REKLAMA

Test: Range Rover Evoque oraz BMW 8

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-08-31 19:40
Czas trwania:
14:28 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
w codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny, czyli Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór zaczynamy dziś mocnym akcentem 2 samochody 1 to BMW drugi to wręcz rower, czyli premium dzisiaj będzie rządzić ABW nie byle jakie dają ósemka ten samochód ma 3 lata już mieliśmy we wszystkich wersjach nadwoziowych mieliśmy kabriolet ta mieliśmy Gran coupé mieliśmy coupé teraz mamy kupę do omówienia z silnikiem, jaki Jacku napęd na biało Rozwiń » szóstego co pamiętam trwało 844530 chyba koń coś takiego tak zastąpił ten samochód słucha się BMW serii 63 lata temu po tamten był produkowany przez kilkanaście lat szóstkę no dobrze to powiedzmy w takim razie to jest samochód mam do siebie pytanie tak czasami mnie pyta chcecie nam, że to jest samochód sportowy HH seria 8 silniki nie byle jakie to najsłabszy chyba 320 koni sześciocylindrowe diesel, więc tutaj to wrażenia zjazdy zawsze będziesz miał szybki samochód linia nadwozia też sportowa, bo przecież jest pan Persson to jest kupa, ale zawsze mieliśmy akurat kabriolet ta no ale na sportage Michel już poszło tak przyjęło mówić, ale trochę niesłusznie, bo sportowy jest taki bardzo szerokie pojęcie może do niego włożyć np. hyundaia i 30 en albo 28 może złożyć do tego mazdę MX 5 może tutaj wrzucić jaguara F-Type po morzu może toyotę Yaris AK no może wrzucić samochody klasy będą 850 i MO 850 tak to chyba powinno nawet mówić, które tak naprawdę wydaje mi się, że nie mają i tutaj zbyt dużo wspólnego, bo bardzo komfortowe bardzo luksusowe dlatego zadam takie pytanie nowy gracz Sławku Gran Tourer widzisz to jest tak jak mazda MX mając na takich mazda MX 5 jest po prostu sterem tak jak się do 23 Hyundai 30 z literką en są trochę tkacze tak to dziś Jaguar F-Type, który ostatnio żeśmy jeździli miał więcej sobie tego sportowego auta sportowego charakteru nadal samochodem bardzo wygodnym, ale bardziej zestrojone w sport tutaj możesz go oczywiście traktować samochód sportowy się do tego świetnie nadaje w końcu ma silnik, który ma 530 koni napęd 4 koła natomiast przyspieszenie do setki niewiele ponad 3,5 sekundy tak natomiast to będę się upierał przy tym, że to jest Gran Tourer czyli, że to jest samochód, który niczym luksusowa niczym limuzyna w tym momencie no piątka siódemka jest w stanie pokonywać duże odległości, czyli ma radość z tego, że dźwięk silnika i przyspieszenia i osiągi, ale jednocześnie to wszystko odbywa się w komforcie oraz protest to taka dzięki tej współczesnej elektronice, a regulowanym zawieszeniem ma zmiennym układem kierowniczym na tym wszystkim długo tym wszystkim wspaniałości, które w segmencie premium są dostępne ten samochód możesz sobie zmienić służy od tego co do tego przycisk, a i wjazd różnica jest kolosalna to znaczy ja jeździłem głównie w trybie Eco pro czy chce takim najbardziej oszczędnym, ale dzięki temu samochód limit 12, a dostałem go po tobie i na i średnie spalanie było 18 osób to wytłumaczyć nie ta nie była taka kolejność, ale nie pamięta nie faktycznie masz rację jak odbierałem rzeczywiście nie mogę tego wytłumaczyć, bo ja w niej, że w trybie sportowym tymi samochodami nigdy oczywiście włączam na chwilę tam strzela z rury jakieś przekazów, ale to nie w ogóle nie interesuje nas byłem już po przerwie, bo my Gran coupé mieliśmy jesienią zeszłego roku to większy samochód ponad 5m długości odwołałem ramka kompoty ziarna 630 no to to był prawdziwy rzeczywiście potwór, ale tutaj masz słucha i 485 wciąż duży samochód, ale nie przytłacza i powiem, czyli to był dla mnie taki przyjemny wypoczynek, bo ile np. jak mówiłem piątka z mocnym silnikiem kombi była dla mnie zamknięta jakaś taka nieciekawa Emilki empetrójki czwórkę piątkach wszystkim mieliśmy ostatnią piątkę no to to są samochody rzeczywiście takie do bardziej twardo zawieszone prawdziwa sportowa miał taki dla mnie idealny środek bardzo się ten samochód podoba mi dużą frajdę oczywiście tak jak mówię tu kolejny raz chyba czwarty raz czwarte spotkanie w ciągu 3 lat, ale za każdym razem z innym silnikiem inny model zastanowią się czym jeździliśmy kiedyś dziwnym nie chyba nie no właśnie ciekawe 320 koni tutaj sprawował nie można być mogło być całkiem niezłe prawda no obsługa to BMW wnętrza BMW to bardzo typowe tutaj nic się pomyli tam nie ma żadnych uwag do Radia nie możemy pokazać wnętrze wnętrze, jeżeli chodzi o mnie jest wzorem ergonomii to znaczy sobie stawiam to BW, a na piedestale, jeżeli chodzi o łatwość obsługę nie tylko, dlatego że jestem przyzwyczajony potem audi jeździliśmy ostatnio z trójką będziemy w czwartek nie opowiadać to też jest fajny przejrzysty samochód, chociaż nie tak doskonałe, jeżeli chodzi o obsługę nie tak łatwo tak intuicyjne nie tak ergonomiczne nie tak przejrzysty jak BMW no a potem długo nic Łada, a na koniec marca nas one rzeczywiście, a nie po drodze coś, o czym za chwilę będziemy mówili, czyli jaguary wręcz rowery, które też są premium też mają do tak łatwo usług wymagającą chwili przyzwyczajenia łatwo ogarnąć to jest taka nie nachalna katastrofę sekwencji wraca wracamy do glebowe i a Sławku moje wrażenia z kilku dni jeżdżenia samochodem są fantastyczne to jest tak mocarne to znaczy to jest ten duży pies, który musi czekać nic zrobić, żeby być wieś, a niesamowity jest samochód, jeżeli chodzi o wszystko tak naprawdę o to jak jeździ, a oto jak jest wykończony jest wykonane i fajnie gra radio, chociaż ostatnio skonstruował sobie w garażu coś lepszego i jest to naprawdę absolutnie fantastyczny samochód mam do niego tylko jedno takie małe zastrzeżenie jestem ciekaw czy twej wykańczając auto zgodzi się ze mną czy nie on się trochę zestarzał nie ma takiego wrażenia, że jak patrzę na nieruchomości są to dziesięcioletnie auto może tak by, ale nie miała takich nie wierz nigdy w ten sposób nie podchodziłem do niego się wydaje, że po prostu się z nim bardzo za swoich, bo już czwarty raz jeździmy różnej wersji on mi się wydaje bardzo znajome, ale czy bym powiedział, że zestarzał no on może to jest taka ponadczasowa linia nadwozia wrześniowym do niej nie przeszkadza mi jeszcze w nim nic natomiast samochód jest bardzo ładne wydają się mniej ostentacyjne niż taki mercedesa AMG GT, który też świetnym samochodem czy tam jakieś nie wiem może klasa coupé przecież można by porównać może klasa coupé nie jest ostentacyjna, ale Gg to już taki samochód, który bardziej rzuca się łączy niż ten no dobra sieć hodowlanej zupełnie innego szale premium wciąż samochód, który ja lubię takie samochody SUV kompaktowy i zacznę od 2 inne, które lubię volvo XC 40 Lexus RX to się nazwa ranić rowery worki już wierzyć w Sienie Solarz sprawdziłem przecieram oczy ze zdumienia ta pierwsza generacja pojawiła się słucha już 10 lat temu wtedy była wersja trzydrzwiowa nasze nazwała coupé pamiętam pierwszy test dostaliśmy Niemcy to ja prosiłem czy dostaliśmy tak najtańszą najsłabszą wersję, ale i tak była fajna, bo ten wok od początku wydaje mi się no spodobał mi się nie będę ukrywał, że z Wołkiem byłem zaprzyjaźniony od dawna, ale jaguara I-pace jest zaćma jest segment c 1 rzecz się właśnie bardzo w tym co odpowiedziałeś nie spodobało no już, że mianowicie zrównała ten samochód do takiego z całym szacunkiem pospólstwa jak XC 43 co, ale rozmiarami Boże ten sam te same rozmiary, że to są kompaktowe SUV-y premii Nowak 30 par 440 jak sobie pana żona jak sobie pan na w miarę jak sobie patrzę na wymiary właśnie ich jedynki np. to podobno 430 parę, bo właśnie to 443 x 1 nowa on ma, ale znam to jest zaskoczenie dla mnie wieś, dlatego że ten samochód się w środku wydaje dużo większy, ale toteż, dlatego że jest tak zaprojektowane w ME w kabinie dość specyficzny sposób te w ogóle specyficzna samochód w takim sensie, że on i widzisz Brytyjczycy produkują projektują samochody tak jakby nie mieli internetu, jakby widzieli w jaki sposób jak wiek, jaką stronę to wszystko poszło, ale w Europie Stanach w Japonii, a przez to zupełnie to jest naprawdę wyraźnie inne w środku prowadzona względem tak, ale zauważ, że to jest od 3 lat mamy drugą generację tu się styliści zapatrzyli wylała Raba np. klamki są schowane tak jak malarze wnętrze też tak jak wyraża co nie znaczy, że od razu jest łatwe w obsłudze, bo Velar był skomplikowany dla nas na początku na początku, ale słowa jak żeśmy się przyzwyczaili do tego co zobaczyliśmy zaczęli doceniać nie to jest w ogóle, ale do tego się przyzwyczaić to dość łatwo wystarczy 2 dni pojeździć tam nie ma nie zagadek tam nie ma niespodzianek tam są fajne bajery są smaczki to jest jakiś, ale wiesz to jest też kontynuacja tego czym był np. land Rover Discovery, bo jak jeździliśmy land roverem Discovery czwórką przepraszam piątką to to teraz ja np. w tym wręcz rowerze widzę kontynuację nawiązania do tego, jakie były samochody przed 15 lat nawet przy no przed 15 i to jest fajne ważne też, bo nie wspomnieliśmy, że kiedyś jeździliśmy dieslami pamiętam 2l 150180 koni tym razem mieliśmy w drugiej generacji benzyna z napędem na przód my akurat mieliśmy tu 9 stopniowa automaty są podobnie jak VIP-a albo sześciobiegową manualną skrzynię to ich chyba nie zna mnie czy kiedykolwiek jeździłem tymi małymi samochodami 9 biegów automat nie widzę w tym prokuratorzy manualnej skrzyni Sławku nie w Polsce ta no bo były na pewno na pewno gdzieś są to już przecież jest, ale chyba nie mieliśmy w ofercie no, więc tak podsumować wnętrze dla mnie mówi wnętrze, podsumowując dobra jakość wykończenia ja już do tego nauczyłem się tego jest volvo też nauczyłem, ale czy prościej jest no i była sucha i 8 ile tam to było tak był będą nowe to chyba niezły nawet osiągi skrzynia naczynie gubiła co z 9 biegowym to różnie bywało to latami teraz mamy 9 biegowego chyba diesla jaguara i też nie jest źle, więc tutaj okazuje się, że im skrzynie wyszła, jakie masz wrażenia zjazdy to samochód za miękki za twarde, czyli dalsze pół sekundy ostatki 200 konwersja jest jeszcze na 1 najtańszy silnik i tak nikt taki samochód, czyli automat 9 stopniowi 2l benzyna 200 koni napęd na 1 oś kosztuje 182 000 za 184 000 możemy kupić auto z silnikiem 15 już biegowym automatem, a trochę dziwna, a 15 ma cylindrów 3 Mach, jakim się jeździło już co jeździło się tym bardzo dobrze jeździło się tym lepiej niż BMW x 1 niż mercedesem GLA niż volvo XC 40, a co mamy jeszcze tutaj audi oferują naprawę auta tuż nad wspominam pierwsze 6 czy ja powiem jak myślisz tak, owszem, jeżdżą się dobrze zawsze i dziś działo się dobrze na pierwszych jazdach 3 lata temu również to samochód bardzo nowoczesny w tej chwili może tamten nie był przez przestarzałym się ja lubię Lexusa RX uważam, że on jeździ tak samo lepiej gorzej to zależy prawdopodobnie tanie fajny jest Lexus krzyż na zarzut co auto Sławek już przyjęte w dzisiejszych czasach no ale mówisz, ale ten Fort tam dobrze działa w różnych modelach różnie działa w oku, ale nie zawsze masz co autor lokalną niewielu przypadkach ma w benzynie nie miałyby co już są dla mnie to samochód z sporym zaskoczeniem, że to jest taka dojrzała konstrukcja, ale wiesz jeszcze 1 zapewnił wychwyciła mam wrażenie większość SUV-ów w dzisiejszych czasach łączy w sobie wady samochodów terenowych i wady samochodów osobowych zadaną czy kombi natomiast tutaj mamy połączone zalety to jest dla mnie ciekawostka, dlatego że ja w tym samochodzie widzę więcej samochodu terenowego samochodu osobowego a, a to co jest wzięte z samochodu osobowego, czyli stabilność np. jakoś tak się wybija naprawdę bardzo przyjemny samochód bardzo przyniesie mi jesteś duży prześwit przeszłam to jest samochód, którym nie boi się wyjechać gdzieś na działkę mówiliśmy o, o czym mówiliśmy mówiliśmy o ryżu wyżej Wołku druga generacja tym razem mieliśmy z silnikiem wreszcie nie widzę jako benzyną z napędem na przód 200 koni całkiem dobrze sobie radzi nie jest ociężały na pewno w odróżnieniu od najsłabszego diesla albo być może tych trzycylindrowy 15 tego nie wiem kłaniam się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny kolejne już jutro Sławek Paruszewski Jacek Balkan do usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA