REKLAMA

Test: Toyota Hilux i Mitsubishi L200

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-10-07 19:40
Czas trwania:
13:21 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór to jest codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan witam pięknie w czwartek dobry wieczór czwartek, czyli test omawiamy nasze wrażenia zjazdy samochodami dzisiaj 2 pickupy no nie bez powodu są te akurat nie inną oba przyszły facelifting całkiem niedawno hala Expo to jeden z nich ósma generacja i Mitsubishi el 200 to z kolei samochód, który ma 2 lata ta generacja piąta, ale my dostaliśmy nowszą wersję wersje z modułem Power, która Rozwiń » ma nie 150 koni tylko 185 koni cha lak SA zresztą też mamy mocniejszego, bo to już nie jestem sobą ostatnio 2450 tylko to jest 28204 konie, czyli 2 mocniejsze pikapy, z którymi już w jaki sposób zapoznaliśmy w ostatnich latach, od którego zaczynamy nie ma nie wiem także złe to zacznijmy w takim razie od tego, który się bardziej podobał, ale wygląda na zarządzanie nie mówię ja nie mówię, że ja nie mówię, że wrażenia zjazdy będą fajniejsze, ale cha lak się z wyglądu bardziej podoba po prostu im większy ból to jest ta wersja, czyli po angielsku niezniszczalny to jest zresztą wszystkich relaksu są dobre w terenie one już przez od końca lat sześćdziesiątych z tego znane to nie jest terenowych, ale posłanka podstawowa wersja jest napędem na jedno Jaworzno właśnie chciałem powiedzieć, że w końcu lat sześćdziesiątych pojawił się pierwszy Heil Axy z napędem na tylną oś oczywiście generacji tak jak mówię było 8 ten ostatni nasz no to już ogromny pick-up w porównaniu z tymi z lat siedemdziesiątych osła ten najnowszych cha lak z wyższej od długości mniej więcej tyle samo Mitsubishi 205m 33 cm prześwit prawie 30cm co ja samochodów do nie za bardzo wiesz trochę szkoda tak powiem może to zabrzmi nieprofesjonalnie mordować w terenie, ale pojąć, że ten charakter trochę sprowokował im większy był niezniszczalny no dobra nie będę próbował niszczyć, ale naprawdę tak przegonił go dość trudnym terenie i on oprócz tego, że skrzypią, bo już na przebieg 20 tras, więc resort od razu, więc to stały w kość podobno jest jakiś gość w Lublinie, który potrafi ochronę praw, ale też zauważyła, bo ta tak ktoś odpowiedział, a potem z zewnątrz mówi niemożliwe przez samochód testową tak po prostu już tyle pojeździł no dobra szła, więc ta Toyota na najnowszej generacji to przede wszystkim akty dobra, bo ja powiedział, żeby się podoba nie mówi żona jest brzydka oczywiście w pewnie jakąś mówili słuchaj wiesz zarówno w przypadku 200 i jakich lak SA trochę brakuje mi skromności wieś to znaczy jakoś mam wrażenie, że to jest trochę tak jakby ktoś założył dres na garnitur albo garnitur adres, ale zauważ tylko Góra GRU duby od nas dla nas, że te nasze wersje prawda no bo one są po pierwsze, mocniejsza po drugie jednak ten im wiz był też ma dodatkowe smaczki tam czarno szorowanie jakieś inne felgi tak samo ten Power Mitsubishi to też jest trochę się różni od tej wersji 150 konnej oprócz tego, że elektronicznie wzmocniony, ale mimo wszystko Mitsubishi znamy się od 2 latka Laksa tego nowego to już chyba od 3 no powiem, że jakiś taki bardziej spójne jest bardziej się podoba hala z zewnątrz po prostu oba są muskularny oba są duże długi 531533 drugi 530, ale pojąć, że jeśli chodzi o wnętrze no to Hajda sprawia lepiej wykończony samochód licznymi, kto uważa, a jak złe, jeżeli chodzi o wygląd to i ja chyba on patrzy na niego już w tej chwili nie mamy odwagi wiem to znaczy to zgodzę się z tobą to znaczy mam wrażenie, że Mitsubishi jest trochę za bardzo przez cywilizowane natomiast w tym nadmiarze, o których wspomniałem przed chwilą wydaje się, że hala ma jednak ciut więcej skromności powściągliwości, więc niech będzie, że punkt dla cha lak SA, jeżeli chodzi o wnętrza zagląda też do tego 200, bo prawdę mówiąc cha lak SA lepiej pamiętam, ale teraz 200 to się poprawił jakościowo bardzo wiem, że pick-up to może zabawne, że rozmawiamy o jakości wykończenia, ale nie to wcale nie zabawne Sławku, dlatego że samochody często są kupowane tak jak powiedziałem na początku jako terenówka, którą sobie można zabudować jako auto no budowlaną takie gospodarcze tak też, ale no to wnętrze jest bardzo ważne, dlatego że spędza w nim mnóstwo czasu w tym samochodzie powinny być wygodne fotele ten samochód powinien się dobrze prowadzić powinien być w miarę dobrze wyciszony powinien by dobrze dawać sobie radę z autostradowymi prędkościami ciągnie no te nasze pierwsze sprzed 15 lat jeszcze pamiętam świetnie sprzedających się nic Anna Varane to na autostradzie powyżej 120 tam 140 maksymalnie poniżej 120 by przyjechać, ale ktoś już w tej chwili to historia prawda inaczej może kilka minut to trzeba przyznać zaglądam do tego Mitsubishi jest skromniejszy niż Toyota mniej niż podoba, ale to nie znaczy, że to jest jakiś samochód, który punktuje dużo niżej trzeba to problem jeśli będzie no niech ci będzie, że może 200 wygląda trochę w środku tak jakby był to samochód z 2009 roku natomiast moim zdaniem hala wygląda tak jakby był w roku 2013, więc drugi mały plus dla relaksu wolę będzie no niech będzie to trzeci plus, jeżeli patrząc na liczby to jest to jednak ma prześwit dużo większy, chociaż oczywiście 3029cm 21 to przyznać, że to jest duża różnica tylko czy na co dzień to każdemu jest potrzebne zapewnienie na was zaraz do tego dojdzie o natomiast natomiast, jeżeli chodzi o naszą wersję mieliśmy cha lak SA z silnikiem 28200 koni 204 to nieprawda tak tak mocniejszy ten natomiast el 200 byliśmy z silnikiem 22185 koni, czyli też wersja mocniejsza noe to wszystko prawda to wszystko prawda one mają przyspieszenie około 10 sekund setki wysokie momenty obrotowe, ale to przyspieszenie nie jest najistotniejszy w przypadku pikapa próbowały jakoś tak w tym pickupa jakieś takie praktyczne jego możliwości sprawdzić nie mówią o rajdach przeprawowych, ale wrzucać coś na palcach pojechać gdzieś tam ja 200 przywiozą kominek, czyli no dobrze nadaje się do tego znakomicie podać hasło nadaje się do tego znakomicie ostatnio mieliśmy szczęście, że nieszczęście, jakby to był samochód z zabudową to z listą taką budową udającą kombi no to wtedy bym tego kominka pewnie nie przywiózł natomiast natomiast tutaj w związku z tym, że zarówno hala w jakiej 200 miały tylko to ciekawostka elektrycznie sterowaną zasłony żaluzje na tej klapie to odsunąłem sobie żaluzje pan podjechał dla okien wsadził kominek i spokojnie przywiązałem go sobie, choć raczej odgórnie nie nie uciekł, a i po prostu spokojnie sobie dojechałem bez najmniejszego problemu szczerze mówiąc Thomasa tam 160kg była niezauważalna dlatego auta natomiast wiesz ja 12 samochodem ja w 1 i w drugim samochodzie spędziłem wiele godzin i 12 zrobiłem dłuższe trasy no dobra i co to były nadaje się boją właśnie się bałem miałem do wyboru, żeby pojechać stwierdził byłem kiedyś relaksem na Mazurach nie było źle, ale wolałem pojechać Mitsubishi Eclipse crossem dalszą podróż chyba dobrze widać i dobrze zrobiłeś, dlatego że miałem to mniej więcej podobnie z 2 pół godziny jedno i pół godziny w drugą, czyli łącznie około 5 godzin za kółkiem relaksem i podobną trasę Mitsubishi i a w halach jest trochę męczący na tak na dłuższą metę czyli jakby świetne oczy na miasto to też jest oczywiście za dużo inni, jakby nie nieracjonalne natomiast, jeżeli potrzebujesz tym samochodem przejechać autostradą albo nawet potem zjechać autostrady jechać 3040 km gdzieś, żeby dojechać jakieś konkretne miejsce, gdzie stosowanie sięga tak nie spotkało no oczywiście to jest już tak to jakby to nie jest problem w momencie, kiedy tylko jeździć słuchaj faksem to dużo ci przeszkadza w oczy, jakby fotele mogłyby być wygodniejsze w środku mogłoby być trochę ciszej co zostawię serce mogłoby tak nie skrzypi przeraźliwie podobno wszystkie skupią natomiast wieś to szczęście, że się szybko z tego relaksu przyszedłem do tego Mitsubishi i tutaj powiem, że różnica jest kolosa, czyli trasa na pewno Czechem Plusa Mitsubishi wierszyków wieś ten, a kajak mam wrażenie jest samochodem mniej uniwersalnym to znaczy jest to obydwa samochody niewątpliwie są mocne wystarczające, jeżeli chodzi o ich moc, jeżeli chodzi o ich osiągi o wygodę korzystania są też bardzo podobne obydwa mają automaty sześcio stopniowe cena też jest tam ±1520 000 podobna natomiast mam wrażenie, że ten haracz jest właśnie bardziej takim samochodem, a dla myśliwego, a on bardziej wół roboczy też chyba mam to samo wrażenie, że 200 to jakoś tak na trasie taki bardziej komfortowymi aż mnie, ale wiosną z, ale też przez zarząd sam, ale Sławku, ale sam powiedziałeś, jaka jest różnica w prześwicie prawda no tak oczywiście 8 za tonę jasno to się wszystko to się wszystko sumuje się, jakby też z tego bierze też było no tak my te samochody się tak jak mówiłem 2 lata temu niewielki facelifting 200 przy miał tylko 3 trochę zmieniony i to i to tyle, ale jeśli chodzi właśnie tak tego tego oto oto toyotę to dlaczego tak mówiłem że, żeby się podoba w środku, bo tak to przypominam noszą inne zegary jest inny ekranów oprzeć o przekątnej 8 cali właśnie ta wersja, więc by weszła do sprzedaży w zeszłym roku też jest chłodnica zmieniona lampy resort nurty za słuszne, ale wszystko to wszystko nie ma znaczenia już myślę, że do ciekawej do ciekawej płyty żeśmy doszli, że te samochody się bardzo siebie różnią, że relaksowi jest bliżej do takiego samochodu z lat osiemdziesiątych dziewięćdziesiątych którym, który był twardy, który nie był specjalnie wygodne, ale ani szybki, a na natomiast był właśnie takim roboczym samochodem bardzo dobrym natomiast w przypadku tego przypadku tego, a 200 jest bardziej uniwersalny samochód, który mimo podobnych rozmiarów ogromnych rozmiarów no oba mają po jakoś da się już i tak lepiej się nim na co dzień nie jest to co to gola akurat oba oba miały też podwójną kabiną tak już teraz, ale wiesz jeszcze 1 jeszcze 1 refleksja piasku jeszcze 1 refleksja jest taka przepraszam muszę wziąć tutaj psa spacyfikować że, że ja z tego 200 więcej przyjemności zjazdy takiej zwykłej przyjemności jak siadają wieczorem niechęć do sklepu, a to po prostu miałem frajdę z tego jak ten samochód jest jak ten silnik pracuje skrzynia pracuje a, że to się tak dobrze prowadzi natomiast jeśli chodzi o cha cha lak SA miał więcej takich przyziemnych, a radości, że to jest halach z, że fajnie wygląda no to właśnie potem HLA właśnie mnie zaskoczył tym jakością wykończenia w środku zaskoczył mnie komuś podoba z zewnątrz, bo np. Isuzu miał świetne właściwości terenowe, ale jakoś tak mi za bardzo się podobał nic z tym silnikiem 1 i zupę słucha, ale jak dołącz tutaj to jest złoty środek słucha, jeżeli chodzi o ojcu nos czarny koń moim zrealizuje na pewno udanym przesz mieliśmy w tym roku mówiliśmy o nim mieliśmy go też w zeszłym roku, ale i służą dzisiaj nie porównywaliśmy dzisiaj tak jak mówiłem te samochody i tak podstawowych w tych wersjach z tą mówi w bazowych wersjach z tymi silnikami to rzeczywiście kilka kilka tysięcy różnicy hala jest trochę droższy mocniejszy kosztuje 190 000 ten Mitsubishi 182, ale z kolei może wziąć kajak 150 konnego za 170 000 prawda, a Mitsubishi też możesz słabszego wziąć tu patrzę za ile za 177 no więc, więc jest wybór tutaj rzeczywiście samochody są różne, ale oba są wodą udane no po prostu to i tyle fajnych pikapy w na tym kończymy kłaniamy się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny kolejne już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA