REKLAMA

Test: DS9 i BMW Z4

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-06-29 19:40
Czas trwania:
12:57 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór 2 samochody najpierw zupełna nowość jazdy uznały krótkie, ale były, a druga to umorzenie zupełna nowość ciekaw jestem co nowego będziemy w stanie o tym samochodzie już od bardzo bardzo no właśnie no to Super bardzo się cieszy będzie ciekawie w takim razie to zacznijmy od zupełnej nowości, którą widziałem 2 miesiące temu na premierze statycznej firma Rozwiń » ADS wydzieliła się już od citroena 7 lat temu teraz już cały koncern BP SA tylko 18 land PiS co mają w ofercie w tej chwili mają w ofercie trójkę rozbieg siódemkę rozległ i będzie 30 EDS czwórka, która musi być najlepiej sprzedających się modelem no, jeżeli tak powiedzieli nam na premierze to znaczy, że ten jest 9 no to nie będzie jakimś hitem sprzedaży zresztą trudno się dziwić cóż się z tym jest 9 to co to jest samochód to jest samochód to jest duży luksusowy sedan, który z zewnątrz to jest ta sama Platforma to zresztą samochód dość zbliżonych rozmiarach do ładnego peugeota 508 jak się później okaże on ma nawet podobne układy napędowe z peugeotem 508 nowych DSS próbuje zaistnieć, że tak się wyrażę na rynku, bo jednak no prawdę mówiąc rozpoznawalność ten ma tej marki wciąż nie jest zbyt duża rozpoznawalność kupy również nie ale, ale trzeba coś robić, więc próbujmy coś robić i zaprezentują teraz nowy luksusowy samochód ma dość taką łagodną linię nadwozia tutaj żadnych kontrowersji nie ma ten samochód nawet się może podobać na premierze statycznej też wyglądał nieźle, ale na drodze wygląda dużo lepiej rzeczywiście jeśli chodzi o też próba ciekawe różne kolory fioletowy byłby srebrny był szary był czarny to jest ładny samochód na pewno wsiadamy do środka no i tutaj dla tych, którzy mieli do czynienia z desek albo słuchali naszej audycji i wiedzą co DSS proponuje to wnętrze niespodzianek nie za wiele to znaczy jest to typowe wnętrze marki DIS trochę takich grobów jest ja już to polubiłem my umiemy obsługiwać to nie jest trudne to jest nawet bez 9 żydowskim jest to są jakościowe materiały to jest też no ładnie samochód zaprojektowany jest też ładnie wykończony jest 1 rzecz, która się w tym dalsze nie podoba i regulacja otwieranie szyb na konsoli środkowej żadnej obawy tak to jest po prostu żart to jest żart i to jeszcze tt przeciw tt czy dźwigienki nie są oznaczone jakoś specjalnie tam jesteś widzem każe możesz blokadę rodzicielską takim samym srebrną dźwiękom włączyć albo zamknąć cały samochód coś z tym zrobić, bo to jest to jest nieczytelne, ale różne różne tym samochodem pan, że jak ruszyłem to byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, że silnik układ napędowy 16225 napęd na rzuty w trybie Comfort, który na podstawie kamery odczytuje nierówności drogi potem jakoś tłumi powiem, że ja lubię takich samochodów, które w który, które są przedstawiane jako komfortowe beże zawsze boję, że to będą kanapy, które będą miękkie ten samochód rzeczywiście taki przyjemny sposób komfortowym bardzo fajnie tłumi nierówności, bo jeździliśmy po Mazowszu tam drogi znaleźli takie średniej jakości pewnie specjalnie bardzo dobrze i tutaj wyobrazić, że ten układ napędowy nie wiem chyba Dash 7 Crossback mieliśmy duży problem z tymi 225300 konnym układami napędowymi nie wiem czy one zostały zmodyfikowane tamten samochód za ciężki tu nie miałem zastrzeżeń ani w trybie sport ani w trybie Comfort ani w trybie hybrydowym, więc to jest samochód po tych 100 kilkudziesięciu kilometrach jazdy, bo jeździłem też najmocniejszą wersję 360 konną, która powiem ci to nie jest samochód sportowy na pewno to jest mocny samochód klasy premium, bo oni chcą nie czarujmy się oni chcą konkurować z Niemcami Polski mogą konkurować takim rozmiarem samochód 490 długość tylko z Niemcami to jest samochód, który jest między 46 tak pewnie, czyli de i UE natomiast cenowo Tomasz ten cennik, bo ja usiłowałem znaleźć mam nikt już nawet nie będę czy najtańsza benzyna będzie też benzyna 16225 koni swoje zadanie zapłacić 205 000 za ten silnie za ten napęd 360 konny będzie płacić pewnie ponad 300 000, dlatego że po 508 tyle kosztuje tylko, o ile pożyczyć 508 zmian jest dużo w tym 360 konnej wersji takich na pierwszy rzut oka widoczne to tutaj to są tylko mocniejsze hamulce bardziej twarde zawieszenie i tyle, więc to jest chyba taki ukłon w stronę klientów, których trzeba przyciągnąć Niemców, bo Niemcy nie mają niekoniecznie musi być sportowy samochód premium, ale musi mieć zapas mocy napęd na obie osie i tu jest od świnie jeździ pierwsze wrażenia z tej premiery pozytywne zaskakująco pozytywne jeśli chodzi o jazdę z napędem hybrydowym docelowo będzie napęd hybrydowy nie 225 tylko 250 koni benzyna 225 kont będzie stopniowo wychodzi z oferty i w Polsce również ośmiobiegowy automat prześwit, bo ciekawostka będziemy wkrótce mówić o mercedesie klasy c, którym też będzie mieć okazję jeździć tam jest przez 10cm tu też miał być mały, ale na szczęście 13cm, więc no to jest tak tak na dzień dobry więcej powiemy jak będą dłuższe jazdy na dzień dobry to samochód, który nie będzie się dobrze sprzedawał, dlatego że francuski samochód luksusowy w Polsce wg mnie jeszcze za wcześnie, żeby odnieść sukces, ale przy dobrze tym jest w cenniku zrobionym 205 000 myślę, że to nie jest tak dramatycznie zła cena ponad 300 000 za napęd 44 to już może być trudne do ugryzienia, ale uważam, że ma potencjał daje mu szansę, bo nie zawiódł mnie na tych pierwszych jazdach, choć nie jest jakiś samochód, który wg nie może konkurować z każdym samochodem miejskim premium, bo tutaj chyba jeszcze trochę trzeba popracować, a ty masz niemiecki samochód premium mam tak bez WZ 4 i te słuchaj ogromną ciekawostka dlatego, że to jest ze 40 nie przypuszczałem, że tak szybko skończy się tutaj zaspałem, ale już sobie otwieram już sobie otwiera cennik co jest BMW za 4 jest to znany od 2004 roku była premiera może w 2003 roku dwudrzwiowy dwuosobowy roadster następca trójki Zet czwórka para aktualnie panującej generacji dzieli Platformę podłogową wiele podzespołów z toyotą osób rolą jest dostępna z dwulitrowym silnikiem o mocy 200 koni został 80 000 dwu litrowym silnikiem o mocy 258 koni za 210 000 albo 3 litrową benzyną o mocy 340 koni za 300 000 oczywiście plus dodatki samochód ten oznaczony oznaczony jest jako en 440 i i teraz my mieliśmy identyczną sztuka rok temu też wakacje jeździliśmy nią sporo ja nie jeździłem nasz współpracownik sekretarz nie jeździł mieliśmy też 2 lata Danka już, więc znamy ten samochód dość dobrze w tej właśnie wersji, a ten słuchaj od pierwszego wrażenia jest jakiś trochę inny no i rzadko nam się zdarza, żeby wszystko się zgadzało tylko coś nam tutaj podpowiada wrażenie, że coś jest inaczej, że coś jest nie tak i nasz Jarek zadzwonił do BMW, żeby zapytać słuchać co to jest za samochód co wyście tam pozmieniali Izby, bo tutaj tak jeździmy jeździmy też oczywiście fajny samochód, ale ale, jakby zauważamy pewne zmiany metr powiem państwu, jakie było na czym te różnice polegały to znaczy ten ten samochód wydawał się ciut słabszy ciut mniej narobi East pozbawiony popcornu chyba niemal zupełnie popcorn to są te efektowne strzały z rury wydechowej, czyli wszystkie takie dodatkowe dźwięki, które a, których dostarcza nam układ wtrysku paliwa dając jakieś dodatkowe dawki paliwa właśnie o to, żeby to sobie brzmiało poprawiało samopoczucie właściciela miałem też wrażenie, że jest jakiś dodatkowy stabilizator tył to nie potwierdziło, że ten samochód jest bardziej, że tych jest mniej skłonne do do uciekania podczas jakiejś szybszej jazdy albo bardziej dynamicznej jazdy to mógł być kwestia opon mogą być kwestią temperatury natomiast co się potwierdziło potwierdziło się to, że samochód przeszedł lekką modernizację został wzbogacony o, jeżeli dobrze pamiętam specjalny katalizator oczyszczający spaliny i Toten selektywny, czyli ten pan z dniem 3 to nie mówi filtr cząstek stałych ktoś w przypadku samochodów byłby bardziej oskarżonych dymi pies znowu nie drapał drzwi i fakt jest taki, że samochód minimalnie o kilka koni słabszy niż ten, którym jeździliśmy rok temu 2 lata temu, ale zmienił jego charakter to słuchaj zmienił się niesamowicie dlatego, że to jest samochód literką ME i to co jeździ tylko to, o czym jeździliśmy rok temu 2 lata temu jeździł jak MK było dzikie na listę rybne głośne za głośne zbyt rzucające się w uszy, a ten samochód jest cichsze bardziej spokojny bardziej wyważone jest czymś zupełnie inny z naprawdę niesamowita wynika to właśnie przede wszystkim z faktu, że trzeba było w sposób bardziej zaawansowany jeszcze oczyszczać spaliny w związku z tym zamontować tam dodatkowe no ale ale powiedz mi wiem wiem, że trudno porównywać po roku pewnie lepiej było pojeździć już następnego dnia, ale czy to jest mniej przyjemne rzeczywiście, bo często to właśnie emisja spalin to jednak powoduje że, że samochody stają się takie bardziej oswojone łagodne często to nie jest nic dla dla nas nic fajnego jeśli chodzi o wrażenia zjazdy dobrze się jeździło, bo tam z czwórką i Supernak ciasne to, ale fajne suchej bar oraz kilku inaczej inaczej niż do tej pory, ale bardzo dobrze to wieś fajny szybki świetnie trzymające się drogi samochód więcej tutaj cała masa frajdy tam wszystko działa perfekcyjnie to stary dobry znajomy najlepszy w tym momencie na rynku sposób obsługi tego samochodu, zwłaszcza wyświetlacz przezierny nawet zmiana stacji radiowych, chociaż tutaj mamy uwagę, a po sparowaniu tego samochodu z moim telefonem, a samoczynnie wyłącza się ten ekran za każdym razem to nie, ale tak co czwarty co piąty raz, zmieniając stację radiową albo zmieniałem jak zmieniałem piosenka płynącą z mojego telefonu do przestrzeni do auta no to no po prostu się system recytował chyba naprawdę robi to czasem pół minuty z ten samochód z tym napędem to on przyspiesza tak niewiele ponad 5 sekundy coś takiego na 530304 godzinnym wymagają do jeszcze szybszy, ale mam tutaj 432 długość 48 do setki 304 wyraźnie Rybus jest wysoki nawet nawet Ano co ukończona w takim razie to jest też za dokończymy nad zwierzęciem koń się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny Sławek Paruszewski Jacek Balkan usłyszymy się, kiedy usłyszymy się prawdopodobnie jutro jutra nieprawdopodobnie tylko na pewno mocno miejmy nadzieję, że na pewno kłaniam się pięknie audycja o przyszłości motoryzacji proszę państwa jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Posłuchaj o tym, co ważne w TOK FM Premium. Teraz podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam 40% taniej! Bądź na bieżąco.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA