REKLAMA

Test: Volkswagen Golf Variant oraz Ford Transit

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-03-30 19:40
Czas trwania:
12:47 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan dzisiaj dziennie testowe, którym rozmawiamy o 2 samochodach przynajmniej Sławek jeździ volkswagenem golfem strumienie jeździłem jeździłem fordem transitem, którym Sławek no tak ale dlaczego chcesz zacząć od czerwca zaczną tego co mniej czasu zresztą podejrzewam niż tobie Ford transit nie jeździły, bo to był jazdy premierowe ja nie jeździłem transita Rozwiń » ogromnym, bo w tym czasie jeździłem i multi vana i fordem i chyba czym właśnie dziś multi zwanymi peugeotem 5008 musieliśmy jakoś podzielić samochodów jest dużo słać do rzeczy golf ósma generacja pierwszy raz dzień zwykłym golfem ósmej generacji, czyli hatchbackiem już w grudniu prawie 1,5 roku temu też roki 3 miesiące i volkswagen wprowadził teraz 3 nowe wersje by wariant All trak i GTD, czyli mocny diesel ja się skoncentruje na wariancie, czyli kombi, dlaczego dlatego, że tylko tym jeździłem coś co bowiem tym gorsze w porównaniu z golfem hatchbackiem przede wszystkim jest to golf dużo dłuższy 35cm więcej, ale oprócz tego ten gol kombi różni się też od golfa siódmej generacji rozmiarami bądź też jest kilka rozstaw osi ma 7cm dłuższy ma bagażnik ponad 600l natomiast rok różni się też wyglądu trochę steruje z tych szczególnie jest to 9 najładniejszy kiedyś golf kombi bardzo się nie podobały wiele lat temu natomiast ósma generacja jest tak tak ze smakiem zaprojektowana by powiedział nawet u o nie nie nie boję się użyć słowa, że to jest ładny samochód podoba mi się ten ten golf w czasie jazdy da się zauważyć dobrze, jeżeli tak to jest sprawny samochód zaraz po co pod maską natomiast oczywiście trudno nie nie nie nie zauważyć, że za plecami ma w czasie jazdy 35cm więcej, bo golf golf zwykły różnych generacji bardzo dobrze jeździ to jest sprawny samochód wsiadam do środka mamy dzierżawi mamy dzierżawi, czyli po prostu nic nowego, bo to jest zwykły golf i teraz tak było pewne zaskoczenie pozytywne w przypadku tego golfa kombi nawet 2 i fajnie no bo jazdy premierowe jak ten samochód na parę godzin od pary to nie było mniej niż 2, chociaż pewnie mogłem jeździć za 3 albo 4, ale więcej bym z niego nie wycisnął i słuchaj uważaj zaskoczyć być może to jest trochę taka historia chyba volvo, że oswoiłem już na obsługę volkswagena słuchaj najtrudniej jest w Leonie najłatwiej jest w octavii, ale w golfie golfie da się z tym żyć to jest cyfryzacja wg, która 1,5 roku temu uważam, że poszła za daleko, żeby tak taka fajna obsługa w golfie, że nie po co skomplikowali, ale ona jest no nie jest tak bardzo skomplikowana by się mogło wydawać, ale i różne i co pod maską pod maską silnik, który bardzo się podobał wreszcie nie był to 15150 uważam zresztą do golfa chyba lepiej nadaje 15 turbo 130 benzyna był to diesel, ale uważaj nie był to diesel, który ostatnio narzekamy, że dużo pali, bo w multi wanie dużo palił pamiętasz i w czym się ostatnio mówiliśmy, że dużo palił audi dużo palił to najmniej palił i najmu najbardziej udana wersja to było octavia Scout 200 konna, ale Tomaszka miałem diesla 2l 150 koni i uważam, że do tego samochodu najlepiej nadaje ten diesel 115 mógłby być za słaby wyobraź sobie przyspieszenie 8 do setki ska z hakiem oś przepraszam tak 8 do setki z takim, ale on bardzo oszczędny ja wyjechałem jak zwykle nazwach premierowych, które zaczynają się w Warszawie obwodnica trochę autostrady i poza miejskie takie uliczki raczej drogi i 67l bez większego problemu i uważam, że tutaj Dizzy albo benzyna 15130 z najlepszym rozwiązaniem są już chyba pożegnam już w tej chwili opis tego golfa Variant tylko podam cena najtańsze kombi słuchaj to jest chyba benzyna 90 koni kosztuje 67 tyś nie to choćby, których koszty przeproszę najtańsze kombi nie ma czynnika ja mam manualne 83 000 najtańszy diesel 97 000 natomiast była skrzynia DSG to na koniec jeszcze podać cenę tej wersji, którą jeździ oczywiście podstawowej, bo nasze było bardzo bardzo doposażono, więc ceny nawet w tej chwili nie będę podawał, chociaż mam tutaj tę całą uważaj 2l 150 koni ze 110 000 kupisz z manualem za skrzynie DSG siedmiostopniową lub dopłacamy chyba około 10 000 masa własna takiego Kubiaka przynajmniej tego mojego dokumentu specyfikację 1,5 tony jest to cykl mieszany poniżej 5l myślę, że to, jakbyśmy się postarali to poniżej 5l zamiast byśmy osiągnęli również za mało jeździłem, żeby powiedzieć przyspieszenie tak jak mówiłem 87 do setki mówiłem o nowym kombi golfie golf jak od lat bywa nazywa kombi Variant no tyle to ja teraz trochę fordzie transit jak państwo wiedzą uwielbiam samochody dostawcze ja się w nich zawsze dobrze czuje i nie tylko dostarcza, ale też te, które na samochodach dostawczych są zbudowane więc zawsze jak ktoś pyta jak miał mieć 1 samochód to co coby to miało być to odpowiadam, że albo volvo kombi takie starsze FAU 7 dziesiątkę albo rankingu, który zawsze się Super jeździło natomiast większe samochody dostawcze również bardzo bardzo Lubie volkswagena transportera 5661 to w niektórych wersjach bardzo te samochody pasują świetnie się nimi jeździ natomiast fordem transitem światem dukat to z trenem jumping czy peugeotem bokserem czy co tam jeszcze mieliśmy renoma ster to są takie samochody do roboty tak zresztą samochód też kiedyś miałem prywatnie właśnie renoma ster i ja się w nich dobrze czuje ja nimi potrafi jeździć i one się często przydają, żeby coś przywiezie coś przewieźć, więc jak jest z nimi bardzo bardzo swoją no i też mieszka trochę innym miejscu niż ten, bo mieszkasz no bo nie w centrum Warszawy, ale scenariusze zajęć zaparkowanie go za bardzo lubię mam to jedno pytanie ja pamiętam problemy rozmawiałem transita dawno temu już tam termin był trochę zmienione miał być miała być wersja Trail z dieslem 2035 dostaliśmy tę wersję Trail właśnie ona się czymś różni od tego zwykłego tras i tak dobrze słucham dalej co dostaliśmy wersję Trail z mikro hybrydą, którą jak zauważyłem pseudo hybrydą, która ograniczona do tego silnik faktycznie trochę częściej wyłącza ten spalinowe 2 diesel 170 koni skrzynia manualna sześciostopniowa i wersja Trail na koszty około 190 000zł jak mój brat ją najpierw zobaczył mówi o was napędem na 4 koła co nic stawiali to zależy od spółki, ale właśnie toczyło się różni trochę prześwit zmienione może tak się Zastal słuchaj no bo wyglądu jakiś Maciej ma tutaj tak patrzę, więc ogląda właśnie smaczki to znaczy, jakby ten samochód wygląda na taką trochę utrudnioną wersję i to jest w złej o tyle ciekawe, że czy z tego co widzę konfigurator, że to chyba do tego samochodu nie można sobie zamówić napędu nie raczej nie natomiast jest napęd naprzód w tym w tym wypadku, w którym żeśmy jeździli natomiast jak możesz sobie ten samochód zamówić takiej wersji, która ma chyba faktycznie trochę więcej prześwitu trochę inne zderzaki osłonę wzorem tych wszystkich kontraktów jak to się w fordzie nazywa to mondeo takie czy w Fokus na taki nie skał akcji w armii tak fagus akapitach aktyw no, więc ten samochód wygląda na dzielnego naczelnego robocze dostaliśmy pełną wersję do nocy tak naprawdę każda każda jest fajne to było auto bardzo wysokie, czyli to jest wiesz co przepraszam średnio 1 rzecz wałem znalazłem informację, że transita treść można wybrać inteligentnym napędem na 4 koła All Wheel Drive, łącząc w Polsce też jest dostępny ma też systemy ewentualnie rozdziału momentu obrotowego na koło w zależności od przyczepności no trochę większy prześwit, czyli jednak to taki jest terenowy one no tak na to wygląda wiosna to wygląda też działania po prostu i to na gorsze drogi samochód koniecznie fajne fajna wersja z przodu 3 fotela z tyłu 4 to było tzw. do wielka wina, czyli podwójna kabina nie z taką zawodowcom z tyłu tylko po prostu zabudową typu blaszak no może w tym samochodzie w 2 rzędach wieść 7 osób, czyli prowadzić ma w miarę wygodnie, bo się ciebie, siedząc w osobisty siedzą 4 osoby każda ma własny czas na ciasne, ale każda ma własne miejsce to taka pierwsza cecha tego samochodu druga cecha, którą zauważyłem jak tylko z niego pierwszy raz wysiadłem to zwalniałem się kolanem w obudowę budowę, bo nawet w tę dźwignię zahaczyłem regulacji wysokości kierownicy to trochę zabolało natomiast powtórzyłem to uderzenie w parach jak z niego siadałem, a natomiast i jak się jeździ jeździ się Super, że ten dwulitrowy diesel to zabawne jak ten jak dzięki krótkiej skrzyni to samochód potrafi być zrywny zresztą to są świetne silniki, więc ani tej mocy nie brakuje ani nie ma się bardzo co narzekać na to, że ten samochód jest jest to Spały absolutnie nie jest ciekawostką jest to, że taki Ford mondeo z dwulitrowym dieslem o mocy 170 koni Polit mniej więcej tyle samo, a czasem mam wrażenie nawet ciut mniej niż np. uwagę mówi Iwan 6jeden z dwulitrowym dieslem napędem na 4 koła automatem z mocniejszych mego tak by w 12 wypadku jest okolicy w samym czasie mieliśmy tak i to nie jest zresztą możliwa to nie słuchaj, bo ja pamiętam multi one już miał 490, bo ani z więcej jeździłem też oczywiście tranzytem w tym akuratnie ten ma 5 pół metra czy dobrze dlatego chyba nie za bardzo spięci tłumaczył tak padła na 5m ma w tej wersji el 2, czyli to jest średni tak naprawdę jest jeszcze L3, który jest najdłuższy i nasza wersja trwała 3 jednak Sławku mówiono już prawie 62 i zajrzeć do chyba dobrze, że nie wziąłem, ale słuchaj ten Fort w ogóle bardzo rośnie bardzo się sprzedaż samochodów dostawczych na początku roku nawet był liderem być może wciąż jest to zobaczymy pod koniec marca i w Europie przez trans to Niewiem czy nadal, ale przez wiele lat był najlepiej sprzedającym się modelem przez wielu krajach samochodu dostawczego no dobrze powiedz mi jak się czułeś w tej kabinie, bo to patrzę na zdjęciu pary taka jakość widzę już i obsługa taka typowa Fordońska tak to tak Tomasz jak tu stary dobrze znają jak jeździłem fiestą na równość służbą jest bardzo podobna natomiast też to samochód do roboty tutaj nie oczekujemy miękkich plastików dobrego wyciszenia to wszystko trochę nie ma sensu, bo to samochód, który to samochód, który po pierwsze od pierwszego dnia w nowym miejscu zaczyna swoją pracę i to raczej ma być takie niezniszczalne, żeby się nie podarła jak się tam wrzuca jakiś może także tego sobie rzeczy ten samochód rozmowach z towarzyszami przesłuchać warunki wolnego na koniec to szósta generacja transita zresztą po faceliftingu samochód produkowany od lat pięćdziesiątych nazwa transit instynkt dostawcze oraz średnio Super dobrze to cieszmy się w takim razie, że uda im się samochód, a w kolejce czeka słucha już pewnie w czwartek jest nie mogę doczekać, bo będziemy będziemy mówić obaj już w pojazdach będziemy toyotą Yaris Nora Sławek Paruszewski Jacek Balkan dziękujemy kłaniam Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA