REKLAMA

Test: Mercedes S

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-07-01 19:40
Czas trwania:
13:05 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór w naszej audycji dzisiaj samochód nie byle jak długo oczekiwany Mercedes klasa RS 7 generacji trudno nie wspomnieć, że ten samochód miał być sprzedaży już w końcu już zeszłego roku mieliśmy nawet jeździć w październiku zeszłego roku była premiera statyczna we wrześniu zeszłego roku zresztą mówiliśmy o nim sporo, bo potem wiadomo kolejna Rozwiń » fala pandemii wszystko to po przesuwa w czasie, ale wreszcie samochody trafiły do nas w nasze ręce na wiosnę do parku prasowego siódma generacja mercedesa klasy jest luksusowa limuzyna oprócz maybacha najdroższy model, bo teraz już mamy Maybach mercedesa maybacha, ale tutaj Mercedes klasy jest samochód poprawki jeśli się na produkowany od pierwszej połowy lat siedemdziesiątych zawsze chyba był najdroższym samochodem czy był jakiś droższy model mercedesa oprócz sportowych chyba nie ta siódma klasa troszeczkę się różni od szóstej zauważyłeś jakieś podstawowe zmiany z zewnątrz, bo może podstawową zmianą jest to, że ten samochód nie przypomina niczym tego samochodu, który odszedł do przeszłości a, chociaż jest pewne nawiązanie mam mu kości sylwetki i trzeba ja będę miał do tego samochodu kilka zastrzeżeń kilka takich bardzo stanowczych, ale trzeba oddać temu utworzono pierwszy robi wrażenia co jest niestety, ale niezmiernie ważne jak daje 500600 000zł na samochód dla niektórych, a po pierwsze, robi wrażenie, a po drugie to tytuł to jest faktycznie ładna sylwetka ta poprzednia też było ładne były 2 najładniejsze Mercedes od lat, a i ten samochód również jest zgrabnej proporcjonalnej, ale ale oba trudno się tutaj tak naprawdę no tak przecież, jeżeli chodzi o wygląd zewnętrznej to ja dorzucę swoją opinię na temat wyglądu samochód ma 518 albo 530 w zależności od tego czy zwykła wersja przedłużona, ale tak jest ładnie zaprojektowane, bo ja ja przyznaje, że coś mi się ten samochód podoba zobaczą ma inne reform inne ma świat własnych uma światła poziom, ale co zawsze są inne niż co w porównaniu z tą generacją to nie do pomylenia samochód z przodu większa atrapa chłodnicy klamki zachowane to też jest różnica przecież dopiero po naciśnięciu klamki się wysuwają i co jeszcze tu wyglądu tak chyba najważniejsze rzeczy najważniejsze rzeczy jeśli chodzi o wygląd z zewnątrz czterodrzwiowy sedan no wsiadamy no rozstaw osi 310 no to jest duży wsiadamy i tam jest zmianach jeszcze bardziej widoczne niż na zewnątrz szczególnie na konsoli środkowej w tej wersji, którą widzieliśmy we wrześniu, którą jeździliśmy teraz jest taki spory ekran spory 15 calowy między na konsoli środkowej wydawałoby się, że to mogłoby przytłacza izolacja pionowa orientacja pionowa tak jak w Mustangu elektryczny albo Tesli no ale Eko no właśnie, ale przyznasz rocznie nie wiem czy przyznasz zapytam siebie zgubiła się w obsłudze tego czy on dla siebie jest też przyjazny, a słuchaj, jeżeli chodzi o wnętrze to z 1 strony doceniam projekt, ale z drugiej strony chęci by tak się to poszukałem poczekałem to trochę ten to jest wasz, a brakuje tu szlachetności w tym samochodzie nie brakuje nowoczesności, chociaż nowoczesnością jest dyskusyjna zaraz tego salda, ale wiesz to jest to jest trochę za bardzo to jest trochę za bardzo świecidełka wata to jest trochę za bardzo takie nieeleganckie po prostu może być nawet ładne, ale nie jest organem wierszom troszeczkę ten pomysł przypomina, że Mercedes zaprezentował samochód elektryczny i właśnie taką mógłby wyglądać jak QE będzie wyglądał w lipcu będziemy oglądać może dobrze trafiłeś wieś, bo to jest właśnie to to coś co zupełnie do tego samochodu nie nie pasuje to znaczy ja sobie punkt powiedzmy, że jestem od czasu do czasu klientem tej tego segmentu i ja sobie życie odrobinę majestatu i ten majestat na zewnątrz jest natomiast się w środku nie nie czuje dopieszczony, ale to jest tylko mój gust wieś to to bądź jak ważna właśnie czy uczymy się z tym swoim czynie mnie ja może nie myślałem o tym co spalinowy elektryczny do coś się to podoba jak generalnie zresztą mam duży problem z wielkimi limuzynami one muszą być naprawdę świetne siódemka BMW okej mercedesem mam nadzieję, że również do dobra przejdźmy dalej not, które zostało, ale cały czy to znaczy no właśnie jazda w obsłudze niewygodne wiesz ja nie wg mnie nie jest trudno o nie to jest koszmar no słuchaj to jest koszar to jest koszmar to znaczy ja też samochodu ja tego samochodu przy pomocy tych młodzików ma kierownicę, który jeszcze są ustawione pod jakimś dziwnym kątem nie potrafi obsługiwać słuchania tutaj o Jacku pełna zgoda ja mówiłem o tym nowym tutaj rzeczywiście one są właściwie miała być łazików są czarne płaszczyzny, które są jeszcze gorsza obsługa już tak alarmują, że to granie na konsoli to dobra może nie jest tak prosty jak w Mustangu elektrycznym czy Tesli, ale ja się tam nie lubiłem, bo jednak ta ta no te piktogramy to wszystko co masz na ekranie no to jest mercedesa słuchania jest bardzo Ossowski tylko widzisz chciałbym podnieść 1 rzecz w związku z tym, że tego samochodu się nie da obsługiwać tym tą kierownicą ja po prostu odmawia tego nie będę robił za każdym razem muszą zdjąć wzrok z drogi, żeby zobaczyć czy zrobiłem co chciałem to wiesz ja nie mogę się czuć sfrustrowany w takim samochodzie ja też ja się i ja się naprawdę próbuje do tego przyzwyczaić duży dziesiąty czy 1520 Mercedes, jeżeli nie mogę to znaczy, że dla części klientów ten sposób obsługi samochodu po prostu nie do zaakceptowania dla rolnika to, ale jest kolejno ją, że nie jest w stanie obsłużyć tego samochodu przyciskami kierownicy w sposób, jaki bym chciał musi korzystać z tego ekranu pośrodku, a on też nie jest intuicyjne traw to łapą tam, gdzie chcesz, kiedy chcesz i zrób to błyskawicznie także w trakcie jazdy nikomu ani zarząd wierzą tak tak nie jest to idealne na pewno, ale rzeczywiście trzeba z tego korzystać nie ani z tych płaszczyzn kierownicy i tak zacząłem się zastanawiać może po prostu chodzi o to, żeby twój kierowca się tego nauczył realność ropę w Łasku można raz jeszcze było rodzą żar Sobala i Sławek nie mówiłem tego poważnie natomiast generalnie mamy silnik pod maską diesla, ale poczeka jeszcze 1 rzecz, proponując trza, dlatego że mamy tutaj ogromny wyświetlacz head-up Display jestem ciekaw i one tzw. rozszerzoną rzeczywistością nie mieliśmy okazję się tym bawić i zaprogramować sobie nawigację np. bądź właśnie przy pomocy tej rozszerzonej nawigacji, a pokazywał, gdzie ma przyjechać pomagał nawigować korzystały z tego tak wielokrotnie już 3 lata temu nie denerwowało to nie akceptuje tego, że myśli ciągle włącza kamera ja nie potrzebuje kamery, która pokazuje to samo co widzę za szybą tego nie ma, ale to ja mówię o jak mówią o o ekranie mówi ohyda, ale na ekranie dokona ekranie też suchej do, czyli w takim razie chyba nie korzystały z nawigacji na wyświetlaczu head-up Display, który jest spektakularnie ogromne w porównaniu z tym wszystkim co do tej pory byśmy mieli, a mogą ci się pojawiać takie strzałki pokazujące, a pokazują, że stała się zostałem są tak uważać trzeba mnie to wkłada oczu do środka ja nie wiem co jest nie tak z moją głową, ale ja z tego korzystać to jest kolejna rzecz kraje w tym samochodzie, a rozczarowała, dlatego że ten witraż jest Tłoczenie bodźca rozwiązała ten wyświetlaczy tak wielki i te informacje tam są tak zaburza i to się tak zmienia i pojawia, że mój wzrok mówi nie koleś wyłącz to po prostu oczy zaczynają boleć tak, ale wiesz co Tomasz rację to ruszymy może dać tutaj wrażenia są rzeczywiście inny to znaczy po tak to są moje zastrzeżenia jest ich sporo rzeczywiście te kamery wyświetlacza zbyt dużo bodźców to nie jest łatwe to co nie powinno tak być coś z tym zrobić, ale coraz lepiej jak ruszyliśmy mamy tego diesla, który się ma pojemność 3l Jacku tak 300 trwać 30 koni już też nie chcę tutaj powiem myślę tak 330 koni i 9 dużo skrzynie biegów i a mogę powiedzieć, że na temat tego jak jeździ no to już w momencie odbioru ruszam 9 w napęd na obie osie i powiem, że akurat z tego jestem bardzo zadowolony bardzo komfortowy samochód, ale taki sposób jak ja lubię nie zamienniki nie czuję tego rozmiaru przyjemnie mi się w nim ja jest ja bym zawsze za BMW 7, ale tutaj ta SK jest dla mnie bardzo dobrze nie ma nie może nie wzorowa, ale bardzo lubię i wystarczające szybko wystarczająco sprawna 5 sekund do setki wystarczająco komfortowo się czuje układ kierowniczy fotele to nic nie przeszkadzało, ale ta frajda zjazdy znika jak musisz zacząć obsługiwać ten samochód nie tylko wciskać gaz hamulec i skręcać no co ja poradzę to twoje wrażenia zjazdy mam nadzieję, że nie będą negatywne, bo lekarzu samochód z doniczek moje wrażenia zjazdy są niestety, a zupełnie inne niż wrażenia z obcowaniem z tego z tym samochodem w kabinie ten samochód jeździ lepiej niż jakikolwiek samochód poza Rolls-Royce, jakim jeździł wcześniej ma niż ziemską doskonale ustawione zawieszenie jest to pierwsza klasa jednocześnie pierwszy samochód, który nie jest Rolls-Royce sam, który mu, w którym masz wrażenie, że porusza się na jakimś obłoku hamulce, a gaz to jest coś niesamowitego to jak ten samochód ma fantastycznie zrobione zawieszenia auto jest oczywiście bardzo zaawansowana pneumatyka jedyny samochód, do którego mogę go porównać to jest Ross, który ma własny rodzaj układu zawieszenia, a zresztą przypomnę, że w latach sześćdziesiątych Barroso skupiło Centralna patent na to hydrauliczne hydrauliczne pneumatyczne zawieszenia, a oni w dalszym ciągu robią to zawieszenie jak nikt inny to są niesamowicie Response w, a taki układające się do siebie i reagujący samochody, a jednocześnie niesamowicie komfortowe na drugim miejscu proszę jestem mercedesa, a potem długo długo nic siódemka ze swoim zawieszeniem nastawiony bardziej na sport, a nie daje nawet połowy tego komfortu, który daje ta klasa a kto audio rząd nawet nie wspominam to jest coś magicznego to absolutnie fantastycznego jaśniej sza zachowuje się na drodze no to cieszę się, że tu się zgadzamy, bo naprawdę też byłem pod ogromnym wrażeniem, mimo że miałem no zupełnie inne oczekiwania, że to było lepiej niż spodziewałem złe, ale w ogóle my za ten samochód mówi płacimy ile 500 000, bo ta tak minimum ja mówiłem, ale co na to 495 000, mimo że można oczywiście najwięcej, bo jest bez wybierz się patrzy na koniec najtańszy diesel 350 BT 438 000 nasza sztuka to jest tak jak mówię prawie 500 000, ale jesteście najtańsza benzyna słuchaj 367 koni zaledwie we wszystkich modelach jest 9 stopniowy automat i tak benzyna ma 3l pojemności 367 koni kosztuje 464 000 co tu jeszcze mamy mamy z 12 zamiast jątrzyć no ale to Maybach no bo Maybach to jest Mercedes Maybach, ale rzeczywiście mamy na to mamy 580 jeszcze 503 koniec wojny rzeczywiście w mercedesie muszą przemyśleć tą usługę bo, bo poszli za daleko już zauważymy mówią za siebie, bo też parę razy mówiła, że już niestety tam trochę się robi zbyt kolorowo w tych mercedesa od paru lat za dużo bodźców zbyt to wszystko absorbuje kierowcy rozprasza BMW audi zdecydowanie robią to spokojniej i właśnie z klasą taką, która powinna być w Markach premium no, więc myślę, że w mercedesie muszą się zatrzymać coś przemyśleć uspokoić to wnętrze, bo inaczej to to chyba jednak nie jest dobra droga wg mnie jeśli chodzi o obsługę kłaniamy się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny zapraszamy już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 40% taniej w zimowej promocji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA