REKLAMA

Czy Disney kręci jeszcze filmy dla dzieci?

Świąteczny Poranek Radia TOK FM
Data emisji:
2021-06-03 08:00
Prowadzący:
Czas trwania:
28:04 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
świąteczny poranek w radiu TOK FM ósma 5 dzień dobry państwu zaczynamy nieco inny niż zwykle czwartkowe, bo właśnie świąteczny poranek Radia TOK FM Karolina Głowacka przy mikrofonie Tomasz Kopka jest wydawcą programu realizuje Maciej Gorczyński serdecznie zapraszamy zaczniemy od rozmowy o inspirowanej nową wersją Cruelli demon zobrazowany w filmie Cruella z Adamem takie pytanie czy istnej jeszcze w ogóle kręci filmy dla dzieci po godzinie będą z nami Joanna Malicka i Anna Rozwiń » tatarska połóżmy 40 po szerzyły się w lustrze z podpisem all-inclusive porozmawiamy o nas na wakacjach przy okazji zbliżających się premiery książki Polacy astmy net sekrety pilotów wycieczek książkę znam jest wesoła smutna jednocześnie, ale bardzo dobra i myślę, że ważna dla nas wyjeżdżających właśnie na takie zorganizowane wyjazdy, czego np. nie robić będzie z nami jest na dźwig Kluge autorka tej książki to po ósmy 40 po dziewiątej sprawdzimy sytuację polityczną w Izraelu, ponieważ jak słyszeliśmy informacje tam zmiany zmiany zmiany polityczne być może zbliża się koniec ery Benjamina Netanjahu rządzącego krajem od 12 lat będzie z nami dr Łukasz Fyderek po dziewiątej 20 Jakub Medek dziennikarz Radia TOK FM specjalizujący się w sprawach czeskich zajrzymy do tego co się dzieje u naszych południowych sąsiadów dzieje się, bo premier oskarżany o defraudację bagatela 2 000 000 000EUR, a jaką komisja senacka stwierdziła, że prezydent nie nadaje się do pełnienia obowiązków, więc też tam polityczne zamieszanie po dziewiątej 40 wrócimy do serialu dokumentalnego piecza Michała Janczury będzie z nami Agnieszka Ścigaj szefowa koła poselskiego polskie sprawy wiceszefowa Komisji Polityki Społecznej i Rodziny serdecznie państwa zapraszamy świąteczny poranek w radiu TOK FM poranek rozpoczniemy Szanowni Państwo od tematów kulturalno społecznych, bo w kulturze przecież odbijają się zmiany społeczne ze mną są Anna Malicka dzień dobre i dobre kilka znaczeń producentka filmowa wykładowczyni w szkole filmowej imienia Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach Joanna też możecie słuchać audycji Radia TOK FM po sezonie jest również z nami Anna tatarska dzień dobre dzień dobry dziennikarka filmowa kulturalna, a naszym tematem będą kobiety w kinie przede wszystkim zaczniemy od króla lin nowego filmu, który wzbudza duże zainteresowanie dużo recenzji jest to film prequelem w stosunku do 101 dalmatyńczyków odkrywamy jak Cruella demon się rodzi wpisała się tym zwracam się dane tatarskiej, że to jest film najmniej liczne wnioski z disnejowskiego te od razu pytanie czy Disney w ogóle życie kręci filmy dla dzieci no tak wyższy to jest cytat, bo właściwie cytat powtarzający się tak tak mówili wszyscy twórcy tego firma chce którymi rozmawiałam i okazuje się, że nie był jakiś wypadek przy pracy czy czy coś się aż tutaj kontrabanda przez nich przemycane może wręcz taki byłem zamysły producenckiej co nie powinno dziwić jeśli spojrzymy na szerszą perspektywę na to, jaką stronę rynek filmowy i też te adaptacje czy teksty, które kiedyś byłyby bardziej właśnie bajkowe baśniowe idą tak bardzo słusznie pyta Szczerby jeszcze filmy dla dzieci myślę, że i tak nie znowu to jest odpowiedź wieloskładnikowe też te dzieci chyba trochę inaczej dzisiaj widzimy niższy wiek w latach w latach sześćdziesiątych, a zmieniły się media zmienił się sposób komunikacji wszystko jest szybsze ostrzejsze naj oczywiście to się to się odbija w firmach kolejne są też nastroje społeczne inne są wzorce wychowania znowu to też firmach filmach widać, więc myślę, że robi filmy dla trochę starszych dzieci, ale też pewnie wierzy na te filmy chodzą z nimi rodzice, że jeśli rodzice się nie będą na co powinien siedzieć to jest zawsze plus jeszcze dodam, że też tak jak się rozglądam żyjemy w takich czasach, które przestały postrzegać jako coś wstydliwego to, że dorośli mają pasję przez lata przepisywane dzieciom i dzisiaj dorośli inwestują kolosalne pieniądze lego gry komputerowe już od dawna nie są jakąś głupią rozrywką dla dzieci tylko podpisu kopalnią dolarów dla sędziów kultury przecież wielowymiarowym oczywiście oczywiście, więc kultura zmienia też zmienia się rynek po prostu robienie infantylnych filmików i 8, gdyż mówią dla najmłodszych i definicja w ogóle kina familijnego się radykalnie zmieniła i poszerzyła zespół wszystko można wypowiedzieć się dojrzewa ja mam przyjaciela, który zrobi wszystko dla gadżetów z Batmanem pozdrawiam serdecznie jest to osoba poważna zajmuje się finansami jest już grubo po trzydziestce Joanna Malicka politycy swoje perspektywy czy właśnie Disney kręci jeszcze filmy dla dzieci i są nam się tutaj odbija powoli w tych firmach za chwilę będziemy król szczegółowiej omawiać ale, ale taka refleksja na początek zmianie nianie nie poprzez te bez tej sprawy inwentaryzacji naszego społeczeństwa tak delikatniej jak uważam, że plan to jest ten problem i rozdzielanie tego świata dorosłych dzieci miało w jakim sensie sens im nie wydaje, że współczesne kino szły zupełnie z kina kino familijne zupełnie gdzieś się wyższe rozjechała jak jest z oczekiwaniami oczywiście dorośli chodzą na taki film jak Cruella też szczerze mówiąc wydaje się, że tutaj to dorosły jest tak naprawdę tym tą osobą, do której ten film skierowany tylko grupą odbiorców tym targetem tzw. ale też pamiętajmy, że firmy powiem tutaj o tytule, który niestety błędy nawiązki, ale myślę, żeby taką cezurą w myśleniu o kinie familijnym ośrodków, które w tym roku obchodzi dwudziestolecie ja zresztą wpływu trochę przez przypadek byłam na jego premierze łyżkami wtedy to był pierwszy ma wielu wielu lat animowany, który walczy w konkursie głównym i bardzo dyskutowano o tym gdzie pójdzie, którą stronę pójdzie kino dziecięce kino familijne kino animowane, bo to o pewnym momencie było utożsamiane są dzisiaj te kategorie to, że rozwinęły zbiły zezwoliły i śniegu takimi takim filmem, który właśnie był stał w rozkroku między nami dla dzieci, ale był już kinem skierowanym właśnie do dorosłego widza to obserwujemy dzisiaj po 20 lata czy mniej to, o czym, o czym mówił jeszcze te taką bez pewną, ale fioletowy to fascynacja dorosły powiedzmy dziecięcymi sprawami, chociaż wiem, że posługuje się pewnymi stereotypami, ale dla uproszczenia chciałabym tak tak na własne, więc ja nie uważam, żeby to było do końca dobra oczywiście kino artystyczne odpowiada jest cała wielka fala o tym też nie powinniśmy zapominać kina familijnego dziecięcego, które bardzo ma taki klasowy sprzeczny z zresztą wpływ w Polsce zdarzy się pojawiają takie filmy mają bardzo często bardzo dużą widownię, więc myślę, że to powiedz czemu uważa, że to nie jest dobry, bo może tutaj chodzi o to że, gdy dorośli kradną dziecięcej publiczności te zasoby dużych wytwórni i nie ma takich dobrych filmów bezpośrednio dla dzieci oto by tutaj chodziło to znaczy tak oczywiście, ale ja nie chcę ja nie chcę wartościować po prostu zauważam, że coraz częściej przyzwolenia na to, żeby dorośli mogli tak jak mówię, że ukradł kraść czy czy zawłaszczać sobie takie takie przestrzenie, które długo było w rozrywce zarezerwowane właśnie na młodszej widowni nota z jakiego ma ja tego nie nie postrzegam jako coś co jest Super pozytywna, ale rzeczywiście to jest dostrzegalne to dotyczy nie tylko gier komputerowych, ale tak jak mówicie bardzo szeroko rozumianego świata kultury rozrywki i myślę, że przyczyną niestety są pieniądze, czyli torze, że w momencie, kiedy dorosły idzie do kina wydaje pieniądze wiem, że wiem, że badania mówią, że podatków przyciąga dorosłego kina, ale w mimo wszystko uważam, że dorosły widz, które korzysta z takich zasobów to jest to jest, które przyniesie kinu wytwórni dużo dużo większa po prostu pieniądze pochodzą Anna tatarska o tym myślisz ja tutaj jeszcze dodała cały tzw. mer ten daje leasing, który jest chyba najbardziej generującą przychody odnogą co jest stosunkowo smutne biorąc pod uwagę dyskutujemy po kinie, ale ja pie od od kilku lat jeżdżą zawodowo oraz narządów jeździłam na różne wydarzenia np. istnieje właśnie takie spotkania dla fanów takich zapowiedzi programowe to są wydarzenia teoretycznie branżowe, ale właśnie one mają zawsze taką, jakby przestrzeń Janowską pracy oczywiście znacznie większa niż nasza nie wiem, jakie spotkania sensu z dyrektorami 1 tak wygląda jak gigantyczne plac zabaw płaszczyzny to są wszystko pełnoletni ludzie często ludzie osiemdziesiątki albo nawet starsi, którzy opłacili kilka tysięcy dolarów żeby, żeby tam wejść by się przebrać za księżniczkę leje albo jak i pasz właśnie nie było innego u innego bohatera, którzy kupują zarówno jakieś oryginalne gadżety nie wiem właśnie z ani wraz z nią wojen jak jakieś jakieś nowości jakieś przebrania jakieś jakieś do nawet miałem myśli teraz nic co by było odpowiednio absurdalne, ale nowe wszystko naprawdę my też po szczoteczkę do zajęć, bo tam, więc wydaje mi się, że też nie możemy zapominać, że jakby ta musi też musi dać przerobić na na figurki naklejki na święto jest w takim razie to jest o tym, że kino było w stanie zawładnąć umysłami czy rozkochać w sobie może starsze pokolenia tych młodszych już idzie ciężej dlatego zwraca się chociażby w wykładach o kulach do tego pokolenia, które kino już wiesz, że jest kochane to tutaj chodziło myślę, że to jest częściowo o tym, ale też o tym że, jakkolwiek zabrzmi to jak to jest po prostu świadczy się zmienia myślę, że pamiętamy swoje dzieciństwo i nasza aktywności czas, w którym samo wejście do kina było wielkim wielkim wydarzeniem i w drugiej części rozmowy porozmawiamy o tym czy przy okazji tego skupiania się na pieniądzu Disney czy w ogóle Hollywood robi też może coś społecznie dobrego albo przynajmniej interesującego chwilę do państwa wrócimy świąteczny poranek w radiu TOK FM druga część naszej rozmowy o kinie miałyśmy zacząć solidnie król, ale bardzo interesujący wątek przeszłyśmy na nie na pytanie czy Disney jeszcze kręci dla dzieci czy tylko dla dorosłych teraz ten wątek zamykamy przechodzimy do rozważań na temat kobiet we współczesnym kinie takim właśnie młodzieżowym dziecięcym dorosłym bajkowym są ze mną Anna Malicka dzień dobry jeszcze raz dobry jest szczera i Anna tatarska dzień dobry raz jeszcze dzień dobry raz jeszcze słuchacze Cruelli głośny film Emma Stone w roli głównej to jest przykład, czyli opowieść poprzedzająca film i historii nam już dobrze znaną od Emma Stone gra młodszą Cruella demon jeszcze zanim to król się stanie co interesujące słynna Cruella grana przez Glen Close jest jedną z producentem tego nowego filmu Cruella na ich trzeba to właśnie zapytać czy ten filmy nie jest takim nurtem wskazującym dodający biorącej wymiarów postacią szczególnie kobiece właśnie zamiast płaskiej wiedźmy zła po prostu osoba, która fascynuje, ale ona jest zła i tyle dostajemy coś więcej historie początek skomplikowaną ość tej opowieści, więc jak jak na to patrzeć Anna tatarska coś muszę się stopą niechętnie zgodzić by można dokładnie dokładnie tak jest myślę, że to jest świetny przykład w ogóle, żeby omówić taką ewolucję technik dzisiejszy czarnych charakterów i bo początek tej postaci to jest pięćdziesiąty szósty rok książka dodaliśmy 5 lat później film animowany, który wielu nastawienia do dzisiaj kojarzy, bo to też lata dziewięćdziesiąte to był czas, kiedy się wydawało książeczki właśnie skróconą dopasowaną do filmowej narracji opowieścią między resortami z animacji najpóźniej 2 tysiące szósty roku ta wersja aktorska, która Doda doczekała się skład, ale może skończyć mówienia przykład właśnie na oddaniu i interesujące jest to, że mimo, że np. wersja aktorska pięćdziesiątego szóstego roku ani rozgrywa się no przecież 40 lat po wydaniu oryginału ta mentalność oryginału tam jest są lata dziewięćdziesiąte jesteśmy po drugiej fali feminizmu jesteśmy w Anglii, gdzie w latach siedemdziesiątych właściwie ta rewolucja feministyczna, ale ono coś pewnie można było powiedzieć jeszcze rewolucja każde generowała to, żeby się posłużyć krzykliwym hasłem no była w pełnym rozkwicie Niecko powstawały feministyczne PiS, ale też na poziomie prawodawstwa bardzo się wiele dla kobiet zmieniło od kwestii prawda zdrowotnych reprodukcyjnych przez kwestie prawne finansowe zapisała dziękuję braku pozwolenia na dyskryminację w pracy tak dalej tak dalej, a jednak nagle wchodzimy w świat, który sam moment totalnie czarnobiałej wygląda po prostu są jakieś amerykańskiej sielanki, a z lat pięćdziesiątych, a tak król Ela która, gdyby przyjrzeć się temu co ona mówi odjąć od niej po prostu to przerysowanie karykaturalne to ona mówi w pewnym sensie cieni w rozmowach z Anitą, czyli drugą bohaterką kobietę graną przez premiera dotycząca bardzo sensowne rzeczy np. nasz talent nie marnego tak nie zakłada, że rodzina to jest jedyne co ciebie czekają nie tylko rodzic tutaj pozytywnie oceniam tylko jakby zasnął wszędzie jestem w tym twoje miejsce oczywiście ona mówi w tych swoich kuriozalnych rękawiczkach, ale nad pionem IT sami prawda jest fatalnym makijażem bardzo łatwo jest dopisać tego tak taki podtekst i to jest taka właśnie wiedźma jakaś wariatka i pan wymienił te oczywiście no taki trochę karykaturalne, ale jakiś tam, łamiąc je rządek w tak złym sensie także to można pani Wiery blokowanie się przeciwko czwartemu tak powiem to patriarchalny temu porządkowi jest on już Jenner patriarcha White Note konie co wszystko pie nie wiem, o czym najlepiej jak nam jeszcze parę pomysłów tych słów można byłoby użyć, ale akurat to się tam coś tam nie pojawia, chociaż dodam, że niektórzy uważają, że scena, w której ona spada skacz pełną melasy nawiązuje do porodu czy przekraczamy granice kraju no dobra ale, żeby się tutaj jakby szybciutko przechodzą do nas właśnie nowej nowej Cruelli to tu lat siedemdziesiątych zostało w pełni uwzględnione oczywiście one zostało pociągnięte potem taką kolorową o pop kulturową wersję, więc tutaj ma się głównie wyraża przez odejścia jest przez makijaż, ale jednak wyraża się też powstanie tej bohaterki, której można ją lubić albo nie, ale niewątpliwie osoba osoba, która ma jakąś historię ma jakąś motywację ma jakiś cel my się z nimi utożsamiamy nie jest to istotne to nie jest po prostu płaska dwuwymiarowa jakaś nasz naszpikowana wariatka tylko to jest dziewczyna, która obejmie co jest również ciekawe podejmuje pewne decyzje i ta decyzja potem owocuje bohaterką, którą oglądaliśmy film jest 50 dwudziestego roku to jest taki film, który pokazuje, że można być właśnie osobą indywidualną i można te decyzje tej bohaterki mówi Anna czy ją samą lubić lub nie, ale jest to osoba zdecydowana i teraz moje pytanie takie czy takie pokazywanie kobiet jest pozytywne społecznie też nie ma wątpliwości, że chodziło czy Disney robi to na fali obecnej zmian społecznych, żeby się trochę po dnie podpiąć, ale no może jednak przy okazji robi coś pozytywnego Jana nie ma oczywiście to jest to, że zmieniły się zmienił się świat właśnie mamy falę takiego takiego na te oczywiste, ale mnie się wydaje, że TFL teren bohaterki, które są agencje, a Anna powiedziała trochę wiedzy mamy trochę wariatami zawsze były bardzo interesujące napina i to nie naprawdę nie trzeba szukać zbyt wielu przykładów natomiast rzeczywiście to jest z 2 budowa takiej postaci patrzenia na taką postać dużo ciekawsze w momencie kiedy, kiedy właśnie ma się możliwość pokazania, że jej tego szaleństwa tego wszystkiego to, o czym, o czym Anna opowiadała i ja nie, bo to jest jeszcze jest ona wraca do podstacji granej przez bank po lata temu Glenn Close jest aktorką, która przecież ma za sobą role takie straszliwie intensywne kobiet, które są złe, które są potworne, które są skomplikowane przez to, ale to zawsze bardzo ciekawe kreacje aktorskie tutaj mamy dokładnie, bo dokładnie to samo masowa po prostu pole do popisu mieli i dzięki temu buduje postać, którą chcemy wierzyć się bo, bo te bohaterki jednowymiarowe słodkie idiotki przepraszam tak mówię są również podejrzewam, że ma aktorek dużo mniej ciekawe budowaniu zgłębianiu płyty proponowaniu jakiś nowych nowych rozwiązań wypłat, więc ja bym też pamiętała o tym zresztą ten film co ciekawe bardzo często porównywany jest diabeł ubiera się uprawy i bynajmniej nie chodzi tutaj tylko wyłącznie piękne kostiumy są drogą piękne kostiumy, ale również oprawione oponent w postaci która, która jest z 1 strony parszywa zła, ale z drugiej strony bardzo głęboko głęboka i skomplikowana, mimo że jest oczywiście skrojona na miarę na rozrywkowego tutaj jako chciał jeszcze dodać, żebyśmy na targach nie nie zapominały, bo zakładam, że część słuchaczy nie widziała film może się właśnie teraz zastanawia czy czy chcecie warto go zobaczyć, że tutaj mamy 2 bardzo mocne postaci kobiece auto Cruelli mamy jeszcze baronessa graną po prostu przez smacznie przez metą sal i to są też nie wnikając tutaj w niuanse fabuły i relacji z tych postaci to są po prostu też takie 2 opowieści o drodze kobiety samo spełnienia do samostanowienia do sukcesu one są oczywiście ubrane te były te fantastyczne niemalże oderwane od od rzeczywistości kostiumem pozostała walka się toczy c w świecie mody, ale one są na swój sposób na poziomie takich tropów psychologicznych jednak kursie głęboko życiowe i co bardzo fajnie wybrzmiało w moich doświadczeń z reżyserem podkreślał, że nie był przypadek, że w tym filmie nie ma w dramatycznych sytuacji u studenta czeka na oryginalnych tamtej wersji 100 pięćdziesiątego szóstego roku 8 tak naprawdę moja rodzina rodzina zakładanie rodziny rozmnażanie się ciąża wszystko w takiej nas straszliwie analizowanych wersji, którą Łęgowo zaś najlepiej podsumowuje to jak niania jeszcze zanim nie da się zorientuje, że wciąż się orientuje, że nie jest w ciąży mąż zachowuje kobieta ciągle, jakbyśmy miały jakieś państwo tę magiczną aurę mówi radny choćby prawda i mówi do niej ani to chyba będziesz miała szczeniaczki na jej myślę tak ja mam 3 lata po prostu dokładnie tak tak tak się to komunikuję natomiast tu nie ma mężczyzn, którzy określają bohaterki ona się same określają mężczyźni są ich pracownikami i pomagają im wykonywać zadania może są trochę przyjaciółmi nie wiadomo, ale nie ma tutaj tej sytuacji, żeby kobieta bez pracy pani istnieje kobieta istnieje sama i sama wyznacza kierunek jak jednak jak chciałam dodać 1 rzecz, że mimo pewnego pewnej komisji właściwej formy, bo w nie wiem czy Anna tak samo na to patrzeć dla mnie dla mnie takim jednak gdzieś tam jest jakimś sensie komiksowe, a trzeba 3 PPP to jest to mimo wszystko po pracy są bardzo rzetelnie podlewamy i sądzę, że to jest także w ogóle współczesne kino daje aktorką coraz częściej i mogła kultura popularna daje daje aktorką coraz częściej możliwość pokazania ciekawych postaci właśnie, dlatego że one są, więc różnorodnymi dotkliwe itd. tak dalej czy po prostu interesująco poprawiane, nawet jeżeli są użyte jako archetyp jakieś takie wzorce to jesteś przestrzeń do wypełnienia i naprawdę naprawdę jest postaci takich interesujących coraz więcej w kinie w ogóle czy nie mamy tutaj do czynienia z czymś głębszym to znaczy, że te filmy takie duże liczba sterowanego produkcję, że one zaczynają już od jakiegoś czasu głębiej opowiadać swoich postaciach, bo to jest Cruella to jest wcześniej też Antyli na roli jako czarownica przecież postać wielowymiarowa, ale to jest zupełnie inne firmy, ale troszeczkę jednak może będę krytykowana ziemi przypominający król, czyli dżoker, a nawet w uwaga bon dach tych nowych, które ja bardzo lubię wiem o tym, że one są oczywiście seksistowski tak dalej tak dalej, ale jednak ten błąd, który nagle problemy na bieżni już nie jest taki Super no mnie się to podoba, że te postaci są bardziej skomplikowane, więc chyba ta kultura Super masowa zaczyna być coraz bardziej zniuansowane Anna tatarska no ja tutaj myślę, że jest mało romantyczna uważam, że po prostu jest to reakcja na to, czego oczekuje społeczeństwo tej tezy może dochodzić to, że rację zawsze spóźniona, bo produkcja filmu trwa i tak bym tę falę tłumaczyła oczywiście nie pocieszy dobrze to znaczy, że mamy coraz mądrzejsze społeczeństwo w ramach UE na pewnym na pewnym poziomie być może na innych wielu obawiam się, że Rze, że niekoniecznie, ale to jest zawsze tak jak z amerykańską Akademię, która najpierw daje Romanowi Polańskiemu Oscara, a potem mogą odbierać odbiera również członkostwo, bo nagle się zorientowała, że tak należało postąpić ze względu na papier mówi o tym, ponieważ zamiast takiej taka kwintesencja gestu, który jest wymuszony przez pewien nastrój, a nie płynie z głębokiej potrzeby zrozumienia problemu coby było by najlepszym źródłem dla dla wprowadzenia zmian i myślę, że trochę tak jest ja wiem, że to jest cyniczne, ale no nie od w części kina w tej części, które mogą chodzi o to, żeby zarabiać pieniądze, więc jeśli tego typu historie się sprzedają trafiają do ducha ducha czasu przemawiają do widowni to takie historie będą robione Joanna Malicka absolutnie się z tym zgadzam myślę, że tutaj jeszcze chodzi gra to, że zaczęliśmy, że rząd zaczęło się pojawiać coraz więcej takich produkcji i nagle i to tak jakby więc fala narasta, ale to wynika również również z tego, że my chcemy takich historii nie, dlatego że jesteśmy jakoś szczególnie mądrze, ale okazało się, że my jako widzowie my jako widownia, ale okazuje się, że ta historia często dają widzowi dużo większą przyjemność satysfakcja zabawę, więc środek ciężkości nie da się przesunął i to bardzo dobrze i jednak są ze już na sam koniec, że gdzieś to jest Eko w tego tego co się stało przy okazji mitu, ale niekoniecznie samej akcji bardziej jakimś takiego mówił nastroju klimatu, które pociągną za sobą bardzo wiele produkcji bardzo wiele ról kobiece jeszcze bym jeszcze marzy pani także dużo starszych aktorek ma ostatnia możliwość grania byłem tam są niestety już dziś pan do tego starszego pokolenia tutaj ma fantastyczną rolę nie ukarze pięknych młodych dziewcząt tylko raczej aktorek, które mają coś dopowiedzenia są ciekawa i myślę że, toteż pokłosie tego co się co się wydarzyło chwalił kilka lat bardzo serdecznie dziękuję za rozmowę Anna Malicka film znawczyni producentka filmowa wykładowczyni w szkole filmowej imienia Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach oraz współautorka audycji Radia TOK FM poseł dziękuję bardzo, dziękuję ja Anna tatarska dziennikarka filmowa kulturalna dziękuję bardzo, dziękuję za chwilę skrót informacje potem dalsza część świątecznego poranka Radia TOK FM Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: ŚWIĄTECZNY PORANEK RADIA TOK FM

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA