REKLAMA

Test: Dacia Sandero

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-05-06 19:40
Czas trwania:
11:47 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski oczywiście codzienny magazyn motoryzacyjny i jak to zwykle robimy audycja testowa to jest 1 samochód, chociaż czasami nam się zdarzają 2 szczególnie, kiedy to jest tylko Facelift albo jeden z nas jeździ drugi nie jeździł itd. itd. ale z reguły staramy się mówić dokładnie samochód wtedy 1112 minut no słuchaj samochód dla człowieka przeciętnego niedrogi będzie miał poświęcone u nas aż Rozwiń » całą audycję bardzo się z tego powodu cieszy, bo samochód nazywasz Dacia Sandero oprócz Dacii Duster to jest mój ulubiony model Dacii, a tam kilka jeszcze samochodów jest przecież mamy co mamy właśnie mamy Logana mamy tego długiego Lodgy mamy elektrycznego pręga, ale dzisiaj Sandero zacznę skoro zacząłem to może przypomnę, że pierwsze Sandero to kilkanaście lat temu 2008 rok pierwsza generacja to tanie było i tanie w wykonaniu i tanie było jeśli chodzi o cennik, a druga generacja to był 2012 rok różnica była już nawet w środku trochę inne ekrany z zewnątrz też samochód zmienił, więc teraz, jakbym spotkał go na drodze, którą poznał większe logo, a inny grill no nie zmieniło się no i trzecia generacja to jest ta, której będziemy mówić tu już podobno bardzo dużo zmieniła przede wszystkim technologia, bo to jest nowa Platforma źle z nowego clio przecież wzięta z nissana nazywa się CME stacji Dacia Logan 3 zmieniła się na zewnątrz i w środku produkowana w Maroku i Rumunii no słucham siebie to jest co uczy, jakie wrażenia w ogóle zaraz powiemy co nie ma pan Adam zobaczą, a miałem 2 modele do tej pory może 3 lubiłem Logana w wersji MCV tego pierwszego w wersji kombi 7 osobowej, który był fajnym samochodem, a drugim samochodem, którego lubiłam była Dacia Sandero drugim modelem jak przepadam za stara nie przepadam za bardzo lubię tego ludzi tego minivana natomiast, jeżeli chodzi o Sandero był zawsze samochód, którym macha którym, który ma mnóstwo przyjemnych wspomnień to tutaj trochę robi, bo map pamiętam jak mój najlepszy przyjaciel wróg czyli, bo prowadzący Gila diler kiedyś brytyjski oraz główny amerykański program, kiedy byliśmy czy jak kiedyś przyleciał wiele razy przelatywały przecież kiedyś tutaj do Polski już właśnie cały tydzień litr Sandero i była fajna fajna przygoda Lidy i generalnie zupełnie nam nie przeszkadzało to, że jeździmy samochodem jednym z najtańszych, a i było absolutnie okej to mało paliła fajnie była druga taka była druga lokata roczna strata 5 natomiast, jeżeli chodzi o to Sandra to jest jedyny taki samochód, którym ja nie płacze z powodu jakichś niedostatków jakościowych, a i z tą generacją też miałem nie ukrywa ogląd ogromne nadzieje, dlatego że do tej pory byłem zadowolony, ale wiesz jak kapryśny jest, więc zawsze można było zawsze można było zawieść albo rozczarować no wiesz ja się w połowie składam z z Włochów w drugiej połowie z jakichś DRAM, a więc, więc tutaj no ale chyba pierwsze wrażenie tutaj wydaje mi się, że tak to jest ruch aut, które trochę przypomina fiata Tipo nie wiem czy zwróciły na to uwagę ten rzut jest tak ciut podobnie wystarczy do podjęcia mieliśmy w wersji hatchback tak mieliśmy jednak jest kochać tak mieliśmy wersję Stepway, czyli taką powiedzmy delikatnie terenowi żoną i kosztującą minimum 55 000zł, ale już z niezłym wyposażeniem i silnikiem 1090 koni, czyli mocniejszym, bo w dacie Sandero można wyboru 2 silniki 1067 albo 1090 koni jest jeszcze wersja na projekt teraz już na stokach set to też zresztą słuchaj świetna rzecz, że możesz dać ci kupić ten jeden z najbardziej ekologicznych i ekonomicznych sposobów na panie podróżowanie czy sposobów na podróżowanie skoro ekonomicznych, dlatego że Fabryczna instalacja LPG to fantastyczna sprawa w 55 400zł kosztuje najtańsza Dacia Sandero Stepway nieźle wyposażona w 42 miesiące kosztuje najtańsza z silnikiem 67 koni silnikiem 91 koni 5 kosztuje 50 000, ale mają sześciobiegową skrzynię no i dużo bogatsze wyposażenie, czyli wciąż atrakcyjne co zaraz trzeba zakładać to wersja z silnikiem 90 konnym jest droższa o jakieś 3000, jeżeli weźmie pod uwagę podobnie skonfigurowany wersje 1067 proc rzuca tylko do tego ciepłej wieś, bo to jednak różnice są pewne prześwit 4cm większy aż prawie 18cm prześwitu relingi dachowe to wiadomo każdy zauważy te nakładki wzmocnienia dolnej części drzwi jeśli chodzi o gaz jeździłem Sandero w czerwcu zeszłego roku awaryjnie zamiast jakiegoś innego rano dostaliśmy rewelacja powróci pali tyle co nic, a wystarczająco sprawny był jeździe poza Warszawą, więc gaz Fabryczny dać się sprawdza co jest silnik nawet znaczy dobra to z zewnątrz nam się ten samochód podoba jesteśmy tutaj zgodni automat 4m niecałe 10cm długości, więc jest to segment by nie da się tego ująć w żaden sposób inaczej, a jeżeli chodzi o wnętrze będzie żoną się strasznie podoba, bo jest kolejną już po raz pierwszy wykończone, a chyba będzie odpowiednio go w przyzwoitą co nas, a ma też ekrany dotykowe inaczej umieszczony Zobacz wysunięta nie wbudowane i w przez były ekrany dotykowe, ale wbudowane w konsolę środkową już taki większy i sprawnie działa to jak na dalsze słuchaj to jest Super no ale tak z drugiej strony nie wpadajmy w jakąś staże, bo jak sobie porównać inne samochody segmentu będą to co najmniej przeciętnie, ale to oznacza przypomnijmy doszło zaś wcale nie zgadzam, że tak przecież o Sławku dlatego, że jeżeli popatrzeć na inne samochody segmentu beton są przede wszystkim w Diabły droższe weź sobie po sobie i ile kosztuje najtańsza Toyota Yaris no myślę, że tak 60 parę osób 40 i teraz Toyota Yaris nawet ta najnowsza fabia jest, że wyglądał środek oka i my też porównujemy to Dacii Sandero Stepway, czyli dobrze wyposażonej nie wiemy, jakie są różnice, jeżeli chodzi o jakość wykonania wnętrza w tańszych wersjach droższych wersjach, ale jeżeli popatrzeć na ten projekt, ale też na materiały i porównać to toyotą Yaris np. to czy naprawdę odczuwasz taką dysproporcję, jeżeli chodzi o jakość, bo ja nie, jeżeli porównać to sprawę już wziął czy odczuwasz tutaj ten zgrzyt jakościowy, bo ja ci powiem szczerze, że nie za bardzo do stoją to odczuwam zmianą odczuwam odczuwam wiele ja się pojawiła mi z tobą nie zgadzam ten samochód zobaczy nie dla tapicerów zwaną deskę rozdzielczą masz na górze ładne były plastik potem masz pasek materiałowy masz ładnie wykonane i wykończone nawiewy masz pokrętła całkiem zgrabne całkiem fajne fotele nie zgadzam się stało, że to głos gorzej niż reprezentuje sobą segment ba no tak dobra oka no to tu się różnimy to też pewnie są różne wersje wyposażenia najtańsza Skoda fabia 51800 najtańsza Toyota Yaris 61 coś tam 900 nowa fabia będzie zmieniona też najwyższa pora na Hokkaido na pewno jest duży postęp na pewno jest to dużo lepiej wykończony samochód lepiej wyglądające niż druga generacja to chyba się tu nie różnimy co do co do tego i teraz co silnik turbo to znanego już drenować znanego z Sanu prawda Mik jest nasza wieś to jest turbo a co by tam jesteś pewien, bo ma nie o pojemności 3 cylindry to oczywiście słychać natomiast co taki taki był ociężały nie to również na rzecz suchej wręcz przeciwnie tym się naprawdę rewelacyjnie jeździ i by pamięć zaś wejdą na francuską Wikipedia no Wejdź tutaj myślę zawsze nosić kojarzyły z prawie 100 konna, że to jednak turbo były ale bo 67 konny nie ma tak od 10 via 10 TCe 90 konny ma turbosprężarkę ten samochód przyspiesza zalane setki z manualem taką wersję mieliśmy 117 sekundy średnie zużycie 53 auto waży 1000 kg i jest lekkie i to, że jest lekkie również z wielką zaletą tego samochodu, bo nie wie jak jest twoje zdanie na ten temat to nie jest mistrz prędkości to nie jest mistrz przejeżdżania przez most autostradą 120 godzina po jest lekki i wysoki i to podmuchy wiatru są zauważalne to nie jest mistrz wyczucia za kierownicą, ale my tego nie od niego nie oczekujemy oczekujemy od niego tak, żeby był w miarę dobre i nie skurczy tak w miarę dobrą żonę nawet trochę lepszy niż w miarę dobry przede wszystkim to jest trochę nierówno pracujące oraz rozwiną, ale bardzo żwawy energiczny silnik tym się naprawdę dynamicznie jeździ ale, ale może 12 zgłoszeń, ale ma takie wrażenie, bo to miało 89 co oczywiście nie ma miejsca, ale ma takie wrażenie, że ten napęd jest bardzo dobry to jest gramy i dopracowano wiesz co to turbo daje dużo dodaje moment obrotowy elastyczność bezstopniowa skrzynia 14 do setki dopłaca 6000 to podziękujmy za to w stopniu karmiliśmy Manuel sprawnie działający prawda swoiste po ile mówiły zastępuje się paraliżem tak 9510001000 lat Otóż panie wyposażona wersja taka, jaką mieliśmy, ale zła to jeszcze 1 rzecz to jest może drobiazg natomiast zastanawia mnie, bo to jest 1 jedyny samochód, którym mieliśmy, który mieliśmy przez ostatnie lata była wyraźna różnica w jeździe w komforcie jazdy, gdyż samochód był zimny, gdy samochód był ciepły rozgrzał, bo zimny zimny Sharpa to o tym mówili też bardzo trudno nie zauważyć się wtedy zupełnie inaczej wkręca na obroty o projekcie trochę dławił pan, że naprawdę zdumiewają mnie samochody z rocznika 20202021 i nie wiem co im powiedzieć czy ten typ tak ma może tak ma no ale ale coś też zauważyłem rzeczywiście tak jak kiedyś starych samochodach jak gaźnik trzeba oczyścić czytam albo jak Rosjanie do końca nie wyciągnie sza była takiego ale, toteż nie za często, ale faktycznie aż byłem zdziwiony, bo takich taki właśnie delikatnych szarpnie to ja nie przeżywałem już dawno w faktycznie jak to jak to sanie luzować jakiś stary kwiatach czy gdzieś to czasami się zastanawiać czy to już ten moment czy nie kończone Sławku zostawiamy ponadto za bardzo rozumiem mimo wszystko mimo tego 1 zastrzeżenia na sam koniec zostawiamy państwu bardzo dobrymi wrażeniami po jazdach testowych najnowszą dacią Sandero wersji Stepway z litrowym silnikiem benzynowym moc 90 koni i sześciobiegową skrzynią manualną jest naprawdę bardzo fajny samochód za pieniądze ekstra samochód Sławek Paruszewski Jacek Balkan do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam, oraz sprawdź jak działa nowe internetowe radio TOK+Muzyka. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj wygodniej w aplikacji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA