REKLAMA

Test: Honda Jazz i elektryczne Mini

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-07-08 19:40
Czas trwania:
13:10 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM w czwartek Sławek Paruszewski Jacek Balkan kłaniamy się pięknie dobry wieczór dobry wieczór dzisiaj czwartek, czyli dzień testowe 2 samochodach państwu opowiemy pierwszym z nich będzie Honda czas najnowsze sondaże, które poświęcimy chwilę dłuższą, a potem będzie mini mini elektryczna, któremu poświęcimy chwilę krótszą, ale mam o tym samochodzie też coś ważnego dopowiedzenia, a Rozwiń » zacznie Sławek odchody tak jest Honda często nie jest taka zupełna nowość jeśli chodzi o liczbę miesięcy w tym roku, bo to nawet nie w tym roku się pojawiła nasi pływa w zeszłym roku pojąć tajemnicy chyba uważni słuchacze pamiętają, że nasi pojawiła w czerwcu zeszłego roku to była pierwsza prezentacja w Polsce po 34 miesiącach jak trochę pandemia odpuściła zaprosili nas na to hondy czy czwarta generacja i słuchaj wiesz, jaka była nowość w tym samochodzie i pewnie w chyba chyba, jeżdżąc teraz przez tydzień to nie zapominaliśmy o tym, że to jest Honda w Polsce oferowana tylko z napędem hybrydowym równe, jakbyśmy no wiesz, bo konta często wszyscy samochód miejski, który znany jest lat pewnie prawie 40 to czwarta generacja zaprezentowana w Tokio 2019 rok do nas dotarła tak jak mówiłem w zeszłym roku i w wersji takiej standardowej taki Rzeźnik i wersji Krosta dziś będziemy mówić o wersji standardowej rozprawy cross staże w końcu miesiąca tak nic nie pomyliłem nie wiem co roku na to co się zmieniło na Sejm już, o czym będziemy mówić natomiast ja zacznę od tego, że Honda często samochód instytucja i mieliśmy to jest niby czwarta generacja, ale pierwsza tak naprawdę była produkowana do osiemdziesiątego szóstego roku osiemdziesiątego pierwszego to taki malutki samochodzik, a otrzyma 30cm długości takie kryzysowe auto kryzysowa auto miejskie dwójka, którą mieliśmy na testach nieraz 20012008 roku, a to był samochód, który miał 3m 85 cm długości potem trzecia generacja hondy Jazz od 20072014 roku produkowana będzie, że jeśli chodzi o tę drugą no niech będzie drugą generację tak, bo widzę, że to się w większość liczy od początku zacznie od początku czy nie od tego pierwszego za z lat osiemdziesiątych tylko właśnie od tego, choć od hondy 2001 roku to druga generacja to fenomen Sławku te same na rynku samochodów używanych to jest samochód, który teraz w ogóle wszystko po posiadało byłem po prostu tak potwornie zdziwione widząc, że ludzie byli w stanie płacić po 35 nawet po 40 000 za ładne zadbane egzemplarze, które miały do 100 000 przebiegu oczywiście benzynowy silnik to chyba diesla nigdy nie było pod maską albo po jakiej albo i to początek tutaj są Polska natomiast 5100 koni, ale to w Polsce chyba nie był nawet oferować tak natomiast też chyba bardzo dużą popularnością cieszy się hybryda tej drugiej generacji hondy oraz faktura i nie jest co prawda to jest ta hybryda taka sama żeśmy są na nią nosem kręcić bardzo szwankowała, owszem, mało pali, ale niewiele daje takiej wartości, że to nowa lepiej, a powiedz mi, bo dadzą nam się podoba i to mówię za siebie, bo pamiętam sprzed 2 lat po faceliftingu mieliśmy samochód nowy silnik 15130 koni, a ja po prostu strasznie pędził i no wiesz ten samochód generacja druga trzecia jak zwał tak zwał po faceliftingu euro fajny samochód, która szła taka w roku 2013 do przyznania się w 2007 roku jedno tak trzecią rocznie będzie dobra przejdźmy do tej naszej, która wciąż jest niezbyt ciężka, bo ma tylko 1100kg waży najtańszy bagażnik 300l na samo mężczyzn jest dość tak najlżejsza wersja samochód jest jednak no trudno nazwać pikowana, ale też wysoki samochód miejski zobaczą jest jednak bardzo przestronny jak się do niego wsiada, ale wiesz co jest największą zmianą z zewnątrz, owszem, da się zauważyć zmiany, ale dla mnie zmiana największą jest w środku ten nowa obsługa czy nowy system multimedialny wreszcie normalna usługa ta pierwsza Honda od lat, w której nie gubię się jest to proste duży ekran dotykowy nie ma natomiast samo wrażenie, bo żeśmy kręcili nosem na hondę przez ostatnie lata, że tam za dużo tych płaszczyzn dotykowych domagała się, kto tu wszystko zmieniło, a tu wszystko zmieniło oznaczenia Mieczysław się prześlizgnął trochę inaczej jak skończy to wnętrza Honda ma tę 1 wspaniałą cechę ma ich więcej ma tę 1 fantastyczną cecha zrobi wnętrza bardzo starannie i owszem, oni błądzili para wzbudzili, jeżeli chodzi o obsługę hondy civic np. a usunięcie pokręteł i nadmierne skomplikowanie pewnych prostych rzeczy, ale tutaj mam wrażenie, że w tym samochodzie to jakoś tak wróciło do wróciło do tego co być powinno mnie to wnętrze podobają się w nim dobrze czuje sporo miejsca nad głową natomiast i ono jest jakościowe to nie jest tani samochód kosztuje 95 000zł to samochód segmentu ba kiedyś to można było za 30 patyków kupić fiata Grande punto coś w ten deseń, a to kosztuje 95 000 okej fajnie wyposażonej hybrydą i to zresztą zaraz będziemy o tym mówić bardzo dobrą, o czym chyba hybrydą natomiast ten zapach, który w ogóle jeździliśmy to chyba 115 000 plus jeszcze tam jakieś dodatki oraz Sławku, bo mówi, że to jest, że to nie jest minivan i problem polega na tym że, gdyby powiedział ktokolwiek schody to jest mini one nie sprzedali pół egzemplarza w Polskim, ale w związku z tym, że oni zaczęli używać nazw dookoła służbowych, czyli jakiś tam crossover krost tak, a cross Star itd. to się jest większa szansa na to, że ktoś kupi, bo to nie jest słów ani nic podobnego, a to jest minivan tylko na czas Jonak także zdrowie na Lutomierskiej czesne na współczesną modłę bardziej przypominała, że takie auto szkoda, bo mamy 50 parę wysokości to jest naprawdę wysoki samochód i nie jest ciasno na pewno, ale to ruszymy z tym układem hybrydowym to 15109 koni to jest jeszcze u nas takiego samochodu hondy nie było jak i napędem, bo będzie będzie przecież kolej będą kolejne hybrydy będzie też Czerwonka i nowa, ale to to jest i jest to z tym te mówi żonie udany czy ten samochód no ten napęd hybrydowy powiedział żony Sudan to jest bardzo udane nowa kopali właśnie, jakie są jego zalety uważam, że samochód jest bardzo żwawy, bo patrz dane 9 pół setki naprawdę chyba masa tu ma musi mieć znaczenie rząd tak się sprawnie mnie on palił słuchaj 4 pół średnio poza miastem, a tobie padło aż podobnie no dość dość oszczędny, ale uważam, że mogłoby być lepiej no to słucham siebie w takim razie, jakie masz wrażenia, bo ja tam sporo nie opowiadam przy okazji premiery czy czy 3, dlaczego to jest też samochód oprócz napędu słychać, że to jest to samochód, który w mojej mamie chciałem ożenić, a dlatego, że moja mama jeździła jak wróciła do jeżdżenia po po iluś latach to, iż działa modus renomą obóz i była w tym samochodzie przez szczęśliwa, a pod samochód rozbił, żebyśmy naprawili nadal nim jeździła potem w końcu przyszedł czas coś młodszego jeździła volkswagenem polo i nie pasował ten volkswagen polo szybko się rozstali teraz jeździ citroenem C3 i też ten samochód do końca nie pasuje przy szałasie dotychczas nie chciała się przejechać, bo automat, ale myślę, że to będzie następne auto nowa skrzynia bezstopniowa, która opracuje popracujemy nad tym co to jest samochód idealny dla tych którzy, a nie za bardzo chcą się przejmować samochodem też chcą mieć jak, jakby to może zalet wynikających z faktu, że coś zostało zaprojektowane właśnie dla tych, którzy nie są entuzjastami motoryzacji, ale nie chcą mieć szerokich słupków ograniczono ani ograniczonej widoczności Anna na lewo na prawo do przodu do tyłu, a chcą samochód dzisiaj wysoko podnosi fotel chcą, żeby to wszystko było takie bardzo bardzo przyjazne i ten samochód właśnie taki jest niesamowicie przyjazny samochód dla tych wszystkich, którzy nie interesują się motoryzacją nie chcą się nią interesować już co naprawdę pozbył się tych wielu wad jeśli chodzi o obsługę właściwie bardzo niewiele wad, ale ma 1 ogromną wadę i nie wiem jak to będzie ze sprzedażą jest po prostu bardzo wysoka cena tu naprawdę narzekano czy ja narzekam, że drogo drogo wszystkie samochody podrożały, ale naprawdę to jest po prostu drogi samochód i nie wiem jak jak sobie Honda z tym poradzi czy to coś będzie cały czas taka sama nowo po prostu tak jak mówiła o sile od 90 minimum tak trzeba no za auto segmentu ba słowo daję 3 minuty proszę mi jaka, bo jeździliśmy po raz kolejny elektryczny mini niesamowite jest to jak ostatnio zaczęliśmy wychwytywać różnica w samochodach z rocznika 20202021 i i to akurat przypadku banki już kolejny taki samochód, które zaskakuje akurat w tym wypadku bezapelacyjnie intruz mieliśmy parę siniaków elektrycznych na testach o zaplanowanie całego w zeszłym roku czy pół roku temu oni strasznie na niego narzekali, zwłaszcza z umową o żadnym nie powiedziałem dobrego słowa o tym powiem mnóstwo dobrych słów, bo w końcu po jeździłem nim tak dziwna trochę wie, bo myśmy do niedawna mieli 2, jaki pod domem z tymi w tym 1 takiego 300 konnego sprzedałem go natomiast samochód mojej żony też niedługo zostanie sprzedane bo, bo mają coś innego ja powinienem jakoś lepiej się zorientować, ale nie wiem to jak jeździ się inaczej niż 3 mieliśmy w zeszłym roku w osobie 2 pytania czy 2 wady zniknęły, które nie doskwierały czy pierwsza, że bardzo agresywna odzyskiwania energii, czyli hamował niezależnie od tego w jakim trybie by nie jechał drugie, że ta teoretyczna teoretyczny zasięg nijak miał się do praktycznego czy było bardzo dużo rozbieżne, więc tutaj, a jeżeli chodzi o, jeżeli chodzi o to jak mówił bardzo agresywny hamowanie pamięta, jaki ten samochód ten samochód, który ma sprawić przyjemność zjazdy, którym emocji przeciążenia są potrzebna większości i a jak przyniósł ten samochód Jarek oczywiście zielone, bo wołał o niego wymienia chorobę lokomocyjną mówi że, ale słuchaj jeździłem tym sobie delikatnie i zacząłem czerpać ogromną przyjemność z faktu, że przez cały dzień ani razu nie dotknę hamulca ani razu zrobiłem ze 120140 km, bo zżyłem się z tym układem odzyskiwania energii zacząłem z nim współpracować i rzecz okazało się, że to jest fantastyczna rzecz van Damme należy zaznaczyć, iż układ drogowy wykorzystać druga rzecz jest taka jak już nauczyć żyć z tym układem odzyskiwania energii to co nam tak bardzo mi przeszkadzało, czyli ten zasięg, który był między 100120 km zresztą było takiego Otóż nagle robi 180200 ty zaczynasz rozsądnie jeździć i przestaje wieś znikają problemy dnia więcej, jakby tutaj zaczął się ten samochód podobać nie na tyle, żeby kupić, ale na tyle, żeby nie narzekać jak trafi do naszej redakcji kolejny raz na testy jeszcze 1 drobiazg albo wcale nie taki drobiazg to fantastycznie jeździ tą tak lubi zakręty to jest tak nie to jest tak dobrze wyważone jest przesiadłem się zaraz potem do elektrycznej corsy brakowało mi tego odzyskiwania energii, bo zmienia mam wrażenie, że tam jest wykorzystywany każdy każde 100W natomiast w ta tak corsa ten, czyli po 208 elektryczne on zupełnie inaczej odzyskuje energię mam wrażenie, że dno zbyt często szachowy wagi a dlaczego w ogóle mamy te 2 mini kolejne, bo będziemy mieli za chwilę przecież też pięciodrzwiowego mini, bo wszystkie już właściwie przeszła facelifting to i tak może jednak to jest zresztą elektryczny nowe w tym elektryczne mini ile kosztuje nie wiem powiem o tym kiedy indziej Sławku musimy dramatycznie kończyć dobrze no tak to kłaniamy się pięknie w takim razie to codzienny magazyn motoryzacyjny Sławek warszawskie tak walkami do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA