REKLAMA

Lotnictwo prywatne po pandemii. Czy to nadal nieuzasadniony luksus? [sponsorowane]

Podcast sponsorowany
Data emisji:
2021-08-03 06:30
Czas trwania:
26:51 min.
Udostępnij:

- To klient decyduje, gdzie, kiedy i na ile leci. To my dostosowujemy się do klienta, czyli jesteśmy tak naprawdę taksówką powietrzną. To odróżnia nas od tradycyjnych linii i daje swobodę naszym klientom - mówi Jarosław Pierzchała z AMC Aviation o prywatnych połączeniach lotniczych. Przekonuje też, że prywatny samolot to nie jest zbytek: - Nie mamy już takiej dostępności linii tradycyjnych jak przed pandemią. Teraz nie możemy już kilkanaście razy dziennie dostać się do Londynu czy kilka razy dziennie do Paryża. A przecież firmy prowadzi się często w mniejszych miejscowościach, gdzie bezpośrednio nie można dolecieć. Rozwiń »

Sponsorem podcastu jest AMC Aviation Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dzień dobry Jerzy Leszczyński kłaniam się witam tych, którzy postanowili posłuchać myślę bardzo ciekawej rozmowy, bo temat zapowiada nam się bardzo ciekawie Polacy już nie dziwią się temu, że można wzbić się w przestworza dotrzeć albo na wakacje albo na rozmowę biznesową albo do rodziny, gdzie się na drugi kraniec Polski i że jest to coraz powszechniejsza chyba w naszym życiu sytuacja, ale o tym przekonam rozmawiając z człowiekiem, który na ten temat wie naprawdę Rozwiń » sporo witam serdecznie pana Jarosława Pierzchała panie Jarosławie dzień dobry dobry pan reprezentuje taką firmę, która się nazywa proszę powiedzieć jak poprawnie wymawia nazwę AmC mniejszy, czyli po polsku AmC, a potem już po polsku, a wie, iż radni po polsku SM dobrze, czyli firmy, które faktycznie trochę Polakom to pokonywanie przestworzy ułatwia, dlatego że chyba tak jak przed naszą rozmową poczytałem rozmaitych artykułów sporo no nie jest to coś co tak jak kiedyś było jakąś taką trochę egzotyczną atrakcją jeszcze pamiętam jak moja mama opowiadała jak byłem mały nos raz w życiu leciała do Bułgarii na wakacje, ale oczywiście to było to było wiele lat temu dzisiaj nie tylko na wakacje, ale np. do rodziny do Rzeszowa można polecieć albo do Szczecina Warszawy, żeby było szybciej, bo dla narodu Bydgoszcz nawet do Bydgoszczy można latać tak jest no właśnie od tych może zacznijmy właśnie tych zwyczajów, które jednak bardzo się zmieniają pan jako człowiek, który siedzi w branży pewnie też obserwuje to jak duży skok na przestrzeni powiedzmy ostatnich 10 lat czy 2 lat jak to się zmienia się rozwija to lotnictwo biznesowe, bo o tym mówimy mu pan rozpoczął wskazując, że Polacy lubią się przemieszczać przemieszczają się coraz więcej mają swoje potrzeby czy to zawodowe czy osoby prywatne czy chęć spędzenia czasu dzisiaj gdzieś indziej no ale też uniwersalne dla całego lotnictwa, czyli dla przewoźników tradycyjnych Nisko kosztowych czarterowych natomiast my reprezentujemy trochę inny segment lotnictwa bardziej niszowe też jesteśmy przewoźnikiem lotniczym mamy stosowne certyfikaty przez przewoźnika lotniczego i na szereg innych certyfikatów i nasza usługa polega na tym, że to klient decyduje gdzie, kiedy na ile, lecz to my dostosowujemy się do klienta czy jesteśmy akurat taksówka powietrzna i tutaj właśnie to odróżnia nas od tradycyjnych linii no i daje znacznie większą swobodę naszym klientom jest oczywiście produkt to pewnie, że mniej dostępne niż tradycyjne lotnictwo na, ale też różne aspekty będą pozwalają umowy pomiędzy jest coś się bardzo atrakcyjnego oczywiście wszystkim istnieje dla wszystkich natomiast na komfort bezpieczeństwo i wygoda i ogromna elastyczność, jaką nasz produkt oferuje jest doceniana przez coraz większe grono i to tak jak wspomnieliśmy wcześniej to świat się rozwija ten trend jest wraz bogaceniem się społeczeństwa i wzrostem świadomości oś napęd proszę się rozwija bardzo bardzo znacząca tak, bo oczywiście najpierw lataliśmy do Chorwacji, a potem niektórzy też przyzwyczaili się do tego jak już można było np. zacząć pracę na Wyspach brytyjskich jednak na święta to się opłaca przylecieć szybko i w sumie nie tracić czasu no i trochę się przyzwyczajamy właśnie do tego tak jak mówię lotnictwa czy latania w tych naszych sprawach codziennych powiedziałbym bardziej i w takim zestawieniu jak jak wypadamy na tle reszty świata okazuje się np. zachód Europy to lata głównie w sprawach biznesowych Rosjanie np. głównie właśnie dla przyjemności i na wakacje, a u nas to jest tak właściwie okazuje się, że to nie zaskoczyło pół na pół jednak myślałem, że to takie powiedziałbym to tradycyjne jeśli można tak powiedzieć latanie, czyli na wakacje albo właśnie spotkać się z rodziną niekoniecznie w sprawach biznesowych to jednak jest najpowszechniejsza okazuje się, że Polacy w sprawach zawodowych latają coraz częściej jestem zaskoczony, że tak aż takiej liczby akcji cytowani coraz więcej polskich firm prowadzi swoje interesy poza granicami swojej fabryki ma swoich partnerów handlowych również firmy zagraniczne, które mają w Polsce swoje oddziały oni muszą przemieszczać zawsze przemieszczali ten trend przemieszczania się na coraz większą skalę wynika właśnie z tego rozwoju gospodarczego z tego, że Polska ma coraz większą coraz coraz lepszą pozycję na rynku międzynarodowym mówi tego wielu polskich firmach no i siłą rzeczy oni muszą się tam tam dostawać przemieszczać i stąd właśnie ta potrzeba podróży biznesowych i tutaj właśnie ten produkt, który my oferujemy czy chociażby posiadanie własnego prywatnego samolotu a, czyli można mieć, bo to jest różnica przepraszam, że wy oferujecie posiadanie garażu, czyli hangarze samolotu przeznaczonego dla konkretnego naszego klienta, a nie tylko ewentualnie jakieś wynajęte loty bywa także jak ktoś z biznesmenów ma np. taki samolot praktycznie gotowy do użytku takiego niemalże codziennego tak oczywiście wielu polskich biznesmenów ma swoje samoloty nad własną niemalże wszyscy udostępniają je za nas granice dla innych klientów dalej to pewnie zawsze będzie bardzo bardzo droga, że posiadanie samolotu i utrzymanie, bo samo posiadanie to jest to jest tylko pierwszy krok potem przewaga jest, że bardzo z posiadaniem samolotu wiąże się szereg ogromnych kosztów zatrudnienia wyszkolenia załóg obsługi technicznej czy samolot lata nie lata będą czynności trzeba wykonywać to wszystko kosztuje ubezpieczenia różne subskrypcję ba stabilizacyjnych także nawet osoby, które posiadają samoloty godzą się na to świadomie, żeby udostępniać je takim przewoźnikom jak i wtedy, kiedy oni nie korzystają dla własnych potrzeb my możemy sprzedawać więcej czy to w takim sensie jakoś tam amortyzuje posiadanie takiego luksusowego środka transportu, bo tak pan z punktu widzenia zwykłego użytkownika takiej takiego transportu na co dzień to brzmi dosyć podobnie oczywiście skala finansowa jest na pewno inna, ale tak posiadanie pojazdu czytam właśnie samolotu posiadanie zezwolenia na jego używanie tak serwisowanie np. wygrywanie nawigacji, czyli to są dosyć w sumie podobne rzeczy tylko ta skala jest rozumiem inna, ale jest inna przede wszystkim skala skala kosztowały wszystkich czynności może inaczej samo posiadanie samolotu bez współpracy z wynikiem takich jak my i organizacją usługową, bo nic nie daje samolotem nie można udawać, że nie operuje certyfikowany przewoźnik samolotem, które do, którym nie zarządza i nie obsługuje technicznie certyfikowana organizacja obsługiwała, czyli tutaj można po prostu sobie mieć takich samochodów sobie nimi jeździć no za bardziej skomplikowane i regulowanej regulowany tymi samymi przepisami na szczęście uniwersalnymi w całej Europie, czyli my mamy swoje usługi świadczyć wszystkie inne inne firmy na mnie jak nasza podlegają tym samym przepisom europejskiej agencji bezpieczeństwa, a za ich to powoduje, że właśnie samo posiadanie samolotu to jest pierwszy krok taki właściciel znajduje sobie organizację, której jest w stanie zaufać, która daje mu oczekiwany poziom poziom obsługi i ofertę i teraz się dzieje dalej on daleko od 4 ze swojego samolotu wtedy, kiedy potrzebuje natomiast no właśnie sobie wyobrazić, żeby osoby te firmy no latały sobie codziennie czy nawet raz w tygodniu mają swoje potrzeby biznesowe, ale poza tym samolot może na siebie zarabiać i wielu parametrach jesteśmy w stanie ułożyć taki model biznesowy, gdzie to posiadanie samolotu no w najlepszym wypadku może nic kosztować, czyli rozumiem, że firma AmC jest po prostu obsługuje całość nie tylko załatwia pilota samolotu i tak można polecić, czyli BIK, czyli ta cała skomplikowana maszyneria faktycznie wymagano połączenia wielu kropek, żeby działała przy okazji jak pan mówi może to być tańsze, niż by się mogło wydawać to jest to jest dosyć zaskakujące ale, ale tak pewnie taki biznes będzie nawet firma nie jest w stanie ogarnąć całej takiej sytuacji takich biznesmenów, którzy mają swój samolot w Polsce to duża jest 5102 no nie jest kilkadziesiąt osób firm, które posiadają własne samoloty mniejsze większe natomiast co ważne nie jest już kiedyś było kilka tych samolotów i 12 oświata się rozwija, ale tutaj rozwija wraz z rozwojem potrzeb potrzeb biznesowych rzadko zdarza się przemijanie znam takiego przypadku, gdy gdzie, gdzie firma czy właściciele firmy decydują się na zakup samolotu to tylko w celu realizacji własnych potrzeb próba musimy sobie zdać sprawę z tego, że te wszystkie podróże biznesowe one w zakazał także, że firma ma swój oddział swoją fabrykę np. we Frankfurcie Monachium w Londynie lub w Paryżu no bo wtedy rzeczywiście można w ciągu 1 dnia załatwić sprawę samolotem rejsowym do no to jest jakiś tam przypadek, że w takich halach w takich bardzo regularnie latem mieliby swoje mieli swoje interesy tylko te interesy ma jedno w innych mniejszych miejscowościach, gdzie dostanie się samolotem rejsowym jest skomplikowane są przesiadki jest powrót następnego dnia czy radni są hotele diety dla lat dla osób, które podróżują, bo przecież nie sami właściciele podróżują często ich zarządy czy ich dyrektorzy jak sobie wszystko przekazujemy, czyli ten czas czas podróży koszt biletów tradycyjnymi liniami przesiadek hoteli wszystkiego to okazuje się, że lot prywatnym samolotem ma bardzo duży sens, jeżeli dodatkowo również skompletować te duże koszty posiadania samolotów poprzez wynajmowanie go w czasie, kiedy nie potrzebujemy to się wszystko zaczyna bardzo ładnie składać no właśnie bardzo byłem ciekaw tych zalet latania w interesach, bo tak oczywiście wyobrażam sobie, że jest to w jakim sensie, chociaż pewnie też, ale już pewnie coraz mniej kwestia prestiżowa, bo jednak to jest pewien wyznacznik statusu firmy powiedzmy krótko, ale my to chyba nie tylko chodzi o to, żeby się po przechwala, że firma ma swój samolot, ale to się po prostu opłaca ze względów ja myślałem, że przede wszystkim to kwestia czasu oczywiście, że ciasto pieniądze, ale to się okazuje, że to jest wymierna korzyść na rzeczy zmniejszenia wydatków, zwłaszcza jeżeli trzeba lecieć gdzieś kawałek dalej, nawet jeżeli to nie jest Frankfurt Paryż Londyn solidnie w ostatniej chwili no nie ma już takiej dostępności linii tradycyjnych jak jeszcze przed pandemią teraz od już kilkanaście razy dziennie dostać Londynu czy kilka razy dziennie do Paryża wszystko jest bardziej skomplikowane, ale ja może poza tym niepotrzebnie skupia się na tych głównych znanych nam na miasta czy Zurychu Genewie, bo przecież właśnie te interesy prowadzi się z mniejszych miejscowościach były bezcelowe jest otwieranie firmy w najbardziej konkurencyjnym miejsc zabaw, więc te fabryki czy partnerzy handlowi naszych biznesmenów znajdują się w miejscach, do których rozkładu wymieniamy się nie doleci, więc ma to zdecydowany sens oczywiście ten aspekt, którym pan wspomniał, czyli aspekt prestiżu jest bardzo istotne bardzo istotne to to zdecydowanie pokazuje siłę siłę partnera biznesowego obejmują swoim samolotem przelatuje, więc tutaj mamy szereg czynników pokazujących, że to nie jest zbytek zupy to może to ma wymierny sens biznesu myślę, że dla takiego przeciętnego odbiorcy albo kogoś, kto słucha naszej rozmowy z coraz mniej staje się jakimś takim nadzwyczajnym luksusem, tym bardziej że nie trzeba posiadać samolotu, żeby latać prawda, bo mówiliśmy o tym, że wasi klienci posiadający swoje samoloty je udostępniają, czyli w zasadzie do dyspozycji jest też takich latających taksówek sporo tak tak oczywiście mówię o 2 grupach klientów tych, którzy posiadają swoje samoloty i udostępniają je innym podczas gdy oni ich nie potrzebują i takich, którzy korzystają tylko dla naszej floty jako taksówki powietrzne uczyć jak na ile może tak będzie różni ta dostępność to znaczy rozumiem, że ktoś jest posiadaczem takiego samolotu to może dużo więcej szybciej tak niezręcznie mi się to zależy od naszych umów z ustaleń z właścicielami zwykle znamy ich plany uczelni informują nas o swoich ranach z jakim się możliwie długim wyprzedzeniem, czyli chociażby w dwudniowym i wtedy wiemy czy możemy samolotem polecieć daleko albo kiedy musimy do nich wrócić alternatywnie możemy zapewnić im jakiś inny samolot z naszej floty, jeżeli ich samolot w tym czasie miałby wykonać jakiś no bardzo opłacalny Love też do ich decyzji, więc tutaj nie ma sztywnych zasad, ale zawsze właściciele samolotów zostaną tam, gdzie chcą czy swoim to jest to wszystko zarząd indywidualnych ustaleń szanownym właścicieli natomiast to jest to właśnie ta 1 grupa osób, które czują się na tyle komfortowo z posiadaniem samolotu, żeby po prostu kupują nie mówiąc już koniecznie o o majętności o ogromnych pieniądzach, które można sobie mogą sobie zadysponować na posiadanie samolotu mówimy o tak naprawdę zdolności finansowej prawą pięść samolotów czy niemal wszystkie którymi zajmujemy są finansowane, więc dla dużych przedsiębiorstw, a to jeszcze inne korzyści, więc ja jestem zdania, że to już przestaje być albo już przestało być takim nadmiernym luksusem fanaberią tylko celem tego posiadania miałby być innym prestiż czy wiązanie swojej siły to myślę, że to już jest dawno dawno za nami myślę, że jest też kwestię w ogóle tego podejścia do biznesu i pewnej dojrzałości tych, którzy robią interesy, więc myślę, że takim po prostu zbytki dla samego posiadania to ani nie bardzo opłaca ani też, jakby to polityczna dla samego prestiżu pewnie nie zawracał sobie wielu poważnych biznesmenów głowy tylko, jeżeli się opłaca to po prostu się opłaca, jeżeli maszyna coś przydać się musi sprzedać tak myślę pragmatycznie my również ludzie dużego biznesu myślą Jarosław Pierzchała AmC Aviation rozmawiamy o tym jak Polacy latają w interesach pan dotknął kwestii pandemii czy to ma wpływ na waszą działalność co się zmieniło tak, porównując te loty biznesowe przed i po pandę tak zmieniło się mamy obserwujemy znacznie większe zainteresowanie tego typu przewozami obu tych grupach, o których wspomniałem, czyli o, którym potencjalnie są gotowe czy rozważają posiadanie samolotów w tym modelu, który mówiąc można współdzielić przewoźnikiem i osoby, które chcą podróżować takim środkiem transportu to zainteresowanie coraz większa mówił w korku polskim możemy też też też mówić jak globalnie nasze samoloty latają no bo głównie po Europie i Rosjan techno po zasadzono na całym świecie w Polsce widzimy, że to zainteresowanie wynika przynajmniej z 2 aspektów pandę czy będzie to mniejsza oferowanie tradycyjnych to, o czym wcześniej wspominaliśmy, że nie ma już tylu połączeń do tych najważniejszych miejsc, gdzie chcieliby się dostać niemal takich wygodnych możliwości przesiadkowych oferowanie biznes klasy już znacznie mniejsze i pewnie to lotnictwo tradycyjne do poziomu sprzed pandemii jeszcze chwilę nie wróci to jest 1 aspekt już, jakby osoby, których stać na podróże prywatnymi samolotami już nie mają tej alternatywy no powiedzmy może nieco tańszej czy w niektórych latach sporo tańszej alternatywy w postaci tradycyjnych przewoźników, a drugi bardzo istotny aspekt no właśnie jest to, czego boimy się pandemii, czyli zakup nowych lotnisk oczekiwanie w halach odlotów przesiadek w portach kontaktu z ludźmi lataniu wypełnionymi samolotami proszę zauważyć te tradycyjne linie no one latają jednak wypełnione tak tak, że jest mniej tych samolotów we jest mniej rejsów no tutaj ten aspekt takiego poczucia komfortu bezpieczeństwa to też przemawia za tym, żeby dostać się tam, gdzie mamy się dostać sami sami wtedy, kiedy nam wygodnie bezpiecznie, unikając tych wielkich skupisk ludzkich, czyli te 2 aspekty zdecydowanie pomagają nam naszym biznesie i widzimy znacznie większą świadomość Polaków bardzo duża jest nowych klientów zainteresowanych potencjalnych zainteresowanych odkrywających ton to możliwość lata myślę, że właśnie ta sytuacja jak wiele elementów naszego życia w trakcie pandemii spowodowała, że no np. zaczęliśmy kupować w internecie chętni, chociaż tego nie robiliśmy możemy pracować zdalnie możemy łączyć się również przez internet wiele osób zwykłym sytuacja zmusiła do takich rozwiązań, które dopiero post factum okazało się bardzo wygodne, a wasza usługa jest jeszcze do tego dostępna, o ile się nie byle bez przerwy w sensie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu i to też pewnie różni was od tych lotów czarterowych co, do których w czasie dostosować tak tak dokładnie tak u nas nie ma nie ma rozkładu latały wtedy kiedy, więc sobie życie oczywiście musi mieć świadomość, że są pewne ograniczenia nasze samoloty nie mogą czekać gotowości w Modlinie czy czy Warszawie one muszą latać innymi klientami często bywa tak, że są gdzieś daleko czy my nie możemy naszą polskiemu klientowi zaoferować przelotne i już, ponieważ samolot dziś dziś lata większość naszych operacji jednak jest poza granicami kraju, a tutaj istotna istotny czynnik, który poniesie też pod uwagę to jest fakt pustych przelotów czy przygotujemy powinien należeć nie chce lecieć powiedzmy to wy z Wrocławia ze Szczecina nasze samoloty są w Warszawie będącym musimy skalkulować koszt przelotu samolotu za darmo nie doleci do klienta ba w tym za pół biedy, że jesteśmy w miarę blisko klienta, ale jeżeli nasza kwota lata dziś po całym świecie po całej sumy i Europie w odległości kilku godzin lotu od klienta to, że oferta może być droga to może nie zniechęcać klientów natomiast im bardziej zwiększa się skala podróży w Polsce w tym naturalnie samoloty są tutaj częściej i oferta dla klientów jest też niższa niż wynika z konkurencji tylko po prostu to wynika z tej tego właśnie z prostego faktu, którym wspomniałem jesteśmy bliżej nasza Flota jest bliżej klienta, który chce gdzieś tam lecieć czy oferują państwo też coś w rodzaju takich może nie pół czarterowych lotów, ale np. okazuje się, że zdarza się, że 23 klientów ma do odbycia podobny lot i czy to też jakoś da się połączyć czy to jest także 1 lot to jest 1 klient jedno zlecenie w tym bardzo ciekawe pytanie niestety nie udało się nigdy nigdy tego zrobić mieliśmy taki test jest bardzo trudne, bo limit zbierać zapotrzebowania klientów na podobne albo ten sam czas i kierunek wtedy moglibyśmy połączyć nasz rynek ogólnie europejskiej nie jest na tyle rozwinięty, żeby można było taki produkt oferować Amerykanie zrobili tam jest kilka kilka firm, które oferują takie przeloty włączone czy współdzielone na jakiś się bardzo popularnych trasach, gdzie oni mogą to opublikować mogą szybko zebrać 2 czy klientów, którzy w, którym zależy właśnie na tych na tym komfort, ale już niekoniecznie na tym, żeby dla lecieć samemu czy czy w swoim własnym gronie u nas działa jeszcze coś jeszcze chyba nie jestem poziom zresztą ludzie mają bardzo różne potrzeby rzadko zdarza się, że mamy zamykanie w tym samym czasie to samo miejsce lub podobnym miejscu, bo przecież możemy sobie wyobrazić, że ktoś leci donice jakoś leci do Barcelony w teorii moglibyśmy takiego połączyć natomiast do bardzo rzadko się zdarza, żeby tak nam się zapytania składały w czasie w kierunku mam nadzieję, że to po prostu jest kwestia czasu, jeżeli tych klientów pojawi się z tego typu potrzebami pojawi się więcej to podejrzewam, że po prostu koszty będą się zmniejszały właśnie również w związku z tym tak jak pan mówił można dzielić maszynę samolot i loty może będzie można tak połączyć to pewnie kwestia skali to co w stanach Zjednoczonych już się udaje właśnie ze względu na to, że chętnych jest tak wielu może może będzie się też udawało w przyszłości co oferujecie, jakiego typu maszyny oczywiście nie chodzi mi nazwy, bo pewnie tak jak ja zwykły człowiek nie bardzo się orientuję tych nazwach ale jakiego typu są to samoloty jak bardzo różnią się od tych którymi np. latamy z z Krakowa do Londynu samoloty, które wobec w swoim certyfikacji przewoźnika to są samoloty odrzutowe do 10 miejsc pasażerskich, ale od 3 do 10 do bardzo komfortowe programu jest inny projekt pani samoloty pasażerskie samoloty często z kanapami, gdzie można, gdzie można wypocząć, bo to jest, zupełnie jakby inny produkt oczywiście tutaj wspomnieliśmy o tym błędnie założyliśmy, że może teraz pominąć, ale musimy podkreślić, że samolot prywatny no to też jest podróż luksusowa nowość właśnie to były zupełnie innym wnętrzu mamy zupełnie inny poziom obsługi zamawiamy dla swoich klientów osiłki i przygotowujemy tak jak oni sobie życzą często w restauracji, które klienci lubią serwuje alkohol, który oni sobie życzą rzeczą liczymy np. wiemy, że oni tak lubią daną myśli klienci, którzy powracają też siebie znamy znamy ich potrzeby wiemy co robią tak to zupełnie inny w podróż samolotem ze sobą to jest dość to jest również doświadczenie wybuchnąć o tym, że to zatłoczone hale oczekiwanie na lot itd. ale nie wspomnieliśmy o tym, że właśnie, latając samolotami prywatnymi my korzystamy z tej infrastruktury lotniska każde lotnisko ma oddzielny albo mały terminal albo oddzielne przejście którymi pasażerowie stają się na taki raczej bezpośrednio mogą bez kolejek bezpośrednio dostać do samo też bezpośrednio oczywiście, przechodząc przez wszystkie procedury jak by w tym tradycyjnie lotnictwie, czyli przez kontrolę bezpieczeństwa prośba sportową, ale szybko sprawnie bez kolejek i to się dzieje osobnym takim ciągiem rozumiem tak wtedy chodził do samolotu, w którym no, który oczywiście różni się od tradycyjnego i lotnictwa to są bardzo eleganckie komfortowe wnętrza to jest katering i napoje na najwyższym poziomie taki, jaki nasi klienci lubią obsługa Piła desy załogi, które witają pasażerów już na już właśnie w tym w tym dedykowane terminal, że to jest doświadczenie samo w sobie abstrahując od tych wszystkich aspektów, o których powinniśmy tych bardziej technicznych tak tak o zasadności posiadania korzyści wynikających z oszczędności czasu szybkości bezpieczeństwa tak dalej no nie możemy zapomnieć o tym, że to jest też doświadczenie ludzie, którzy korzystają z tego typu produktu zwykle już właśnie mogą sobie pozwolić jest to poniekąd jakaś nagroda za ciężką pracę i sukces podejrzewam dlatego trudno nam prawie koniec naszej rozmowy zostawią właśnie ten aspekt, dlatego że wyobrażam sobie, że to doświadczenie może być też właśnie tak jak pan mówi takim elementem pewnego biznesowego prestiżu, dlatego że wyobrażam sobie, że na pokład takiego samolotu do takiego samolotu, w którym w zasadzie znajduje się tylko klasa biznes w tym samolocie się w ogóle składa, jakby tego prestiżowego klasy biznes można zaprosić partnerów handlowych np. zabrać ich na taką podróż pokazać fabrykę w 1 miejscu pokazać fabrykę w innym miejscu można pokazać siedzibę główną i również w jakimś sensie tworzyć pewien obraz oraz domykać pewne biznesowe sprawy co z całą pewnością wymaga pewnego anturażu oczywiście anturaż jest tutaj się wracamy do tego aspektu posiadanie podróżowanie samolotem nosi właśnie ten element prestiżu pokazuje stabilność siły i powagę organizacyjnym nie mówimy o przepychu jeszcze takie aspekty czy takie opinie też mogą się pojawić i pewnie jakiś przypadkach one są uzasadnione natomiast generalnie uważa się, że no to jest właśnie pokazanie mobilności siły i powagi to wyobrażam sobie, że są na świecie takie kraje i tacy partnerzy w interesach, dla których tego typu elementy są bardzo istotnej, jeżeli można zrobić, jakim się jak dodatkowe wrażenie w taki sposób, zapraszając go właśnie np. do prywatnego samolotu i jakość biznesową podróż to oczywiście warto o tym chyba pomyśleć bo, bo dla wielu partnerów biznesowych tego typu drobiazgi, które dopełniają całego całości obrazu są dużo bardziej istotne może niż dla biznesmenów w Polsce po prostu dokładnie dokładny on taką samą opinię wielu naszych klientów również jak zacząć taką przygodę od czego najlepiej zacząć, zwracając się do waszej firmy jak jak rozpocząć rozmowy jak jak w ogóle byłaby, jakby to się zabrać, jeżeli ktoś teraz nas słyszy myśli sobie czy też niezły pomysł, czego tu zacząć no to zależy, jakim było, jeżeli Izę dalej mówimy o grupach o ludziach, którzy chcieliby zobaczyć czy są gotowi na posiadanie w oku zapraszamy możemy przygotować dziś jakieś symulacje wybrać, jaki samolot w ten sposób porozmawiać po planować, a ci, którzy chcą czy również ci pierwsi sprawdzić ile kosztowałaby podróż jakieś miejsce w jakimś czasie również zapraszamy do kontaktu nasz dział handlowy pracuje 24 godzinna dobę na naszej stronie internetowej są kontakty i mailowej i telefoniczne tak bardzo zachęcamy nasza strona to zachęcaliśmy Kroka EU i nasi sprzedawcy będą w stanie bardzo szybko zainteresowanym złożyć ofertę po i powiedzieć, jakim samolotem, żeby to kosztowało czy może ją trochę zmodyfikować by to było bardziej korzystnie, bo czasami przesunięcie o 1 dobę powoduje, że to jest znacznie bardziej korzystne wynika z tego, że nasze samoloty cały czas się poruszają i oferta jest najbardziej korzystna wtedy jak jesteśmy najbliżej swojego klienta jest myślę, że odpowiedzą również na wiele pytań, na które już nie odpowiemy, ale mam nadzieję, że pewne zaciekawienie i te pytania się pojawią w głowach tych, którzy słuchali naszej rozmowy panie Jarosławie bardzo serdecznie dziękuje Jarosław Pierzchała AmC Aviation muszę panu powiedzieć, że nabrałem ochoty na sprawdzenie jak jakże się w takim samolocie jak i jakie to jest doświadczenie, kto wie, kto wie nie wiem czy to kiedyś będzie dane, ale chętnie zajrzę na strony rozumiem, że tam można się przyjrzeć waszej ofercie również temu jak np. wygląda wnętrze takiego samolot oczywiście tak fantastyczna sprawa Zwiń «

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA