REKLAMA

Planszówki w mniejszym gronie, czyli w co grać we dwoje

Wszystkie Moje Pionki
Data emisji:
2021-03-19 10:00
Czas trwania:
27:05 min.
Udostępnij:

Dziś skupimy się na planszówkach, w które można (a czasem trzeba) grać tylko w dwie osoby. Martyna Osiecka jako planszówko-entuzjastka wyzwała na kilka pojedynków planszówko-sceptyka Piotra Jaśkowiaka. Będzie dla tych lubiących rywalizować i dla tych, co wolą współpracować. Powiemy też trochę o tzw. deck-buildingu zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych graczy.

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
partnerem podcastu jest Raben wydawca gier planszowych wszystkie moje Pionki podcast plan rynkowym Marty Osieckiej witam wszystkich bardzo serdecznie dzisiaj przyjrzymy się placówką do grania we dwoje i dzisiaj mamy spotkanie planszówka entuzjasty tezy planszówka sceptykiem, ale we dwoje, ale 2 jest nam Piotr jest prawie 3 Piotr 6 dzień dobry Piotra życie znacie z podcastu usługi kosmiczne dla ludności no i skoro usługi kosmiczne dla ludności i to mocno to zaczniemy od kosmicznej Rozwiń » planszówki właściwie karcianki, czyli stary film o Rio wideo z to jest terror tutaj widzę na opakowaniu planszówka centra na 20 minut i od 12 lat ja już do mnie placówkę karę ścięcie dla 2 graczy, ale się okazuje, że w międzyczasie zrobiła się też wersję dla 4 graczy, ale my dziś, ale my braliśmy też w 4 osoby jest mniej zabawnie ja wolę wersję dwuosobową tak jest więcej emocji, kiedy gram w 2 osoby jest tzw. wersja, że po części pudełkiem mamy to pokrycia w karcie koło siebie jest to też zmiany prezent debiut Innova, czyli naszym zadaniem jest stworzenie tali kart, którą będziemy walczyć z przeciwnikiem w trakcie gry mają udoskonalamy kupujemy kolejne karty optymistycznie mówi, że ją udoskonalamy, bo równie prawdopodobny wariant jest taki, że popełnimy jakiś straszny błąd w którymś momencie, który będzie nas prześladował do końca gry i to nie tej 1, a potem jeszcze będziemy myśleć później tak w decyzji w ogóle generalna zasada gier derby ligowych, że może niejeden błąd, bo 1 błąd, kiedy kupimy niepotrzebną nam kartę albo kartę nawet nie wiem potencjalnie osłabiająca naszą talię to 1 karta nie zrobi różnicy, ale tak 3 tury 4 tury skupieniu złej karty i to się bardzo szybko zemści, bo w trakcie gry naszej karty, które wykorzystamy one idą są składane na pewien czas, a potem wracają do naszej ręki tak nie jest Tosik kart, które są dostępne dla obu graczy im z tego stolika dostępnego dla obu graczy przesuwany stopniowo karty do naszych własnych tali dopełnią trochę do kupowania kart kolekcjonerskich tylko się wszystko odbywa na przestrzeni 1 rozgrywki jest przede wszystkim szybkie i też nie nudzi to starcie wykładać swoje karty mówisz za ile uderzać przeciwnika i kończy się 2, które od razu jest kolejną, więc nie stać często przy placówkach dla większej liczby osób, gdzie trzeba się trochę dłużej zastanowić, że siedzisz czekasz i zaczynasz rozmawiać z osobą obok, które też na swoją rolę IT no właśnie problem z czteroosobowym wariantem tej gry dlatego wolę dwuosobowe tu jest, a propos tego bardzo jest szybkie tutaj znowu taki sięgnęło taki licznik odliczający nasze zdrowie, ale ten licznik nie jest wszędzie, a nie znajdzie my mieliśmy takiego liczniki większe takie rejestry i gra się okazała na tyle szybka że, chociaż wg zasad powinniśmy startować z 50 punktami życia to myśmy się zdecydowali, żeby ten limit podnieść bo gdy gra na 50 punktów to gra się robi na tyle szybka, że pozbawia gracza jak i możliwości kontrataku to znaczy nim, kiedy raz ktoś zdobędzie przewagę na odbicie już nie ministra mamy w naszej grze 4 frakcje, bo te dzieci na początku powiedziałam tak trafić w kosmosie my będziemy dowodzić kosmicznymi siłami, które są ich 4 rodzaje mamy kult maszyn, czyli bez żółta Zielona czerwona niebieska musimy wchodzić w detale tak, bo ja uwielbiam zieloną, czyli byłoby blok lub pierwszy ja też miałem odruch, że płynem kartę tę zieloną, czyli globu, kto zaczął ją lub grup tak było potwierdza i w ramach tych kart tych frakcji buduje się combo to znaczy te karty wchodzą ze sobą w interakcję, jeżeli ten na naszą talię budujemy dobrze i w sposób przemyślany to te karty razem są silniejsze niż każda z osobna mam dużo żółtych, więc zagrała 1 potem wkracza bonus mogę dobrać dodatkową i atakuje za 5 i zyskuje 5 sztuk złota i to wszystko się składa taki 1 wielki zmasowany atak, o ile oczywiście dobrze buduje albo popieracie budowę vide niezręczności nie ze wszech światy, ale też jest także siedzisz ma w sobie te swoje swoje powiedzmy już 30 parę punktów życia wierzę w swoich przeciw wyciąga 1 kartę, gdzie jest napis dobierz kartę i widzieć kolejne karty tego samego poziomu widzę kolejne dodatkowe 5 etatu i kolejne i tak widzi, że coraz bardziej schodzą te punkty jest coraz bliżej do tego, żeby zostać spełnione niezwłocznie widziałem tak o metr do teoretycznie w Odrze jest także przy rozgrywce dwuosobowej zaczyna się od tych 50 punktów, a przy czteroosobowej 75, ale numer jest od razu to czy od razu wyszli chwilę podaliśmy dłużej graliśmy od 100 punktów bo, żeby troszkę jednak nie trwało to aż tak krótko bo, które idą szybko i to jest ten wiersz, gdzie skończą się i od razu jeszcze raz nieużytek nie było było było pogramy w grę był, więc nie myśleć sercem dostępny tutaj się nawet przekona trochę bardziej myślę, że to jest fajny debiut dla początkujących graczy, którzy nie mieli tak codziennie w ogóle skomplikowane to jest do ogarnięcia zasady są do ogarnięcia w krótką chwilę potem można przejść dobry nie ma takich, gdy psów liczników tutaj mamy karty, które możemy układać widzimy, jakie są dziesiątki to są jednostki, ale ja się będą używać przy całej emocje jeszcze potrafi rzucić karty, a udało mi się uderzyć się dodatkowe 8 punktów to łatwo rozwalić im nie sklepy pytajcie wers jest sam albo też można na telefonie są aplikacje bezpłatne nawet do tego, żeby sobie liczyć punkty ja się z tym spotkałam wcześniej, zanim inspirowanych aktem Borat kadra jest na rynku Bush czas podobną kartę kontakt teraz przejdę w płynny radiowy sposób podobno karcie, jaką jest Hero Rio z tylko tutaj zamiast takiego wideo z tak takie zamiast takiego fantastyczną naukowego anturażu tutaj mamy fantastycznych w Fantazym po prostu smoki miecze i potwory, a to jest pudełko właśnie się otworzyć jest parę różnic to nie jest tak, że to są 11 czerwca banki różni się początkiem mi się podoba historii w sektorze jest trochę więcej możliwości grania na początku znaczy stary dżinsach tam są tylko karty, które dają 1 ataków będzie 1złota, a Hiro Niemcach jednak nie jest też dodatkowe lata jest karta, która daje więcej złota, więc na sam początek może to troszkę troszkę lepiej rozebrać to, jeżeli mam szukać różni czy niema ich dużo moim zdaniem, bo mechanika jest w sumie bardzo podobna to mniejsze bardziej podobała szata graficzna w Starym SACH, bo nie wiem być może to jest nawet sam artysta nie znam się aż tak dobrze ale, ale wizualnie wersja fantastyczną naukowe jest przyjemniejsza od wersji Fantazy zarówno Stories heroizm są dobre do tego, żeby zaczynać to one są święta na początek mają też moim zdaniem bardzo dobrze napisana instrukcja, więc instrukcje by dała 10 punktów na 10 zwykle daje 55 nie będzie, więc na pewno mamy pierwsze 2 ze sobą, czyli Stories heroizm to teraz stanie COT nie mówiłam w zeszłym tygodniu stąd Zawadzkim wtedy mówiliśmy o tajnikach obrazkowych tutaj mamy tematów duet od wydawnictwa Rebel, czyli ściśle tajną re to operacyjna ja muszę powiedzieć że, jakkolwiek jestem placówką sceptyczne dość to w przypadku gier kooperacyjnych jestem placówką sceptyczny jeszcze bardzo jeszcze bardzo, bo to jest chyba kwestia gustu, jeżeli wolicie konkurować to pójdziecie za moim przykładem będzie chciał omijali gry kooperacyjne, ale jeżeli ktoś woli zachować dobre relacje z pozostałymi graczami to wtedy gra operacyjna przy tym tania w ogóle powiedzmy co, o co chodzi tak jak tajniacy wymagają myślenia abstrakcyjnego myślenia w ten sam sposób przede wszystkim tak, bo tutaj wszystko zależy od skojarzeń musicie jest jest ile tych kart jest na stole kilkanaście kilkadziesiąt 3 oraz 2345× 525 skarg na stole brawo i one mają napisy w stylu wiadro komórka Juliusz Cezar obiad i bakłażan złoty np. czy też i twoim zadaniem jest powiązać te hasła, jakim skojarzenia innymi słowy 1 słowem powiedzmy moim zdaniem bakłażan Juliusz Cezar się wiąże w ten sposób, że Sołacza sałatka o prawda wtedy mówisz sałatka 2 i liczyć na to, że osiągnęli taki sam pokrętny sposób jak tylko jak będzie nóż albo widelec albo się też może skojarzyć z Juliuszem Cezarem czy widelec nie wiem, dlaczego kompletnie sałatkę, a nie z Juliuszem Cezarem, a Juliusza Cezara miała połączyć w tworzonym także w każdym razie trzeba poprawnie odgrywać skojarzenia bo kiedy się pójdzie o jedno skojarzenie za daleko i wytworzy, jaki związek, który w rzeczywistości nie był na myśli drugiego gracza można po prostu przegrać, ale przecież to było oczywiste przecież jedno wiąże się z drugim ja naprawdę nie wiem jak czasem można to nie widzieć dobranie potem zaczynam o tym mówić to widzę, że ten ciąg myślowy był dość myślę o tym, bo korzenie Juliusz Cezar cały czas może złość, że nie czy już szersze z często irytował trudno powiedzieć natomiast dodajmy to proszę wersja kooperacyjne się różni od wersji takiej standardowej tym, że nie ma 2 drużyn po prostu zwykłymi drużyny Rosji przeciwko Odrze nie grasz przeciwko innej drużynie, która chce po prostu jako pierwsza odgadnąć wszystkie hasła gra wyznacza limit czasu i musisz się w nim zmieścić ile nie chce przegrać masz określoną liczbę kolejek i poza tym standardowym graniem po prostu próbą odgadnięcia wszystkich wyrazów mamy też formę kampanii dajmy nazwijmy to kampania, czyli do stanicy w opracowaniu ma PS z zaznaczoną prawdą Londynem Madrytem Montrealem czy, bo dotąd zawsze zaczyna od Pragi ona nam wyznacza ile ma się Tour, czyli trzeba często zaryzykować i dać do 1 słowa, więc stosować, licząc na to, że drugi nasz współgrać jednak wpadnie na to o co nam, chodźmy tak by czujemy Juliusz Cezar bakłażan 2 to powiedzmy, że ktoś będzie myślał tylko tych najbardziej ścisłych skojarzeniach, a jeżeli powiemy 5 to ktoś zacznie szukać dalej idących może się na minę debatować dlatego lepiej zaczynać nawet jest też duże zacięcie tych najbardziej oczywistych pamiętaj, że robienie miny jak ktoś zaczyna zbliżać się paliwem zakazane jest zakazane od tej jest też nad planszą i zaczyna powoli manewrować i patrzy twoi współbracia idzie bardzo widzę, że ktoś wiąże tę sałatkę z czymś czym ona powinna być powiązana z wulkanem to bez sensu dlatego to robisz, ale nie może tego powiedzieć na głos trzeba zachować kamienną twarz, ale tajniacy duet mają do siebie, że w samych zasadach jest napisane, że w sumie graliście też takich norm pytania po to, nic nie powstrzymuje jeśli jesteście w większym gronie, żeby być klasycznie, czyli dzielić się nawet uniwersalne ta tak jest napisane tak została zaprojektowana zmyślą o 2 dlaczego, ale podczas testów byliśmy świetnie większych grupach, czyli jest dokładnie ta sama zasada jak przy graniu, a myślę, że jeśli macie tajniaków czy obrazkowych czy bez cenzury za którymi osobiście w szatni przepadam, bo są trochę przesadzenie, ale w sumie, gdy wydać parę słów tych tajniaków bez cenzury jest włożyć zwykły tajniaków to myślę, że byłoby to dzięki temu żartować to wyjaśni, o co chodzi tutaj nie bez cenzury nie bez ryzyka jest dużo niecenzuralnych słów, których teraz nie będę tutaj przytaczać na tyle zostawiam waszej wyobraźni zrozumiałem, dlaczego chcesz poświęcić temu kilku chwil jestem pewna, że jest w stanie sobie wyobrazić Sojusz po terminie widzę, że już sobie wyobrazić te słowa, więc myślę że, gdyby jeśli już mają tych tajniaków bez cenzury to wy mieszać pary czart z tych bez cenzury do duetu to trochę się urozmaicić rozgrywkę i może trochę pikantnie tak to nazwijmy Paryż Paryż idziemy do pary, żebyśmy w Pradze stanie kami to teraz Paryż miasto świateł od wydawnictwa la certa dra o to jest brat typowo już dla 2 osób jest tutaj nie da się dać więcej niż osoby od 8 lat i 30 minut czasu na trochę mniej moim zdaniem to jest gra bardzo ładnie wydana to znaczy ona jest zarówno pod względem graficznym dopracowana nawet powiedziałbym wysmakowana jak jeśli chodzi o akcesoria dołączone to jest ich bogactwo i jest co potrzymać w ręce w trakcie gry mamy Pionki mamy jakieś takie też za wpisowe fragmenty domów mamy więcej pionków i mamy też pocztówki, które aż chce się wysłać, która chce wysłać tutaj stanowią symbol czy służą do korzystania z pewnych takich zdolności specjalnych, ale to co mi się strasznie podoba Paryż miasto świateł to jest to, że wykorzystuje praktycznie wszystko, bo twoje plansza, której będzie rozgrywać jest dosłownie zbudowana z kartą gry tak służy kartą za taki, jakby stelaż, bo na nim mamy znosić Paryż uliczki Paryża należało się zdecydować, którą dzielnica chcecie wznosić to już zostawiamy wam i na tej planszy mamy podział na 16 z o Teresą szybciej posiadacz 16 segmentów i treści gry musimy sami sobie otworzyć plansze stawiamy kolejne fragmenty plansze tak, żeby kolory odpowiadały nam ani naszemu przeciwnikowi, ale naszych targach są też wspólne części, które przypadkiem mogą pomóc i kiedy już plansze ustawimy to wtedy możemy postawić tam asy sięgną nawet takie tutaj o miejscowe budynku wpisowe budynki tak też sporo dały jak wiadomo na tym, że się dopasowywał do siebie kształty w ten sposób, aby pokryć kolejne linie czy kolejne rzędy tutaj jest podobnie na tej planszy, którą sobie utworzymy następnie musimy postawić dachy domów dachy domów symbolizują także resztę domów wygrywa ten kogo ten ciąg będzie zgodny z planszą i większe niż przeciwnika tak i co najważniejsze, bo to jest Paryż miasto świata, czyli ogromną rolę w naszej grze odgrywają latarni męty nasze domy budujemy wokół latarni mamy więcej latarni po domów tym mamy więcej punktów i w trakcie budowania domów mamy też do wykorzystania pocztówki, których Piotr wcześniej wspomniał, które poza wartością estetyczną naprawdę ja się tutaj powstrzymuję śmiech nie zapisać niewysoki, bo są po prostu przepiękne i przedstawiają i ogrody botaniczne i serce te, więc do tego Paryża chcę się człowiek przenieść, ale w tym momencie musimy decydować czy chcemy już wyłożyć nasz budynek, bo przypominam, że jednak może nam wejść w drogę nasz przeciwnik czy może wykorzystać dzieci dodatkowe rzeczy, więc tutaj początkowo rozrywka może nam się wydać trochę nudna, ale myślę, że jeśli trochę lepiej poznamy zasada jest też nie są takie wrażenie pierwsze 2 partie, które rozegraliśmy były takie u wykładamy coś z tym coś tam jestem tylko tam zajęcia 10 minut, ale w momencie jak w głowie ci się ułoży łożą w zależności jak Triss to wtedy zaczynasz rozumieć w jaki sposób możesz uprzykrzać życie Martynie uprzykrzanie życia Marty nie jest jakby naczelnym celem wszystkich placówek wtedy można grać mamy dużo opcji interakcji negatywnych no może po prostu robić na złe swojemu przeciwnikowi co chyba jest moim zdaniem bardzo ważną częścią, dlaczego właśnie nie lubię planszówek operatywnych, bo tam tego nie można robić, więc po co w ogóle rozkładać placówkę jeśli chodzi o samą instrukcję, bo dobrze napisana instrukcja naprawdę znacznie ułatwia i zachęca w ogóle do grania w 2 i tutaj trzeba przyznać, że certa naprawdę się postarała, bo wszystko jest dobrze wytłumaczone w jest dużo obrazków od razu możemy to porównać czy aby jakiś start nie zamieniliśmy czy czegoś przypadkiem nie pomyśleliśmy też pani jest pokazane jak rozliczyć się tutaj na pewno nie będziemy mieli problemu z liczeniem niczego nie oszukamy w trakcie liczenia naszych budynków prostej wciągające tylko moim zdaniem trzeba dać tej grze także 3 partie rozgrywki zaczął mnie wreszcie jest przyjemnie pomyliliśmy moim zdaniem kolejność jak i powinniśmy mówić o tych placówkach z tego powodu, że została nam jeszcze 1 gra DEK ligowe to właśnie chciałem rozdzielić, bo trzeci raz den Bult Innova jest tak moim zdaniem Level wyżej jeśli chodzi o zaawansowaniu graczy w sensie najtrudniejsza jest trudniejsza jest trochę więcej zasad, bo jednak sternicy heroin są proste jak konstrukcja cepa no nie trzyma się mocno gimnastykować, żeby pojąć, że trzeba zbierać dużo czerwonych albo dużo żółtych albo dużo jakichś tam jeszcze, bo poza tym zasad jest dość niewiele jak się czyta uważnie instrukcje zawarte na kartach też wiadomo co kupuje wiadomo jak karta się buduje wiadomo, jakie są silne jej słabe strony, ale i tutaj przechodzimy na ten wyższy Level teraz oglądam, czyli z Paryża idziemy do Londynu całość wygląda, jakby przetoczyło groza renomę ta, która z Londynu i faktycznie dużo drodze jest to jest źle Drab, która zdobyła tegoroczne DRAM tri kategorii gier dla 2 osób pierwsze miejsce zdobyła w tym roku, a mniejsze nie podobało się podobało to jest no więc, gdyby była bardzo bardzo dziękujemy do usłyszenia kolejny odcinek za tydzień terroryzm oglądany jest to planszówka od portal James od czternastego roku życia to jest ważne jest to podkreślone nawet uwagę rad dla graczy od 14 roku życia, ponieważ mamy do czynienia z dużą dawką londyńskich potworów londyńskich demonów nie demonów nieumarłych bestii w duchu, ale śmiertelnie czy też podaniach powszechnie wiadomo 13 latkowie nie mogą zajmować się demonami duchami dopiero kiedy kończy 14 rok życia jest dostarczany specjalną licencję możesz się Zając z duchami tak było wcześniej tylko Kacper, więc od czternastego roku życia od 20 do 40 minut faktycznie ta rozgrywka, mimo że tak samo to jest Building jak stary film heroizm trwa dłużej inna, bo teraz budowane więcej zasad po prostu nie tylko karty są bardziej zróżnicowane to znaczy mogą robić dużo więcej innych rzeczy wchodzić ze sobą w nie ma innego Rosy interakcje, jaki trzeba pamiętać o większej liczbie zasad, które są poza kartami i funkcjonują w niedziele nie tylko zapisane na nich tylko w ogóle, które organizują rozgrywkę i muszę powiedzieć, że jeżeli się robi taką grę to należałoby pomyśleć nad tym żeby, choć minimalnie te wszystkie cechy karty gry zróżnicować tu wszystko, zwłaszcza albo opętanie albo przywołanie albo coś tam nie mieć to wszystko myliło dlatego przegrywałem dlatego się nie podobało może mi się podobało bardzo ale zanim jeszcze, bo jeszcze nie otworzyłam tej gry, dlatego że akurat to powinno być naucza jak w planszówki należy mieć opakowania planszówki należy brać to znaczy normalnie wiecie otwieramy placówkę to musimy podnieść do góry tutaj mamy otwarcie niczym taką sztukę zgrozą i mamy naszą grę możemy się występuje też zwracać uwagę na takie rzeczy kupując gry dlatego zwrócił uwagę na ten Paryż Rzym Paryż miasto oświatę i zbudowane dosłownie pudeł tutaj pudeł to jest jakoś szczytu grozy moim zdaniem to jest naprawdę fajne już sam początek jest coś co automatycznie daje +2, że to zostało dodatkowo pomyślana i w jaki sposób to bardzo sądzono, że wpływ tego rozgrywka jest gdzieś tam oscyluje w granicach zera natomiast odrywać większy wpływ ma to że, o ile w Star-li psach Hiro rysach były te 4 frakcje Zielona żółta niebieska czerwona to tutaj w sumie też chyba są tylko 4 natomiast, o ile tam te frakcje po prostu budowały jakąś przewagę żółty razem czerwone razem itd. tak dalej tu sprawa jest bardziej skomplikowana tu się dzieje bardziej na krzyż jak się nie pamięta co się kupiło 3 tury temu, a ja miałem problemy, żeby zapamiętać 3 tury temu moja Zielona karta wchodzi w interakcje z moją niebieską kartą, ale tylko jak owo jest czerwona to nie to sprawiło problem to jest ciut bardziej skomplikowane niż te placówki od, których zaczęliśmy naprawdę jest realizowane, ale ja bym się podobało, bo dzięki temu, że jeszcze to jest plus, bo w momencie, kiedy mamy stare dżinsy i nie wypadając karty zaczęły budować sobie właśnie tali bloków, czyli czar zielonych, a potem przy handlu nie wypadają żadne zielone karty to budowało coś co trochę daje większe ataki, ale w sumie nie tworzyć żadnych dużych ataków nie może się razem do poziomu połączyć potem cały czas wypadają same żółte i same czerwone karty to jest ugotowany automatycznie, a tutaj momencie to jest na 3 możesz tak naprawdę tworzyć tzw. hordy tutaj w tej grze mamy do czynienia z potworami, które razem tworzą hordy dzięki czemu combo mają też dają większe ataki to trochę losowość się zmienia moim zdaniem dzięki temu i to dobrze to dobrze, bo nie bazuje też bardzo tej losowości, bo przy innych po prostu czy też wypadł dobry kolor kart, żeby móc zbudować Stali w danym kolorze tutaj jeśli w momencie jeśli utnie, że nie ma tych duchów na stole nie może kupić dodatkowe ducha do swojej ręki to jednak ratownicy to, że można te hordy tworzyć znaczy i duchy mogą tworzyć hordy bestiami i umarł mi, ale generalna zasada pozostaje taka sama jak we wszystkich turach debil ringowych to znaczy musisz dobrze pamiętać, jaki był twój zamysł i konsekwentnie go wdrażać przez całą grę, bo 1 błąd nie zrobi różnicy, ale już taki 0203. sprawi, że jesteś na deskach i no comeback jest trudne, bo ciągnie za sobą przez całą grę bagaż swoich błędów jeszcze dodaje do tego, że to jest trochę bardziej skomplikowany der Building nas tutaj wcielamy się jakąś postać mamy tam do wyboru albo zalać, który jest ewidentnie demonem mamy ENISA, które jest kwestią Matusz LAH, który jest nie umarłem Lili, która dziś nie jest demonem, ale jest śmiertelnie liczną, ale ule trzeba przyznać, że ta nomenklatura jest w gruzach Londynu czy teraz oglądam dopracowana to znaczy rzeczywiście klimatycznie od początku do końca jeśli lubicie wszelkiego rodzaju stwory gros tej graficznie też to wygląda bardzo fajnie i Polsce gwizd i lalka buduje są też trupy, ale takie nieszczęścia trupy w starych grach, które chodziły z takim jednym z życiem IC uderzały tylko ten proceder wygląda strasznie, jakby właśnie wstał z grobu teraz o front on od portal James ja jestem na tak Piotr jest raczej nie boję nie umieją grać tak do końca, bo było trudne właśnie trafiliśmy problem z instrukcją parę rzeczy, bo niejasnych fuzja czytam instrukcje to pierwsze 3 rozrywki idą wg moich zasad, a potem przy czwartej w końcu dochodzimy do 4 zestawy powinna żali się okazuje mu wygrywała w deblu też moim zdaniem bardzo fajne, zwłaszcza lubimy klimaty grozy lubimy klimaty Londynu mi się trochę takim tytule kojarzy tak jeśli chodzi o wizualizacje i klimat tata tak to rozwiązanie zdaniem mity, którzy tak, tak więc trochę bardziej zaawansowanych czy ja polecam je trochę mniej i to tyle na dzisiaj mamy za sobą 5 placówek dla 2 osób przypomnę to są stare ją z jest heroizm bardzo podobne bardzo podobne zależy czy wolicie kosmos czy raczej smoki są tajniacy duet, czyli gra operacyjna jeśli mówicie operować, ale może też nie można też nie dlatego jest nie lubicie to w tym momencie wchodzi Paryż miasto świateł, gdzie można sobie porobić na złość i to Paryż jest bardzo ładne barwy przepiękne i na koniec teraz w London, czyli znowu debil zdjęć tym razem klimacie grozy w klimacie Londynu takie do Ala, który mistycznego ze mną był dzisiaj Piotr jest to tydzień Piotrze dzięki, czyli autor podczas usługi kosmiczne dla ludności dziękuję bardzo, Martyna Osiecka to średnia wszystkie moje Pionki podcast plan rynkowym Marty Osieckiej partnerem podcastu jest Raben wydawca gier planszowych Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: WSZYSTKIE MOJE PIONKI

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA