REKLAMA

Hania Rani o muzyce do filmu i teatru. "Przekraczanie utartych ścieżek i przyzwyczajeń"

Między Słowami
Data emisji:
2021-06-19 20:20
Audycja:
Prowadzący:
W studio:
Czas trwania:
31:56 min.
Udostępnij:

Gościem Kamila Wróblewskiego jest Hania Rani, która opowiada o kompilacji "Music for Film and Theatre", w której znajdują się utwory skomponowane do filmów i spektakli teatralnych. Są to "xABo: Ksiądz Boniecki" (reż. Aleksandra Potoczek), "Jak najdalej stąd" (reż. Piotr Domalewski), "W domu" (reż. Jan P. Matuszyński), "Truth in Fire" (reż. Tim Georgeson), "Pradziady" i "Nora" (reż. Michał Zdunik) oraz projekt artystyczny "Soleil Pâle", który powstał we współpracy z reżyserem Neelsem Castillonem i duetem tanecznym Alt Take. Rozwiń »

(fot. Aleksandra Zaborowska) Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
między słowami dobry wieczór państwu przy mikrofonie Kamil Wróblewski to audycja między słowami, która potrwa do godziny dwudziestej pierwszej dzisiaj państwa i moim gościem jest Hania rani Witaj część Haniu spotykamy się już już przestał liczyć, który raz rok temu słyszeliśmy się z okazji twojej swoim pociechom natomiast dzisiaj będziemy rozmawiać o czymś co jest w sumie zbiorem utworów czy to są utwory premierowe czy to utwory nie są premierowe o tym dowiedzą się Rozwiń » państwo w ciągu najbliższych kilkudziesięciu minut głównym tematem naszego dzisiejszego spotkania jest język for film and zjada powiedz mi co to jest, bo nie jest albo ten biedny wyczulona, żeby powiedzieć, że to jest w ogóle kompilacja jak to jest co z wielkim zadowoleniu z jakim wyda minister teraz mamy do czynienia, które ukazało się 18czerwca, ale też będzie ukazywało to też może uzupełnić tak oczywiście to jest albo el w jakim sensie, ponieważ zamknie się rzeczywiście Ts o jej 12 Asz utworach zostanie wydany w wersji też fizycznej i tej etyki celowej, ale rzeczywiście nie jest taki typowy album salony kolejnym tylko zbiór utworów, które napisane przestrzeni ostatnich 34 lat tak jak tytuł wskazuje do filmu i do teatru i to jest kilka pozycji jest film o księdzu Bonieckim, czyli x ABO tak tak to jesteś skrót po prostu tak jest zaznaczają, a tak się księża chyba tak mi się wydaje tak taki był zamysł złe reżyserki Aleksandrę Potoczek i czyli a Boniecki ksiądz Adam Boniecki po angielsku Father Adam Boniecki, a drugi pewnie masz myśli film Piotra Domalewskiego jak najdalej stąd jak najdalej idącą eine kraj, a inny kraj, ale tych projektów jest też więcej, bo jest też sole pal, który jest projektem artystycznym, który dusz dużą rolę poza oczywiście muzyką odgrywa taniec, bo jest to właśnie projekt wykonany z duetem artystycznym, ale Take, który jest oparty na spontaniczność improwizacji jest też trud inFakt PL petycja ma Jacksona i to jest film dokumentalny, który jest o pożarach w Australii, które miała miejsce w zeszłym radni są też brać Dziady, czyli jest spektakle teatralne jest Nora, która jest również spektaklem w reżyserii Michała z Dziennika to jest na podstawie Ibsena na podstawie tak Henryka Ibsena Nora, czyli dom lalki jest też w tej liście utworów widzę, a hołd i teraz to jest od ruin czy jest odchodzą, bo budowałem tutaj to jakoś znaleźć w internecie, ale nie jest łatwo, bo w momencie, kiedy nawet pisze Hania rani, a Home to oczywiście przede wszystkim wykonuje twoja płyta tak też, dlatego że te wszystkie tytuły musiały zostać przetłumaczone na język angielski oprócz tych, które rzeczywiście wydarzyło się, więc Okoniewski UE i ta kompilacja to był taki koordynowany przez HBO Polska projekt Eco krótkich filmów właśnie krótkometrażowych lub, do których stworzenia opery król filmów o pandemii i o tym czasie właśnie takiego oczekiwania przecieki wania, który zostali zaproszeni polscy reżyserzy no i i ja pisałem muzykę do takiego właśnie krótkiego formatu w reżyserii Jana Matuszyńskiego znanego filmu ostatnia rodzina chociażby en i właśnie taką pamiątką jestem naprawdę miniaturowych rozmiarów utwór, który na małej Chin, ponieważ UE i tym zresztą film trochę tak się gdzieś tam opiera na tym pomyśle, ponieważ jest o jest taki obraz opowiadający o oczekiwaniu dziecka przez reżysera, czyli Janka oraz jego żony na jej synka tak rzeczywiście to jest Made in chodzi o oczekiwanie w tym wymiarze więc, więc oczywiście, jeżeli ktoś chciałby sobie bardzo mocno to wszystko wyszukać w internecie to dużo łatwiej jest szukać po nazwach polskich, ponieważ rzeczywiście i i inny i ich firm księdzu Bonieckim i firm jak najdalej stąd Piotra Domalewskiego i właśnie ten cykl, lecz bio one były głównie wyświetlane o w Polsce ale, ale autorzy zgodzili się na przetłumaczenie, ponieważ moje płyty są wydawane też za granicą, więc weszliśmy jest kompromis okej, a zastanawiałem się nad też dźwiękami towarzyszącymi w tym utworze no bo tam oczywiście Graś, ale tam jeszcze są jakieś takie ja wiem, jaki tak jest skrzypiące albo jakiś taki wierzące elementy to jest po prostu jest fortepian, który wydaje dodatkowo swoje dźwięki to są takie rzeczy, które nie zostały usunięte, o których chyba być może też kiedyś rozmawialiśmy przy okazji w twoich poprzednich płyt, ale tutaj mam wrażenie, że są w tym przypadku tego utworu to jest wyraźnie słyszane tak tak to jest absolutnie instrumenty i skrzypienia bardzo spodobały się rynkowi i powiedział, że może nawet jeszcze głośniej mówi byśmy je uwypuklić w jakim sensie PE na jej pękł zostało uczynione, więc one tutaj są tak jak powiedziałem zresztą jako stan dodatkowo nawet linią melodyczną myślę, że podkreślającą też charakter tego filmu, który jest nakręcony właśnie przez samego reżysera mimo dodatkowego operatora, więc wszystko jest w klimacie takim bardzo mocno osobistym prywatnym okiennym, więc myślę, że też takie bardzo, jakobym nazwała takie chodzące poruszających się pianino myślę, że podkreśla właśnie tą atmosferę być może dlatego reżyserowi dość spodoba, czyli Gonzales też tak mam wrażenie podobno zamknięty stosuje w swojej grze w Chinach nadal wrażliwą pionu myślę, że tak myślę, że tek, ale to nie jest ojcem koniecznej KRUS utwór sobie na tej płycie, bo jest przecież Anne Hospital to już akurat to jest jeden z utworów pochodzących z filmu jak najdalej stąd minutowy minutowy minuta 3 jest też na szybko Silent też z tego też z tego filmu natomiast pozostałe utwory to są takie powietrzne no i regularne regule ważne regularne osób taki chory wie, które są nie są krótki wiadomo, że w muzyce filmowej często są jakieś utwory będące jakimś przejściem chwilowo ilustracją jest wiadomo, że czasami są bardzo krótkie natomiast chciałbym sieci by spytać w ogóle o kompanów komponowanie do filmu i też komponowanie też do sztuk teatralnych czy tutaj jest też jakaś różnica albo czy ta różnica zależy w różnica w formie pracy współpracy zależy po prostu od reżysera bądź zespołu, z którym ku aktualnie pracujesz na pewno pisanie muzyki do filmu do teatru tańca, ale tak jak jest tak przykładem też ten chór soli pal to jest zupełnie innym proces niż pisanie po prostu swojej autorskiej muzyki swoich piosenek, ponieważ się przede wszystkim musimy tutaj działać z innym twórcą, który często bardzo silne zdanie wszystkim musi mieć inną wizję też tego swojego dzieła ta muzyka w zasadzie jest tylko jakimś dopełnieniem UE czy są bardzo istotnym, ale jednocześnie jest to muzyka na zamówienie UN, a więc wymaga ona po prostu innych rozmów z innego zastanowienie się jest oczywiście różnica pomiędzy filmową muzyką, a teatralną TK nawet bardzo znaczna wszystkim ta wymaga tej muzyki bardzo dużo zazwyczaj muzyka wypełnia prawie w całości, ale te teatralne dzieło, nawet jeżeli to są do tej szmer, jaki szumy jednak ona cały czas posuwają akcji do przodu, ponieważ no myślę, że po prostu tak tego wymaga wymaga prostu większe ilości bodźców, a w tym filmie za to tym muzyki zazwyczaj się odejmuje na co bardzo pewnie narzekają kompozytorzy, bo zawsze chciał, żeby tej muzyki było więcej zazwyczaj w tym współczesnym takim kinie bardziej offowym, a tej muzyki jest rzeczywiście bardzo niewiele, żeby też nie przesadzić tak nie i przeładować Eli formę i ja tęsknię też czekam czekałem, bo ostatnio też pracowała na siłę wielkich zmian tych limitów muzycznych nad do na tym czekam na prace nad filmem, gdzie rzeczywiście będę mogła no nie nie oszczędzać nie niem i formie i wyraźniej długości i orkiestracji, żeby ta uzyska też mógł wybrzmieć nad potrzeba odpowiedniego dzieła powiedzmy tego typu muzyki, a do tych filmów, do których dotąd pracowałem to raczej właśnie opierały się one takimi mieliśmy tylko ona na pewno takim zapachu muzyka wprowadzała jakoś się atmosfera dosyć się subtelną UE należy to bardzo ciekawa jest taki jak siłowanie się też w samym sobą i przede wszystkim przekraczanie swoich utartych ścieżek i przyzwyczajeni myślę, że to jest takie takie ciekawe to też może być siłowanie mówi ekspert żenią oka to może być też siłowanie się z reżyserem tak, bo przecież otwór wybić notę to jest z kolei inny utwór, który się i które miało być w tej ścieżce dźwiękowej i w końcu się nie znalazł i co to czy usiłowanie polegał na tym, że np. reżyser, czyli Piotr Domalewski mówi mi klikania nie dam tego filmu, a jedynie tamtego utworu do winy, a wtedy powiedział ChAD referaty to wyda sama trochę tak, ale chyba akurat ci się decyzja była finalnie producenta jeśli nadal ich nie zgadzam uważam, że ona powinna się na filmie, ale no to jest pewien cyrograf, który się podpisy już na początku zgadzając się na udział w takim wymiarze, że nawet te wg nas wg kompozytorów najlepsze utwory nie pojawił się w UE i 3 akceptować i ja nie mamy żadnego żalu, a przede wszystkim też stało się także, że ta muzyka znalazła swoje miejsce myślę, że nawet jest może takim czekałem takim dodatkiem jakimś kąskiem dla dla widzów dużo wyżej ten film jest też dostępny w większej też zapraszam, żeby sobie wyobrazić jak ona jeszcze zabrzmiała np. z tymi niepublikowanymi utworami jak bardzo szanuję wyższe wizje reżyserów i przez to, że sama mogę tworzyć zupełnie autorskie projekty to cieszę się, jeżeli mogę też dyskutować z kimś o jakich sprawach względach estetycznych jakich wyborach artystycznych i myślę, że to jest ciekawe i dobrze mieć taki trochę balans, żeby czasem musi móc pójść tą stronę czasem ma drugą wtedy się docenia każdy z tych stron, a powiedzmy czy w razie czego masz wolną rękę do wykorzystywania tych utworów, które nie trafiły na film, że oni mówią dobra słuchaj to co my bierzemy do filmu to powiedzmy tam nie wiem jakoś tam już umownie się z tym jakoś związujemy prawda, a to co do filmu nie trafia to jest twoje i wyrobił sobie z tym co chcesz im tak też zależy oczywiście kontraktu umowy też od poczucia wydaje mi się czasami przecież ta muzyka jest tak już jakoś nawet w głowie połączona z tym obrazem że, że wydaje mi się byłoby wielkim nieporozumieniem chcecie wcisnąć ją jakiś inny projekt czy zamiana świetnie sprawę sprawdza się zresztą dość czasami dzieje jako utwór w programie koncertowym jako właśnie jakaś taka pozycja np. występach publicznych więc, więc myślę, jeżeli jest jakaś taka duża połączenie z danym utworem zdany fragmentem to oni i tak znajdzie swoje miejsce są utwory po prostu gdzieś przypadają albo albo rzeczywiście pojawiają się tylko na chwilę, a potem został odrzucony najwyższy to jest zresztą ich natura, słuchając właśnie tego wydawnictwa język finansjery miałem też tak czy owak wiadomo jakiś emocjonalne przeżycie podczas słuchania i będą zazwyczaj jak zazwyczaj, ale oczywiście jest oczywiście ja słuchałem tak człowiek jak płyty no wiesz to jest zbiór otwarte myślę, że to jest dobre też podejście to jest jednak muzyka sama w sobie jestem bardzo dlatego czeka na wypowiedź za chwilę hit w jeszcze powiem ci tak może bardziej bardziej ogólnie, ale np. no bo wiadomo, że to wszystko zależy od filmu tak czy najpierw te pierwsze 3 utwory z filmu o księdzu Adamie Bonieckim de no to tutaj z kolei dla mnie te utwory są bardzo dzięki takim objęto owe jest dla mnie też muzyka w ogóle poranna i mamy no taką adnotację, że to jest muzyka medytacyjna, jeżeli takowe się absolutnie cechy jest jakaś w pewnym sensie też oczyszczające umysł ona jest taka bardzo przenikliwa, ale taki z trybun nowy sposób jakkolwiek by miał zabrzmieć z kolei utworach z filmu jak najdalej stąd mamy znowu tutaj do czynienia dla mnie przynajmniej z utworami bardzo takimi delikatnymi z jedynym takim detalicznych granie na pianinie i 2, a nie przepraszam da, więc by później kolejną jest aby, chociaż ten otwór, a ADH spytała z filmu właśnie jak najdalej stąd Niemcy, jeżeli mogę zbiorki i gdzie ona przyszli wydała 1 płytę nagraną wyłącznie lekarz była tak dokładnie w naj później z kolei jest z są utwory też spokojnej łatwa jest gdzie jest z kolei tak bardzo bym powiedział wręcz chwilami monumentalnie tam też się też dziś w kraju skrzypce są też oddechy Ghost z kolei czy też bliżej końca, czyli muzyka ze spektaklu Dziady tutaj jest z kolei wiolonczela no i też pytanie jak wiesz jak tutaj swoją drogą jak tutaj to zagrało tak znaczne koszty grasz na na pianinie czy ty po prostu skomponować muzykę w sensie napisałaś nuty i dawać komuś do realizacji to też życie za chwilę do tego przejdziemy na stole pal no to kolejny zdanie też otwarte na najbardziej byłby pełny z kolei emocji do Nora skoro nie jest dla mnie trochę jak taki może powolne kroki albo jak jak zegar w, więc jest tak bardzo spokojnie i w sumie utwór, który był też na koniec tego wydawnictwa, ale rzecz to są one lekkie waży dobrze się z kolejność jest kolejność spoko, ale no właśnie wróćmy do tego utworu gorące ze spektaklu pradziadek, czyli ta wiolonczela i takie oczywiście pisze na inne instrumenty zresztą ta płyta tęskno tam pierwsza naszymi to po prostu były rozpisane partytury dla kwintetu smyczkowego od tego czasu też tak samo działam rozpisując się głosy dla poszczególnych instrumentów dla poszczególnych wykonawców tutaj to był taki dosyć ciekawe i zestaw TWE kwartet smyczkowy, ale złożony z 2 wiolonczeli altówki i skrzypiec, ponieważ zależało mi bardzo na jakimś takim mocno ciemnym brzmieniu takim bardzo ponury tak jak zresztą kojarzą się z dziada pradziada i te wszystkie takie historie trochę mniej realne, więc dlatego tak jak dobrze zdiagnozowała się to wiolonczele rozpoczynają ten euforii to jest takie bardzo bardzo ciemne, ale aksamitne brzmienie no dla mnie dosyć się ponure takie niech pogrzebowe w tym jest dużo jakiegoś takiego bólu albo albo jakiegoś takiego żalu UE, a za to utwór łatwa jest jest rzeczywiście taki moment żalą się po prostu jest niedobrze jest kwintet smyczkowy od tej warstwy umieścili poukładane i wiele rzeczy na siebie nawzajem po prostu poddawanych, więc takie wrażenie prawie, że orkiestrowe i a i tak naprawdę utwór składa się z jakiegoś bardzo prostego jednostajne go motywu harmonicznego, ale przez to powtarzanie narastanie ma się wrażenie, że czy to wszystko puchnie no i dochodzi do tej kulminacji dzisiaj otwiera całe brzmienie przez jasne wysokie skrzy brzmienie skrzypiec no, więc mam nadzieję, że ja zresztą tak jak ocenia tę płytę oczywiście zapewnione wzbudza zupełnie inne emocje jeżeli, a oglądać ją z właściwymi obrazami, ale dlatego pomyśleliśmy, żeby zrobić tylko alternatywną, jakby historię, a też wizualną i opowiedzieć tą płytę do każdego z tych utworów został nakręcony krótki 6060 sekundowy film, a który jest takim ukłonem dla lekkich wartości albo dlatego co mnie zachwyca czy dla takiego po prostu filmu, który dzieje się cały czas nieustannie w naszym życiu dokoła nas i za to oprawę wizualną odpowiada już Michela letni przyjaciel i też WTA różnych moich form wizualnych wideo Mateusz Trzciński, który udał się sens analogową kamerą do Meksyku, ale też w taką podróż po Polsce i tam po prostu kręcił najzwyczajniej się na świecie, ale oczywiście najbardziej niezwykłych równocześnie ludzi ich zadania codzienne i taki sposób chcieliśmy troszeczkę tutaj no i podjąć jakąś polemikę tym czym w zasadzie jest filmową ości i jakim postrzegamy czy rzeczywiście potrzeba nam fajerwerków czy wystarczy po prostu kupić sobie lupę i przyglądać temu ceny około, a więc to jest taki też nowa forma wypowiedzi 1320 chciał zobaczyć jak ona działa, ponieważ już trochę tych teledysków też, że stworzy stworzyłem czy byłam przeciw utworzeniu chciałem zobaczyć jak czy będzie też dla dla odbiorcy taka taka nowa forma wyrazu i taka nowa forma narracji w zasadzie, bo ona oczywiście będzie się układać, a 12 takich elementów, które będą współtworzyć całość jedno, a powiedz czy pomysł na wydanie język film and 1 to był pomysł twój wytwórni to był koniec mojej wytwórnia i nieustannie przy każdym skończonym projekcie wysyłam muzyka, którą właśnie ustawy teatru czy do filmu i oni dziś tam są na tyle uprzejmi wyższe, gdyż uważają, że żona jest wartościowe i na początku myśleliśmy, bo po wydaniu po prostu muzyki pełnej, a pełnej kompilacji z muzyką do 1 filmu albo do 11 i działa teatralnego, ale później pomyślę, że chciałabym opublikować taką swoją bardzo prywatną kolekcję swoich ulubionych utworów czym się też taki miłym prezentem dla dla słuchaczy dla fanów, żeby gdzieś tam też poznać moje własne preferencje, kiedy spośród wielu wielu utworów, które powstają, a ja wybieram te swoje ulubione ME czasami też imprez właśnie woli reżysera producenta tektury nie trafiły finalnie do do filmu tylko po prostu zostały w szufladzie, a te mają szansę na drugie życie to powiedzmy to jest może też coś w rodzaju Best off, gdy miasto Hania rani no tak nazwijmy to leki pierwsza pierwsza część to morze notes de bez słów bardzo subiektywne nie czy takiego zwyczaju kompilacji Westa to chyba ktoś inny układanie czy sam artysta może pośmiertnie jakość, ale tutaj swoje pozwoliłem to ułożyć jeszcze zażycie wracający czy też do utworu, ale pal, który zresztą posłuchamy w radiu TOK FM lubi tańczyć nie myślę, że jak każdy tak w tych nie jestem profesjonalnym tancerzem nie czy też sobie jakoś dużo lepiej od innych ale, ale dziesiątym taniec jest bliski bardzo Lubie patrzeć jak ludzie zarażają właśnie muzykę poprzez taniec i muszę powiedzieć, że co dla mnie też wielką inspiracją, a i jak niezwykle elastyczne jest to medium, które też abstrakcyjnym, bo to co też bardzo interesuje się wtedy jakiś taka doza abstrakcji wyrzeczeń były po prostu oczywiste, żeby budziły wiele emocji od 2 budzi wiele jakich skojarzeń wydaje się, że ciało jest takim takim bardzo ciekawy mecz, bo jednocześnie są bardzo bliskie każdy z nas posługuje się powiedzmy o podobnym modelem ale, ale po prostu wyobraźni można sprowadzić tak jeszcze różnych interpretacji tego ruchu duże, że dla miast w Polsce działa poza tym jestem też jakiś niesamowita płynność oczywiście wśród świetnych tancerzy, które chcesz się z bliska mojej muzyce albo tym dążeniom tym muzycy zioła nazw wprawia nas taki bardzo gładki, ale swobodny nieustający ruch, jaki jakąś taką punktację właśnie chciałem się też dopytać ciebie wiesz, jaka muzyka siebie najbardziej ponosi w Bojanie mówi o takim tańcu profesjonalnym tam jakieś układy każdy tańczy na na swój sposób ja też oni myślę, że Niejestem na pewno profesjonalnym tancerzem natomiast te są pewne pewne gatunki, gdzie którymi bardziej gdzieś ponoszone jak słyszy Niewiem Blake no ja wtedy wpada w trans np. prawda i jestem ciekaw przy jakiej muzyce albo przy, których może wykonawca jakiś taki trans wpada Hania rani raz pomyślałem właśnie o artystach typu Astrid Pauli zawsze jestem wzbudza takim, bo też chyba styl tańca też Giba jesień albo kiwania ich tak też kupić sobie wyobrażam te wyniki, jakie najpierw skażenie ale, ale wiele bardzo lubię też system wszelkie objawy muzyki elektronicznej muzyki, która właśnie na sobie tzw. bić Puls rytm ne też dużo muzyki takiej czy więcej z muzyki etnicznej myślałam Nicola Cruz czyni kolarza i najróżniejsze też jest ich przecież bardzo bardzo dużo więcej absolutnie by system lecznictwa bardzo bardzo bliskie ręcznej lub trochę to przykłady etycznych na mój instrument i też ten to moje pianino przekształcać ile się da takiej sumy te strony perkusyjny, a jeszcze też chciałbym nawiązać do Zet premier, bo to jest też m.in. wtedy sama też wspomniałaś o obyciu samemu czy samotności ty i jesteś typem takie osoby, która lubi właśnie ten sobie pobyć ze sobą myślę, że takie przede wszystkim myślę, że ta samotność jest nam potrzebne do pracy takiego pełnego skupienia od dawna bardzo trudno nazwać samotnością jest stanem 30 kolejki sam, kiedy komponuję muzykę jest po prostu też takie też niezwykła ścisła relacja z tą drugą materią, że w zasadzie jest oddanie się w pełni jakiejś jakiejś idei, a i jakich aktywności, więc nie nazwałabym samotności samotność to wykażą się z takim stanem jesteśmy rzeczywiście sami i nic oprócz tej samotności mnie zaprząta głowy, ale uważam że, że sztuka ruble pracę skupienie się jakimś rzemiosło nad jakimś tekstem nad jakąkolwiek aktywność, która wymaga skupienia wymaga tego tego bycia tu i teraz właśnie z tą aktywnością i myślę, że muzyka mnie nim nie jest jakimś odstępstwem od tej zasady ja też tak mamy, że potrzebuje po prostu rzeczywiście być sama w skupieniu, kiedy pisze tak się pytam, bo np. Biblia jestem osobą, która lubi być ze sobą np. ja nie mam problemu, żeby pójść sam np. na spacer to jest też związane z tym, że to bowiem na moim przykładzie, że np. ja np. z siebie lubię albo, że mogę sobie zaufać ja mogę gdzieś pojechać sam w jechać sam prawda albo, że to też świadczy dobrze o sobie tak, czyli skoro ja lubię sam ze sobą spędzać czas co znaczy, że chyba spoko gościem albo nie ma innego wyboru istnieje oczywiście jeśli oczywiście zgadzam i myślę, że też jest terenem potrzebnym doza, jakiej społeczności, ale był za też po prostu jakiegoś takiego bycie samym sobą jakiś taki właśnie prywatności też bycia głupim wszystkich kompleksową wystawę samotność nam pozwala na nabycie takim wariatem w pełni prawdę listy wszystkimi naszymi roślin dziwactwa mimo, więc sami, których zazwyczaj trochę maskuje przed UE przed innymi kiedyś się myślę, że Rze, że gdzieś tam też zostało to niemoc wykształcone przez lata studiowania muzyki klasycznej i ćwiczenia pracy nad utworami samotności, więc to nie jest jakieś tam ten bardzo nowa dziwna rzecz, która np. dla wielu była takim szokiem w czasie pandemii czy były ze zwyczajnej otoczeni ludźmi z pracy w korporacji czy czy nawet głównie tak tego, czego jesteśmy po, jakby zostało nam na bramę potem zabrane, a potem okazuje się, że mieliśmy bardzo dużo spędzić w jakimś izolowaniu no każdy każdy jakieś takie ekstremalne sytuacje, które są trudne i zbytnio samotność zbytnie otoczeni ludźmi jest trudne, więc jakiś taki balans warto sobie z różnymi jakimś stopniu znaleźć kraj, lecz amen tak powiedział balans to podstawa Henryka z życia moim zdaniem Hania rani Music for film and 1 od 18czerwca, ale to jest też wydawnictwo, które ma swoje 3 premiery więc, gdy rozwojowe takie czasy podtrzyma swoje zainteresowania wolne od 18czerwca wersja cyfrowa za tydzień będą mogli państwo słuchać tej muzyki z płyty kompaktowe za 2 tygodnie będą mogli państwo sobie wrzucić placek po prostu na na gramofon i słuchać tej płyty z winyla, tak więc 3 premiery, w jakich Hania zazdroszczę i gratuluję, bo to jest też dobre by dobry sposób na podtrzymanie zainteresowania, więc dziękuję, że jak tłumaczy, że opóźnienia w bardzo wiadomo, jeżeli tak, ale rzeczywiście uznajmy, że to, że to było po prostu świadomie wymyślony tutaj ruch marketingowy to powiedziała Hania rani, z którą mam nadzieję spotkamy się za kilka miesięcy, ponieważ jesienią to chyba nie jest tajemnica nie nie absolutnie jesienią ma się ukazać twoja już druga płyta dobra trochę, o której ty już wspominać rok temu w audycji między słowami płyta wydana będzie przez Deutsche Grammophon gratuluję i no i mam nadzieję, że za kilka miesięcy spotkamy we trójkę już być może w nas ludzi po prostu w studiu la studia albo gdzieś w terenie po prostu, żebyśmy mogli już nazywanie zdalnie sobie też o tej płycie rozmawiać takie też mam nadzieję i to powiedziała Hania rani dzisiejsza gości audycji między słowami bardzo dziękuję za to spotkanie bardzo dziękuję Kamil Wróblewski do usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: MIĘDZY SŁOWAMI

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA