REKLAMA

Test: Jaguar F-Type

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-08-17 19:40
Czas trwania:
13:37 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny edycja wtorkowa Jacek Balkan Sławek Paruszewski witają no i zgodnie z wczorajszą zapowiedzią dzisiaj będzie bohaterem audycji będzie samochód nie byle jaki Jaguar F-Type, z którym żeśmy się nie spotkali nie spotykali chyba przez kilka lat ja pamiętam ten, bo Jaguar w ogóle w ostatnich latach postawił na SUV-y no mamy dobre tak dobrze pan nowego, owszem mamy tutaj sportowego mamy takie set osobowe dane x x Rozwiń » FT toż już od lat, ale SUV-y crossovery mówię po polsku pierwszą literę EPS f-pace i państw elektryczny to w tej chwili stanowią większość sprzedaży natomiast ja sobie przypominam tego jest tai, którym jeździłem, bo już dawno pierwszy raz 7 lat temu, kiedy on się tutaj pojawił sprzedaży to jest taki sportowy samochód patrz par 2012 może go tam widziałem jeździłem pewnie w 2014 albo w 2015 wtedy to był napęd VW 8550 koni napęd na tył to się nie zmieniło patrząc jak to wyglądało niecałe 4,5m zresztą po faceliftingu też niewiele zmieniło i niski samochód metr 32 miejscowy bardzo ładny już był wtedy i powiem ja, mimo że ktoś przez nasza audycja była co najmniej siedem-osiem lat dużym respektem 7 do tego samochodu mówili zresztą w tym jaguarze proszę uważać, bo rano słuchowy po południu mokrą to był taki test kilkugodzinny rzeczywiście uważała nic się nie stało, ale ośmiostopniowy automat już wtedy były ogromne wrażenie pozytywne bardzo się ten samochód władował wyglądu dobrze mi się mieściło, choć spokojnie zgodnie z obietnicą wnętrze surowe dość proste, ale to w samochodzie sportowym cenie tam nie powinno być fajerwerków i w każdym trochę się zmieniło w ostatnich latach, bo mamy facelifting 2 lata temu 1,5 roku temu w Europie już potem jeszcze się chwilę sześciocylindrowym 380 koni przy okazji premiery Espace SA, ale w tej chwili już sześciocylindrowe w Europie nie kupisz są czterocylindrowe 2l 300 koni i są 8 cylindrów i 504550575, a my właśnie szliśmy 50450 myślę najpierw rzut z 6 cylindrów kawie jak usłyszały miliony na koniec, a facelifting polegał na torze trochę zmieniono z zewnątrz przód tył takie kosmetyczne zmiany, ale na pewno nie zaszkodziły nam w środku duże zmiany, bo jest większy ekran dotykowy to wszystko jest jakieś takie nowocześniejszy trochę tak przynajmniej wydaje w tej po faceliftingu o tym mój wstęp wstęp rozwinięcie zakończenie tak naprawdę no proszę państwa może to po swojemu zgodność z minuty to już teraz postaram też trochę ten samochód przybliżyć F-Type to jest sportowy Gran Tourer jest taka na wyginięciu Mark na wyginięciu kar kategoria stworzona przez wielu laty po to, by móc w komfortowych warunkach szybko podróżować przemierzać kontynenty i te samochody one w tym momencie nie są licznie reprezentowane kiedyś 2030 lat temu mieliśmy, a ich namiastki w postaci opla calibra volkswagena Corrado mieliśmy ich reprezentantów w postaci BMW 850 albo 840 mieliśmy jaguara XJR SA mieliśmy jaguara i ska potem całą serię kolejną seria była fińska mieliśmy Lexusa SC to są właśnie to są właśnie duża spora nie ze strojono sportowe samochody którymi możesz jechać pół dnia i dojechać na miejsce wypoczętym, a czy też nie zmęczony nie zmęczonym walką ze sportowym samochodem, który jak wiemy potrafi zmęczyć, więc to jest idea to jest idea jaguara F-Type samochód, który pojawił się w roku 2012 on na początku tak nie za bardzo mi się podoba to znaczy ty mi się strasznie podobał ogromnie wraz z przodu jakoś tak nie za bardzo w wersji Cup, ale co za długa maska, bo to niewiele mówi drugi set dziś jakieś takie delikatne warto było na początku potem samochód czym się bardzo podobać i zdarza się taka sytuacja 1,5 roku temu już pewnie za 2 lata będą Klara miała pół roku, a razem pojechaliśmy go oglądać Jakub oraz tai niestety Wioletta, ale na szczęście 30380 koni z napędem na 4 koła i wiesz, bo bólem dla mnie było to, że to nie jest kupa, a i, a dość szybko się z tym samochodem dostałem i bo tak, ale jednak mimo wszystko do chyba to co było powodem, że się rozstała się do komisji wydaje 60380 konnym, ale właśnie kupa no właśnie one wystarczające rolą, ale nie osiągi były fantastyczne materiały rewelacyjnie jeżdżący samochód zaraz dojdziemy do tego naszego zaryzykuję stwierdzenie, że przyjemnie mi się jeździło właśnie 6 cylindrów niż 8 z wędrówką natomiast jako ten kabriolet nie pasował po prostu bardzo się podobała ta kupa tak zaczęła się rozglądać jak nie udało się jej trafić i szczerze mówiąc z ogromną, a z ogromnymi oczekiwaniami wiązałem tutaj to spotkanie, dlatego że nie miał tę wersję oczywiście przed listem, a tutaj nie widziałem tak do końca co myśleć o tych samochodach policja, bo mówi, że to są niewielkie zmiany to są kolosalne zmiany te samochody są już z zewnątrz ta samochody są do siebie z zewnątrz zupełnie niepodobne przód jest totalnie inne poprzednich wersji miały lampy ułożone na błotnikach może nie tak jak w porcie tutaj tak widzę teraz widzę teraz jasne poziomo, a teraz masz 2 niewielkie łaski to mamy przy czym różane oczy, ale wśród mi się bardziej podoba to od razu tak mówię, ale o tobie niż po faceliftingu po pojeździe i w związku z tym, że byłem swego czasu zaangażowane w ten samochód jak osobiście i być właśnie cały czas zastanawia jeszcze się zastanawiam czy chce być znowu zaangażowane właśnie się zastanawiał nad tą wersją ulitował, która ona sucha świeżej wygląda na to z tych bardziej się podoba wersja przedmiotem, ale są bardzo mi się podoba wersja policji tak to zostaw no tak też tam jest dla mnie tam akceptowalne jest 1 drugi przed przepiękna, ale w środku też zauważ jak porównać zdjęcia jednak większe ekrany, a wszystko nowocześniejsza, ale wciąż nie jest przeładowane wciąż jest takiego tak, ale proszę też uwagę, iż niesamowicie jakościowe znaczy to jest zupełnie nie przesadzone to bardzo eleganckie to z doskonałych materiałów, jeżeli chodzi oto wnętrze to tam nie ma żadnych najmniejszych zastrzeżeń, ale zwrócił się na jego rzecz uwagę, że to się bajecznie prosty obsługuje no ale właśnie to jest w samochodach sportowych dla mnie bardzo istotnej na szczęście Jaguar tutaj nie przesadził, ale Zobacz, jakie wygodne fotele zobaczmy czy ja uważam, że są wygodne bardzo przyjemnie się tam w nich siedzi wiadomo, że samochód ogień na drzwi długie, ale tutaj tak taki samochód to bardzo się podoba tutaj nie ukrywam tego podoba mi się im się podoba wtedy się podoba w poniedziałek liczba wzrosła z członków rządu gra już pan takiego świadczenia z kilkoma egzemplarzami F-Type, a jeździłem 3030303430380 z napędem na 4 koła nie jeździłem nigdy ośmiocylindrowy nie jeździłem nigdy dwulitrowym, a woja dwulitrowym jeździłam, ale tamtymi 500 kilkadziesiąt jeździłem z napędem loty wież, jeżeli chodzi o tę ósemkę ono 450 koni i zastanawiam się czy będzie jak będzie, jaki to będzie samochód, bo 380 koni z napędem na 4 koła jest niesamowicie podobna do 900 jedenastki jest równie wrażliwe równie czuł równie wyostrzone Bystre i zwinne Orany, jaki to jest zwinny samochód natomiast, jeżeli chodzi oto auto, które ma napęd tylko na tył tu byłem zaskoczony nie tym, że to jest Kluska, ale tym, że to jest taki samochód z z Polek Vive oczywiście w tym jak książkowym, a nie potocznym rozumieniu tego projektu na tym co ułatwi także łaźnię prowadzi tylko, a tak bardzo proszę następny, ale wiesz dopiero trzeba na protesty samochodem trzeba bardzo zachęcać, żeby on był wylewny błyskotliwie co od mocno tak, ale może to jest ja nie wiem czy to nie jest celowe rozumiesz samochodu jest to jest no ale zauważ, bo dwulitrowe są turbodoładowane Tomasz kompresory tak na sześcio cylindrowych ośmiocylindrowy dla mnie trochę przeszkadzało tutaj zbyt głośny był ten samochód, więc nie włączam tego trybu sport czy dynamiczne mówi o tamtych trybach natomiast rzeczywiście był łatwiejszy wprowadzeniu już oczywiście wiele lat doświadczenia od pierwszych jazd 87 to inaczej jeździ jaguarem teraz niż 8 lat temu, ale mimo wszystko był dość rzeczywiście tak jak mówisz no może i może nie spolegliwy, ale na pewno przyjemniejszy w prowadzeniu taki bardziej nie powiem rodzinna wieś 1 rzeczniczka przekazała skoro tak już jechałem i ten spoiler po prostu ten sport, który się w trybie dynamicznym zawsze otwierał, a w trybie takim był podstawowym mogłyby otworzyć ten spalarnie to, że on jest brzydki z zewnątrz i zasłania widoczność go otworzyć z tej zasłania trochę widoczność nie wiem to była to był taki zgrzyt mały, ale jest dobra to nieco mało właściwościach jezdnych i w ogóle, jakby na to w rajdzie zjazdy tym samochodem swoje frajdę zjazdy samochodem jest ogromne przede wszystkim z tego jak samochód wygląda i wiesz fajne jest to, że do tego samochodu ludzie uśmiechają, a on budzi jakiś taki jest przyjemniejsze skojarzenia niż niemiecka motoryzacja strasznie szczęśliwa niewiarygodnie zauważalne bardzo zresztą jak należy, ale to jest o wyjątkowej urody auto wyjątkowe i jakby to trzeba oddać wieś jest łapałem się na tym, że ustawi sobie krzesełka przed domem, a pierwsze pół godziny samochodów samochody wybiorą sobie kawkę rano, a tak się zastanawiam co takiego chciał czy nie Jaś tak jak klient nie i wielu zaskoczy sam siebie, mówiąc że kurs UEFA ósemka to nie to i przeszkadzał minie mąką areszty praktyk go tego tego sportowego charakteru, ale jeszcze 1 rzecz to ciężki silnik i mówi miał okazję posiedzieć 3l kami musi spróbować czterocylindrowego silnika, bo nie wiem czy to nie będzie przypadkiem, a ja i do tam jest turbo, ale ja znam ten silnik z innych na razie wątpliwe waha no właśnie z właśnie na to swoje 4,5 setki tu mamy mnie trochę żal mi sześciocylindrowy, bo jak jeździłem tym 380 konną myślał tak idealne jak ten jest trochę rzeczywiście ten fałszem pasuje do tej wersji najmocniejszej 575 ktoś chce to jak najbardziej nie wiem nie mam pomysłu, dlaczego ten samochód zniknął z oferty dla 6 cylindrów w stanach Zjednoczonych czytam, że dostępna, ale marża też będzie dostępna tylko 8 no ale dziś jeszcze przez czas właśnie 6 cylindrów KO, ale słucha kupić taką czterocylindrowa 300 konną patrzy się tuż za 300 000 kłamie coupé dokładnie no, a to jest wieś musi poprosić o głazie ten samochód właśnie cztero i druga, bo mam z tym samochodem ogromne nadzieje wiesz ja nie jest szybko sztuk do dzisiejszych czasach nikt nie jeździ szybko się po prostu jeździć szybko nie da mandat niedługo podrożeją bardzo dobrze po prostu powinniśmy iść zgodnie z przepisami, czyli spokojnie nie mnie nie robić na drogach żadnego zamieszania, ale poza tym miasto pali 20, a dwulitrówka pali 10 jest też ogromna różnica tak no to z tego, że zbiornik 70l jak pali bardzo dodaje też może należy stworzenia nie zagra co dzień jego urodą, a jego zwinnością jego wieś ponadprzeciętnie fantastycznej właściwościami jezdnymi no ja myślę, że 1 uwaga już co 8 tutaj oni za drogi, bo 4 prawie 500 000 to rzeczywiście przy 300 000, które płacić za 4 cylindrów to jest przepaść, ale ma już z dla praw no no ale tu aż 650 000 to najmocniejsza wersja jeszcze spojrzeć na 1 rzecz pokonać zło, bo to wasz tak tylko, że we wszystkich jest 8 stopniowy automat już to bardzo dobrze działający patrzy tylko osiągi tej najtańszej 20200 koni cła 57 do setki 84,5 ale, żebyśmy to tak odczuwali może dźwięk silnika byłby gorszy bo a to z kolei trochę za głośnymi najbardziej brakuje tej sześcio cylindrowe wersje nic nie poradzono mi się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny kolejny już jutro Sławek Paruszewski Jacek Balkan dziękujemy Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA