny samochód nie dość, że wygląda 153 bardzo ładnie to jeszcze jest obsługa jest naprawdę prosta przede wszystkim bardzo elegancki estetyczny Zobacz jak to wnętrze wygląda ta konsola trochę nachylona w stronę kierowcy bardzo ładnie są takie pod jednym z daszkiem to wszystko jest wg mnie to już prawie perfekcyjne to byłem zadziwiony jak mi się ten samochód podoba nie wiem to był słoneczny dzień może też pogoda miała wpływ na to suchy słoneczny dzień dobry ruszymy bardzo sprawnie działający ten Motor dający dużą frajdę zjazdy mówi strażników tak tak 12133l natomiast no nie ma róży bez kolców to jest 1 wada niestety, którą zauważył w tym samochodzie, bo miałem go na 2 godziny, tak więc pojechać autostradą miasto poza miastem tam, gdzie chciałem sobie jeździłem no niestety autostrada droga szybkiego ruchu to jest samochód głośny trzeba o tym pamiętać trzeba o tym pamiętać o wyciszenie i ten silnik trzycylindrowy zresztą przypominam z bardzo sprawnie działający automat, ale to jest automat no niestety na nie spowoduje, że będzie dzisiaj w kabinie on dobrze zmienia biegi ale, ale nie oznacza również ośmiostopniowy automat raczej to spowoduje właśnie do znaczy oczywiście zmienia szybciej to bieg będzie bez należnych, więc będzie niższe obroty tak, ale mimo wszystko przy szybkiej jazdy jeździ 120130140 hałas wyczuwalny mimo Najwyższego biegu no po prostu tego nie da i to tego przed tym nie uciekł już proszę spróbować przejechać się na tym samochodem przy większej prędkości czy nam nie będzie doskwierać może okaże się, że następnego dnia rośnie to niebyła kwestia zimnego silnika to był ciepły dzień 15 stopni było, więc pierwszy mój słuchaj wrażenia dobry układ kierowniczy fotele po kilkudziesięciu kilometrach trudno powiedzieć czy mogą być bardzo wygodna czy nie wygodne, ale nic mi nie doskwiera, ale przede wszystkim naj naj największe wrażenie było to obsługa to, że się w nim dobrze czuła to jest bardzo ważne w samochodzie, że się dobrze czujesz się z zewnątrz wygląda to również głównie na patrzących z zewnątrz natomiast, jeżeli ma z nim spędzać parę godzin dziennie to ja mogę w oplu mógł spędzać bez żadnego zastrzeżenia tam właśnie trudność jest trochę elementów z różnych oper jak zauważyłeś zdjęcia te pokrętła takie klawisze, ale to wszystko bardzo bardzo przyjemnie powiązane z tą nową stylizację to tyle jeśli chodzi o nową Kan więcej będziemy mówić co źle, a chcesz cena bardzo proszę patrzące na jeszcze mówię cenę mówiłem o nich już wtedy, ale przypomnimy tych cenach najtańszy to jest widzę tu 12 konie 73 000zł mamy potem 12130 koni jest 81 000zł mamy diesla 15110 koni to już 83 000zł mamy elektryka 136 koni to jest 140 000zł co sądzisz o tym oplu w ogóle, bo automat automat dopłacamy 6000 jak to widzę Manual 6 stopniowy automat 6000 tak, czyli 80 bardzo mi się budową prawda i wyglądu w środku na zewnątrz no po prostu świetny samochód naprawdę rzadko kiedy się takim małym samochodem ekscytowała ostatnio algorytm proszę jeszcze powiedzieć proszę jeszcze jakaś cena najtańszej wersji niż benzyna to już mówi 72 000 z haczykiem benzyna 172990 manualna jak co jak każdy goni 12 stopni, czyli nie jest trzeciej tury prostokąt tak tak tak, bo no, bo to tutaj już niema żadnych wolnossący patrzy na 415 długości prześwit mniejszy bagażnik przyzwoita cena powiem inaczej bym to samochód segmentu była trochę napompowane i ale jeżeli popatrzymy na to ile to wszystko tras kosztuje to nie jest dużo mnie już ma także za tak słuchani biorąc pod uwagę, jaką wygląda, jaką daje frajdę zjazdy to uważam, że to jest bardzo dobra cena przyspieszenia najtańszej wersji słuchaj 10 pół setki czy to no żadna zawalidroga tutaj można śmiało polecać samochód otwierający cennik co nie zawsze Polska para może sobie automat do tej najtańszej wersji dokupić pełnienia nianie nianie nie to jest zresztą taka wersja, której 130 konnej już kupić takiej wersji wyposażenia natomiast wersja, którą jeździłem jeszcze na koniec powiem ona ma 9 sekund setki to rzeczywiście tak da się odczuć tylko tak mówi największa wada to jednak wyczuwalne hałas przy dużych prędkościach mimo 108 stopniowego automatu może ręczna skrzynia biegów byłaby tutaj jakimś lekarstwem sam zmieniać, kiedy chcesz nie wiem trudno, bo jeżeli to nie no to co teraz Mitsubishi Space Star ścian jest dzisiaj chwilę Mitsubishi Space samochód, który mamy na teście długodystansowym, który zdystansował, którym uwielbiam jeździć, a tutaj zalety tego samochodu z państw wiele razy przez ostatnie miesiące wymieniałem to, że to samochód ultra prosty taki bardzo pierwotne po japońsku zaprojektowane, ale po japońsku ze starych dobrych czasów, czyli oczywiście są tutaj połacie plastiku i słabe wyciszenie itd. tak, ale to dzięki temu jest ultra niska masa, ale jeszcze 1 aspektów, na które chciałbym zwrócić uwagę, żeby ten samochód ma już po raz kolejny na teście długodystansowym wynika, ale wyłącznie z tego no raz pierwszy po faceliftingu, który miał miejsce na początku 2, ale chyba po raz trzeci prasa na dłużej niż namierzonego dość dobrze ja ten sam, jakim samochodem i ze skrzynią manualną skrzynią automatyczną zrobiłem łącznie kilkadziesiąt tysięcy km w każdym egzemplarzami tym, które mamy, a teraz od 1,5 miesiąca zrobiliśmy chyba 15 naprawdę nie stygnie jak bardzo często biorę tylko gdziekolwiek pojechać się w ogóle nie boję dłuższych tras tym samochodem jest nim głośno, ale ten dźwięk jest przyjemny taki bardziej motocyklowe czyli, a ja hałas przeszkadza, ale amplituda drgań albo jak sam dźwięk tego hałasu nie przeszkadza jest dość dziwna ale jakby tak właśnie mój organizm ten samochód reaguje nie jest to auto bardzo takie w fajne lekkie niezwykle lekkie wprowadzeniu w 2, o czym chce dzisiaj powiedzieć o tym, że to jest to takie auto, które przez dziesiątki tysięcy km nigdy nie sprawiły najmniejszych problemów, a tu się nigdy nic nie popsuło nigdy nic nie poluzowały nigdy nie trzeba było w 1 pierwszym, ale to był przed przed produkcyjny samochód kiedyś nie dało się go uruchomić, bo gdzieś jakieś dodatkowe zabezpieczenie dokładane tutaj w Polsce i immobilizer się dziś przyblokował trzeba go tam było, w których bądź naprawdę puknąć ręką, żeby zapalić, ale było 6 lat temu natomiast tamtej pory nigdy nic i na mnie samochód robi wrażenie takiego niezwykle z japońskiego prostego solidnego w tym Starym tego słowa znaczeniu i 2 słowa o warunkach gwarancji, bo to też ważna ma na wszystkie samochody Mitsubishi masz w Polsce wszystko albo prawie wszystkim aż 5 lat gwarancji do 100 000 km i tak też jest w tym wypadku, czyli przez 5 lat lub 100 000 km co by się w tym samochodzie nie popsuło, a oczywiście poza wymienionymi elementami tak jak we wszystkich Markach eksploatacyjnymi to po prostu jest to na gwarancji na prostą gwarancji można sobie też przedłużyć i można ją sobie nawet w przypadku Space stara co też nieczęsto zdarza, żeby małe samochody miały 7 lat gwarancji można sobie przedłużyć o 2 kolejne lata do 200 000 km, czyli można mieć ten samochód z siedmioletnią gwarancją dostęp do 200 000 km, a pełną gwarancją producenta, jakim ubezpieczeniom no to już jest coś takiego no tak to zawsze zła ale, ale wiesz co też ten test długodystansowy pokazuje to, że jednak samochód jest niezawodny, bo tak kilkadziesiąt tysięcy skoro w sumie byśmy już wyliczyli taka jeszcze trochę jeździłem na to to to jednak no i jest takie świadectwo no tak niezawodną dla mam wrażenie, że tak na tym kończymy kłaniamy się piękny Sławek Paruszewski Jacek Balkan i do usłyszenia już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA