REKLAMA

Test: Dacia Logan i Ford Puma

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-07-06 19:40
Czas trwania:
11:49 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny audycja testowa, czyli testujemy wrażenia bardzo nie testujemy ani sprzętu ani siebie testujemy 2 samochody, czyli wrażenia zjazdy nową dacią kolejna tarcza po 2 miesiącach myśmy Sandero trzeciej generacji rozmowy Logana trzeciej generacji to jest Dan i na koniec Ford Puma wersji jest to znany samochód, ale pomazana, bo już mieliśmy 2 w naszych rękach i 150 ekonomistów dwudziesto chyba teraz będzie parę Rozwiń » zdań o 200 konnej, ale tak podobno wjeździe do fiesty jest, że tych zdań rzeczywiście będzie bardzo dużo, ale zaczynam od Logana Logana to jest Dacia, która została zaprezentowana kilkanaście dni roboczych od 2 trwa właśnie to kiedy nas nie 6 nie 3 to pamięta, że nasza audycja zaczynała to jeden z pierwszych są 2004 to jeden z pierwszych samochodów roku chyba to była Dacia Logan nie nie był to jeden z pierwszych dobra roku przesadziła, że ten pierwszy faktycznie on, ale to miejsce słuchaj na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2004 roku byliśmy tą byliśmy nią potem facelifting gola raz jak już dobrze tego samochodu nie zauważyli jak procentom jak nie pamiętam chyba chyba było tyle innych ciekawych premier druga generacja 2012 roku, czyli po 8 latach bardziej opływowa no jednak nie do pomylenia w tej chwili patrzę na zdjęcia to raczej, ale kończy trzecia mi się najpierw nie podobała, bo ją widziałem 2 miesiące temu myślałem żona jest zbyt obyło jakaś taka, jaka medal Liczka, ale powiem, że chyba po tych paru dniach jazd wydaje mi się żona albo jest równie ładna druga albo trochę ładniejsza twoja opinia na temat trzeci raz na rok to nie jest ładny samochód córka zaś jak go łapie pod niektórymi kątami co jak sobie tak patrząc na niego po prostu z przodu to jest znośnie jak, ale panie znanego z tyłu jak już złapie jakiś taki mało fotogeniczne kąt to jest paskudztwo tył jest najgorszy dla klas również w straszny natomiast to jest wielka zaleta jest taka, że bagażnik jest ogromny przepastne są gigantyczne, ale ponad 500l te, ale proporcja SA sedana segmentu ba BU Kośnik chce, bo takie nie do wymiarowania jest trochę Rus 440 tak no jednak to nie jest łatwe zrobić ładnego Sodano nota ze spraw udało słuchaj niewielu i raz seat Cordoba, ale ja tak robią naprawdę przód jest bardzo udany będziemy mieli po wkrótce jakoś chyba w lipcu ich bardzo bym chciał zobaczyć tego typowo naturze chyba trafi nam przykro, bo o tym pomyśle dużo bardziej podobają się do ramy o nowa no wśród jakoś tak tak no dobra, ale ten Logan swoją Rus jest dłuższy szerszy niż druga generacja ten jest taki by żyć się jednak no to jest samochód 440 długości bagażnik 530l jest lekki ma 1100 masa 1100 kg no co pod maską albo bierzesz 10 turbo albo bierzesz 10 turbo przynajmniej w Polsce, czyli to zdać z instalacją gazową nie ma nic innego w ofercie, ale jeszcze w innych krajach jest dziwnie posiadają doprecyzuje Sławku, ale 8 bramek 10 turbo po prostu jest jedyny nic więcej nie ma do, ale może może być, ale nie musi z instalacją gazową no właśnie no właśnie istotny 100 konny silnik nam się trafił z instalacją gazową czy stanowisko to jest tylko z instalacją gazu, ale właśnie tak spojrzałem na tę na to dane, ale mówi, że poza polską jeszcze możesz z niego 50 konny albo 100 konny też turbo bez gazu, ale szło ten gaz to świetny pomysł, bo jeszcze rok temu Sandero drugiej generacji z gazem to jest dodatkowy zbiornik Tomasza 40l do 50 litrowego benzynowego pojąć daje to zasięg spokojnie ponad 1000 km ja trochę pojeździć na gazie nie wykończyła go, ale na benzynie też sporo to do końca benzyny to zostało 700 km to naprawdę jest oszczędne auto no dobrze powiedzmy, że średnio ładny z tyłu z przodu i spokój akceptowalny z przodu ładny, a w środku duża zmiana tak jak w swoim ośrodku to jest Super samochód nowa Sol no tak to może nie, ale Super bierz bierz co Super obsługuje się go łatwo materiały są przyjemne masz miękką tapicerkę na drzwiach to wszystko nie jest ono jak część żeńska część twarda, ale to praw kobiet puszka, ale jest nękanie, bo w niektórych samochodach ma tylko część twardą nic nie jest oficerom mamy, jeżeli chodzi o boćki, a jest to schludne jest za, bo ta tak to jest ja nie mam tutaj do tego samochodu żadnych zastrzeżeń mało ci powiem tak powiem, że jak niektóre żarówki takie były pewnie lubił mnie bardziej, bo ten samochód po prostu bardzo bardzo łatwo go obsługuje bardzo przyjemnie się nie mieć w takim sensie, że tutaj nic nie rozprasza zmodernizowany ekran dotykowy zauważyłeś i tak i ma też od już trzeciego nowej generacji już mają otwieranie szyb na drzwiach ani między szlabanami to jest krok naprzód napraw bez żartów dobra ten napięty 100 konny tam podobno 12 do setki ruszymy tym samym, aby swoją jeździłem nim przejechałem kilkaset kilometrów ta kilkaset to bliżej 300, ale to mimo wszystko sporo połączeń wolałem nie plecy te fotele są zaskakująco, a nie jest ja są idealne, ale są nie mają bardzo krótkiego siedziska układ kierowniczy fajny nie za głośny samochód niewiarygodne wie, że ja się niczym całkiem fajnie autostradzie sławną, że to powiem ci, że to jest jeden z przyjemniej jeżdżących samochodów z tego segmentu, jakim jeździłem ja mam do niego ja mam do niego 2 zastrzeżenia tylko pierwszym jest to, że ten nie jest bezwzględne, a drugie zastrzeżenie jest takie akcje za kierownicą w lusterku wstecznym widzi to ogromną ogromne trzecie światło stop, który jest na półce za głowami pasażerów siedzących stał, czyli widoczności przez tylną osią jest nieco ograniczona, ale cała reszta się bardzo podoba podoba mi się to jak jest zaprojektowane wnętrze, a nade wszystko podoba mi się to jak się tym fantastyczną jeździ, bo to jest, ale nie rosła przyszedł także nie brakuje jest nie ma Rosji jest wygodny jest komfortowy nie jest pisałem wiele ważnych jak i dać tak wszystko działa tak jak działać powinno no powiedzmy to niebyła przyjemność jazdy w wojnie było ponoć samochodem z dużą radością i powiem szczerze wcale wcale nie żałowałem, że akurat pojechał na utrzymanie, a nie fordem i zobaczył jak ten Voorde mi się będzie mało tego ten silnik ma zaskakujący import ja rozumiem, że do 12 sekund ostatki w katalogu tak tyle za radą tak ważnego ono w warsztatach 122, ale ma moja mama 116 Ależ to jest lekki samochód ma prawie 170 niutonometrów jest elastyczny to nic nie przeszkadzała jeśli chodzi o wystarczających wystarczająca to kosztuje 52 000 zwróć uwagę wiem to już instalację gazową 56 w wersji takiej najdroższego może tam zawsze coś można sobie dokupić, ale to jak to przyjemnie jeździ było dla mnie naprawdę ogromnym zaskoczeniem, dlatego że nie spodziewałem się po tych po tych katastrofach w postaci tego jak to się tam w Lodzi tak o urlopach, ale są teraz się dostępne są rewelacyjne, ale to jest tak tylko dziś Sandra mieliśmy stop ja natomiast tutaj Logan jest samochodem ustawione tak komfortowo, że to jest mówię ja jestem po prostu zdziwione ja mam do tego samochodu tylko 2 małe zastrzeżenia natomiast resztę kupuje w ogóle bez żadnych zastrzeżeń świetnie się tym jeździło no to ja się zgadzam, że i to nawet nie powiem, że jak na dalszy ale, ale to dobry samochód niezły samochód budżetowy, bo 521000 mało zastrzeżeń co teraz na koniec w samochodzie, który premiera rok temu dziś w marcu tuż przed pandemią jedną z ostatnich jazd Ford Puma to jest Platforma forda fiesty to jest samochód 420 długości crossover sześciobiegowy Manual to pamiętam potem biliśmy wersji na jesieni 100 dwudziesto 5 konną potem 155 konną Jona chyba najbardziej pasowała do tego samochodu, a ostatnio, czyli parę dni temu mieliśmy pumę Este ta Schumanna wiadomo okresowe na to ma inny prześwit niż jest to 17cm jeździ fiestą jest 2 lata temu ten sam napęd 15200 koni się zastanawiałem czy to ma sens i nadal się zastanawiam czy w sumie ma sens w jeszcze ma ogromny sens, dlatego że jest to jest świetny samochód bardzo mocny samochód miejski, ale świetnie się prowadzący tam mu nic nie dolega to jest rzeczywiście samochód, który mógłby mieć długą natomiast zastanawiam się nie deprecjonując tego napędu jest identyczny czy jest sens robienia tak mocnego crossovera, bo mnie już wystarczało 150 koni, ale to oczywiście pytanie słuchacze sami ocenią, bo za wkrótce będziemy jeździć kolejnym mocnym miejskim samochodem to będzie się do 216200 koni, ale wróćmy do tej sumy Esther to jest miejski crossover czy toby się w ogóle Puma podobała tak od początku prawda ładny w porównaniu z tym poprzednim jako sportem to bym powiedział, że to jest samochód bardzo ładny w środku tak jak tłumaczyli no powiedzmy to obsługa do da się do niej przyzwyczaić to nie jest idealna obsługa, ale prawdę mówiąc dotykowy ekran to jest do zaakceptowania natomiast, w czym jest lepsza pomoc od Ott jest chociażby z tym, że ma bagażnik dużo większy 450l to jest naprawdę bardzo duży bagażnik powiększa się przydał rzeczywiście natomiast no jeździ to bardzo dobrze tylko za 126 000 serio to jak dużo jest to jest mój to samo pytanie do seata posła Johna skoro jest taka dobra i Visa to po co mocno Puma skoro jest taka dobra jest, ale zwykła Puma wykład mówił do 150 koni no to jest bardzo fajny samochód, czyli generalnie chwale pomija natomiast trochę zastanawiam się nad sensem kupno kupno 200 konna 200 konnego samochodu tak patrząc zboku, bo ile mamy małych SUV-ów crossoverów mocnych w tej chwili mamy bardzo dużo, ale ile mamy 200 konnych no właśnie chodzi miał takich Noto mamy chyba mamy chyba rocka jeszcze mocniejszego Madame bliżej 300 koni mniej jeździła nie wiem jak to się nim jeździ mieliśmy komunę kiedyś 170 paru konną to było niezłe to może Mariusz zastąpił mu może rzeczywiście dla niektórych ten chyba marudzić chyba marudzę trochę na bardzo chciałem po marudzić po tej dacie, ale rzeczywiście może bez sensu marudzę świetnie układ kierownicy bardzo wygodne fotele twarde sprzęgło, ale takie musi być wprowadzenie jest rzeczywiście bardzo dobre i na koniec tylko powiem, że znakomity napęd, mimo że trzycylindrowy silnik 15 i sprawdza się świetnie w jednym z2 modelu i w jeszcze czy pół, więc już może nie nie ma wróćmy do końca jak ktoś chce ma 126 000 niech sobie kupi najmocniejszą tłumek osobowe forda i pewnie będzie zadowolony, mimo że wydał sporo pieniędzy to tyle na ten temat chyba kłaniamy się pięknie w takim razie jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA