REKLAMA

Antidotum na cold-maile? Jak sprawić, żeby pracownicy stali się rzecznikami firmy

Strefa Szefa
Data emisji:
2021-11-21 14:20
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
34:00 min.
Udostępnij:

Firma niekoniecznie musi służyć wyłącznie zarabianiu pieniędzy. Jeżeli kultura organizacyjna firmy nastawiona jest na pracownika, nie jest to model “folwarczny”, w którym pracownicy traktowani są przedmiotowo będzie zapewne pozytywnie nastawiona na model “employee advocacy”, czyli pracowników, jako adwokatów firmy. Docelowo taki model nie tylko przyniesie szefowi i pracownikom satysfakcje, podwyższy on także atrakcyjność firmy na rynku. Gdzie “rzecznictwo” pracowników się sprawdzi, na czym ten model działania polega - tłumaczy Grzegorz Turniak, partner w firmie szkoleniowo-doradczej “GrupaYak”. Podpowiada też konkretne sposoby działania, jak tworzyć posty na LinkedInie, by pracownicy nie czuli się “wieszakami na korporacyjne gadki” z jednej strony a z drugiej – by posty te były czytane, inaczej mówiąc: miały jak największe zasięgi.

PODCASTY AUDYCJI: STREFA SZEFA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Aż 60% taniej! Największa obniżka cen TOK FM Premium. Teraz podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 60% zniżką!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA