REKLAMA

BMW 2 Coupe, Hyundai Casper oraz Volkswageny ID

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-08-02 19:40
Czas trwania:
12:16 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan kolejny tydzień z motoryzacją na podwieczorek, czego zaczniemy Sławku dzień dobrem zaczniemy od czegoś co mi się bardzo podoba byłem w 2 coupé, dlaczego się bardzo podoba jest nowa generacja jednak jest będzie produkowana patrzy na zdjęcia była premiera była na początku lipca w wielkiej Brytanii podczas festiwalu prędkości głód głód no i okazuje się, Rozwiń » że nie dość, że ten samochód nie ma takich monstrualnych nerek, a mimo to jest dużo większy, bo myślę, że tak urósł 10cm rozstaw osi opięć centymetrów, więc tak na zdjęciach patrząc te proporcje dla mnie nie zmieniły, ale 10cm to jest coś przede wszystkim patrzy na zdjęcia to widzę takie spokojne nerki BMW, którym się do mniejszych BMW jakoś bardziej pasują, ale trochę jestem rozczarowany, ponieważ nie ma informacji dotyczących najmocniejszych wersji pamiętam z 5 lat temu jeździliśmy w 2016 rok dwójką 36070 koni świetna sprawa wtedy nikt jeszcze nie mówił, że w rękach będzie prawdziwą korzeń w rękach będzie napęd na obie osie tutaj był tylko napęd na tył co mamy w tej chwili w tym nowym BMW 2 coupé, jeżeli widziałeś ten samochód to Niewiem czy jesteś zmęczony dużymi korkami czy akceptujesz to na pewno ich nie ma po prostu nie wiem co producent pisze, ale dla mnie ten samochód ma nerki całkiem standardowej może minimalnie urosły i można słuchać mogą być zegary nie tylko cyfrowe, ale mogą być zegary analogowe to świetna wiadomość przed przed oczami kierowcy natomiast na razie niezbyt mocno wersji silnik benzynowy 2l 184 konie ośmiostopniowy automat, ale to daje 67,5 sekundy do setki no jest za 2 wzrostu 90 nie może przestał marudzić, bo to daje poniżej 7 sekund do setki również ośmiostopniowy automat no i na koniec trochę może rzeczywiście nie jest także 6 cylindrów ska, którą znamy z chyba aż czwórki pamiętasz taki był 374 konie on miał 440 Zdroju no i tutaj też coś takiego będzie i to będzie miało już 4,5 sekundy do setki, więc może prawdziwa Emka nigdy się nie pojawi, jakie ceny w Polsce 150 000, a diesel z co 63 000 ten najmocniejszy 250 000, czyli od 150 20050 000 modeli za 160 000 może kupić auto, które robi setkę wszedł właśnie no właśnie 150 000 nawet 140 dzieła tak wojna autko cieszy się, że zostali przy tym w 2 ku wy przy tym wójt przy tej dwójce coupé to jest dobra wiadomość i że nie nie ma dwójka MWiK jest podobno w opinii wielu może tak powiem podobno przez jeździliśmy jednym z najlepszych samochodów, jakie można kupić za pieniądze no nie dnia był drogi wtedy, kiedy ja pamiętam niż 5 lat temu był dobry i oby tak zostało no dobra sucha oglądałem kiedyś by jak byłeś młody tak nawet ostatnio rozmawialiśmy, jakie bajki, ale część się wydaje, że oglądałem, ale może to jest taka moja wyobraźnia bardziej medialna czytam, że takie były, ale część na pewno oglądają Bolka Lolka oglądam to bajka wyobraźnia media Why dobra no bo to co w mediach to mówią, że wtedy było musieliśmy to wszystko oglądać, a już zostawia coś takiego jak do tego dlatego staram się internetu nie mogła zasługuje ono oglądałem oka jedno pewne oglądałem Bolek Lolek ogląda misia z okienka atak na tamte planowała to tylko 1 kanał telewizji zmianą były 3 ale, ale faktycznie akt 333 no dobrze, dlaczego obaj naszą wizję nasz producent to była taka bajka, która się nazwa była taka bajka proszę nazwała Kasper Kacper po polsku był nawet film taki fabularne 1005. roku to taki przyjazny Duszek kojarzy coś takiego tak to fajne byłoby to wcale nie straszyło nie dusz już były tak jak mówi przyjęła mam wrażenie, że to znowu twoja multimedialna jak to nazwałem wyobraźnią, wyobrażając Asseco odpowiada, bo ani teraz ja chyba nie mieliśmy szansę oglądać, ale ja mówię, że żądałem tylko wiem jak to wygląda, ale czuję, dobrze więc właśnie Kacper, a Kasper takim będzie taką nazwę będzie nosił nowy samochód hyundaia ma być to mały SUV tutaj pewnie wszyscy się zdziwiona, bo przecież niedawno mówiliśmy o tym, że jest taki Hyundai Bayon przecież to jest mały SUV Fillon ma 4m długości mając 18 właśnie odebraliśmy w Warszawie, więc nie będzie pewnie dwa-trzy tygodnie co pół audycji albo co no, tak więc mamy teraz dojeżdżają na i ma i właśnie pytanie czy będziemy mieli Kacperka za jakiś czas czy nie to, aby samochód, który będzie mniejszym SUV-em trzyma w 73m 80 na razie nie ma zbyt dużo zbyt wielu informacji raczej takie pudełko na kształt to zostało gdzieś przy uważano jakichś jazdach testowych silnik 11 lub 1212 będzie to wersja mocniejsza oś to nawet 80 nawet 82 konie natomiast silnik 1168 koni skrzynia manualna pięciostopniowa albo 5 stopniowy automat będzie skrzynia zautomatyzowana prawdopodobnie i powiem ci, że ja Lubie małe samochody Hyundai albo mam taką przepiękne nawet bym powiedział dają mi się bardzo podoba chodziłem wokół niego dziś 3× ona też ładna, mimo że kontrowersyjna, a ten na tych zdjęciach, przy której oglądam to się w ogóle nie podoba jeśli mężczyzna może wizualizacja ale, ale na to, że nie podoba co widzę te dobrze pojąć tak jak na razie się nie wypowiem, bo ja tego nie widzę mam tylko kilka zdjęć detali ja lubię kanciaste samochody na czas osób docenimy tutaj proporcjami to wypadnie, bo 3m 73m 80 do dużo nie działasz, ale co tylko powiedzieć, że pierwszy mały Hyundai, którym byśmy jeździli była dziesiątka przepraszam był Dec i do tej pory przyjemnie wspominamy to 2004 rok albo trzeci nawet i pamiętam, że dało się tym tak 2003 rok udało się to zabrać nawet jakąś dłuższą trasę w Krakowie byłem byłem zadowolony z tego samochodu potem była dziesiątka samochód, który bardzo polubiłem następcą sadu była dwudziestka samochód korytarz co prawda nie wyglądał, ale dobrze jeździł kolejne generacje dziesiątki kolejna generacja dziesiątki są dobre wozy, a dobre, choć małe tak myślę, że jeżeli tutaj by to było zrobione równie porządny sposób jak i dziesiątka choćby czy dwudziestka to jest jak najbardziej za 1 tylko małe, ale nie wiemy czy Kacper będzie dostępny w Europie czy też będzie samochodem skierowanym wyłącznie na rynek indyjski to nie jest wykluczone, bo ja teraz mam parę informacji o volkswagenie elektryczne volkswageny jeździliśmy IT 3 chyba pierwszy w Polsce, który miał okazję dziś model volkswagena elektrycznego to, że nie golfem jeździłem, ale to nie była i to nie były to nowe Platformy IT 3 jeździliśmy IT 4 czekamy właśnie propos małych i tanich modeli okazuje się, że coraz ciszej volkswagenie OFE o audi 1 i 2 po przez mamy całkiem udanego jeszcze udanego niedrogiego jak elektryka volkswagena opat poniżej 100 000 minimalnie natomiast 12 przycichła natomiast coraz głośniej jest o bardzo dużych mocnych elektrycznych volkswagenach mówili, że coś może być w Indiach, owszem, pewnie mnóstwo modeli jest nawet volkswagena skody tylko w Indiach sprzedawanych, ale mama i szóstkę przecież już jest taki crossover siedmio miejscowy też tylko w Chinach na razie nie w Indiach, ale w Chinach to wielkość touarega, a i 5 też będzie to będzie compaq kupę na bazie audi 4 to może być ładniejsze no i uważa idziemy dalej idziemy dalej, czyli wyżej mamy kolejne kolejna cyfra, jaka jest, a dziś 7 no właśnie, ale to nie będzie, a dziś 6 coupé tylko to będzie raczej sedan albo sedan coupé, czyli coś jak Arteon albo Pasat no tak, żeby żyć zupełnie pogubić w tym wszystkim to dodam jeszcze ostatni audi 8 jest w planach i w stanach z kolei jest sprzedawane taki volkswagen atlasu ma ponad 5m długości duży SUV no i IT 8 to ma być elektryczny duży SUV wciąż będzie miał ponad 5m nie wiem, ale na pewno będzie największym elektryki volkswagena oczywiście jeśli te wszystkie wiadomości z prezentacji prezesa koncernu Herbert Diess się potwierdzą zamilkła w tych, bo po prostu za dużo trochę tego prawda dużo dużo jest zapowiedziała co z tego wyniknie nie wiemy dodał, że to jest tak z mojej przynajmniej strony na koniec audi 1 odchodzi do przyszłości, żeby już dłużej nie ciągnąć tematu nie będzie go nie doczeka się kontynuacji samochód segmentu ba zbudowany na Platformie volkswagena polo sad Ibiza tutaj takie poprawna samochód, który moim zdaniem był trochę spodziewałem się czegoś więcej po audi tak to już 10 la 10 lat tak spodziewałem się czegoś więcej niż tylko ciut lepiej zrobiona deska rozdzielcza potem samochodzie ja ja tutaj nie zauważyłem jakiś takich jest audi A2 mieliśmy kiedyś jeździłem zresztą już wcześniej od 2 to mały aluminiowym minivan tam wsiadać do tego samochodu miałem wrażenie, że to jest audi cóż tak, że to jest etycznie, że to jest 2 takie coś po prostu wołał, ale za to mamy takie Kurdów, choć ślepy, ale pierwsze rzeczywiście q2 się na etniczną używa też q2 też na 2 też nie oczarowali oczarowała więcej ludzi niż 1 podobno 1 rzeczywiście to przecież bardzo spadała była, więc wersja pięciodrzwiowa 1 sport Węgier są mniej się podobało faktycznie to był taki trochę samochód no nie premium audi ma być premium, ale 1 wersja pamiętam, dlatego że miała moc i cieszyłem się tym S120230 koni to jakaś frajda była rzeczywiście to słabe to tak bym też nie żałował tych słabych wersji silnikowych i tutaj też przy okazji właśnie w tych niepewnych losów szef audi przedstawił taką, jakby cytowane podzielił się z taką informację, że audi chyba nie będzie szło w stronę hybryd ładowanych z gniazdka dla nich ten etap przejściowy jest zupełnie niepotrzebne są gotowi, żeby wejść po prostu samochody elektryczne pytanie czy klienci są na to gotowi a, ale toteż, jakby pokazuje nam chyba, którą stronę, którą stronę chce iść audi i w ogóle koncernu volkswagena z tego co widzę bardziej stawia na samochody elektryczne szlak broniła w tym tygodniu powiemy o jeszcze aut będziemy omawiać wyrażenia z testu audi e-trona GT ja też ta obiecuje, że jeszcze w sierpniu wrażenia zjazdy takiego najbardziej dla ludu, bo najtańszego elektrycznego audi, czyli cool 4 e-tron no ale na razie tyle wiemy co wiemy, czyli jedynki jedynki już nie będzie, mimo że druga generacja ma zaledwie 3 lata kłaniam się pięknie Sławek Paruszewski Jacek Balkan do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA