REKLAMA

Wracamy do biur i odkrywamy życie biurowe na nowo. "To nie tylko praca, ale też bycie częścią pewnej społeczności" [sponsorowane]

Audioprezentacja
Data emisji:
2021-07-29 10:00
Audycja:
Czas trwania:
13:59 min.
Udostępnij:

Po niemal roku pracy zdalnej coraz silniejsza jest chęć firm i pracowników, by wrócić do biura. Bo życie w biurze to nie tylko praca, ale także bycie częścią pewnej społeczności. Jak obecnie wygląda rynek wynajmu przestrzeni biurowych. Jak zmieniła go pandemia? Anna Stachowska rozmawia o tym z Pawłem Słupskim, Senior PR & Marketing Manager firmy Globalworth. - Zainspirowani pracami Leonarda da Vinci czy Michała Anioła chcieliśmy podkreślić odrodzenie życia biurowego i wspólnie z naszymi najemcami i innymi firmami, które planują powroty do biur, odkryć życie biurowe na nowo - mówi o kampanii Globalworth Paweł Słupski. Rozwiń »

Na podcast zaprasza Globalworth - organizator kampanii Office Renaissance oraz właściciel i zarządca budynków biurowych. Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
niemal roku pracy zdalnej stopniowym łagodzeniu niektórych obostrzeń rządowych szczepieniom coraz silniejsza jest chęć firm, ale także pracowników by wrócić do biura do takiej względnej normalności, bo życie w biurze to nie tylko praca, ale także być częścią pewnej społeczności znaczenie tego odkryliśmy naprawdę dopiero wtedy, gdy zaczęliśmy pracować zdalnie jak wygląda aktualnie rynek wynajmu przestrzeni biurowych jak pandemia zmieniła ten rynek wynajmu jak wspierać Rozwiń » powrót najemców do ich biur o tym porozmawiam z moim gościem Pawła słupskim senior PR marketing manager firmy Global oraz dzień dobry no właśnie z powodu pandemii spadły takie zapotrzebowanie na biura w Europie w ogóle inwestycje nowe nieruchomości w Londynie np. zaczyna się ten trend odwracać we Francji wzrasta zapotrzebowanie np. na zielone dachy tarasy w kwestii myśli się już w biurach przyszłości nadal puste pozostają biura we włoszech Hiszpanii Portugalii jak panie Pawle wygląda sytuacja wynajmu przestrzeni biurowych w Polsce teraz wg najnowszego raportu firmy JLL pomimo ostrożnego planowania przez najemców w swojej strategii biurowych w Polsce widzimy wzrost aktywności najemców w procesach biurowych widzimy też również zainteresowanie zarówno ze strony firm nieobecnych w Polsce, które nadal planują wynajmowanie przestrzeni biurowych na naszym rynku jak też tych firm, które planują rozszerzać swoją działalność także moim zdaniem możemy śmiało powiedzieć oczywiście pandemia w jaki sposób zaburzyła ten rynek zmienił się wszystko to sytuacja na pewno bez precedensu nie jednak jeśli chodzi o prognozy dla rynku biurowego zarówno w Polsce jak i Europie możemy być umiarkowanymi optymistami te raporty, o których wspomniałem czwartą pokazują, że wrócimy do biur, ponieważ my jako istoty społeczne nie służy nam prasa dolna dłuższą metę, więc wszystko wskazuje na to, że coraz więcej firm również te czyny te globalne korporacje będą w najbliższych miesiącach planować swoje powroty część z nich już wraca, ponieważ no pandemia niestety się przedłuża i na dłuższą metę firmy nie mogą sobie pozwolić na to, aby tak wiele osób pracowało stołów no właśnie Globalworth, czyli czołowy właściciel budynków biurowych i zarządca nieruchomości w Europie środkowo-wschodniej rozpoczyna w Polsce kampanie Office olejne sens by dodatkowo wspierać powrót najemców do ich przestrzeni biurowych na czym dokładnie będzie polegała ta kampania dla kogo jest dedykowana, skąd ta oryginalna nazwa ta oryginalna nazwa związana jest zbiorowym odrodzeniem, ponieważ chcemy w ten sposób zaprosić wszystkich do powrotu do nowego wymiaru biorcy do biurowego Odrodzenia się zaprosić wszystkich do tych biuro korzeni jak wiemy wiele firm już wróciło do biurowców wiele firm również planuje lub inny wkrótce te powroty będzie ogłasza się nasza kampania związana jest właśnie z tymi powrotami powracających do biur pracowników w naszej budynkami dają niezwykłe grafiki, które kreatywny sposób nawiązują do dzieł najwybitniejszych twórców epoki Odrodzenia kampania, która w Polsce rozpoczęła się w lipcu i potrwa do września to również cykl felietonów i podcastów, które przygotowujemy we współpracy z radiem TOK FM tematyka tych felietonów podcastów sekcji i tak bierze jest bardzo szeroka, ponieważ oczywiście mówimy o powrotach papierosów, ale nasza prasa nasze życie w biurze to wiele różnych aspektów również emocje, które się zmieniały wśród pracowników biur w czasie pandemii to również wpływ przedłużający się lockdownów na nasze samopoczucie na naszą psychikę, więc gorąco zachęcamy do słuchania tych felietonów kolejnych materiałów, które będą się pojawiać sekcji, ponieważ porusza się one będą fakt, że wiele noworodków związanych z naszym życiem zawodowym, ale również z tym jak chociażby wraca z domu zmienia nasze życie zmienia nas samych, a także wpływa na nasze otoczenie to ostatnie miesiące były trudne dla nas wszystkich, a tym zaś wszyscy najbardziej tęsknimy są oczywiście interakcje międzyludzkie wszyscy wiemy, że życie w biurze to nie tylko praca, ale także możliwość bycia częścią społeczności znaczenie tego odkryliśmy naprawdę dopiero wtedy, gdy zaczęliśmy pracować zdalnie jesteśmy bardzo zadowoleni, że poprzez właśnie ten kampanie możemy wspierać powroty naszych najemców do biur najemcy składają się w sparingu hybrydowe stałej pracy dlatego też postanowiliśmy powitać naszą kampanią zainspirowani pracami Leonarda da Vinci Michała anioła chcieliśmy podkreślić odrodzenie życia biurowego i wspólnie z naszymi najemcami z wieloma innymi firmami, które planują powrotu do biur odkryć życie biurowe na nowo wiele korporacji zachęca swoich pracowników do powrotu do biur lub też wprost stawia wobec nich takie nowe oczekiwania najczęściej związane z bezpieczeństwem, jakie decyzje dotyczące bezpieczeństwa higieny podjęła w związku z tym wasza firma Global głos Global Moore jako właściciel największego rozwoju biurowego w Polsce, a także zarządcy wszystkich budynków biurowych poszedł do w tej sprawie bardzo odpowiedzialnie już 2020 roku, czyli na początku jeszcze wtedy epidemii koronawirusa podjęliśmy szereg kroków dotyczących bezpieczeństwa higieny to bardzo wiele rozwiązań wprowadzonych do wszystkich naszych budynkach takich jak przemyślana organizacja ruchu wewnątrz biurowców jak działania mające na celu zwiększanie wydajności systemów wentylacyjnych czy klimatyzacji oczywiście pojawiło się system naklejek podłogowych, które przypominają o konieczności zachowania bezpiecznego dystansu dużą rolę zyskała także komunikacja do najemców do gości odwiedzających biurowce dotycząca głównie zasad bezpieczeństwa takich jak zachowanie dystansu dezynfekcja obowiązek noszenia masek we wszystkich 22 inwestycjach, jakie mamy w Polsce zainstalowaliśmy oczywiście też dozowniki z płynem, a serwisy sprzątające zwiększyły zakres działań częstotliwość pracy, zwłaszcza w miejscach o dużym natężeniu ruchu śmiało możemy powiedzieć, że biuro regulowało były są doskonale przygotowane na powroty kolejnych najemców myślę, że nie ma bezpieczniejszych miejsc pracy niż obecnie nowoczesne biurowce innym sposobem takim mającym zachęcić pracowników do tego, żeby powraca do biura są drobne benefity no bo najlepiej jeśli otrzymują to, czego oczekują już dawno polubili co wspiera też dobre relacje w zespole czy też państwo planują coś takiego u siebie w przestrzeniach biurowych tak jak najbardziej dział HR Global przygotował obszerną komunikacji do naszych pracowników nadal część z nich pracuje w modelu Home Office dlatego chcemy zaprosić wszystkich do naszego biura chcemy pokazać, jakie atrakcje się pojawiły na naszej przestrzeni biurowej jak wspólnie możemy bezpiecznie pracować zaplanowaliśmy także szereg spotkań warsztatów, które mamy nadzieję wszystkim nam przypomną benefity wynikające z tego, że pracujemy razem, że możemy wzajemnie inspirować wzajemnie wspierać również do tej pory, czyli w czasie pandemii dla pracowników przygotowaliśmy wiele ciekawych inicjatyw np. możliwość korzystania z Platformy specjalizującej się na e-learningu, która oferuje ciekawą formę przekazywania wiedzy w postaci animacji wyświetlanych z odpowiednimi treściami firmy Global włos od dłuższego czasu działa też program wsparcia pracowników wsi mamy dostęp do specjalnej Platformy, która oferuje nowoczesne benefity, dzięki którym pracownicy mogą skorzystać m.in. ze wsparcia psychologicznego z pomocy związanej z problemami w pracy, ale także z problemami z bliskimi oraz z różnymi innymi życiowymi problemami jest też dostępny pakiet wsparcia menadżerskiego wsparcie prawne finansowego, więc zadbaliśmy również o to sferę życia wniosek wszyscy wiemy okres pandemii dla wielu osób przedłużających się, zwłaszcza okres pandemii dla wielu osób był bardzo część to wszystko wskazuje, że w najbliższej przyszłości nie wiadomo czy 23 miesiące, że za pół roku też wrócą imprezy integracyjne spotkania pewnie w innej formie niż pamiętamy to sprzed okresu pandemii może też zmienia się nasze zachowania, które kiedyś byłem uważany za oczywiste np. sposób przemieszczania się wewnątrz budynku właśnie panie Pawle czy powszechne w ogóle powrót do biur rzeczywiście możliwe wkrótce moim zdaniem jak najbardziej jest możliwe zresztą te słowa opierane są na obserwacjach, które czynimy rozmowa z naszymi najemcami tak jak wspomniałem jesteśmy tylko właścicielem, ale zarządzą naszym budynku, więc mamy bardzo bliski kontakt z firmami, które przebywają nasze biurowce, które planują też powroty już oczywiście najważniejsze są zasady musimy się do nich dostosować się względy bezpieczeństwa w tej rzeczywistości są bardzo ważny, ale myślę, że śmiało możemy powiedzieć, że to życie biurowe wraca na pewno też wróci w pełnym zakresie i myślę, że nawet możemy liczyć miało na imprezy integracyjne w normalnej oprawie w klasycznej atmosferze jak to było przed pandemią to wszystko wróci do nas stopniowo, ale wraz z rosnącym programem szczepień wraz z zachowaniem wszystkich procedur bezpieczeństwa one były są już dostępne w naszych budynkach myślę, że śmiało możemy liczyć na to, że będziemy mogli korzystać ze wszystkich zalet życia biurowego nic z tego, że jako istoty społeczne właśnie potrzebujemy życia pracy w takich ze zbiorowości po prostu w firmach biurach czy takie czeka nas odrodzenie biurowe zresztą jak państwo też swoje kampanie mówią prace Leonarda da Vinci Michała anioła mają podkreślić takie odrodzenie życia biurowego, czyli ponowne odkrywanie tego miejsca, ale też więzi, których nam tak brakowało panie Pawle no właśnie mimo wszystko mimo wszystkich tych zalet pracy zdalnej w okresie przyzwyczailiśmy wyzwaniem jest z pewnością zbudowanie w pełni efektywnego zespołu teraz pracujemy właśnie przez różne aplikacja też z panem Pawłem rozmawiamy przez takie aplikacja umożliwiająca nagrywanie wspólnie użytkowane jednak przestrzeń to coś więcej to środowisko interakcji też wymiany pomysłów sprzyja rozwojowi skupieniu wyjście z domu też na pewno ułatwia oddzielenie tego życia prywatnego od aktywności zawodowej, bo teraz to jest dosyć trudne i też zachowanie równowagi między tymi sferami, czyli naprawdę wracamy do normalności i to będzie też pewnie od nas zależało jak najbardziej, ale myślę, że większość z nas czeka już zna ten powrót do biurowych korzeni o tym, że praca z domu na dłuższą metę większości z nas nie służy dowiedzieliśmy się jako klub właśnie m.in. z poprzedniej kampanii tęsknię za biurem to również wprowadziliśmy w Polsce i w Rumunii wiosną tego roku i wnioski były znaczne, że przedłużający się lockdown sprawia, że wiele osób nadal nie może cieszyć ze wspólnej pracy z koleżankami kolegami z biura dzięki naszej akcji udało się podnieść tych ludzi na duchu świętym połączyć, iż na radiowej antenie ponownie, ale wszyscy jesteśmy zgodni, że praca z domu mimo swoich niewątpliwych zalet dłuższej perspektywie bardzo zaburza ten podział pomiędzy życiem prywatnym, a tą sferą zawodową druga sprawa jest związane oczywiście z tym, że wiele osób pracuje w domu samotnie wiele osób nie ma też warunków do komfortowej pracy z domu coś co jest dobrym rozwiązaniem kilka tygodni kilka miesięcy w perspektywie roku czy 2 staje się poważnym problemem poza tym no będą zbiorze no właśnie dlatego słuchacze masz najemcy, którzy zgłaszali nam wprost tęsknotę za biurem wynikała ona z wielu nawet taki się podstawowych historii jak możliwość porozmawiania ze współpracownikami biurowej kuchni to słynne biurowe ploteczki wspólne wyjścia na lans integracja socjalizacja kontakty towarzyskie przecież no jesteśmy istotami społecznymi tego nam w pandemii mocno brakowało jak długo w ogóle będzie trwała ta kampania kampania chcemy prowadzić do końca września, czyli przez 3 miesiące mam nadzieję, że w tym czasie będziemy świadkami kolejnych powrotów do biur dużych firm dużych najemców my w ten sposób chcemy tak by wszystkich zaprosić do swego biurowego renesansu do biurowego odrzucenia, aby wspólnie móc cieszyć z tego, że znowu jesteśmy w biurach razem i możemy możemy się cieszyć z tego, że razem możemy pracować razem możemy się inspirować i co dużo mówi się spędzać razem czas, ponieważ ono w pracy spędzamy naprawdę dużą część naszego życia kampania jest dobra atmosfera dobre warunki do pracy wtedy od razu pracuje, jakby lepiej, czyli proszę państwa wkraczamy powoli, ale wkraczamy w nowy wymiar normalności, która tak naprawdę będzie w dużej mierze zależeć od nas samych dziękuję za rozmowę naszym gościem był dzisiaj Paweł słupski senior Pierre marketing menadżer firmy Global władz bardzo dziękuję za rozmowę dziękuję również Zwiń «

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium 40% taniej. Radio TOK FM bez reklam, podcasty z audycji i podcasty tylko dla Subskrybentów.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA