REKLAMA

Test: Peugeot 508 PSE i Skoda Superb Scout

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-06-01 19:40
Czas trwania:
12:47 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór wtorkowy codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski Gabrysia zapowiedzią wczorajszą dziś 2 samochody nawet rozmiarami dość podobne 1 ta jest kombi suto opowiada nowy teatr trochę tak no segment de Skoda Superb i po 508, ale dobra peugeocie 508 niezwykłym będę mówił miałem okazję jeździć na torze poza torem, bo 500 ósemka drugiej generacji to już towarzyszy nam w prawie 3 lata pierwsze jazdy bardzo ładny i sedan Rozwiń » bardzo ładny i kombi i na początku jedyną wadą jego była później co się zmieniło wszystko inne samochody podrożały była cena zresztą tutaj jest podobnie jak usłyszy, jaka jest scena to myślę, że też stwierdzić, że to jest droga zobaczymy co na to klienci okej, ale do rzeczy teraz przejdźmy do do konkretnego modelu 508 PSE tak jest skrót PSL to Peugeot sport inżynier to jest najmocniejszych chyba Peugeot seryjne 360 koni hybryda doładowana gniazdka mieliśmy wszystko, ale 360 konnej to to nie mieliśmy naszych rękach zasięg na prądzie 40 km teoretyczny 2 silniki elektryczne sprzed 110 koni z tych 115 do tego jest turbodoładowana benzyna 200 koni ponad 500 niutonometrów momentu do setki po 5 sekund 2 jakieś różnice są jakieś różnice drobne są takie różne zielone smaczki patrzy co tu na zdjęciach widać inne wloty powietrza dyfuzor inne takie zielone wstawki na pasie przednim patrz błotniki hamulce też zielone czarne logo no trochę zmian jest, ale wsiadamy do środka siadamy do środka tam niewiele oczywiście są te smaczki, ale jakieś jeździliśmy jeździliśmy już niejednym peugeotem 508 to na pewno się nie pogubimy no i ruszymy wreszcie tym samochodem tam są różne tryby jest tryb hybrydowy jest tryb elektryczny tryb sport na tory na torze jedyny tryb, który się gubił to był tryb hybrydowy, dlatego że w slalomie na tych różnych płytach no to tamte zmiany w między silnikami nie były zbyt płynna zresztą jak wiemy w francuskich czasami te hybrydy jeszcze nie do końca są dopracowane pamiętasz natomiast jak wyjechałem sobie na takie spokojnej jazdy po Mazowszu bezstresowe i to ta skrzynia 8 stopniowi bardzo ładnie tutaj pracowała zaskakująco ładnie i muszę powiedzieć, że nie było żadnej nie było żadnych właśnie ich właśnie nie było za to stale samochodach peugeota citroena zdarza się to, że to teren do czasu gdzieś kopnie, więc właśnie tutaj byłem zaskoczony, choć oczywiście to już poza torem staram się uspokoić uspokoić siebie samochód tym, że poza torem był kombinatorzy był sedan, ale wszystko jedno znamy kombi sedana i powiem tak jak ten samochód jeździ na ten samochód bardzo dobrze jeździ na torze oprócz tego trybu hybrydowego nie udało się wyprowadzić równowagi nawet na płycie poślizgowej zrezygnowałem Szerpa AK, dlatego że byłem po szczepieniu krótko się zastanawiam czy moja ręka to wytrzyma pewnie wytrzymała, ale wolałem nie próbować natomiast poza poza torem słuchaj powiem tak no prawie bajka, dlatego że samochód ma taki zapas momentu taki zapas mocy tak płynnie jeździć aż byłem zdziwiony, że jednak w napędzie hybrydowym mocnym porzuci da się to zrobić nie wiem jak to dlaczego w poprzednich pamięta wielokrotnie mieliśmy problemy z tym z tym zmianą napędu elektryka na spalinowy do tego nie było, więc nie mogę narzekać no i teraz tak cena 200 kosztuje prawda chyba nie zaskoczy trzeba ocenić już znać natomiast 302 000 zasada na peugeota przyznał, że włos jeży na głowie, a za kombi dopłaca 4004 i tej to jest to jest szaleństwo jest chyba jest to mówią, a powiedz mi Sławka, bo 360 koni czy ten samochód mamy teraz skodę Superb 280, które jest rewelacyjna i zaraz niepopartych dużo po jeździło się zdarzają skoro każdy kilkaset km to jest kult, jaki to jest dobry samochód płynny szybki mało pali powiedz mi czy i kosztuje 150 000 z tym silnikiem 170 w tej wersji Scout, którą mamy oczywiście jak ją doposażyć to pewnie ponad 200 ale o ile ten Peugeot, jeżeli chodzi o wrażenia takie atrakcyjne atrakcyjna przy przy PIT przy pieczeniu taka nazwa, o ile ten poziom jest lepszy od tej skody wyższe na torze na torze z podejrzewam, ale nie rzymskiego na torze podejrzewam, że lepszy w drodze na drodze tak jak jeździłem tą to różnica jest niewyczuwalna robota Skoda po prostu bardzo dobrym samochodem co ciekawe dlatego wzięliśmy te oba porównania natomiast no wiesz tutaj zabija uważam zabija w cudzysłowie no w ten ten zarzut jest bardzo ładny jeszcze smaczki są z gustem zrobione one nie przytłaczają samochodu jak ja jak ta cena była różna 13 różniła się 13 nie była 2× wyższa to ja bym całym sercem i głową był za tym peugeotem dlatego, że to nie jest ładniejszy i co najmniej tak samo jeździ pewnie lepiej jeść, gdybyśmy go pomierzyli na torze na to no i ta i tak cena właśnie jest pozostaje wielkim znakiem zapytania bardzo udany samochód jak zwykła 500 ósemka tylko jeżdżąca dużo szybciej i dużo lepiej na torze i tyle jeśli chodzi o pierwsze wrażenia zjazdy 500 ósemki PSL najmocniejszy powiedz mi proszę jak szalonym trzeba być, żeby samochód zabrać na tor nie wie no ja sam nie pojechałem zaproponowano nam to, ale wcale już są to nie jest zły to nie był zły pomysł wieś, dlatego że on na to, że po prostu wszystko co co chciałem to zrobił no, więc w tonie samochód sportowy no to jest po prostu bardzo mocny Peugeot, ale trzyma się świetnie drogi i nie jest jak na 1 ja przecież to jest tak bardzo torowe samochód jak Skoda Superb, którą jeździmy przecież ja rozumiem, że gdzieś trzeba ten samochód zademonstrować oraz tutaj za bardzo rozumiem jak tutaj nie nie bez tego do siebie, ale nie bardzo rozumiem czemu opowiadam ludziom jak się samochodem, który w, którym nikt nigdy nie pojedzie na tor, bo będzie nim dziękuję za okoliczność, że większość czasu jeździłem poza torem tym kombi natomiast to chyba miał pokazać możliwości tego samochodu do pokazu brzmi powiedz mi proszę jeszcze jedno ważne czy to jest, a mamy czasem takie fajne samochody klasy średniej z jakimś takim wyrok w danym silnikiem ja mówię tutaj obaw wóz serii AM, ale np. taka 540 i gdzie masz też tam prawie 400 koni czy ponad 400 koni to zawsze były silnik ośmiocylindrowy ostatnio sześciocylindrowa to są takie szybkie muskularne, ale nadal limuzyny wygodne czy to się da porównać wyszło jest wygodny on jest jak ja i to akurat jest plus dla Francuza dlatego często narzekają, że Peugeot Peugeot są za miękkie, a ten jest po prostu wygodna w trybie Comfort nie jest za miękki natomiast jest wystarczająco dobrze się prowadzący również dużo tutaj w uchwale, bo mimo, że jeździłem w sumie 23 godziny nie pamiętam co jak na pierwsze jazdy tak jest sporo dużo w uchwale, dlatego że po prostu zasługuje NATO i minus ogromny za cenę i nie wiem co co co Peugeot powie za pół roku zastanowię się ile osób kupi, ale wszystko poza tym niewiele tu jest minus Zobacz też zdjęcia Zobacz koniec tak ze smakiem ze smakiem tuningowane bym powiedział no przynajmniej dla mnie mówi, że ile do setki i 52, ale jeszcze niewiele więcej ma nasza Skoda ma tam 56 pewnie 57 mówi Zuber słuchaj to w takim razie przechodzimy do jego, więc nas czeka 59 napęd na 4 koła 380 koni, a też hybryda też 5 drzwi do doładowywania z gniazdka cena 306325 000zł co może być samochód traci od razu powiem wzmianka piąty Niemiec no 180 komu bank piątkę wyładowaną gniazdka z automatyczną skrzynią z napędem na 4 koła kupuje za 325 000, czyli głoszą, że tutaj żaba no francuska zadanie przedni podkłada przypadkiem nóg dokucza, kiedy normą, ale wiesz nie pamiętasz jak ta żaba podkładała po moich pierwszych jazdach pizzę NIK-u 508 lat 2018 Grześ mówili przez to są ceny premium przyszło określono granice Sławek przecież kilkadziesiąt tysięcy więcej kosztuje pierwsza taka no dzień dlatego cały czas już nie kręcą się wokół tej ceny, bo przestał się krytykuje zobaczymy jak wyjdzie na tym Peugeot natomiast poza tym to zrobili bardzo fajny bardzo udany samochód ma teraz taki ma też charakterystyczny dla kierunku Warszawy szalenie Zobacz jest zarezerwowany dla tej wersji nie wiem czy dla tej skody jest znacznie skodzie 9 dla wojskowych zarezerwowany ten ten 174 000zł kosztuje takie auto w wersji Scout 44 silnik 2 Robben na 280 koni automat 7 stopnia oczywiście z GW z przeciwka dawno dawno nie miałem tyle dobrych rzeczy do powiedzenia na temat silnika benzynowego o pojemności 2l oraz koncernu volkswagena co prawda trochę szukałem, jeżeli chodzi o mocy Sławek był świadkiem, ale może, dlatego że samochodem jeździłem szybko, a dlatego, że dał się absolutnie wystarczające wydawały się to około 200 koni okazuje się, że tych koni jest 280 po prostu potencjału tego samochodu żaden sposób nie wykorzystywałem, ciesząc się tym żony taki wystarczająca, a ja jest spokojnie i bardziej szczerze mówiąc cieszę się z tego, że samochód mało pali niż z tego, że dobrze przyspiesza, a ten samochód mało pali jak się okazuje dobrze przyspiesza w końcu nie narzekamy przy dwulitrowym benzynie mocny dwulitrowy benzyniak na spalanie, która przecież 23 lata temu tutaj dzięki naszej narzekania były notoryczne natomiast tutaj kolejna generacja tego dwulitrowego silnika TSI 280 tym razem koni ile miało wcześniej 250245 not te szkody dresy tak miały tak tutaj to dużo w Top wyraźnie mniej oszczędny samochód teraz to jest naprawdę tak fajnie słucha i po mieście trochę ponad 11 to byłem lekko przerażony, ale jadąca z Wrocławia słuchać 9 z Wrocławia to jest tylko trasa szybkiego ruchu autostrada 9l na 100 km został teraz to przejąłem burzą, bo ja miałem 7 półosie możliwe, ale słuchaj to tylko jeszcze pan, dlaczego nas w naszych rękach facelifting w ubiegłym roku już jeździliśmy hybrydą pamiętasz była miała 220 koni tu mamy klasyczną benzynę świetnie współpracuje też skrzynią tak 2 w końcu no wie, że są, jakie to jest praktyczne zaś bagażnik przez ogromny ponad 600l, ale napęd na oczy świetny zresztą ja wierzę nigdy prawie nigdy nie włączałem na trasie trybu sport, dlatego że w trybie normalnym on wystarczająco żwawy trochę ponad 5 uma mamy tutaj dyskusji, czyli Ada adaptacyjne zawieszenie to wynalazek pod uwagę chyba z audytu przyszło, a i to jest świetne zawieszenie można można sobie w trybie Comfort zmiękczyć niemal do poziomu Hydro pneumatycznego Centralna jest naprawdę rewelacyjna i faktycznie jeździ to faktycznie jeździ to świetnie to jest taki niezwykle uniwersalne auto Sławku to jest Kurtza jeden z lepszych cała ta znak i za pieniądze teraz gola i to zakłada dziki popularności tego auta w ogóle, ale nie dziwi rodzi też uwagę jak łatwy w obsłudze no to, a nie jest skomplikowany, a niektóre nowsze modele bardzo się nie znosi się zachwycać skodą natomiast, jeżeli chodzi tu, ale dlatego, że nie lubię dlatego, że to są liderzy oni sprzedają już nieraz oraz swoją zdają dobra to może to możesz także zachwycamy się tak kombinowali samochód, którego nie mam żadnych zasad, ale z aut mieszkał nie wspomnieliśmy 1,5 cm większy prześwit jak to wskokach różne smaczki nadkola płyta pod podłogą pod podłogą widać, jaka cena przypomni, bo nie pamiętam 174 TWh silnikiem okazyjna cena za takie osiągi, a to bardzo nie serio bardzo dobra cena nie mówią, że do zgody w ogóle kończymy w takim razie dzisiaj pięknie państwo dziękujemy zapraszamy na kolejny program już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam, oraz sprawdź jak działa nowe internetowe radio TOK+Muzyka. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj wygodniej w aplikacji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA