REKLAMA

Test: Audi S3 oraz Hyundai i30N

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-09-02 19:40
Czas trwania:
14:34 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski zgodnie z zapowiedzią 2 bohaterów samochody kompaktowe mocne samochody kompaktowe około 300 koni za chwilę poziomy dokładnie ile zaczniemy od niemieckiego to jest audi A3 US 3 w naszych rękach było, a skończymy na koreański Hyundai 30 z literką en, ale ze skrzynią wreszcie 8 stopniową dwusprzęgłową trójka to czwarta generacja tego tego modelu ona jest Rozwiń » pamiętam, kiedy pojazdy były w lecie jeździłem zeszłego roku nie pamiętam tak w lecie zeszłego roku rok temu jeździliśmy nową trójką mieliśmy już sedana mieliśmy hatchbacka a jaki trafił w nasze ręce, jaka wersja nadwoziowa z trójki mocny 310 koni 20 oczywiście napęd na obie osie dostaliśmy sedana i malejącym sankcji się właśnie trwają od wersji nadwozia tak dzień dobry i pewnie pamiętasz, ale ja byłem jedną z tych osób, która się skrzywiła na początku bardzo na to że te samochody są a, że to jest takie trochę, że to jest takie trochę, że to jest taki trochę niepotrzebne przecież jest Skoda octavia przecież jest seat Leon jest volkswagen golf jest była tak kiedyś to po co jeszcze ta trójka w tym zadanie to taki trochę bez sensu, ale przecież, a może inaczej, zwłaszcza że przecież Mercedes Marcela, który nie jest takim zwykłym sedanem tylko właśnie takim sportowym sedanem, a to oni się pakują coś w sobie sepsę Saddama w segmencie c tak niczym opel astra Saddam Classic naszym Polaka Saddam, czyli to są takie to są takie najbardziej, jakby powiedzieć no tak najmniej pożądaną wersją, jaką się pojawił 8 lat temu, bo ja też byłem natychmiast jak to pojąć, że on się spodobał bardzo, zwłaszcza dłuższe chcę powiedzieć niż będzie w wersji rządzi się też spodobał to dlaczego wieś w końcu zobaczyłem jak pod domem, bo ani wcześniej pewnie wzrastał 2× jeździłem pamiętam, że doceniałem też za to jak wygląda to jednak proporcje tego samochodu, ale też wygoda korzystania z tego auta to są niesamowite aż do, jakby brawo, a może proszę, że narzekałem ale jakby to był 24 pół metrowy samochód z dużym bagażnikiem wie, że ta czwarta generacja jeszcze szersza dłuższa trochę niższa ma inne proporcje niż trzecia, kiedy zadebiutował przez ten sedan, ale słucha, ale co ja miałem mieszane uczucia na początku mi się bardziej podobała mi teraz może trochę zdanie zmienia, bo jak pojeździe hatchbackiem bardziej się podobała trójka trzeciej generacji była takim wilkiem w owczej skórze mieliśmy wtedy hatchbacka w testach 2l 300 koni również napęd na objął również siedmio stopniowe DSG, ale powiem, że po tych jazdach tutaj tę tą trójką limuzyną już zapomniałem, że na te 4 rury którymi się nie podobają wolałbym inaczej ten też zaprojektować, ale jak zaczął nim jeździć to on nadal jest jak przyklejony nadal jest 310 koni jest ogarnięte jak tak się wyrażę kolokwialnie dwulitrowy silnik benzynowy oczywiście turbo 7 biegów skrzynia dwusprzęgłowa 4,5m długości nawet ciut ponad 4m ta długości 1500 kg samochód waży tylko, więc złe, zanim przejdziemy do tych wrażeń zjazdy, które są ultra ważne to może jeszcze trochę o tym jak samochód obsługuje włączył do jej jak obsługiwać, bo on faktycznie te narzekać na 4 rury wieszane wymieniałem przesiadam się z tego audio w sensie do hyundaia i 2 do hyundaia i 30 ten właśnie tego, który wspomniał z automatem okres w drugiej części programu na ten piątek 30 ma tylko 2 rury i tak popatrzyłem na 4 rury na te 2 rury nie wiedzą za co o wiele bardziej przypadają 4 no dobrze to taktyka w porządku jest to niesamowicie spójne ten samochód jest, jeżeli chodzi tak zakreślony na realizację on jest też bardzo fajny, jeżeli chodzi o wnętrze to znaczy przede wszystkim wygodnie się do niego siada wygodnie się z niego wysiada całkiem niezły jest dostępna tylną kanapę bagażnik jest ogromny jak ja jak to zadanie i to wnętrze jest no to jest po prostu audi tak to jest to jest po prostu audi ja wiem, że on jest trochę inne niż w piątce np. kryliśmy się przesiedli się bezpośrednio przyszedł do tej trójki natomiast jest charakterystyczne nie da się tego publicznie z marca sama izba Voo i okej dla mnie wzorcowe jest wzorcowa BMK, jeżeli chodzi o obsługę, ale audi depczą po piętach to znaczy to samochód łatwy w obsłudze przyjemne w obsłudze nieprzesadnie skomplikowany jakimiś takimi małymi powiedzmy za wózkami zagadkami czasem siada już wywołać oni mieć doliczyli do także właściwie 1 do drugiego się przesiadać się gubić więc, że tak nasi gracze znikają z dnia do nie tak do końca Sławku, dlatego że kupią chce np. przypomnę przypomnieć sobie chyba było pokrętło regulacji głośności tam, gdzie zawsze jest pokrętło regulacji głośności audi też pamiętam 2004 roku żeśmy pierwszy raz szóstkę odebrali mi się to bardzo podobało, a teraz myślę, że to właśnie tam ręka przecież suma właśnie może to prawda też czasami w niektórych audi są jeszcze 3 ekrany wystające na górze ja wolę wbudowanym w trójce Sławku przecież nie mamy już pokrętła i mamy taki gładzi dotykowe niczym najbardziej w iPodzie, czyli kraj robić kółeczka na takiej na takim kawałku plastiku i to sporo od dzisiaj głośno, ale można co rusz dodatkowe funkcje ruszymy nim tak jak wspomniałeś wyrwa bagażnik większy o 50l to już mamy wygląd omówiony ładny samochód wnętrze też da się da się obsłużyć nawet powiedział, że dla mnie to jest proste przyspieszenie do setki poniżej 5 sekund 48 prędkość maksymalna 250 ograniczona cena 194 000, ale jak to jeść dla mnie jeździło świetnie podobnie jak poprzednia trójka sprzed 5 lat i co tutaj naprawdę te fotele mają świetne trzymanie w prawie, że kubełkowe znakomity dla mnie układ kierowniczy zawieszenie to takie samochody to ja lubię ja niestety muszę się tutaj z przykrością, bo w zgodzić po prostu zgodzić się tutaj nic do bywania to jest samochód doskonały ja bym w nim nic nie zmienił to jak jeździ także to trzyma drogi, jaką przyjemność daje, jakie jest ekspansywna, jakie to jak chce z tobą jechać współpracować absolutnie nie chodzi o to, żeby jeździć samochodem szybko albo głośno tu chodzi o to, że samochód ma ten ultra przyjemny nadmierną nadmiar mocy, który powoduje, że współpraca z samochodem jest niesamowicie jest niesamowicie przyjemna i uważam niewiarygodne, jaką prowokuje też innych użytkowników dróg do ścigania się ja po prostu byłem zadziwiony ile osób chciało się ścigać w tym audi jest to, że jestem zadziwiony nieprawda od dzisiejszych czasach ktokolwiek co się ścigać, bo wmieszał się są nie spod świateł słuchaj to jest nadal bardzo modne naprawiliśmy już tak niestety mieszkasz poza miastem rzadziej jeździ świateł ma pewnie tam w pobliżu, więc ja to przerabiam na co dzień po prostu wyścigi zmiana pasów bez migacza dobra to przejdźmy może to zamożna nie jest uczestnik uczestniczy w tym nianie obserwatora żona ratujących jeszcze taką bardzo radykalną tutaj z radykalnym pomysłem wyda z estetyki przesiadłem się do od razu na stacji benzynowej gdzieś tam pod Warszawą przesiadłem się do samochodu, który na szereg podstawił, czyli pod przesiadł się do przesiadania się do hyundaia i 30 tak, ale równie ważne kradzież tak no właśnie, który mieliśmy po raz jeździli, ale tym razem to Hyundai i 30 ten w wersji en z automatem tak po raz pierwszy 2 sprzęgów 8 stopniowa hyundaiu została zaprezentowana jest dziś ostatnią fazę bankiem, który jest dłuższy samochodem też ma prawie 4m, a hatchback ma tyle co choćby audi, czyli 430 parę co się zmieniło przez 4 lata przede wszystkim zmieniła się to, że praktycznie już w Polsce chyba wycofany z oferty nie ma tego silnika 20250 koni zamiast 275 mocniejszej wersji mamy 280 no i możesz sobie dokupić to, o czym wspomniałeś automat tylko ja, więc ja na to czekałem no fajnie, że jest fajnie, że jest w ofercie, ale niespecjalnie czekają, bo ta trzydziestka NK od początku ręczną skrzynią biegów to był świetny samochód zresztą chyba też z tego pamiętam 4 lata temu czy 3 to zdaje się podobał nam się chyba obu ten samochód czy nie czy, cośmy może jak osoba nam się bardzo żeśmy go doceni, dlatego że taki samochód, które już od trochę nie on trochę nieoczekiwane to znaczy nie spodziewaliśmy się, że Hyundai kojarzone raczej taką marką samochodów, który w, które nie są specjalnie specjalnie z emocjami kojarzone, że tutaj nagle mamy coś co jest Th przeczytali wszystkie komentarze pod testami wszystkich odhaczyć w internecie golfów gti audi jest 3 hondy civic Type-R zwłaszcza, a i zrobili samochód, którym jest wszystko to co być powinno i jednocześnie sporo takich trochę głupkowatych przekazu, a nawet przeciw 3 ławki takie po to, rzeczywiście w dużej dużo więcej tego jest niż w audycji ciekawa jak flaki dojrzałe spokojna tutaj maszty guzików na kierowcę, ale obok tryby mają tam przekazów pamiętasz to wszystko co dla pamiętam tylko wiesz na czym polega problem, że 3 lata temu chyba jak żeśmy jeździli po raz pierwszy, jakbyśmy jeździli po raz pierwszy w tym hyundaiem 30 ten zmarł, ale oczywiście to on robił wrażenie natomiast kiedy teraz po 3 latach, zwłaszcza po przesiadce z takiego samochodu doskonałego jak trójka wsiadł do trzydziestki to powiem, że przejechałem się do Łodzi z powrotem, a i nie chciałem jechać dalej, ale nic nie, żeby ten samochód drażnił tylko wiesz co trochę się do niego chyba przyzwyczailiśmy, ale jeszcze on jest przede wszystkim ma napęd naprzód, ale wydaje się, jakby miał tak stabilny jest dla mnie jest stabilne sław ku nim jechało autostradą z większą prędkością i jest to hasło nośne hasła zwolnioną prędko, ale do suchej pierwsi choć, a przesiadka na autostradzie wysiadam z trójki, która jest, która jest z układu układ, więc na pewno tylko z bardzo stabilnym samochodem i 7 tutaj 30 zauważa przedziwną uznać, że miota nim jak szata za każdym razem kiedy, dodając gazu, żeby wyprzedzić, żeby zmienić pas no i 1104 lata i tak, ale to nie tak powinno być, a wiesz dlaczego, bo jest za dużo biegów jest za dużo atak, a sam właśnie środowisko napęd naprzód i co z tego, że możesz mieć tam sfera skoro Szpera niestety armii radzi sobie z tym samochodem no co ja uważam, że tutaj by nadal sugerował wybieranie tej ręcznej skrzyni biegów, owszem, ten automat 2 sprzęgów jest jakiś pomysł ktoś może wybrać, ale wydaje mi się, że chyba nie ma sensu dopłacać prawda raczej pozostańmy przy ręcznej skrzyni biegów w tym Hyundai zajął 6 no widzisz co 50 1603000 kosztuje Fest Beck and performance, czyli tam 280 koni kosztuje 160 000 ja wiem, że ma lepsze wyposażenie niż audi, ale kurczy to auto jest szlachetne, a ten ją jest już tak plastikowe to jest fajne w samochodzie za 60 trojga kolor też mogliby jakoś, ale pan koordynator przecież właśnie kolokwia w pożarze wybranki, a natomiast słuchać znudził się to Hyundai nie na wierzch aut zdecydowanie samochodem lepszym bardziej dojrzały lepszy po prostu nie ma 2 zdań natomiast trudno powiedzieć ja ja nie jestem fanem tej nowej skrzyni uważam, że tak mocny silnik mówił o tej 8 biegu Waś rozwiązania księgowe tak ważnie miasto moim zdaniem ona świetnie sobie poradzi z silnikiem, który ma 150, bo stąd wynoszą aż 280 koni to jest za dużo, dlatego że Tomasz cały czas szarpanie tego momentu obrotowego, a to zbyt gwałtowne ten samochód jeździ może być szybki, ale on robi zbyt gwałtownie w sposób nieprzyjemny w bezpieczny co może jednak jest gwoździem nie jest nie jest tak bardzo szybki raczej chodzi o osiągi ma około 6 sekund do setki aut ma 48, więc na razie rzadko Sławku do tak tak rozumiem, ale przegrywa jednak 2486 to jest różnica duża, bo to jest 14 mniej więcej no cóż nie ma wątpliwości tutaj zrobiliśmy trochę taki pojedynek tak nam się okazało się, że to jest dobry pomysł audytu wygrywa ta jest trójka bez ustalaniu prawda to co prawda mimo trochę mocniejszy napęd na obie osie wiem, że to są duże przewagi jest też oczywiście droższy znaleźć też lepszy za co płaci patrzę ile limuzyna 194 miesiące Sławku dopłaca 30 000zł wraz z hyundaia masz audio 3 proszę no i wydaje się tutaj tak tylko na koniec powiem, że jeszcze audi może skupić silnik 400 konny 2 punkt się nazwa RS 4 ma poniżej 4 sekund oraz 3 przepraszamy poniżej 4 sekund set kłaniam się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny kolejne jutro do usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA