REKLAMA

Zapowiedzi Jaguara oraz elektryfikacja Lamborghini i Mercedesów

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-05-21 19:40
Czas trwania:
13:30 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji to dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski witają Jacku wiem, że dzisiaj Mercedes też będzie, bo oni będą więcej też mówił, ale zdaje się i elektrycznych, ale zdaje się coś zacząć od motoryzacji, która ma, który dla, której pieniądze płyną z Indii, ale fabryki są w wielkiej Brytanii, czyli Jagła, że coś coś słuchaj tak to znaczy ja mam kilka takich informacji, które myślę, że państwo Rozwiń » zainteresują, ale jeżeli pozwoli to zupełnie 3 minut nie będą one długi jak dobrze wszyscy wiemy, a Jaguar land Rover mnóstwo motoryzacyjnej przyjemności przez wiele wiele lat upadków powstanie dramatów histerii historii, a i to są i do doczekaliśmy czasów, kiedy w końcu te samochody są zarobi 100 jeździłem ostatnio sporo Górnik jest świetne jeździliśmy też trochę teraz małym SUV-em po PiS, ale jeszcze pozwolę ci się wtrącić, że ja o tym mówiłem od paru lat tylko może też dobrze, ale ja miałem okazję ma dowodzić tymi samochodami teraz miałem okazję pojeździć nimi więcej też byliśmy też mieliśmy też ostatnio wręcz rovera sporta w redakcji był absolutnie cudowne i to są samochody, która widzisz jak miał własnymi pieniędzmi zagłosować biorąc pod uwagę jakość jazdy i przyjemność jazdy, zostawiając z boku wszystko inne pojawiłem się nie wolałby jaguara i zamiast gębę trójki, ale wiem na pewno że, gdybym głosował własnymi pieniędzmi będą był do wyboru banku x 5 albo wójt 7 albo w wieku 7 albo coś takiego, a ryżu oraz Porta to się 2× nie zastanawiał tylko wybrał wręcz wręcz chora jest genialny i dokonują z no tutaj moja skłonność tak tym tygodniu tutaj moja skłonność do brytyjskiej motoryzacji miałem kilka Discovery, ale nie ma nic do gadania, bo to po prostu moim zdaniem po prostu dużo lepszy dużo ciekawsze też samochód z ogromnym zagramy z charakterem, czego niestety, ale niemieckiej motoryzacji brakuje to są takie ulotne między słowami rzeczy, o czym chcę powiedzieć propos właśnie jaguara land rovera to jest firma w tym momencie należy ona do koncernu tata Motors, czyli jak stoją zatem hinduskie pieniądze, ale do rdzeni brytyjska i tak naprawdę walcząca o jakieś uznanie w świecie zdominowanym przez niemiecką motoryzację przez BMW audi mercedesa przede wszystkim i ta walka ona jest ona przegram ma te samochody nigdy nie zdobywały takiej popularności z różnych powodów był przecież fajne, bo przecież fajny ten krzew, ale dobił go silnik diesla 27 bardzo awaryjne problematyczne, a sporo innych różnych problemów, ale luksusowej Slot, który kiedyś był świetnym samochodem, ale niższa niż co sław ku jeździłem każdą generacją, która pan bardzo fajny samochód w latach osiemdziesiątych MO no właśnie tak, ale potem do samochodu w latach 2 już 2000 już nie mówi o tej generacji, która na innych ustaw inaczej kazała data, która była fatalnym samochodem to to samochody one też były wiesz dawały dużo mniej nieraz 2× było tak, że jak dobrze wiesz jestem entuzjastą siódemki takiej sprzed 20 lat i ona była po prostu 500× lepsze samochody biegu biegu, chociaż wyglądała oczywiście zupełnie inaczej, o czym chcę powiedzieć firma Jaguar i jednocześnie to land Rover czyli jakby koncern przestaje gonić niemiecką motoryzację przestaje ścigać z babką audi z marca sam, a od roku 2025, kiedy ta elektryfikacji gamy modelowym, jakby tak nabierze naprawdę już tempa postanowili wziąć na celownik co innego czy możesz domyślić, jakie 2 marki zostaną wzięte na celownik przez jaguara land rovera japońskie jakieś ale jakie do Lexus kulą w płot przez aktualnie można normalnie można było pomylić no można pewnie, jakbym powiedział np. że tata Motors żartuje przez to są samochody tej firmy Noa Noëll zbędnej i Porsche o koszty w życiu, ale to dobry moment to rozumiem, ale Porsche, które partnera tak niewielu słuchaj jeździłem tym sportem dla mnie zrozumiała, że jeździłem czymś co jest dla mnie to jest zrozumiałe to jest słuchaj to jest tak właśnie tak powinni zrobić to właśnie ten kierunek, który oni powinni iść i strasznie mnie to cieszy, dlatego że dlatego, że coś co chwila zawahania, bo zobaczyłem kątem oka coś dziwnego co nie doszło do pokoju od takiego szczeniaka mamy i zdziwiłem się, że zapragną Towarzystwa pewnie to zaraz sika nie będą państwo słyszeli wówczas może bardzo się cieszę na to i bardzo mu kibicuje uważam, że to bardzo dobry pomysł by bez żadnych tutaj jak tam przekory czegokolwiek jest naprawdę świetny pomysł, choć czuła tutaj i i była bardzo fajna decyzja to właśnie Betleja powinien wręcz rower celować i biegu, a Jaguar powinien celować w porcie dobrze to pozwól mi krótko zbędnej wywołały MO ja lamborghini w takim razie, bo to też przecież odwagę nie zapominajmy, że to samochody są przez koncentruje uwagę NATO oraz pod skrzydłami lamborghini co w tej klimat ostatnio jeździliśmy Ursusem po to, najnowszy model SUV najmniejszy sprzedający jest zawarta do w tej chwili Huragan jeszcze w sprzedaży one cały czas będą dostępne do roku 2024 wtedy produkcja zostanie najprawdopodobniej zatrzymana albo trafią pod maskę układy napędowe hybrydy ładowane z gniazdka albo pojawią się następcy z takimi z takimi napędami chodzi o to, żeby za 4 lata było o 50% mniej dwutlenku węgla z rur wydechowych w tym w tej firmy się wydobywało modeli tej firmy raczej, jeżeli zostaną też silniki, które teraz 6012 cylindrowe na to będą miały mniejsze pojemności właśnie będą odrzucone silniki elektryczne, jeżeli chodzi o samochody o napędzie elektrycznym to lamborghini raczej na razie o tym nie myśli były koncepcyjne różne samochody i jaki był też co Milenium jest taki koncepcyjny 4 lata temu był pokazany natomiast elektryk jeśli się pojawi to dopiero po roku 2025 no, więc na razie będą się będą się cieszyć tymi silnikami spalinowymi i też 12 cylindrowe na pewno nie nie odejdą w zapomnienie przez najbliższe 34 lata, a dobrze trwał kolejną markę aspirującą, a po inaczej aspirujące prezes Stava oraz, czyli szef koncernu Stellantis słyszy się trochę przyzwyczaili do tego Stellantis, czyli połączenie fiata i koncernu PEESA, jakie ta Marka ma jak i jakie jakie, jakie ten koncern ma marki premium w swoim portfolio wolę na czym ma prawie 10 Marek chyba nie rodzi jeep nie jest premium Alfa Romeo może być premium dobranie będzie jeszcze jakieś jakiś amerykański nie od mamy obraz nosi swoje męki no domyślam się, że chodzi o markę Ts o no to banki były faktycznie, ale wysokość nie kojarzę jeszcze Stellantis z Francuzami ani z oplem, ale chyba czas już przedstawić, bo kojarzy na razie z Włochami żeglarza lancą już nie 1 jest Epsilon we włoszech, ale ma wrócić, a Carlos Tavares, czyli szef koncernu Stellantis zadeklarował ostatnio daje 10 lat markom premium, które znajdują się w portfolio Stellantis wspomniał co prawda firma pozostałych chyba nie wspomniał, a 10 lat będziemy pakować pieniądze przez 10 lat, ale oczekujemy tego, że w ciągu 10 lat marki zostaną wprowadzone na prostą i zaczynam, że zaczną zarabiać pieniądze no, a to jest dobra wiadomość to jeszcze przy okazji ja jeszcze 1 ciekawostkę mam z mercedesa, gdzie jesteś okej Mercedes Maybach jest 680 i silnych 12, na które pan no i tak mówi 6l, a 12620 koni 2 turbosprężarki 1001 km momentu obrotowego przepraszam jest mi, że kabel słuchawek prędkość maksymalna ograniczona do 210km na godzina i od zera do setki tam do 96km/h 440 no to one second to cylindry nie poddają się bez walki nawet te samochody 12 cylindrowymi silnikami jeszcze jeszcze trwają będą trwać przez parę lat natomiast Mercedes tak mówiłem, że nawiążę do tego co mówi dlatego też co mercedesie powiedzieć, ale z kolei na drugi koniec skali wszystko, czyli trochę elektryfikacji Mercedes za 4 lata chce połowę samochodów produkować elektrycznych ich bali i hybrydowych również natomiast takich typowo elektrycznych do 2030 połowę, a wszystkie elektryczne mają się i być produkowane dopiero w roku 2039 wszystkie modele elektryczne mercedesa z mam tutaj o takim koncepcyjnym jeszcze, ale już modelu, który na 100% będzie w przyszłym roku w przyszłym roku Mercedes EQC ty wiesz to ma być elektryczny odpowiednik czytana mniej więcej, bo to on będzie nie będzie nie będzie duży samochód nie będzie duży samochód i to prawdę mówiąc, ale też dziwne Sławka dopiero teraz przecież Reno robi Kangoo Veno ważne już od przynajmniej 75 na tak i nie robiliśmy świetnie, oddając tereny w wersjach elektrycznych też były, bo teraz mamy co prawda może mieć koncept koncepcie 7 miejsc, ale ten samochód nie będzie duży dużym samochodem jest Mercedes leków miała okazję chwilę pojeździć po raz pierwszy niedawno Mercedes zrobił takiej jazdy kilkoma samochodami hybrydowymi i elektrycznymi hybrydowe ładowane z gniazdka mają też dieslami ja uważam, że najgorzej współpracują jednak wiesz te hybrydy z dieslami czy gorzej niż z silnikami benzynowymi chyba się ze mną zgodzisz mam nadzieję ogólnie rzecz ujmując to złożą pod bramę nazwać Mercedes mercedesa jest dobrze współpracują i znika coś z tym jest coś w tym jest, bo w tym dieslu, którym jeździłem to był GLE to najgorzej to wszystko działała samochodów było 8, ale jeszcze krótko o tym leków usług jako auto ogromny samochód to pewnie wiesz jak wygląda jak uchwały, bo Fałka Mercedes to wszystkim znane myśli mam nadzieję już po i mercedesa uchwał wyobraź sobie, który waży 2808 z całkiem żwawo poruszał silnych mat zalet jak na tak takie rozmiary 200 taką masę 204 konie, ale akumulator ma o pojemności prawie 100 kilowatogodzin jak patrzy na to zużycie prądu to pewnie te ponad 300km by się dało mi przyjechać też, bo tak warto było 25 kilowatogodzin, ale na koniec mojej mercedesowi historii to, że już po raz pierwszy kół, a ja bardzo lubi GLA szczególnie to nowe GLA, które w tym roku testowaliśmy Eko, a powiem to zupełnie nowa Platforma to już nie jest tak jak EQC zrobiony na glc po prostu i m.in. dlatego też 61011 i czy 11 cm Tomasz przyzwoity prześwit crossovera czy SUV-a 17cm co prawda akumulator nie 80 kilowatogodzin, ale 60, ale wciąż to daje ponad 300kW 300 km zasięgu i pojąć to jest Super autko z tym co ja jeździłem co prawda krótko, bo krótko bardzo się podoba i wyglądu, mimo że nie ma grilla ma taką dość ładną zaślepki zresztą wykuć c, ale jest bezpieczniej, bo nie ma małego prześwitu i zresztą wreszcie dobrze bałem się jak to jest zawieszenie wyobraź sobie, że w tym EKUZ c jest i pneumatycznej zwykłe, ale taka ciekawostka stół jest pneumatyczne z przodu standardowe i to samo jest ciekła, więc tak to wygląda i co jeszcze tutaj mam o tym Sekuła zasięg ponad 300 km przyspieszenie do setki trochę ponad 8 sekund i to jest bardzo fajne autko będziemy chyba wakacje mieli go w parku i musimy kończyć się kłaniam się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny zapraszamy na kolejny już w poniedziałek Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam, oraz sprawdź jak działa nowe internetowe radio TOK+Muzyka. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj wygodniej w aplikacji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA