REKLAMA

Test: Subaru Outback i Honda C-RV

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-06-15 19:40
Czas trwania:
13:19 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dzień dobry codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór dziś 2 samochody, które prawdopodobnie coś łączy, ale może to nie jest najistotniejsze najistotniejsze jest to, że jeden z nich jest zupełnie nową generacją i od niego byśmy zaczęli, bo subaru w Polsce troszeczkę ograniczył ofertę w ostatnich latach zniknęła impreza STI Wa Rick zniknął le Work, bo nie spełnią norm emisji spalin tam był Rozwiń » silnik 13, jaki fajny samochodzik jeździłem w tym roku też są też się to podobało 2 lata temu nim jeździłem gros charakter brakuje tras takich samochodów, które są wyraźnie odczuwalnie trochę inna, a nowo właśnie taki był no to było takie coś w stylu takich kół terenowe onych volvo i to ten typ samochodu się podoba dobrze, ale mamy od Becka, który też samochodem jak okazuje się całkiem ładnym Outback prawdę mówiąc dziś wiedziałem, że aż było już 5 to szósta generacja, która się pojawiła w ubiegłym roku w Polsce dostępny 1 jedyny silnik, ale to silnik to jest 1 rzecz tam 90% podobne elementów zmodyfikowanych, ale przede wszystkim ten samochód zbudowany już wreszcie na nowej Platformie subaru na wasze subaru Global Platforma jest sztywniejsze Platforma będzie też bardzo przyjazna nowym napędem elektrycznym, ale coś jeszcze zmieni dłuższy 5 cm szerszy 3,5 silnik lekko odchudzony, żeby spełnił normy 2 i pusto 69 koni, ale wyższy moment obrotowy daje to 10 do setki przyspieszenie wyobraź sobie, że myślę, że lepiej po prostu widocznie ten moment obrotowy jest na tyle wystarczający, że nie jest specjalnie potrzebna jakaś kosmiczna moc, jaka skrzynia, a już mówię to Stali na tronie, która chyba od zawsze skradła nasze serca trzymam za siebie tak powiem napęd na biało przy domyślnie 60 naprzód momentu 40 na tę to jest bez stopniu w bardzo udane od początku modyfikowana wielokrotnie nieżyjąca nigdy samochód jest widzieć go to szóstą generację na zdjęciach dość masywne mnie się ten samochód podoba to silnik oczywiście oczywiście nowe subaru boxer, czyli silnik poziomu pracujące Tłoki patrzy i on waży 1600 właśnie niezbyt ciężki prawie 490 długości metr 90 szerokości duży bagażnik ponad 560l ładne auto w środku jak siadłem szkła obsługa jeszcze łatwiejsza niż w tym oraz że, którym jeździłem rok temu 2l 150 koni tam była miękka hybryda i trochę nowych systemów elektronicznych duży wyświetlacz dotykowy to jest dokładnie zrobione jeszcze subaru pamiętasz tak 58 lat temu z przynajmniej ja strasznie narzekałem oglądając na salonach targach motoryzacyjnych subaru, jakie one szare, jakie one podziemne w środku, dlaczego nie stanęli w miejscu czym się zachwycać Operze obejrzałem skromne słowa Okręgowy ratownik będzie skromne, ale w takim razie stanęli trochę w miejscu nie modyfikować tego wnętrza nie będzie skromny subaru w końcu chodzi też miła skromna i nie narzekaliśmy no ale zawsze chwaliliśmy czy ja zawsze chwaliłem napęd na obie osie skrzynia bezstopniową i to się nie zmieniło tutaj jest okej ruszamy i tak jak mówił na nie brakuje tego momentu obrotowego jest rzeczywiście samochód żwawy całkiem sprawnie 250 niutonometrów proszę jak niewiele wystarczy 1 rzecz od razu podkreślam po pierwszych kilometrach to było wiadomo zresztą samochód dostała jak przyjechał z Krakowa, więc był na trasie i tam zużycie na trasie było 102 z myślą o uda mi się może lepiej, chociaż trochę po mieście po jeździe pod miastem samochód mieliśmy 3 dni jeździłem 2 no i powiem ci no niestety poniżej 10 w takim samochodzie z silnikiem boxer o pojemności i lato 2 i puch, bo prawda no nie da się także wejść łatwo, chyba że ktoś rzeczywiście robił jazdy o kropelce, ale mimo tego zużycia paliwa, który chyba nie wiem czy znasz jakieś boksery oszczędne, bo jeździłem wieloma zakładam, że być może nawet wszystkimi i pewnik spółką obaj jeździliśmy jeździliśmy przez imprezą jeździliśmy tym no każdy jest paliwożerny nie no to jest cecha bokserów może czegoś nie silnik jak silnik no wiesz, który jest oszczędne no ten, który ma 6 cylindrów jest montowane w Porsche o rozumie, ale w subaru go nie ma prawda no no nie do tak jakby tak, jakby nowym słuchaj to pierwsze wrażenia zjazdy powiem czy pozytywna zresztą subaru subaru ostatnio do redukuj ofert jak się dowiedziałem rozmawia z przedstawicielem firmy no mamy te 1000 kilkaset było egzemplarzy sprzedanych w 2019 coś koło 10002020 zdajemy sprawę, że to nie jest sukces jesteśmy marką niszową no, więc z klientami nie jest tak łatwo, bo nie wiadomo komu zabierać no może jest trochę prawdy komu zabierać no to rozum słuchaj ja myślę, że tutaj 10 problem leży już nie będą analizował ta oferta oman nie jest faktycznie zbyt duża jak popatrzymy na to 44 nagrodę dla aktora, ale Zobacz z drugiej strony, a mamy Outback mamy i trwał mamy forestera oprócz tego zwykłą imprezę, więc skoro aż 3 osoby w ofercie, a albo auta typu SUV znaczy, że chyba nie jest źle subaru i trwały jest samochodem specyficznym fajnym moim zdaniem niedoceniony bardzo się poprawił teraz po faceliftingu, ale nawet przed ich tam już był tani z charakterem i ja myślę, że dziś zatraciła po drodze identyfikacja tej marki, która pięknie była postrzegana całe lata dziewięćdziesiąte początek lat dwutysięcznych i potem nagle gdzieś coś skończyło dziś coś urwało ja mam wrażenie, że to jest Marka, która w tym momencie ona już nie dociera do nowych, a tylko i wyłącznie jest dla tych, którzy subaru nigdy nigdy nic więcej z innego prawda też też tak uważamy rzeczywiście dlatego trudno jest znaleźć nowych klientów no cóż, ale Zobacz jest jest ta ich Fałka za 111 000 oddali silnikiem 16115 ikona słowo, a Mitsubishi ASX z silnikiem 1115 koni można było kupić za 60 000 parę lat temu, a teraz oczywiście już ocena jest inna z Rosji byłem jak już niema mowy tego śledztwa sam z tak jest taki samochód bardzo, ale kosztuje 80 000 to dwu litrową benzyną chyba się znowu zmienił nie dwulitrowa benzyna 150 koni 80 000 więcej by problem z ich spółką, która swoim samochodem jest taki samochód po prostu Zurych droższe niż inne subaru są drogie no po prostu, ale to jest trudne do uzasadnienia ta różnica w cenie ten samochód lokalna jest na pewno Ameryką, ale Forester 150 000 trzeba za to zapłacić moim zdaniem jest bardzo przyzwoita cena 2l 90 coli chodzi aut Bk no tutaj ceny zaczynają się kończą w okolicach ustawa z autorem to jest widzisz tutaj ten brak silnika myślę, że jest największym problemem, bo ktoś sobie patrzy myśli 2 pół litra Okaj 163 koni, więc różnie się do volkswagena mam 190 co prawda innych koni zupełnie dwulitrowa benzyna turbo jakoś się okopał dokoła dookoła stały na no, tak więc to nie jest prawda trudno będzie Mitsubishi też zresztą nie ma dużej oferty zauważ w tym roku spadek duży notują takie firmy, którym oferta się skończyła rozbudowywać ostatnio, czyli Mitsubishi Honda mają duże spadki też mają ofertę subaru też niestety poległy trochę jeśli chodzi o sprzedaż, ale do jeszcze ja nie jestem właśnie byłem nigdy właścicielem subaru, ale ostatnio ostatnimi laty chyba trzyma jak jeździłem ile workiem i Forester, bo impreza ma też za słaby silnik co to za imprezę wg mnie 2 wzrostu 50 i małym bankiem to w każdym czułem się już bardzo dobrze dobra jakość wykończenia jeśli w tym dużo systemów elektronicznych nie Męczących może się wyłączyć prawo do 6 i sprzęt jak to subaru powinien być 212cm, ale nie stoi to jakoś tak na szczudłach ładne takie ładnie ten samochód wygląda no dobra przejdźmy do drugiego Sławku, który jest z kolei SUV-em, a nie takim kombi takiemu wzniesionym zwykłe zwykłe japoński SUV a, czyli Honda CR-V po kolejnej modernizacji przygotowana na rok 2020 pierwsze podobać się ten samochód z zewnątrz ten tak już tak, chociaż nie jest to może przepiękny samochód, ale w porównaniu z tymi czwartą siecią stoją zawsze jest wydaje się taki ciut prze kombinowane dnia, bo trochę przód nigdy nie pasuje do tyłu oraz mieszane to niż w czwartej więc, ale słuchaj to jest samochód oryginalny może tak no w ministra to nie jest jakaś SUV-ów crossoverów, ale też brzydactwo nie jest ciekawe wg niego nie jest, ale to taki samochód moim zdaniem też trochę tego charakteru ma ma Focha ma tego charakteru również trochę wnętrza ono jest takie zabrzmi to jak banał charakterystyczne dla hondy to znaczy dobre jakościowe fajne przyjemne w dotyku, a za to wnętrze wielki plus tras, jeżeli chodzi o silnik to jest ciekawostka, dlatego że Honda jest dostępna z silnikiem 15 VTEC benzyna turbo 170 albo 15 VTEC benzyna turbo 190 koni, a te samochody kosztują odpowiednio 124 albo 133 000zł w najtańszych wersjach mecze jeździliśmy dwu litrową benzyną prawda no mężczyźnie 2 dwu litrową hybrydą chyba z tego co powinno dwu litrową benzyną hybryda benzyną hybrydową, bo tam tatuś tak są trudno dostępne wychodzą z oferty skrzynia bezstopniowa prześwit 20cm facelifting koniec 2019 roku, więc mamy samochód po faceliftingu, bo jeździliśmy 2 lata temu tą generacją piątą już chyba no no ale tak wiesz co jest nie wiem czy pamiętasz dobrze hondy coraz lepsze są jeśli chodzi o obsługę szczególnie ostatnio czeskich marszałka, ale w tej CR-V jeszcze trochę brakuje do doskonałości nie jest tak idealnie jeśli chodzi o obsługę jeśli chodzi o swoje zużycie paliwa, bo to było dla mnie ważne w hybrydzie on wtedy palił boja jeździłem tą sprzed faceliftingu trasy zresztą po faceliftingu on wtedy palił litr więcej niż raz czwórkach budowa tutaj nie ma porównania jakąś palił, bo raczej 7,5 dnia 6,5 to ja to mnie delikatnie to 567 grudnia nie pamiętam dokładnie natomiast, jeżeli chodzi o zużycie paliwa nie narzekałem, ale wiesz ja mam do tego samochodu tak naprawdę jedno zastrzeżenie silniki benzynowe w chodzie, abym to brzmi ono jak mit nie ma, który tak naprawdę powinniśmy zwalczenie przekąski dać mu, ale silniki benzynowe, choć są dobre ta hybryda też jest dobra czy to jest konstrukcja, która działa bezbłędnie działa niezauważalnie co moim zdaniem jest absolutnym sukcesem to właśnie tak powinno działać w Chile czy chodzi o 0 tak wyższymi Sławku przeszkadza w tym samochodzie z dnia co auta to jest też takie ogólne moja, a mam wrażenie, że skrzynie z auta powinniśmy już jednak, a pożegnać, dlatego że on nie dają takiej przyjemności takiej frajdy zjazdy jak dobre auto z dobrym automatycznym ośmio biegowym przełożeniem znaczy dobra automatyczna ośmio biegowa skrzynia tam 97 wszystko jedno jak bierzemy sobie porównujemy sobie właśnie Toyota RAV 4 czy suzuki Crossa czy tę hondę CR-V i porównamy sobie to wszystko z tym co robią firmy koreański Hyundai Kia postawimy sobie łuk takiej hondy CR-V Hyundai są TV no to sorry tak jak w ocenie to z jakim fajnym kunsztem, jaki dobrych fajnych materiałów zrobiona Honda tak jeździ się lepiej hyundaiem Santa faktury może nie wygląda na zewnątrz, bo to jest takie auto dość notatkę, ale sześcio stopniowy silnik hybrydową znaczy układ hybrydowy silnik benzynowy 16 turbo, a do tego zwykła skrzynia biegów do tego układ hybrydowy wszystko działa lepiej warto, ale same tak jak Polska przyjemniej daje więcej powera najwięcej przyjemności zgadzam się lepiej jeździ mniej pali tak zgadzam się, bo dużo jeździliśmy Krzysztof Kią Sorento z tym samym układem napędowym Hyundai Santa w sześcio stopniowy automat bardzo dobrze współpracował, więc tutaj, ale znowu wieś to stać by nie przesadzajmy nie trudno chyba określić, że ta Honda CR-V jakoś kuleje jeśli chodzi o układ napędu wzniosłość jest bardzo przyjemny samochód, ale to tylko pierwsza taka uwaga dotycząca już tej skrzyni na koniec roku musimy kończyć, a mówiliśmy dzisiaj o subaru Outback szóstej generacji hondzie CR-V z układem hybrydowym po faceliftingu ani się pięknie do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA