REKLAMA

Test: BMW iX3 oraz Cupra Leon

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2021-10-14 19:40
Czas trwania:
13:46 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny w związku z tym Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór 2 samochody 2 samochody oba niebieskie wsi no żartuję albo właśnie ABW był niebieski to ten częściowo zgadza się BMW był niebieski, ale złe, gdzie akurat patrz pomija trafiłem ku protest był taki granatowy, więc oba oczywiście niebieski, bo najpierw BMW x 3 potem kup rolę łączy dzisiaj kolor musi się zgadzać zaczną szybko przypomnę, że to nie jest już taki Rozwiń » najnowszy samochód słuchaj to nie jest odruch mówimy basów wiedzę wójt 3 tak za BMW x 33 generacja już 4 lata natomiast x 3 to już rok x 3 to już rok rok temu jeździłem tym samochodem 2 dni taka prezentacja była samochody austriackie przyjechał do Polski czy austriackich numerach na to pierwszy taki elektryczny SUV BMW no ale i, dlaczego po roku nim do znowu jeździmy 2 okresy, że minęło niecały rok i ten samochód, bo jest bardzo podobny do trójki to jest i związane z zewnątrz to nie jest bardzo trudny tak na pierwszy to one już niema niema tak rur wydechowych nie ma ma takie ma lekarzowi rurę wydechową Sławek widzisz w jakiś takich zwykłych samochodach z gminą duże koszty czasami widać, ale powiem, dlaczego mamy też teraz jedno po pierwsze warto im dłużej pojeździć po drugie, już Booth jeśli w tym złe po 9 miesiącach był facelifting i on jest inne reflektory inne jest z tyłu światła zderzaki inna deska rozdzielcza trochę pan przez rok nie pamiętam innej wyświetlacz systemu multimedialnego, ale inne jest też coś co nie zmartwiło i na koniec powiem, o ile to będzie kosztować, bo właściwie można go za czas odmładzać powódź zapach Otóż to on rok temu słuchaj ja zachwycałem, że to był najtańszy z tych elektrycznych SUV-ów także bardzo wysokim 270 parę tysięcy 3270 to jednak niestety jest duża zmiana on wciąż jest normalnej cenie jeśli chodzi o elektryczne SUV-y jak Jaguar I-pace jak Mercedes EQC np. do tego porównywałem, ale drogo no dobra, ale mówi niewiele różni, czyli w związku z tym jest chyba już o tym co jest ładnym samochodem zgrabnym samochodem wnętrza też bardzo schludne bardzo dobrze wykonane to ładny elegancki samochód jest taki projekt skończony wiesz nie wiem czy jest w stanie wykombinować cokolwiek żeby, żeby coś tutaj poprawić co zmieni, bo to jest SUV segment detal długość 470 bagażnik duży 550l masa też bardzo bardzo urósł prawda w ogóle ich trójka urosła w porównaniu z tymi poprzedni ma rację, ale masa własna 2200 kg tego naszego no, czyli elektryka no bo o nim głównie mówimy, ale właśnie tylko mówimy no dobra, ale swój samochód powiem tylko tak sprawdzam prześwit 18cm to nie jest Kuca, gdzie jest 1011, czyli pełnoprawny SUV nie zmieniła się moc silnika przez ten rok 286 koni przyspieszenie też chyba za bardzo nie zmieniło, bo tak patrzę poniżej 7 sekund do setki mam nadzieję, że nie pomyli się ruszyć 6 osiągną, ale naprawdę sprawnie słać zużycie prądu też bardzo nie zmieniło, bo wtedy byłem zadowolony mnie teraz wychodziło Niemcy patrzyłeś koło 211 kilowatogodzina średnio ponad 136 katalogowe akumulator ma 73 kilowatogodziny netto 80 kilowatogodzinie brutto, czyli ten ton to jest dostępne są uczymy się czegoś nowego przestawiamy się Sławek nowe rzeczy będziemy mówić o pojemności akumulatorów netto brutto niedługo słaby jestem w tym samochodzie najbardziej podoba układ kierowniczy wiesz co w najbardziej się podoba to, że ten samochód jest zupełnie nie przesadzone, jeżeli chodzi o właściwości jezdne i nim się np. w odróżnieniu od ID 4 bardzo przyjemnie jeździ nasz we mnie ten samochód nie wywołuje żadnego uczucia znużenia ból głowy ani takiego co paradoksalnie to jest już nie pamiętają państwo co do decyzji do 4 w samochodach elektrycznych naszej redakcji od czasu do czasu zdarzają się takie auta, które po prostu powodują pewne dolegliwości mamy wrażliwego współpracownika mnie ostatnio widzę 4 też ból głowy złapał łapał za każdym razem jak tylko tym samochodem przejechał kilka kilometrów tutaj, jeżeli chodzi to jest czysto przynajmniej jeśli chodzi o moją Pecyna wraz z bardzo podoba się to, że ten samochód jest przesadzony żony taki zwykły normalny rząd jeździ jak zwykła bramka, tyle że jest ten napęd Cichy co jeszcze bardziej płynny, bo tylko 1 bieg do przodu i tutaj tych wrażeń zjazdy też ni nie czuć tej masy to znaczy ten samochód nie jest za ciężki inne pierwsze wrażenie jest taki, że faktycznie to to swoje waży brakuje mu pneumatyki moim zdaniem, że to swoje waży, że to, że to faktycznie na wyboistych drogach na gorszych drogach na ten komfort radykalnie spada moc 2200 kg nisko środek ciężkości akumulatory wysoko głowę i niestety to bo buja rzuca to inaczej nie będzie w takich samochodach albo jedno albo drugie natomiast tutaj tutaj jest wszystko zrobione najlepiej jak się dało tak mi się wydaje i też bardzo mnie cieszy to, że ten samochód nie ma 500600700 niepotrzebnych koni ma 280 koni i to też jest za dużo, żeby się tym fajniej sprawnie przemieszczać natomiast samochód ciut za szybki, ale to już nie ma czegoś takiego żony taki jest absurdalnie zawsze, ale jest stabilny dom ten układ kierowniczy dlaczego, bo elektryka różnie bywa nawet w klasie premium to czasami jest taki gumowa Grucha dodano w Tychach, a zresztą rządku umówili się przypominałem przy audi 4 pewnie e-tron e-tron GT to wspominam, ale nawet ten ku 4 byłem zaskoczony, że takie najtańsze elektryczne audi ten układ kierowniczy właśnie też był taki bardzo dobrym odpowiedział wała zawsze dobry, ale elektryka zwraca uwagę, bo jednak różnie to bywało i nadal różnie bywa prawda elektrycznych ja tak patrzę jak odpowiednik za 320 000 x trójka szła 360 konny silnik trzycylindrowy kosztuje prawie 320 000 najtańszy diesel najtańsza benzyna no to jest 209 000 zdrożał naprawdę sporo nie za bardzo wiem co dobrze wiem co się zmieniło, bo skąd to wymieniałem, ale czy aż 50 040 parę nocy słucha jeszcze jedno pytanie Sławka na końcu na koniec mnie z tym z tym BW nie mam wrażenia, że elektronika w tym samochodzie jest ciut gorsze niż była, że jakoś troszeczkę wolniej działa, że jakość to ja się nie ma takiego wrażenia, jakby co dziś nie nie miałem wrażenia, jakiego miałem wrażenia właśnie, że nie jest on był taki przyjemny sposób normalny czy normalne BW po prostu nota obsługa jest identyczna właściwie jak spalinowym, ale jakiż to tu nic nie doskwierało, chociaż zawsze sprawdzamy nawigacje tak jak mówiłem radio dźwięk Radia też ustawę, bo to różnie tam bywa na to na pewno samochód udany i na pewno samochód już nie tak atrakcyjne cenowo jak był rok temu jak wchodził na Polski rynek, ale wciąż tak jest średnia tych SUV-ów premium prawda 3 ponad 300 000 poniżej 350 000 podobał mi się ten samochód, chociaż czułem, że tak na początku wyszła ta generacja wąglik trójki 4 lata temu Misiu wydawały się za bardzo urósł za bardzo masywny już się przyzwyczaiłem dużo dużo samochodów rocznie w swoich segmentach trzeba przyznać szczególnie premium BMW audi bardzo rosną zauważyłeś pewnie prawda prawda ruch, lecz my z tą kurą, lecz my z tą korbą, bo tutaj krócej, ale samochód, który już kiedyś był w naszych rękach, czyli nowy seat Leon, ale tym razem mamy kup raty coupé to mamy ich mieliśmy atak mieliśmy formę tora i Leona, którego mieliśmy mieć na wiosnę byliśmy dopiero teraz nie z naszej winy i dobrze co z tym Leonem tym razem mieliśmy coupé kombi ile ona jednocześnie kombi, bo te samochody jeśli chodzi o obsługę są bardzo podobne jeśli chodzi o wygląd również, chociaż logo kup tym miedziane kolory na zewnątrz felgi to też charakterystyczne logo i powietrze jest 1 rzecz, zanim o tym samochodzie powiem ja po raz kolejny stwierdziłem, że jednak kombi Leona czy to Kupracz zwykła ono jest trochę jednak albo nawet znacznie gorzej niż hatchback hatchback jest wzorowo, mimo że obsługa tych neonów bardzo się wg mnie skomplikowała za bardzo natomiast kombi mi się wydaje, że ciągle ten od 2 z tyłu, bo to jest 25cm dłuższy samochód nie za bardzo pomaga w jeździe takiej stabilnej szybkiej, czego np. nie ma słuchaj wójtowi octavia kombi wydaje się jeździ dużo lepiej albo lepiej po prostu no to tyle jeśli chodzi o takie zarzuty dotyczące tego samochodu, a co mamy pod maską w naszym przypadku, bo może moglibyśmy mieć 300310 konny model prawda no tak ramionach różnych słucham no przecież to kura, bo właśnie, więc wydawałoby się skoro i ateca formę mają 300310 koni to tu też tak będzie no tak jest, ale akurat nie w naszej testów cena bardzo dobrze w związku z tym mamy samochód nie najsłabszy, bo obrońcy, że najsłabszy to jest 14204 konie mieliśmy 14245 koni chyba już mieliśmy taki samochód czy pamiętasz octavie prawdo i mamy też teraz Tiguana Niewiem Czyż nie jeździły szczególnie od ogólnie wkrótce będziemy będziemy mówić no, więc jeśli chodzi o to za 2 zastrzeżenia takie podstawowe, czyli obsługa zbyt skomplikowana to pewnie się zgodzić jeśli jeździsz formę torem Ilona i w ogóle prowadzone, że to jest niestety o krok za daleko, a napęd hybrydowy 14245 koni dodaje poniżej 6 sekund do setki i ten sam samochód iść gorzej wersji kombi niż hatchback natomiast wciąż to jest jeśli chodzi o kombi kompaktowe to jest dobry samochód to to nie jest jakiś dziadostwo w cudzysłowie, że tak się wyrażę kolokwialnie mączce osoba już mówię tak mam mam ceny tego samochodu nawet patrzyłem właśnie mam obiecane, że Madsen kombi od razu mówi słuchaj ten ten nasz kosztuje 163 000 hybryd kombi 163 000 benzyna 245 konna kosztuje 143 000 nie jest rząd ostatnio benzyną już zimą octavią z taką bez umów no co by wziął 20 000 byś dołożył do hybrydy 14 zamiast sześciostopniowej DSG czy raczej żył, bo już octavią zaczęły jeździć dopiero będę jeździł w wysoko ocenia słuchać sama noc w rejs się z Jarkiem śmiejemy, że w tej octavii w ogóle w tych w tych niektórych autów formę to, że to to jest najmocniejszy jest ból Bulla tor, czyli jak uruchamia silnik to dzisiaj domyślnie ustawia taki tryb bul bul bul bul bul i jest bardzo jasne dlatego patrzy no to jest wieś to z głośników leci, ale najważniejsze jest to, że w tej octavii, jakie dziś w tym trybie to coś ci to ten dźwięk basowy, gdyż pod podbija głośnik jakiś jakąś kratkę i tak więc słuchałem co to i tak w tym samochodzie tutaj stuka gdzieś tam od strony deski rozdzielczej okazuje się, że to ten ból Bulla tor, który ma no wprawić cię w rajdowym nastrój, że MAK daje przesterowane dźwięki i one po prostu powodują, że któryś z głośników no tak bardzo brzydko się zachowuje się, że to dobrze, ale podjęto w związku z tym o to w jaki sposób odstrasza od wersji benzynowej 245 Cognora za to hybrydy już ja nie potrzebuje tych 245 koni, więc prawdopodobnie wszedł w to hybrydy jednak doładowana gniazdka to okej wydaje się, że to byłby mój wybór 159 000 myślę jest to, że niezłym wyborem jest wersja, którą akurat jeździliśmy ani prowadzić Leonem hybryda 204 konie na koszty jeszcze 10 szlag mnie fakt aktor i właśnie 59 na wersję różnic no to w takim razie oka dobrano kolejna kupa tym razem w Leon hybryda myślę, że to jest w ogóle dobry napęd pasuje do takiego samochodu kompaktowego podoba mi się to po pierwszych jazdach Tiguana zaraz będziesz jeździły potwierdziło się to, że to fajny napęd, mimo że zobaczy stary 14 silnik benzynowy do tego sześcio stopniowe DSG no to już funkcjonuje od wielu lat to nie fragmentarycznie rozdawanie dzieciom było tak, tak więc dzień 14 to już dawno został zastąpiony motorem do 515 no właśnie, ale mimo wszystko jakoś pasuje nie nie jest jakiś archaiczne rozwiązania wciąż działa to Sławek Paruszewski Jacek Balkan bardzo uprzejmie dziękujemy zapraszamy na kolejny program już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA