REKLAMA

Test: Cupra Formentor

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-04-27 19:40
Czas trwania:
13:27 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan mikrofonach, ale myślę, że państwo wiedzą dzisiaj wtorek, czyli dzień testowe i dzisiaj opowiemy państwu o wrażeniach związanych z takim samochodem, który nazywa się ku pro forma mentoringu no tak Coopera nie pierwsza Kora na grę w rękach to jest należąca do seata submarki samochody miały być sportowe najpierw skończyła się na tym, że są też w ofercie Rozwiń » samochody 200 konne, które ze sportem niewiele mają wspólnego wg mnie no mieliśmy 150 konną, a tam z silnikiem elektrycznym przez hybryda mieliśmy nawet 204 konie w sumie, ale są też słabsze, ale tak jak mówi 150 jest właśnie mówię, że niewiele już z tym sportem mają wspólnego, więc mamy atak mamy formę tora mamy Leona prawda Cooper każe wszystkim jeździliśmy dobrze miesiąc temu umawialiśmy tekę jaka, jakie SATA TK każdy wie omawialiśmy wielokrotnie Cupra ateca omawiana miesiąc temu natomiast wydaje mi się, że jeszcze nie każdy wie cóż to jest ku pro forma mentor no bo to jest zupełnie nowy model nie ma odpowiednika w Senacie jest tylko upraw mentor prawda mieliśmy wersję 20310 koni, czyli najmocniejszą zgadza się w 5 wędrówka zaraz ma być no będzie będzie to prawda słuchaj pozwól mi tylko zacząć, bo ja, bo ja powiem ci, że przesiadają się za taki ferment oraz oddawałem ateca coupé i przesiadają się do formy tora i pojąć w najśmielszych oczekiwaniach nie sądziłem, że będzie aż tak ogromna różnica między tymi samochodami jak chyba o obaj byśmy doszli do wniosku też ateca 300 konna może ze sportem niewiele wspólnego, mimo że teoretycznie ma ponad 5 sekund niewiele do setki to raczej mocny samochód rodzinny tak taki też praktyczny liczyłem na to, że formę to, że będzie trochę więcej i kry nie pomyliłem się chyba natomiast trochę ta kra była nieprzyjemna po pierwszych kilometrach to znaczy ten samochód wydawał mi się jakiś zbyt na rok listy jakiś taki toporny przy skręcaniu, a obsługa tego co w ogóle woła o pomstę do nieba, bo to jest nowa obsługa seata i kuper, czyli Leon do kwadratu no trudno wyszedłem za taki, do której się przyzwyczaiłem, a ten formę tor wydawał się jakimś takim nieokiełznany dzikim rumakiem, a jechałem musiałem przyjechać na spotkanie, więc nie mogłem za bardzo się z nim najpierw zapoznać sposób pojechały słabe to jest potem się to trochę zmieniło, ale ciekaw jestem, jakie były twoje pierwsze wrażenia, bo wygląda mi się bardzo podobał takie ostatnie zdanie w tym moim wejściu natomiast trochę jeśli chodzi o pierwsze kilometry to było nie ciekawi, a ciebie to znaczy tak ja zacznę żyć pozwolić tak tradycyjni to jest samochód, który jest trochę takim Maksem to jest trochę taka kreskówka to jest trochę taki samochód koncepcyjny to jest samochód zaprojektowany to trzeba mu oddać, że on nie jest do pomyślenia tak na pierwszy rzut oka i to co mu towarzyszy od tej strony takiej marketingowo nomenklaturą jest faktycznie ciekawe no for mentor na przyszły tam tyle liter kara po drodze jak żyć auto by robić re po prostu przez cały dzień jest kara tradycja SATA to jest jakiś przylądek chyba na Majorce to oni często od nas nazwy, bo zachowujemy to wszystko rozumiem, ale wiesz to wszystko jest trafiona no i na zdjęciach wierzby mówi trasy naszych oczekiwaniach długo zapowiadany samochód też trochę z tak no nietypowo wystylizowane, bo to wygląda takie pękate takie szerokie tak naprawdę sportowe, chociaż oczywiście nie wygląda to jak pięciodrzwiowy sportowy samochód teraz tylko, że z takim crossover watą słów VAT-em nadwoziem naturalnie tutaj tak jak byśmy na zdjęciach samochód oglądali to wygląda naprawdę okazale jak trafił pod mój dom to pierwsze wrażenie, pomijając lakier, który jest naprawdę przezabawne, bo to był taki nie był szary mat poprawnie kosztował nie wiadomo ile w no ale ale ładnie akurat trochę tak jak podobną jak najbardziej okazała no to wyszło to on tak w rzeczywistości, bo czasem jest także samochód tam się nie podoba mnie się nie podoba na zdjęciach podmianę podjeżdża pod dom to pokazuje, że nie miał racji tutaj było troszeczkę, ale tylko troszeczkę na szczęście odwrotnie to znaczy jak moje oczekiwania były nieco większa niż to co potem zostałem tak trochę rozczarowany tym, że ten samochód jest jednak taki bardziej zwykłe i mniej taki szalony dziki Maksowi wyglądu, ale jednak w porównaniu z taką przyznać, że to to duży krok w kierunku oryginalną natyka jest taka norma kach barona powiedziałbym natomiast tutaj faktycznie taka odrobina szaleństwa, jeżeli chodzi o wnętrza to widzisz to ateca ma wnętrze starego Leona, którego uwielbialiśmy, iż na wniosek tak na skup rama wnętrze nowego Leona, który nie przypada ono w związku z tym same wady te same wypaczenia to znaczy, a potrzebą masz długi na całą szerokość szyby pasek ledowe, które oczywiście może sobie wyłączyć, ale go sobie włączyć Tomasz jaskrawe światło na linii wzroku to po prostu jakiś skandal masz Bliss, czyli ten system otwiera od o, ostrzegając przed samochodem w martwym punkcie, który zazwyczaj jest jakimś światełkiem w lusterku, że właśnie i to od razu skieruje wzrok w stronę tego błysku, czyli lusterko tak jest w normalnych samochodach to tu jakiś Pacan wymyślił, że damy to światełko na drzwiach efekt jest taki, że ma już w martwym punkcie to najpierw twój wzrok mimowolnie ściąga ostrość na to światełko, które jest na drzwiach i dopiero potem musi się przestawić na lusterko czy te kolejne kolejne przedstawienia ostrości Super no po prostu rewelacyjny pomysł ma ten system multimedialny, który jest, a trudny skomplikowany i niezbyt logiczny da się do niego przyzwyczaić oczywiście na miasto po prostu trwa nawet już do niego przyzwyczaić jest sobie w stanie zmienić źródło dźwięku albo coś tam pogrzebać ja nadal nie powiem, żeby to było leki nie ma dziś uważam, że to jest nie intuicja, a dowód na to taki jest właśnie, że w Afryce po faceliftingu jest jeszcze dobrze formę to, że do niczego to jest dowód na to, że poszli w złym kierunku, że gorzej skorzy SA Leon czwartej generacji jest gorszy od seata Leona trzeciej generacji w obsłudze no i w obsłudze przede wszystkim to jest duży jest gorzej niż octavia i w golfie tam też w oktawie najlepiej tych wszystkich dobrze wiesz co ruszyłem i tutaj nie wiem oczywiście ten dźwięk to jest sztuczny częścią tak czas właśnie generał radośnie stałem samochód ustawiony Jarek takiego psikusa zrobił, że zostawił samochód w trybie Coopera o nas przecież do sieci do uruchamiania samochodu na kierownicy ma przecież drugi do zmiany trybów jazdy też na kierownicę jak miasto w trybie kup raty po uruchomieniu silnika takie kluby bardzo mała liczba, ale jak już samochodu zobaczyć jak to na zewnątrz brzmi to z zewnątrz brzmi jak odkurzacz, a wsiada do środka by ich przekazów i popcorn była nowela jest już raz szalę, ale to jest wszystko z głośników sławę krzyż to jest tak taki banał to jest taka tam detale przy ba już kiedyś mieliśmy chyba nie, ale mieliśmy, ale to jest pomysł, który już został porzucony Sławek była 10 lat temu moda na takie mody la Torre, które sobie każdego samochodu do swojej Alfy mógł sobie wstawić kupić gdzieś tam za 60zł taki, a mógł latać wielkiego albo dodać pewnie, którą z dotacji i ona będzie chodziła maserati, ale tylko w środku, bo to będzie dźwięk z głośników to taki ból Bulla tor ten ból kurator ma w tym Senacie bez jaj no wiesz tak, ale oczywiście dlatego w żadnym trybie uprawnia, więc nie pamiętam w jakim trybie wydano nie był to tryb kupy, ale Bóg broni używają do niczego nie był potrzebny, ale słuchaj obsługa rzeczywiście do poprawki tak nie może być to to nie jest gra komputerowa, w której możesz sobie w domu siedzieć to jest tak jak mówi czyta mówiliśmy czasami niebezpieczne tak ktoś mówi jasno jak jest wójt się po miesiącu przyzwyczaić, ale po co na to miesiąc trwać są samochody, do których wsiadasz pierwszego dnia wiesz jak to obsługiwać no, więc uważam, że to było słabe no to jest 5 dnia na dzień ten samochód zyskiwał, bo zdaje się to miałam 3 dni tym aż 4 na odwrót 43 i powiem potem już się przyzwyczaiłem może to znowu jest kwestia przyzwyczajenia, ale już nie mamy już takiego kłopotu samochód się z zewnątrz bardzo podobał do końca nie znudził mi się w środku też, owszem, nota może to jest trochę bardziej barokowe czy czy z zbyt ostentacyjna niż Kupś TK, ale akceptuje to natomiast szyna co dzień bym chciał go mieć no nie wiem właściwie już do tej pory chyba wolałbym go siatek, bo po prostu no dziś z wyglądu bardzo podobał, ale powiedzmy czy cena jest Warta tego samochodu czy może jeszcze coś powiesz o zużyciu paliwa czy jakiś taki wrażenia, bo w otoczeniu konali zużycie zawieszenia to było już miałem słyszałem o no i wypunktować chciałbym tapicerka, ale punktować pozytywnym tego słowa znaczeniu, dlatego że skórzana tapicerka w samochodach ostatnio strasznie nudna, ale tutaj i HTC i w tym, a i w tym formę to, że mieliśmy do czynienia z po pierwsze, tapicerką w kolorze czarnym tylko w kolorze taki niebieski i im, a i w dodatku ona była rewelacyjna to znaczy ona była zrobiona z takiej takich gładkich materiałów świetnie wygląda trochę sięgniecie odgrywać sztuczna skóra ale, ale wygląda rewelacyjnie natomiast pali dużo dać dwulitrowy 310 konne silnik on dziś jest tak ja były kutry Air seat Leon pierwszej generacji 18 turbo 225 koni to tam czułem emocje potem pojawiło się silniki z bezpośrednim wtryskiem te TFI TSI TFSI, a dwulitrówka pamiętasz kolejna generacja SA dla lat była Coopera, a ja nie lubiłem, bo to było takie błędne może nie lubiła, że pierwsze były dzikie opóźnienia pierwsze były dzikie w tym samochodzie nie ma zagrozi kości to jedzie jak to jest jak samochód elektryczny niemal on jest szybki, ale wiesz on jest taki sposób szybki, że faktycznie tej prędkości przybywa, ale nie przybywa emocji związanych z prędkością 49 trochę przeszkadza 4 Hans ten stary miał 6 wyników w tym Starym jechała 60 godzina i po prostu gęba uśmiechnięta ducha ducha, a tym jedzie 100 i nawet tego nie zauważa żaden sposób to jest wszystko takie nie ma ten samochód nie jest skoncentrowany na tym, żeby dostarczać wrażeń emocji związanych jest może też dobrze, ale dostarcza tylko efekt owe emocje to znaczy ten dźwięk z głośników, ale zwróć proszę uwagę, że dodatkowych emocji związanych z wyważeniem tego samochodu z jego mocą z nadmiarem mocy, bo też trochę przez ten ma pan ma 4 koła Niemasz to jest taki samochód, jakby elektryczna, ale trochę jest to Ataka bardziej dla mnie upraw tym miałem więcej emocji sześciolatek bardziej taka dla rodziny powiedzą trzyosobowej ten dla 12 osób tak bym to określił i w sumie też tak prawdę mówiąc chyba na miesiąc to bym wolał mieć formę Thora, ale zdaje się, że po miesiącu ten powiedział, że chce mieć ku prywatek, która też ma silnik 10 koni zaledwie mniej, bo to jest chyba 310 tam było 300 Niewiem czy może może pan 3 stanowi każdy razie kosz Sławku lepiej mi się jeździło taką, dlatego że miała mniejsze oczekiwania względem mniej, dlatego że obydwa samochody jeżdżą bardzo podobnie z lekkim plusem jednak strony ataki, która ma to zawieszenie moim zdaniem jakiś taki bardziej to moje wrażenia z pierwszych kilometrów właśnie mówiłem, że ten rekord formę tor był trudny i rzeczywiście taka była przyjemniejsza łatwiejsza wprowadzeniu natomiast patrzy na rozmiar jeszcze ceny na koniec 445 ten samochód jest krótszy niż, niżby się wydawało, bo jest niższy podatek ma inne proporcje prawda waży 1,5 tony bagażnik 420l też może nie zadłuży ateca bardziej praktyczne dobra cena widział scenę w ogóle tego formę tora najtańszy 200 najtańszy 200, a nie nie wiem w Warszawie 310 konny kosztuje 194, ale mam mówi mamy też słuchaj Coopera forma mentor benzyna 15150 koni za 116 000, a racja właśnie wiarygodne są aż taki ładny samochód, bo oni się podoba naprawdę za 115 000 może nie napinać się na to kurcze wersje albo na pewno nie napinać się może kupić po prostu 20190 koni nie wiem hybryda słabszą nie tą mocniejszą, bo to rząd zakupił, ale skierowania bezrobotnego diesla, ale nie ma nie ma go benzyna 20105190 jeszcze jest słuchaj dobra nie wlicza się bez sensu, bo to dużo pali nie wiedziałam, że tyle jest słuchaczy może 115 000 mieć formę tora zwrócić na siebie uwagę no składamy się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny upraw armator i taka kupa dzisiaj Sławek Paruszewski Jacek Balkan serdecznie zapraszamy już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Skorzystaj z 40% rabatu, wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA