REKLAMA

Test: Jaguar E-Pace oraz BMW 1

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-06-10 19:40
Czas trwania:
12:35 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór czwartkowy audycja dzisiaj 2 samochody Jaguar i PS, czyli taki średniej wielkości SUV po faceliftingu i BMW 1 w wersji, którą do tej pory mieliśmy 2l 265 koni przypomnę trzecia generacja już tylko są pięciodrzwiowe hatchbacki tylko jest napęd naprzód zacznijmy od Jagła ponoć tylko tak jaguary psów pierwszy SUV jaguara rok 2016 FPS bardzo fajny Rozwiń » wtedy się bardzo podobało miał duże oczekiwania wobec tego EPO ASA albo i państwa z angielskiego, który pojawił się samochód klasy średniej Sławku to znaczy kompaktowy kompaktowy Ford 440 tak tak to jest konkurent USA Lexusa volvo XC 40 to rozmiary no dobra i ten EPS powiem ci ładnie wyglądała rozczarował mnie strasznie 3 lata temu jak byłem na pierwszych jazdach premierowi 1 powodu nie chodzi o wygląd tak jak wspomniałem nie chodzi o wnętrze, bo obsługa była prosta aż za prosta teraz bardziej finezyjne to wszystko we wnętrzu po faceliftingu, ale dostaliśmy do testów samochód najsłabszy wtedy 2l 163 konie Deezer i niestety był za słabe i w związku z tym dużo palił i ociężały jak usłyszałem, że będziemy tym razem mieli diesla to też przestraszyłem, ale tym razem było dużo lepiej, bo mieliśmy po pierwsze, diesla napędem na obie osie, a po drugie, wyślemy koni 200 no 200 koni diesel 204 właściwie 9 stopniowy automat no to tyle jeśli chodzi o wygląd wnętrza tutaj bardzo akceptuje, dlatego że wnętrze po faceliftingu oprócz tego, że zmieniono zderzak chłodnica to na zewnątrz reflektory trochę inne światła ledowe no to wewnętrzny dużo zmian, bo ten ekran jest bardzo w porównaniu z poprzednikiem bardzo ładnie budowany w konsolę środkową ma średnicę 11 cali jest nowy system sterowania klimatyzacją jeszcze bardzo dobrze w tym samochodzie czułem, a jeszcze na koniec tego wprowadzenia, jakie zmiany po faceliftingu wprowadzono do oferty trzycylindrowe silniki benzynowe 15 turbo i tam są skrzynie ośmiostopniowy ani 9 o stopniowe tak jak w naszym przypadku, a tobie się podobał ten w porównaniu z większym albo w ogóle dzisiaj, bo wiesz, jeżeli chodzi o państwa, czyli tego większego ja miałem okazję pojeździć tylko takim używanym, który miał tam 3350 000 przebiegu i powiem ci, że nie zrobił na mnie jakiegoś piorunujące wrażenie to znaczy generalnie spodziewałem się po nim finezji i to chyba był temu 1 problem taki, że spodziewałem się, że to będzie bardziej finezyjne auto, jeżeli chodzi o właściwości jezdne jeździłem też chyba dwulitrowym dieslem po prostu, a i on mnie ciut rozczarował na 2, jeżeli chodzi do tego TP SA to zła nie jest sobie w stanie wyobrazić naszej radości jak po 5 ale, toteż zła Jarek przeprowadził ten samochód czy nasz Jarek Jasiński współpracownik sekretarz redakcji i i tak przejechał 510km i tak okej fajnie to jeździ jest wszystko okej delikatnie po sortuje tak jak to mają zwyczaj duże mocne diesle z za skrzyniami zbyt wielu przełożenia ach, ale tak jakoś cicho jest w nim i tak wibracji nie ma w ogóle nie jak Deezer nie dzwoni do Arkę, ale wcześniej przeprowadził co benzyna Die za mówi no chyba benzyna drożeje na strych jest 200 dna PiS, ale no wiesz należność nie oglądali samochody od tyłu usiadłem pojechałem, a i w 2 patrzy na obrotomierz obrotomierz chyba 5 były czerwone pole przy 4,51000 mówi Kurda Deezer zatrzymałem się złem klapkę Deezer, a strasznie nas ucieszyło, dlatego że ta w końcu samochód może zrobić w 1000 km na 1 Baku i to nam Czesław udało no na 60l oleju napędowego żeśmy przejechali tym samochodem 1000 km jest niesamowicie oszczędne, a pełna zgoda tak fajnie wojny i 5, jakie są tutaj moje moje z nim jak wrażenia, że im i 11 jedynym zastrzeżeniu do niego już powiedziałem czy ja mam czasem wrażenia, że skrzynia biegów, która ma za dużo przełożeń żona się kiepsko na 2 samochodów z silnikami wysokoprężnymi, które mają duży moment obrotowy i tutaj też to jest skrzyni biegów po raz zdarzyło delikatnie pomylić może to, że szarpnąć alergicznie bieg co trzeba jakoś tak nie czytała moich myślach, ale wszystkie skrzynie mają jakiś tam tryb adaptacyjny niewykluczone, że byśmy powiedzieli dłużej doktor ktoś z nas by się do siebie przyzwyczają, czyli albo skrzynia do mnie, bo ja do niej, a byłoby wtedy jakby totalnie bezproblemowo na zewnątrz ten samochód jest trochę inny niż wszystkie inne i to jest jego wielki plus dlatego, że ma swój, a ma swój wygląd ma charakter, jeżeli chodzi o wnętrze ono też w końcu w końcu czymś nowym, ale Zobacz tak jak parę lat temu na tle dobrych Benek niezłych mercedesów przyjemnych audi ta te pierwsze generacje były takie albo za proste takie wręcz Otóż bardzo dużo ataki Dacii albo zbyt de Wever wieś pierwszy kontakt z dolarem to kurczę jak to służy, ale zadowala ich ranić Rover sport rzeczywiście trochę zbyt skomplikowane, a tu jest tak, ale nie jak mówić 2 dni tu tak wysoka moc, ale tutaj chcę tylko powiedzieć, że na Zachodzie nic nie przeszkadzało jeśli chodzi o obsługę mało tego nic mnie nie rozpraszało to jest wielkie osią, ale w dzisiejszych czasach Zobacz, jaka jakość wykończenia też walą równo, bo z tym poprzednika ma potrzebni to znaczy pierwsza generacja bez jeśli w ringu było gorzej tak to prawda tak samo jak ułoży się bardzo dużo poprawiło jaguary przeszły metamorfozę w ostatnich kilku latach i wręcz Rover land rovery ja obserwowałem, jeżdżąc stopniowo wszystkim uważam, że teraz to jest naprawdę dobra gama samochodów w ofercie to jest fajne sprytny samochód, który mało pali przyjemnie jeździ to jest ten dwulitrowy diesel on sam również, że to z 1900 kg to ciężkie auto to czuje się Ryszard Matyka przydała tak naprawdę natomiast bardzo oszczędne i znów 9 stopniową skrzynią 84 do setki są wystarczająco tak tak dobrze szła, czyli to ja lubię te rozmiary słowo dlatego Lexus RX i volvo XC 40 również również dla mnie są samochodami udanymi, a ten nie wiem czy nie jest najlepszy może to jest kwestia wrażeń takich znać na świeżo, ale bardzo się dobrze nim jeździło Teresą przejdziemy chyba do samochodu, który dawno w naszych rękach nie był BMW Jedynka trzeciej generacji, bo on już w sprzedaży od 3 lat, ale w tej wersji z tym silnikiem to jest ta wersja tej to jest jakiś chyba z włoskiego Turismo Internationale jeszcze bardzo dużo spodziewałem on jest trochę dla mnie zbyt ostentacyjne na zewnątrz są te smaczki czerwone różne jakieś tam obrysy obwódki w środku też dużo czerwonego, ale bardzo dużo się spodziewać dobrego wrażenia zjazdy, bo wyglądałem napęd naprzód pięciodrzwiowy hatchback i słuchaj i na początku było fajnie dopóki zobaczyłem ile pali w mieście palił 13l i to było bardzo niesympatyczne natomiast jeśli chodzi o wrażenia zjazdy nie był łatwy wprowadzeniu, ale tak nieprzyjemny sposób nie był łatwy wprowadzała w żłobku słuchaj tak to jest Tourism International czy taki samochód no powiedzmy do dłuższych podróży były w latach od lat sześćdziesiątych były takie samochody 1800 i 2000 i potem 36 kompakt tej i potem 46325 i a to były mocniejsze wersje nie najmocniejsza, ale już takie z odpowiednim pazurem takich zwyczajnych najczęściej najtańszych samochodów, bo przecież trójkę Compact to było swego czasu najtańsze auto prawdę można było kupić tu też ma 6 sekund do setki obiecująco prawda tak to bardzo obiecujące, ale złe czy lubimy banki jeździmy nimi często czy wznowimy polityki złe rzeczy nie bardzo czasową bardzo rzadko ostatnio są bardzo udane bardzo udziałem niż myślisz kombi piątka nie podobała, bo była dla mnie gumowa toalety były wydaje się zadowolony bardzo i tutaj było pewne zaskoczenie, bo ten samochód był taki niespokojny dla mnie taki niezbyt niezbyt atrakcyjny sław budowniczy ci ja tutaj też powiedzieć na czym to i ono ma na zewnątrz parę takich mam na czerwono podatków i to niestety tak musi być za to płacić, więc toczyć się to wersja podoba czy nie to jest nawiązanie do przeszłości i a do tradycji i niesiono niesiono zostanie nie podlega naszą dyskusją natomiast to jest najgorsza bo jakim jeździłem przez ostatnie lata to samochód tego nie chcę więcej na oczy widzieć są ale, ale wokół dzisiejszego czego, bo zaraz powiem to jest samochód, którym jeździło mi się źle, a te samochód, które u uważam, że dla dobra marki powinien zniknąć z oferty nasza wersja może cecha ta wersja versus MED stopniowy automat Sławku ciasno tabelka Jedynka z napędem naprzód, zwłaszcza z tym silnikiem 15 września jest dobrym samochodem i a moim zdaniem ogromnym błędem było zadanie będą na tył mogła postawienie na napęd na przód, a wiesz ja też pomyślałem o tym niestety mimo że większość samochodów naprzód ma napęd określa, iż jest niby blokada mechanizmu różnicowego specjalny układ kierowniczy mody mniejsze stabilizatory dzięki wyłącznie napędowi na przednie koła auto jest lżejsze, ale to wszystko sprawia łącznie 7 samochodów się jeździć po prostu tutaj, jeżeli się tą snuje się, ale tak naprawdę snu Jaś to jest okej, ale jeżeli próbujesz tym samochodem jeździć, choć trochę dynamicznie i to zaczyna z nim walczyć o to w tym walkę przegrywasz za każdym razem, kiedy dotkniesz pedał gazu, jeżeli masz idealnie prostą drogę autostradę to tym 6 okej tak w porządku, ale jeżeli to jest jakakolwiek droga w mieście pod miastem na wsi cokolwiek co nie jest autostradą to samochód zmienia się coś czym się jeździ po prostu nieprzyjemnie słuchają to jest coś w tym est, ale samo metro trafia było to 3 aut, które miały za mocny silnik nie radziły sobie z przeniesieniem napędu jest ogromna zaskakujące to, że to jest BMK, bo na tej liście mamy takie wynalazki jak kraj Slayer ten retro jakąś nazywał PIT-y cruiser mieliśmy taką wersję 24 turbo pamiętasz nie dało rutynie pamiętam już kilka razy mieliśmy doczekali Browser te napęd naprzód nie dało się jeździć chyba 280 koni, ale jednocześnie byliśmy całą masę fantastycznych samochodów z napędem na przód takimi jak Ford Fokus Este, który miał 250 koni w poprzedniej wersji nowe wszystkiego ale, ale trójka to było genialne, a 66 Stanach samochód na rzut, ale swoje sporo SUV-ów z napędem na przód z mocnymi silnikami też sobie nie razi więc, dlaczego BMW sobie poradził w tym przypadku to jest tajemnica i zastanawiam się czy dla fanów jedynki, bo tacy na pewno są nie nie nie jest jazda próbna dłuższa na pewno jakiś słabszy silnik bym wybrała, bo może diesla, bo w każdym razie coś coś tutaj rzeczywiście nie pasowała mówiliśmy OBW jedynce nowa generacja, ale w tej wersji od 3 lat obecna w tej wersji nie znaliśmy i to samo to 70170 000 kosztuje minimum to auto natomiast no słuchaj obraz jest co nie wiem czy nie mówiliśmy, ale ten Jaguar E-Pace nas kosztował wczoraj ile pamiętasz po też ceny chyba żeśmy podobnie wczoraj tylko przed chwilą 2 przed chwilą 200210220 no ale to drogo trudno spojrzałem, że droga w hurcie drogie jaguary niestety senator Jacek Balkan na tym kończymy bardzo przez państwo dziękujemy zapraszamy na kolejny program już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam, oraz sprawdź jak działa nowe internetowe radio TOK+Muzyka. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj wygodniej w aplikacji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA