REKLAMA

Jesienna edycja Festiwalu Restaurant Week

Magazyn Radia TOK FM
Data emisji:
2021-09-19 14:40
Prowadzący:
Czas trwania:
14:23 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
w kolejna ostatnia odsłona naszego magazynu niedzielnego Przemysław Iwańczyk kłaniam się państwo w towarzystwie Maćka Żakowskiego dzień dobry Maćku dzień dobry dzień dobry państwo to oznacza, że będziemy rozmawiali o kolejnej edycji Restaurant Week nie pomyliłem się prawda nie ma innych planów wobec naszych słuchaczy nie, chociaż 1 rzecz warto było może ogłosić też tak od razu może na koniec no nie rozpocznie jak już zapowiedziały nie trzyma nas niepewności co Rozwiń » chciał ogłosić chciałem powiedzieć, że w związku z trwającą edycję Restaurant Week, które aż do 5października w całej Polsce zaprasza do prawie 400 najlepszych restauracji pracujemy także będziemy już niebawem uruchamiać takiego cara całorocznego Restaurant Week, który będzie pozwalał na odkrywanie restauracji poprzez właśnie wpisowe NIK nie tylko w okresach festiwalowych, ale przez cały rok to jest na prośbę gości dzięki restauracji taka inicjatywa, która może nie tylko zwiększyć liczbę gości w restauracjach, ale też właśnie pozwolić nam wszystkim odkrywać nowe miejsca w całej Polsce dobre sobie, że być może są jeszcze w Polsce ludzie, którzy uwielbiają jeść smakować może w ten sposób, a nie słyszeli być może Restaurant Week i teraz, jakbyśmy to nakreśli, jakbyśmy o tym pomyśle, który kontynuuje czy od długiego czasu powiedział myślę, że sprawa jest dość prosta mianowicie Restaurant Week jest okresowym festiwalem oraz w ciągu roku, który pozwala odkrywać nowe restauracje dzięki Restaurant rynkowi możemy wejść na stronę przeglądać restaurację oraz przeprowadzi popisowy wynik opisowe nie jest częścią takiego doświadczenia odkrywania nowej restauracji dla samej restauracji wszystkie prawa pani są spoza karty ości chyba wszystko już teraz dzięki czemu możemy jest także takie unikalne doświadczenie oraz od popisowe napisała sztukę gotowania każdego szefa kuchni instruując festiwal odkrywania nowych restauracji, gdzie festiwalowej cenie można spróbować opisowego pani Ewy za każdym razem kilkuset restauracjach w całej Polsce jak te ceny różnią się od takich tradycyjnych mówi o festiwalowych scenach tak cena Restaurant Week w tej chwili to 59zł w tym prezydent, który czeka na miejscu jest to, więc między 3050% taniej niż formalne wejście do restauracji, dlatego że są 3 dania 3 popisowe dania przystawka danie główne i deser oraz właśnie ten wspomniany prezent czeka na każdego gościa restauracji w zależności od ceny cen dalej restauracji ta rabat waha się właśnie między dziś 20, a 50% też, dlatego że właśnie zgodnie z naszą decyzją i kryzys w restauracji ocena jest 1 dla wszystkich restauracji bez bez znaczenia czy są tu restauracja jest taki bardziej codzienne czy bardziej oficjalne bardziej ekskluzywne jednak ceny bardzo ważna, ponieważ jest to taki mechanizm, który trochę można również do festiwalu filmowego np. w ciągu tygodnia czy ruch idziemy na określoną liczbę filmów odkrywamy nowe filmy z całego świata natomiast tutaj mamy możliwość odkrywania tych nowych restauracji to ta jedno lipca cena dla wszystkich jest bardzo bardzo ważna co w tym roku proponujecie, które restauracje łączyły się do akcji wśród łączyło się prawie 400 restauracji, więc tak naprawdę ciężko mówić, o które geny, które włączyły się jak wyjątkową pozycję na własną ciekawostka jesteśmy, więc taka edycja, która raz drugi ma być promuje dania bezmięsne dania bezmięsne są czynni bezmięsne w każdej restauracji warto wspomnieć o pannie aż do wyboru i jedno z nich jest bez jest drugim nie stać, więc kolejna druga nasza edycjach dzieciom ani bezmięsna jest pierwszym miejscu, czyli promujemy kuchnię roślinną chcemy nawet goście w całej Polsce mogli spróbować mamy z tym w tym obszarze bardzo dużo ciekawych dań takich jak chociażby kapusta Helsińska w restauracji, którzy Rek w Krakowie czy różnego rodzaju wędzonki solanki kiszonki dostanie takich mięsnych jest dużo powrotu do tradycji, ale też dużo nowych ciekawych dań, które nie tylko są z własnej kuchni międzynarodowej, ale też łączą ów międzynarodową z polską takie przykłady jak gołąbki w liściach winogron w restauracji w Białymstoku 3 w oczy, choć Czechy czy chodzi czy chociażby muszle i może się tego jako bardzo duże z owoców morza, acz w całej Polsce to jest taki myślę, że ważny trend mimo tych rosnących cen czy są one prezentowane w całej Polsce restaurację jako właśnie takie danie popisowe czy czytania nowości liczne wszystkim też Polski sezonowe warzywa jesteśmy świeżo po zbiorach bardzo dużo różnych warzyw okopowych LM fasoli regionalny chociażby w Polsce wielu stolicach małopolskich podawana jest fasola piękny Jaś to jest taka z tak miejscowa specjalność myślę, że docent takie hasło trochę, choć ogólne, że każdy znajdzie coś dla siebie, ale rzeczywiście warto wspomnieć, że merytoryczną wyników w całej Polsce do wyboru jest ponad 2000 pytań i wszystkie zadania są popisowe spoza karty przygotowane specjalnie na festiwal jest, więc jedyna okazja, żeby spróbować i mamy nadzieję, że kibice gości po raz kolejny czy się skusi, a czy da się powiedzieć, który region cieszy się największym powodzeniem gości, ale także restauratorów, którzy przystępują do akcji tak jest Małopolska Dolny Śląsk oczywiście Warszawa, chociaż ku naszemu zaskoczeniu właśnie sieć gościł w Warszawie jest również więcej niż ostatnio, ale gości rosła rozkładu w Małopolsce jest wyjątkowo dużo co ciekawe mamy też wiele restauracji poza za dużymi ośrodkami miejskimi tak w imieniu państwa pół godziny czy 40 minut jazdy samochodem są to często restauracje hotelowe czy agroturystyczne, acz przeczytaliśmy zamkowe, które można odkryć w weekend nie tylko ze znajomymi, ale też coś z rodziną, więc takimi największymi ośrodkami Restaurant Week owymi są już zdolny Śląsk Małopolska ciekawe też Podlasie bardzo, ale jesteśmy również na Warmii Mazurach bardzo rozsiane bardzo rozsianych w restauracjach w tej edycji debiutuje aż 53 restaurację po raz pierwszy są coś wszyscy festiwalu jest rekordowa też liczba i ma związek także z tym scena restauracyjna w Polsce, o którą bardzo wszyscy obawialiśmy wracanie tyle do normy nawet ponownie rozkwita powstają otwiera się wreszcie znowu bardzo wiele restauracji i w kwestii Restaurant Week jest taką bardzo ważną metodą ich odkrywania powiedz proszek zmieniały się poszczególne edycje, jaki był ten wzrost popularności samego festiwalu i powiedz o tym od pierwszej edycji, bo myślę, że to może być bardzo ciekawych tak za 502014 roku na jesieni w Warszawie 32 restauracjach i właściwie to taki projekt kulturalny byliśmy wszyscy bardzo zaangażowani wtedy z gastronomią przez nas prowadziła restaurację część robiła już wokół nich znaki naszemu zdumieniu już 13 000 gości udało się na ten festiwal przez 7 lat rozwinęliśmy został rozwinięty wspólnie z restauracjami festiwal na całą Polskę odbywa się obecnie strzałem w 41 miastach zgromadzonych w 13 regionach np. Śląsk jest jednym z 1 regionami sięga aż po Bielsko zaczęliśmy 1000 zgłoszeń najwięcej na 1 festiwalu było 420 000 gości taki wynik 100 000 jest posłem najczęstszy najgorsze powiedzieć, że restauracjami prowadzimy szereg funkcji też dodatkowych np. Wajda Kulig, który jest dla najbardziej ekskluzywnych restauracji w kwestii, ale bardzo popularnym też w całej Polsce Biel choćby, czyli taki też festiwal parowania jedzenia do tego festiwalu koktajlowe, które też prowadzimy przez cały rok prowadzimy takie inicjatywy mając kierujących gości do do restauracji nie tylko, pozwalając na odkrywanie i też mnie też ukryć tym co ciężkich czasach także wspomagający bardzo branże historycznego dla się dziś określić opisać, jaki jest nie wiem, aby przyrost tego zainteresowania po festiwalowego, czyli krótko mówiąc jak restauracje na tym zyskują, jakim wiąże się ta relacja między gościem, a restauracją, a tak bardzo o około 66% restauracji opowiada później takich naszych ewaluacja goście wracają Vuk jest jest atak taki festiwal, którym my ogromną pracą gości restauracji kierujemy, aby odkrywali na później wszystko w rękach restauracji, która może może ma zadanie gości SOR rozkochać swojej gościnności w swojej kuchni i sprawić by oni wracali z powraca już bardzo wysoka meczet, w którym warto będzie dla wielu restauracji, które no z oczywistych względów nie mają dużych budżetów promocyjnych czy możliwości nagłośnienia swojego otwarcia jest to wspaniała metoda dotarcia doszło do dotyczy tych nowych gości ściągnięcia ich po raz pierwszy zdarzają się takie sytuacje, że debiutująca restauracja w okresie festiwalu przyjmuje kilka tysięcy kości, a jest to bardzo szczery bardzo intensywny czas takie święto tej sceny sceny restauracyjnej, więc wszystko w rękach restauracji natomiast nowego czytanych, pod które ankiet, które my my prowadzimy tak dziękuję bardzo, chętnie wracających festiwalowych restauracji mówią oni polecają, bo też szereg konkursów wrzucanie zdjęć do internetu oznaczanie restauracji w tym rzeczywiście jest bardzo duża skala promocji na cele festiwalu co co właśnie tych pojedynczych uczestniczących w restauracji za w jakim kierunku zamierzacie rozwijać macie pomysły na kolejne lata oprócz tego oprócz tego, że festiwal będzie trwał cały rok co niewątpliwie dobrą wiadomością dla należności chcielibyśmy, aby festiwal trwał cały rok chcemy też organizować więcej inicjatyw tego co o takowych chciałem powiedzieć co roku mamy za sobą organizacją wspólnie z mostem marketem takim popularnym warszawskim miejscem, gdzie dniowym inicjatywy miałem bistro, czyli 12 weekendów tylko kolacji na dachu parkingu centrum miasta takim nowej odsłony ani nigdzie przede wszystkim najwyższą ważniejszą rolę odgrywają najwyższej jakości składniki kreacja szefa kuchni, ale już istnienie ekskluzywne wnętrza nie przystępne w bardzo im oficjalne tylko właśnie takim bardzo nowoczesne nowoczesny kontekst dla najwyższej jakości jedzenia ta organizacja cieszyła się bardzo dużym powodzeniem myślimy też oczywiście o realizacji innych miastach, więc chcielibyśmy także zajmować się nie tylko promocją szerokiej sceny restauracyjnej, ale także z najwybitniejszych szefów tych polskich ambicji i nos w dużym skrócie ten najwyższy właśnie jakość polskiej wobec tej sceny kulinarnej warto też zaznaczyć, że na festiwal jest 100% 0 waste i tegoroczny noblista także był ilość, ponieważ my rezygnację zamykamy dzień wcześniej o godzinie dwudziestej przekazywane są listy gości do restauracji i dopiero później te 3 składniki są kupowane nic to ogranicza zatowarowanie magazynowania produktów z restauracjach wcześniejsza zamówienia to jest zwyczaj, który oczywiście pochodzi z restauracji z najwyższej półki z całego świata, gdzie są wyłącznie jak będzie negocjacyjne rezerwowany właśnie z odpowiednim wyprzedzeniem dobre, które później następują zakupy na inne chcielibyśmy, aby ten zwyczaj ten połączony z możliwością odkrywanie restauracji rozlał się na restaurację przez wszystkich kategorii wszystkich rodzajów ani w całej Polsce, a może Bożenie może tylko ciekawostka taka karta mniej skoro się upiera przy stole jest mu się zjawiskiem niż ja również jadłospis przecież coraz wału, który obawiał się w restauracjach chcielibyśmy wrócić do tej tradycji dziękuję bardzo, za te opowieści kulinarną Restaurant Week przypomnijmy jego szczegóły zdradza nam Maciej Żakowski dziękuję bardzo, za rozmowę dziękuję zapraszam na Restaurant Week PL tak państwa zapraszamy na informacje Radia TOK FM, dziękując wspólnie spędzony czas kończą się w imieniu Tomasza Kopki wydawcy przepraszam realizatorów Macieja Gorczyńskiego, czyli Nowaczyński przemysł będzie usłyszeć z państwem po godzinie siedemnastej informacji Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: NIEDZIELNY MAGAZYN RADIA TOK FM - PRZEMYSŁAW IWAŃCZYK

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA