REKLAMA

Test: Hyundai i20N i Citroen C3 Aircross

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-09-14 19:40
Czas trwania:
12:42 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan dzień dobry dobry wieczór Sławku dobry wieczór co ciekawego no proszę państwa ciekawe samochody zapowiadane w zeszłym tygodniu zupełnie różne, chociaż rozmiary może trochę podobne, ale zaczniemy od czegoś co od razu po na początku bardziej mi się podobało niż większy starszy brat, ale mówi o czymś co co ma ten na końcu co jest ich uwagę zaczął Rozwiń » dobrze no tak od tego chcę zacząć otrzymuje jeździłeś no pewnie no i 20 KN Słuchajcie pierwsze skojarzenie jak o tym samochodzie usłyszałem, że wejdzie do sprzedaży poprzez hyundaia i 20 to mamy od roku mniej więcej z silnikami 12 jeździliśmy 10 turbo 100 koni, a tutaj 16204 konie zapowiadany przez ten Hyundai i 20 to jest samochód miejski tak Ilona długości 4m to jest nieduży samochód, dlaczego wyższymi skojarzyła usłyszałem, że będzie miał tyle koni będzie miał napęd naprzód tylko nos fordem fiestą, którą po raz pierwszy 10 lat temu się tak zastanawiam się będzie bardziej podobać wygląda mi się bardziej podoba i 20, mimo że jest bardzo agresywny, a ja generalnie tak nie lubię, ale wniosek, ale mówi o 20, ale właśnie, że zwalczane Wisła 20 not to jest najmocniejszy nim tylko teraz jeździliśmy to jest taki może niech to będzie hot-hatch no 16 turbo 204 konie trochę ponad 6 sekund do setki osiągi zbliżone do fiesty tylko Tomasz 4 cylindry Tomasz 3 cylindry i verso to niestety tak jest, że po tych miast różnice no tak robi różnicę dlatego za w podsumowaniu coś więcej powiem, ale pierwsze wrażenie jak zacząć ten samochód to zdecydowanie wolałbym to oni forda fiesty, ale tak po dwóch-trzech tygodniach to trochę już emocje od marca, a wiesz, a to coś w tym miasto zaraz chyba rozwinie to samo jest audi e-tron GT sporo Taycan najpierw myślałem tylko audi e-tron GT minęły 2 tygodnie kurczy przez ten tak był świetnym samochodem wciąż jest dobra, ale tutaj powiem, zanim dalej, że to jest obniżono dziś o centymetr zawieszenie sportowe inne 18 calowe alufelgi spoiler są wloty powietrza wydaje mi się nie do pomylenia samochód ze zwykłą i 2 na każdy będzie łatwo łatwo wyłapać na drodze bez żadnego problemu się to zrobić słuchaj 60 000 kosztuje najtańszy Hyundai i 20 wersja Classic +1284 konie Sławek Krzyszto samochody segmentu był ba były parę lat temu po 40 parę tysięcy złotych i to są wszystkie rząd tak to albo nawet 70 po milczy my sobie chwilę nad tym no niestety wszystko podrożało, a ten kosztuje ile niecałe 100 000 prac 99 to my mieliśmy w wersji MP formę nawet, czyli kosztuje miasto 9000 o no to jeszcze lepiej tak silnik czterocylindrowy 204 konie napęd na przednią oś auto fajnie wystylizowane nadrzędny pewnie bym się bardziej podobało nasz współpracownik Alex Team będzie rozdział piona zachwytu nad tym samochodem jego pierwsze wrażenie było takie, że to po prostu, że to jest nawet lepszy od toyoty Yaris EGR, a więc bardzo chcemy poproszę, żeby przemyślał to co powiedział my jak ważna jest więcej, czyli pojawiał redakcję natomiast takich herezji głosić inne lata do forda fiesty porównywanej i tak uważam najpierw żony lepszy od forda fiesty, ale emocje minęły są trochę podobna jednak im no mam co zresztą z segmentu segmentu ba i zostawiamy go sobie pod domem ja mamy taki pierwszy dzień przejazd przejazd przejażdżka i nie będzie się ze mną zgodzisz, ale takie pierwsze jest z Super no bardzo ja byłem zachwycony tym co zachód po pierwsze, byłem zakręcony pierwszy ożenił się też błędy no głów ręczne skrzynie biegów tak przeszłością zwarty precyzyjny naprawimy dający taki szczeniak co powiesz cały czas rzuć piłeczkę rzuciła korzyć tułaczkę bardzo fajne i czy przyszła u ciebie trzeciego dnia taka refleksja, że chłopiec nie chce rzucać piłeczki proszę bądź bądź jako bądź ich po prostu zależnie od pracy nad prezentacją zmienia bieg trochę samochód taki do zabawy na parę dni, ale nie, ale nie na co dzień chyba jest to wieś jest to jest tego nie miałem swoje, ale właśnie chciałem powiedzieć, że to jest IS IT w ciekawe, kto się zgadzamy ten samochód jest trochę męczące taktach i on faktycznie robi to wieś to tylko za ósmy, że z spotykasz jakąś piękną osoba i potem okazuje, że ta osoba jest głupia jak but to to nie jest dobre porównanie, bo ten samochód jest głupi jak but, ale jest po prostu trochę męczące w takim Rączka spotykasz kogoś tak tak wiesz nie rybę i razem kolację fajniejszego wszystko okej, a potem okazuje się też np. kolekcjoner znaczków na drugim spotkaniu po prostu przez 3 godziny będzie tylko wyłącznie swoim hobby albo swojej pasji nikogo nie dopuszcza do głosu to samochód, którego jest trochę za bardzo ją za bardzo starać by okej weźmy fiesta będziemy głośniejsi od miast myśmy Yarisa będziemy ładniejsze od Yarisa myśmy to myśmy tam to byśmy tam to i nagle się robić coś co z 1 strony ma cała masa charakteru jak go widzieć na pierwszy rzut oka pojeździć nim chwila jestem oczarowany, ale potem okazuje, że nie ma tego swojego charakteru za grosz, że on jest właśnie taki trochę tego trochę tego trochę tego trochę volkswagena polo gti trochę tu trochę tam ale, ale mimo wszystko wiesz co to uważam, że to bardzo dobrze zrobiony samochód towar przemyśleć kupno tego samochodu to zdecydowanie nie to wieś niemożna kupić się pobawić parę dni no to wiesz już musisz mieć, ale one złe jak już niema się być oni wrażeniami emocjami, że muszę ultra szybko znudził no to prawda bardzo specyficzny samochód taki niszowy, ale no takie jak geriatrii zmuszeniu ludzi, choć właśnie to jest 1 rzecz, ale jest fiesta jest też jeszcze nikomu nie znudziła, więc jestestwa jest bardziej takim fajnym codziennym samochodem i ale generalnie bądź taka ciekawostka być może, bo potem się bezpośrednio przyszedłem do tego 38 stopniową dwusprzęgłową kultury troszeczkę mnie rozczarowała jednak w końcu, że ja wolałbym trzydziestkę też zręczną nadal taką, którą jeździłem 34 lata temu i tutaj także, że nie ma o to czy nie mógłby być do wyboru na pewno nie wziął Tomasz poprowadził zrozum no właśnie to nie poradziłby sobie samochód jest na pewno ciekawy jest na pewno bardzo dobrze zrobiony jest na pewno świetnie jeżdżący lepiej niż trzydziestka to co ciekawe jakoś ta trzydziestka ostatnio tak może, dlatego że ze strój com audi porównywaliśmy może trochę tam wtedy przegrała pamiętasz mieliśmy 2 tygodnie przegrała sromotnie nadal uważać, wędrując tą dwudziestkę, ale przy jak oni zrobili taki samochód 5 lat temu albo 7 lat temu to byłoby to moje ulubione auto i ale wiesz co też jeszcze 1 powodu ja już trochę wstyd jeździć takimi samochodami nie, dlatego że stary jestem, chociaż jestem niestety coraz starszy, ale dlatego, że te samochody hałasują i to wiocha jest, więc teraz z gazet wstrzymanie tych tłumików, ale wiesz ja wiedziałam, że to będzie dobry samochód rząd będzie świetnie jeździł z zresztą jeśli dwudziestki oczywiście inne zupełnie mocniejsze inaczej skonstruowane jeżdżą już w rajdach Hyundai potrafi robić sportowe samochody obżarstwo nie ma bardziej walką dobra, a teraz przeskakujemy do czegoś co nic ze sportem nawet nie ma wspólnego nie ma żadnej mocnej wersji to jest C3 Aircross to jest samochód, który zadebiutował patrzy patrzy się pomylił 4 lata temu i to jest bliźniak modelu crossland x nie ukrywam, że one są zupełnie inne przynajmniej tak uważam był kiedyś taki pamiętasz C3 Picasso pamiętam, kiedy go przestali produkować ponad 10 lat temu zaczęli produkować na pewno to jest takie to jest, a teraz stylizacja citroena C3 albo lubisz albo bardzo lubisz tak jak C5 Aircross 14 nie są bardzo ładne samochody wieś to są ciekawe samochody jak ci się podobał ten C3 Aircross w ogóle jest on mi się on z zewnątrz jest on jest po prostu zbyt krzykliwy no on rzeczywiście jest wrzuca się w oczy bardzo też kolory ciekawe zobaczy np. mamy teraz czwórka citroena, który jest zupełnie inny jest troszeczkę większy dłuższy niż rzuca się tak walczy no owszem, wspomina Sahara ten przypomina innego citroena po prostu, czyli piątkę dobra, ale ujmuje swoją lifting patrzy, żebym się nie pomylił, bo facelifting z przodu jest taki trochę, jakby Wąsik jest patrzeć co tutaj jest nowe wyposażenie uwaga model po faceliftingu inaczej stylizowany przód zderzak reflektory inne felgi 70 różnych konfiguracji, a w jego mieście wygodniejsze fotele dodatkowe 1,5cm pianki większy o ten ekran wiesz co jest dobre większy ekran właśnie coś zapomniałem co mi się zmieniło w środku większy łatwiejszy w obsłudze ekran i rzeczywiście to jest duża duża poprawa na częste samochód jest fajny w środku i troszeczkę pandy przypomina minimalnie to co cross co mieliśmy, czyli polubiłem go natomiast jest to tak jeśli to jest taki miękki samochód może trochę teraz go porównuje do tego do tej czwórki, która miała miesiąc temu też crossowe on jest taki miękki do spokojnej jazdy silnik 12110 koni ręczna skrzynia biegów może kupić 130 koniec 6 stopniowym automatem to chyba byłby automat lepszym wyborem, bo ta reszta to taka powiedzmy przeciętna no i turbo diesle to świetny wybór 15110 koni jest sama trochę problem z tym samochodem, bo za dużo mieliśmy dobrych fajnych samochodów chociażby Crosslanda ich, żeby się tym zachwycił natomiast nie mogę za bardzo krytykować, bo zawsze taki był on był taki miękki taki spokojny bez szans, ale co suchej ja jeździłem co prawda niżej tym egzemplarzem, którym teraz po faceliftingu, ale ten samochód ma 2 wielkie zalety no jest bardzo wygodne nota jest dość prosty przy okazji jeszcze nie będzie trzecia zaleta jest zaskakująco dużo miejsc, a jest przestronny to się zgadza to rzeczywiście dlatego mówię ci woda generalnie bardzo fajnie się z tym samochodem żony był zupełnie inny od tych testów, które ostatnio mi to co nie oznacza gorszy i to w takim pozytywnym moim sal już, bo Sławek uważam, że brakuje trochę wygodnych samochodów, że to wszystko idzie też zresztą taka robota tak, że dostajemy takie wersje na wielkich kołach, żeby jak najlepiej wyglądało na zdjęciach jak najładniej potem gdzieś tam w Gazecie czy w internecie, ale problem jest taki, że to są, że mamy mało wygodnych samochodów po prostu powinien tak tanie takim też nad małym samochodem rodzinnym, bo patrzę bagażnik 400l naprawdę tam dużo można zmieścić 12110 szkolni słuchaj to jest aż za dużo czy nie może za dużo wysoka wystarczy może na tych 130 nie trzeba patrzeć to kosztuje właśnie to kosztuje, żeby tutaj nie rozpędził 70 000 to też taka cena znowu jakaś kosmosu po prostu te samochody, kto teraz kosztują, więc myślę, że tu chyba nie ma co za bardzo ewentualnie diesla może bo, ale też mało pali wiesz jak to silnik 12 na bardzo mało palą diesel 382 000 to jest ciekawa propozycja nawet nie czekałem na facelifting po prostu zapomniałem co trójca może to był dobry pomysł zrobili facelifting, bo ludzie są po 3 latach przypomnieć, że coś takiego jest no i i jeżeli ktoś chce mieć taki oryginalny wygodny mały samochód rodzinny to czemu nie jest to to myślę, że się obronił na tym kończymy kłaniamy się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan by jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA