REKLAMA

Wielkie Zbrodnie Ameryki, czyli kolejna serialowa epopeja firmowana przez Ryana Murphy’ego

Po sezonie
Data emisji:
2021-12-02 22:00
Audycja:
Czas trwania:
52:21 min.
Udostępnij:

Po tak teatralnych produkcjach jak "American Horror Story", "Pose", "Glee”" czy "Królowych krzyku” Murphy zrywa z brokatem i cekinami, grawitując w stronę realizmu. Tak by się przynajmniej mogło wydawać. Ale American Crime Stories tylko pozornie jest rozstaniem z dawną estetyką. Tak naprawdę dalej dużo tu zabawy formą, przebieranki, gry – trzeba tylko nauczyć się je rozpoznawać.

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
Jakub Janiszewski Anna Malicka Bartosz Staszczyszyn dzisiaj porozmawiamy o serialu twórcy, którego chyba tak się okazuje omawiamy najczęściej co jest myślę symptomatyczne i wiele mówi o pozycji tego artysty, jaki o jego znaczeniu to pozycja znaczenie niekoniecznie są jak wiemy niekoniecznie zawsze idą w parze w tym wypadku akurat chyba tak jest, bo po raz kolejny będziemy rozmawiali o projekcie rejon Morskiego mówiliśmy o American horror Story mówiliśmy Ratchet, a teraz Rozwiń » przyszedł czas na American Crime Story American Crime Story, czyli można powiedzieć trochę wykorzystanie tego modelu, który taką doskonałością udało się eksploatować przez 10 chyba już 11 sezonów American horror Story, czyli każdy sezon stanowi odrębną historię odrębną całość fabularną, ale obsada jest grubsza biorąc z prawie taka sama z przyległościami wracają same postaci w innych rolach bawimy się w ten sposób dodajemy w ten sposób nowe nowe sensy do tego co co robimy tak, bo American horror Story American Crime Story podobnie znowu mamy różne fabuły w każdym sezonie i są to były tak powiedziałbym grubej rury oznacza American Crime Story tu przetłumaczy dosłownie na Polski to są Amerykanie historia amerykańskich zbrodni, ale co są to są zbrodnie czasu na pewno zadać takie pytanie mianowicie w ramach każe nam się przyjrzeć historią sądowym i kryminalnym, które wydarzyły się w stanach Zjednoczonych, które były symptomem w zasadzie przemian kulturowych społecznych, czyli pierwszy sezon sprawa Andrzeja Samsona sprawa sądowa drugi sezon zabójstwo Gianniego Versace sprawa kryminalna to nie dochodzi do sporu sądowego to jest właściwie pościg za zabójcą i przyglądanie się temu jak ten człowiek funkcjonował, skąd taki wziął, dlaczego w ogóle dzień Versace znalazł się na jego drodze i był jego celem i teraz historia najnowsza, której finał w Polsce za chwilę na Canal plus w stanach już ten sezon dobiegł końca, czyli historia Moniki Lewińskiej ten sezon zatytułowany impeachmentem i w zasadzie się zastanowić nad Renem marsz, który przyzwyczajony do tego, że twórcą na podziały estetyczne rozpasana z Tychów, który lubi teatralne środki lubi się bawić kolorami piórami, jakby popatrzeć na takie zrobiona raczej takie zmiany MR Krime Story zderzyć to byłyby właśnie mnóstwo biur wyleciało cekinów brak konsekwencji brokatu z ilości w interes ten system i parę razy średniego osób co za natomiast i może być do jak ten twórca może się zbierać bardzo poważne mocno osadzone w realiach sprawy nieodległe w czasie, bo to są sprawy z lat dziewięćdziesiątych, czyli z czasów jego młodości takiej wczesnej można będzie, że to jest taki tak taki spacer w po projekt się mówi aleją pamięci w wiechę w wypadku, dlaczego to robił w ogóle prawda przecież zgodnie z jego to nie jest jego estetyka to nie jest jego klimat Otóż okazuje się, że to absolutnie jest klimat to jest jego estetyka i on wie jak używać bardzo podobnych środków, do których nas przyzwyczaił historii głęboko realistycznej, zachowując równocześnie dbałość o te wszystkie szczegóły czy to do czegoś tak strasznie lubią czepiać tych naszych rozmowach, że trzeba mieć dobrze zrobiony Search trzeba jest bardzo dobrze przemyślaną historię jeśli chce się rzeczywiście osa osadzać się, w jakich realiach historycznych i w ramach to wszystko ma, a zarazem znowu gdzieś te pióra cekiny tam latają wcale się nie pozbył to dalej jest i warto się zastanowić nad tym w jaki sposób to jest zrobione w jaki sposób te historie właśnie z rodem z teatru widowiska właśnie widowiska trafiają w historię bardzo mroczne poważny ciężkie historie, które oznaczały rzeczywiście były momentami przełomowymi dla Stanów zjednoczonych, ale bardzo często dla całego świata impeachmentem Billa Clintona to było coś co omawialiśmy w Polsce może nie stać takimi samymi emocjami jak mawiali Amerykanie rozmawiali omawialiśmy tę dużą intensywnością zabójstwo Gianniego Versace z pewnością nie było nigdy w Polsce na pierwszej stronie pierwszych stronach gazet było opisywane było pisane dość płytko, ale było i podobnie było z Bożej tym samym on z tego zrobił rzeczywiście takie można powiedzieć trochę pasy, ale właśnie to jest jak tyle tytułem wprowadzenia jak wy na to patrzeć w prawo dodał jeszcze 1 rzecz, że mam mam wrażenie, że tak jak w American tak jak Ameryka horror, starając się bawił gatunkami tymi odmianami horroru takimi jeden z filmu znawczyni smaczkami tak mam takie wrażenie, choć z od razu powiem że, że nie nie jestem ekspertką od filmów kryminalnych, ale mam takie wrażenie, że tutaj założeniem było pójście w również tym tropem to znaczy pokazania historii kryminalnych nie tak konwencjonalnie mogłoby się wydawać tak sprawę, że jest Sony, które uważam w ogóle za arcydzieło to jest sezon serialu, który naprawdę pod każdym względem od konstrukcji poprzez bohaterów aktorstwo scenariusz nie ma tutaj ani 1 rzeczy, która by się wymknąć spod kontroli, więc Amer w sprawie Jacksona mamy spojrzenie na temat manipulacji o tym co robią media z ze sprawami jak łatwo my jako, jaką ono publiczność w jakim sensie ludzie przyglądający się sprawom kryminalnym jak łatwo oba popadamy w płytkie sądy jak łatwo nam przychodzi jak jak z jak dajemy się manipulować i to jest mam wrażenie takie taka podstawowa dominanta w działaniu versa czy wracają do biura i tam tam wód ze to jest to jest akurat ten serial, który mnie się podoba na najmniej z tej trójki i dla gracza, dlatego że wydaje się, że on jest najbardziej podobny do American horror Story jak oglądam sprawę oczywistym sona to przeszło przez męża jest niemożliwe, żeby to był ten sam reżyser, żeby ta sama osoba potrafi jak takie to jest rzemiosło, że można tak tak trzymać przepraszam za twarz wszyscy wszyscy naraz wszystkie elementy i przydzielił versa czy nie miała takiego wrażenia tam tam jednak te pióra cekiny dziś wypadające troszeczkę mniej mi się podobały, ale też znowu mamy inną perspektywę niż o lżejszym stanie mamy spojrzenie na i te historie z perspektywy na taki podział zabójcy i to śledzenie to też jakiś rodzaj konwencji, którą często filmy kryminalne przybierają na końcu impeachmentem, który na jest pokazaniem całej historii politycznej tak naprawdę z punktu widzenia jednostki osoby wszyscy po anty pióra to, że często się wszystko sobie, ale w całości mam mam nadzieję rząd będzie kontynuował, bo petentem pomysł na opowiadanie historii kryminalnych, bo wygląda na to, że tak jak American horror Story się nie wyczerpuje, bo dziesiąty sezon jest naprawdę bardzo ciekawy tak jak mam wrażenie, że tutaj jest otworzył się cały worek różnych pomysłów na opowiadanie historii kryminalnych, chociaż wydawałoby się, że już to jest wszystko zamknięte tam niczego nowego się nie dorzuci ze jestem wielką fanką i na ich tle zaczynam dochodzić do wniosku, że w ogóle rejon marchwi jest jednym z moich ulubionych reżyserów co mnie zadziwia, ale myślę, że jeszcze raz ja myślę tylko dorzuca, że rejon marsz jest być może twórcą, który najlepiej rozumie czym jest współczesny serial najlepiej potrafi eksploatować to co serial wniósł takie taką stawiam tezę myślę, że to, że po raz trzeci już rozmawiamy rozmawiamy od 1,5 roku też, o czym świadczy, że to nie jest tylko to, że on jest utalentowany po prostu wyczuwa doskonale ten gatunek oraz nie robi widza idioty to nie jest także ja mam, że jak przewiduje, w którą stronę pójdzie oglądam pierwszego myślę, że ten nowy serial ten serial, gdyż ma ambicje dokładnie i oglądaj pierwszy odcinek w ogóle nie wiem, którą stronę pójdzie nie są w stanie niczego przewidzieć i on jest tak świeżej zaskakujących dalszym ciągu prawie pełen pomysłów inwencji, nawet jeżeli sam tego nie reżyseruje, nawet jeżeli tylko taką głową sercem tych projektów to no widać taką bardzo wielką oryginalność i on mnie nie zawodzi dlatego właśnie może tego nie reżyseruję się to nie rozjeżdża to jest dopiero sztuka myślę sobie teraz jest też kwestia tego rząd dobiera sobie świetnych pracowników oznacza on tak jak z aktorami już rozmawialiśmy zresztą o tym, że on tworzy swoje gwiazdy jak w USA polską bez niego, a prawdopodobnie seriale niebyły takie same bez Polski, żeby to było jasne, że to, jakby w relacjach coś złego 2 strony tak samo postępuje ze scenarzystami chociażby tutaj sprawił Kraszewski czy Alex Karaszewski Sianowa 1 ze scenarzystów, który Szymon tutaj pracuje drugi to jest kot Aleksander to jest dwójka sensu tych przyciągną Talarek Jarosław Marek Olszewski Scott Alexander oni też proszę są już po raz kolejny mam wrażenie, że są też tacy ludzie są dla niego gwarancją wspólnego rozumienia tego co chcą racje chcą opowiadać co dla mnie wyróżnia się marsz jego jest to, że on potrafi narzucić swój styl przy czym jest zaś sam z tym potrafi dostosować do historii i poszła część oryginalnego rzeczywiście to co mi najbardziej imponuje w tej akurat celi toczyło się po pierwsze, trochę różni jest jakby ciekawiej moim zdaniem pomyślana, jeżeli horror z American horror Story, które jest trochę zabawą dla zabawy jest opowieścią o konwencjach ktoś bawi konwencjami natomiast American Crime Story przez to, że jest zanurzone w rzeczywistych wydarzeniach ma jeszcze 1 dodatkowy walczyły opowiada coś ważnego o naszym świecie nawet jeśli ten świat, który oglądamy sprzed 20 lat można więcej i te słyszałem dzisiaj jeszcze przed naszym spotkaniem o tym to przyjmuje się książka jest książką medio znawcą duetu dają Kac o wydarzeniach medialnych o tym jak współczesne media telewizja potrafi wybierać i typować takie wydarzenia historyczne, które przerabia na rodzaj baśni operuje albo kodem właśnie albo kodem jakiś tam mitów nie wiem, że ślub królowe księżnej Diany naszym takim wydarzeniem czy później i pogrzeb czy czy mogę sam fakt, że uległa wypadkowi tak tego typu właśnie wielkie wydarzenia historyczne, które były media sprzedających takie baśnie mam poczucie, że on doskonale rozumie to mechanikę mechanikę działania mediów gratem myślę, że pracy American Crime Story pierwsza powiedział, że jest w stanie je opuszczą dokładnie o tym mechanizmach pewnego kreowanie medialnego świata zresztą nowy sezon potwierdza Roman Czerwiński również o tym i też imponujące dla mnie bardzo on świadomie sobie tutaj poczyna na tym polu rzeczywiście z 1 strony te od Simpson, który tyle jest po pierwsze, powieścią sądową po drugie, opowieścią o rasową ości wczasach, kiedy te historie o czarnoskórych bohaterek zaczęły mieć, jakby ten taki socjologiczny wymiar już nie tylko artystyczne też ryby, odpowiadając na zapotrzebowanie to było dawno dzisiaj zostaje wysłuchany i zaspokojone poszerzone by jeszcze ma odwagę brać z Lechem warto takie historie naszych dziejach człowieka, który z 1 strony był dla całej masy czarnoskórych Amerykanów był ikoną z drugiej strony właśnie potrafi wykorzystywać ich lojalność Lance w tym cały jego sprawa sądowa była sprawą człowieka, który nigdy nie czuł więź ze swoją etniczną by przynależności etnicznej tam oraz położone w białych przyjaciół gardził garnuszka miały życie więc, że gardząc czarnoskóry, po czym kiedy dokonał wg wszystkich znaków na niebie ziemi serialu morderstwa swojej byłej żony po przypomniał sobie o tym, że to, zanim cała czarnoskóra społeczność, która w tym medialnym świecie może być jego armią po prostu nawet niosącego prawnicy zajmą się wiadomość tego, bo to jest jeszcze ciekawe, że Real martwi nie nie, mimo że nadaje tytuły tym tym częścią sezonu związane z tymi wielkimi postaciami medialnymi to tak naprawdę wykreowanym w jakim sensie przez media udział Sejm są dzień versa czy Bill Clinton tak naprawdę to nie są centralne postacie jego historii i to jest interesująca rząd odsuwa sobie tych tych wielkich medialnych bohaterów i pokazuje całe otoczenie wokół nagle oni zupełnie inaczej funkcjonują w takim kontekście jest Super ciekawe i wydaje mi się, że to świadczenie konwencjonalną ściga myślenia rejon Morskiego, że on proponuje po inne spojrzenie na rzeczy, które właściwie wydawałoby się mamy już klocki są poukładane już doskonale wiemy jak to wszystko wygląda tutaj, pokazując aktywnej strony nagle widzimy to zupełnie innej scenerii zupełnie innym oświetleniu Super to jest czeka na perspektywy czasu może wykorzystać po prostu postaci drugiego planu, bo już nie, choć oczywiście co jest ważne ważna jest Marshall Clark son, która była oskarżyciel com, która właśnie w pewnym sensie została przez tę sprawę zmiażdżona to żona przeżyła i dobrze sobie radzi funkcjonuje i ma się świetnie to inna rzecz, ale jej kariera zawodowa uległa właściwie zniszczeniu on powiedział w jednym z wywiadów długo nie mogła oglądać tego serialu, że siedziała patrzyła i właściwie była tak wstrząśnięta tym co ogląda, że rzędów bieg przeżywane nowo całą sprawę co świadczy o tym, jaką siłą stowarzyszenia marsz co się tyczy Versace to myślę, że tutaj i pewnej będą bronić tego socjalnym, że to nie twierdzi, że te nieudane, ale się, że on robi tutaj bardzo ważną rzecz to znaczy strasznie trudną rzeczą pójść za postacią mordercy i go uczłowieczyć taki sposób, że my to nie jest tak, żeby mu współczujemy go rozumiemy to między rozumieniem współczucie jesteście bardzo duża granica to potrafi utrzymać, żeby twórcy wiedzą tego serialu wiedzą co jest czym psychologicznie są bardzo sprawnie wiedzą jak pokazać mechanizmy, które doprowadzają do tego, że ktoś staje osobą ewidentnie socjopata ręczną i ewidentnie definiuje taką stronę która, jakby okręg nic nie chcemy wiedzieć a, ale tak się dzieje i potrafią pójść, zanim go pokazać właśnie z tymi jego fatalnymi wyborami emocjonalnymi, ale też całym bagażem, który ze sobą niesie i to jest bardzo ciekawe i ja myślę, że ten sezon jest bardzo ciekawy pod pod kątem właśnie scenariusza budowy postaci w tym sensie takiego obierania tej postaci z warstw jednak jeszcze współ wpuszczenie takiego współczucia na poziomie takim meta czy takim, że to jest nieszczęście, kiedy ktoś kogoś zabije to jest nieszczęście, jakby dla wszystkich nie tylko dla ofiar dla tej dla tego mordercy to też jest nieszczęście jak własna i to jest prowadzone tutaj może też nie ma bardziej kiczowatego sformułowanie to, które teraz wygłosiłem to nie jest prawda bardzo mało filmów, które umieją to ten obszar pokazać bardzo mało takich produkcji mam wrażenie, że przez to, że marchwi lub posłużyć kiczem jest takim Almodóvar serialu, ale bez takiej przesady Almodóvara kij bez takiego przegięcia, chociaż na przejęcie też tutaj jakoś się czasem chwilami to on właśnie się nie boi takich segmentów on się nie boję się już takiego może trochę rozwiązanego makijażu, ale wierzę, że to jest też trochę narzędzie telewizji współczesnej Rze czy zawsze było to wszystko pozwala mu jak te donacje bardzo szeroko rozłożyć na stan jest bardzo poszerzona o różne rzeczy różne stany emocjonalne różne w jakby sposoby zachowań to jest taka taką totalną maksymalne pełna chłonność w tej formie ja bym im dodatek kończy 1 rzecz, że to, że on wybiera taką formułę jak American horror Story teraz American Crime Story to, że każdy sezon jest inny również formalnie wizualnie aktorsko to pozwala właśnie na torze, gdzie znajduje się coś ciekawego w 1 sezonie ja coś w inne zadania dokładnie tak samo jak było Amerykę horror Story i to jak będzie prawdopodobnie mam nadzieję narastało spowoduje, że tam będzie każdy z nas będzie mógł sobie wybrać to co najbardziej mówiąc wprost pasuje i co najbardziej nas bawi w telewizji to jest fantastyczne jak sama idea tych łączenia różnych światów z kolejnych sezonach jednak podobno na narrację, jakby podobnym tematem tak imponujące jest to, że on w każdym z tych założonych przez siebie stylów tych opowiada były poseł, iż do ekstremum 11 wynajduje coś nowego coś nowego co nie tylko efekciarskie zawał, czego są popisem, ale pracuje na nasz styl całości na treść w całości rzec bardzo podobało, że w rodzaju tej pierwszej części mieliśmy spory sądowe były filmowane w sposób, którego chyba nie widziałem nigdy w tej telewizji, bo on zdecydował się zamieszki, jakie wieloosobowe kłótnie to było fascynujące opowiadane świetnie napisane, kto nie był szanowany klasyczny sposób poprzez ujęcie kamery zastoju obserwuję to się przycinamy na zbliżenia tylko wymyślił, że nagrywano sceny za pomocą takiego robotnika, który Camerona w jego taki robot, który był zaprogramowany, gdzie ma się w tej sekundzie zaczął dziękować to w ogóle pozbawiony pełnego człowieczeństwa miło w tym takiego ludzkiego powolnego ruchu kamery tylko kamera po prostu odbijała się podjeżdżała do bohaterów i od razu mieliśmy ich twarze co się dzieje z kamerą, choć jestem w stanie to coś niesłychanego jak czekaliśmy na siebie Bartek Malezja to powiedziałem, że to jest temat na pracę magisterską co najmniej, bo tam się faktycznie to, jaką historię opowiada ta kamera przez swoje bardzo agresywne, ale też precyzyjne ruchy to coś niesłychanego Niemczech zwróciliście uwagę na takie i ona robi też coś takiego nie cała sprawa jest o tym jak przemieszać prawy lewy na górę zdałem to robić prawnicy raczej Simpson robili co robimy taką metodę, żeby przebijać argumenty prokuratury wprowadzeniem History, który nic kompletnie nie było na temat, ale szokowały ławy przysięgłych, czyli w momencie, kiedy rozmawiamy o tym, że mamy takie ataki takie takie dowody wskazujące na odzież Simpsona uczciwe, jeżeli opowieścią o mafii kolumbijskie Żak ma jakąś odcina głowę to prawie także czy tam podcina gardło, ale także na głowę i krew tryska poszczą no i wszyscy przerażeni obozie obozie i nikt nie zastanawiał wtedy tych sędziów przysięgłych co się tak na dobrą sprawę stało i co to jest ważne zdobyło takie tak jak my jako społeczeństwo w Polsce słyszmy rozgrywanie przez naszych rządzących Ross rozmaitymi drastycznymi tematami to właśnie stosowali prawnicy orzekli sona w tym procesie to był ten moment, kiedy po raz pierwszy z taką siłą zaistniało taką minister też Marwit to jak jest potrzeba tylko 1 rzecz powiedzieć to jest takie taki moment się 2× pojawia albo 3 na sali sądowej, kiedy kamera pokazuje zegar jak jak ta sala sądowa wygląda mamy sędziego na planie prostokąta mamy sędziego przy 1 ścianie na przeciwległe ściany jest wisi zegar i kamera pokazuje ten Zagar i następuje Panorama, ale to nie jest panoramę horyzontalną lewo prawo tylko to jest ta Panorama góra-dół i kamera wykonuje ruch do góry w stronę widzimy cyferblat dwunasta na górze strony dwunastej, ale za powinniśmy zobaczyć sufit, ale nie widzimy sufitu widzimy podłogę z perspektywy ptasiej siedzących tam ludzi i dopiero potem to miejsce, gdzie powinien być sędzia to jest nielogiczne ten Zagar musi musiał być odwrócony, żeby to ujęcie się udało im wiemy, jaką widzę rzeczywiście nie gra się tego co się dzieje nie jest dokładnie to wrażenie, które chce się nam sprzedaż na poziomie fabuły i to totalnie imponuje można być tak precyzyjnym można by stworzyć ujęcie, które w pewnym sensie działa jako metafora całości prawda jako pewien taki park pro toto takie zachowanie kamery jako ewidentnie narzędzie narracyjne narzędzie takie wprowadzające w punktując to wypowiedzi może właśnie, że mieszać w głowie to doświadczenie patrzenia to już jest po prostu czujesz już swoje zmysły trochę zacznę tak wariował, gdy te ujęcia w tych mówiąc kręcone za pomocą tych z komputera zwanych robotów, które tutaj odwalają robotę świnki era one dokładnie to tą samą funkcję niż tak by szybkość ruchu, jakby nie umie to, że nie jest w stanie nadążyć za tym zmianami patrzenia kamery sprawdzonego środka też chaosu w tym to właśnie rozgrywający tak jak manipulują ich treści przestają być tak samo wartościowe przez to, że metro nie nadążamy sobie takie zwierzę w tym coś za szybko bawi zabawką i on już nie będziemy patrzeć na imprezę, że to jest coś jeszcze więcej, bo to właśnie wzbudzone w nasz wielki niepokój, ale zarazem przyciąga uwagę, bo to jest taki taka teraz jednak jest dość precyzyjny ja się nie Lubie, kiedy oglądam, ale nie mogę się przestać patrzeć to jest coś takiego jak on odwołuje do tych naszych gaz z ich mózgów, kiedy wszystko co jest ruchome i szybkie i bardziej zastanawiające, bo budzi niepokój i to jest tak to granie na naszych umysłach prawda równocześnie nie wiem w versa czy zupełnie innym model funkcjonowania zupełnie inaczej, która jest pokazania trzeba też pod ręką na wizerunku, ale też jako ważny, że chce puścić tę serię otwiera 9 minutowa sekwencja z operą łączy właśnie słyszymy dać o GMO Albinoniego i mamy się bez zalogować 9 minut z pierwszych 9 stawiało się nie zdarza to to faktycznie jest, a telewizyjny w telewizji dzisiaj żyje obsesją żywic daje 2 minuty serialowi, a potem naciska przycisk już zna innej stacji na innym serialu Netflixie to nikt nie podejmuje takie ryzyka daje 9 tę sekwencję oglądamy montażową montażowi mundurówkę do jakiej operowe melodie, ale też wykorzystuje wszystko to, o czym koja, z czym kojarzy nam się Wersal czy te kolory nie są przypadkach ten oferował leśny klarowności i w ogóle ta forma i tym co to, że ten, że ta ten drugi sezon czyli, czyli versa czy opływa w złoto rzucie jakieś pomarańcze czerwienie są przez kolorowe postacie oczywiście zwrócić uwagę na to, że kadry pozłacane to jest takie złote światło to co tam się dzieje to ewidentnie taka takie lekkie zarzucenie ekranu kadru widać, że i to właściwie cały ten świat jest tak opisywane pytam się po prostu jakiś jakieś złote słońce na 300 wzrosła, a natomiast o lżejszym stanie są podbite brązy tak, a z kolei, a z kolei impeachmencie jest jakiś zielony taki nie mniejsza niż profesor bardzo czarno-biały jest bardzo bardzo mrocznych taki wieczny listopada roszady w taki wydatek dokładnie ty to jest też puste przestrzenie te dziwaczne ze ten Pentagon, który składa się z takich klastrów publicznych jednocześnie nieskończonych jakiś taki boksu ryzykuję, bo nie są też na to, że rządy nie są to jak on plastyką dopełnia to co opowiada ta tutaj jest zwykle zresztą strasznie lubię jak jest forma zespolona z treścią i będą te też serię serc sezony są po prostu dla mnie rozkoszą wizualną to nie znaczy, że są przyjemne w oglądaniu, bo w czasem czasem to jest rażące czasem ta sztuczność wychodzi na pierwszy plan, ale tutaj nie ma tu z załogą kolarze Dowhan wybór estetyczny ciało służy doszła nawet jak pomyślę o tej szarobure nieco ostatniej części Amerykę, stając w najnowszej, bo ostatnio to za chwilę będzie nimi kolejny sezon w tym roku na posiedzenie chyba kryzysowi ekonomicznemu, więc to też może być interesujące natomiast szarobura, któremu tak bardzo proszę powiedzieć ogólnie wiedeński jesteśmy wrażenie taką świadomą odpowiedzią bo, bo wy cały czas mają poczucie oglądając ten serial też trochę gra z pewną estetyką nadmiaru pewnej takiej celności schodów Card też sobie o tym myślę, że rząd świadomie zaprzecza tej efekt carskiej jak w formule, o co kart wszystko musi być tak bardzo narzędzie szekspirowskie i takie bardzo wielkie i jedno takie efekciarskie na poziomie formy, a oni rozkaz, jaki przygaszona na Clegga Clegg w jakimś kompletnie takim stworzonka jemu ktoś zupełnie nie takiego świata, ale ten gabinet owalny, który w chaos w Car zdawał się ogromny wspaniały pełen okulary Załęski maleńkie pokoiki właśnie gdzieś upchanych pomiędzy w ogóle ulegały sekretariat, który jest gdzieś w jakimś takim korytarzyku fantastycznie jest pomyślana przestrzennie muszą tak szczerze mówiąc wszystkie 3 sezony mają jakąś zaplanowaną przestrzeń, bo versa z kolei ten ocean to otwarcie tak jest to słono to słońce wylewające się w każdy kadr to też związane z przestrzenią, więc to jest to nie jest także, a nie mówiąc o Jacksonie, gdzie mamy właściwie, jakby się zastanowić tylko kilka lokacji wszystkie są właśnie zamkniętymi w pokoju Kamili spotkają ludzie dyskutują i coś się, że i tak może istnieć tak jak byli zamknięci i ławnicy, którzy nie mogli wyjść byli uwięzieni tak dokładnie tak samo są wszyscy bohaterowie uwięzieni w jakiej przestrzeni, ale ta przestrzeń to jedno ja mam też poczucie, że to jest nieprawdopodobny talent tu szczególnie właśnie w American Crime Story 3 zaznacza nieprawdopodobny talent do tworzenia komicznych sytuacji wprowadzenia komicznych postaci w sposób niejednoznaczny to nie jest gruba kreska, ale są często tak zabawne rzeczy, że przynajmniej, czego w zasadzie temat sugeruje, ale przy przy oczywistym są nie miałem parę takich momentów, kiedy się bardzo bardzo głośno śmiałem przede wszystkim to jest oczywiście postać jednego z prawników każde siana nie kaszankę i on nie jest nieważne Sapphire trawą na Irak trawą to jest dopiero postać wprost z Focha miej pretensji taki wielki facet jakąś taką taką takimi zachowaniami po prostu, jakby sam był nie wiem, jakim Libera czy zwykłe poza tym, choć on ma taką się nie taki psi charakter izolowany i to jest absolutnie świadoma właśnie taki ma być, ponieważ jego fizyczność i biegły współgra z tym, jakim jest człowiek nie są fizycznie wręcz nakierowany na Tent, ale też jest bardzo zabawny wątek zabawny, który zarazem to jest właśnie to jest drugi talent w Murphy ego, który się wydaje bardzo istotne czy to, że on naprawdę potrafi jakimś cudem zejść z tematu totalnie zabawnego nas wzruszyć wita się dzieje często w 1 ujęciu, czyli historia marsz Clark w liczne wpadki powiedziałbym tematyką faksem wikt i takich osób, których proces sądzę jednak nie umiała się kobieta ubrać i niestety nie umiała się uczesać tam Dead jest cały wątek związany z tym jak media jechały po jej fryzurze jest taki wątek jedyna próbuje coś z tym zrobić i że ze swojego ulubionego fryzjera mają z niej zrobić bóstwo mówił ach, właśnie myślę raczej fantastyczną fryzurę będzie wszyscy będą zachwyceni ta fryzura okazuje się kimś takim afro, ale takim naprawdę gęstym niezbyt pasujący do całej reszty jednak dość takiej powiedziałbym kostyczny i rady naszej klasy przynajmniej w z tego okresu na tak wygląda, jakby miał taką czapkę wełnianą na sobie jak pokazane tylko z bardzo śpieszno sekwencja po pierwsze w trakcie, jakby tej transformacji w tle leci misji w Cis generał sprawdza, które wiemy, jakim jest kawałkiem, ale też bardzo dobrze pasuje, bo to wtedy był hit i ona ma się wyłonić katar Róża wchodzi na tę salę, gdzie wyniki nie były w Czechach i absolutnie nikt nie oblewa czuję, że coś jest nie tak siada przed swoim biurku za chwilę się zacząć rozprawa twarz się zmienia to się dzieje wszystko i pyta też śmiech, który z nas budzi ta sytuacja bardzo szybko przechodzi odpad jest z tą kobietą, która naprawdę próbowała im tak jak ludzie próbują po prostu się ratować jakoś nie i to widać po prostu poniosła klęskę i że to są też sytuacje, które nas potwornie bolą, choć teoretycznie nie są ani profesjonalna ani nie są jakby, o czym innym, jakim dziecięcym po dziesiątej potrzebie bycia nie wiem księżniczkę bycia pięknością oczarowanie kogoś natomiast taki klops nie jest takie rzeczy widzi potrafi potrafi z tym rozbawić potrafi równocześnie zaraz potem przywołać w porządku, pokazując czyjeś cierpienie wcale nie epatujące nie ma tak bardzo to jest wielki talent jak ja bardzo lubi postać grana przez Davida Schumer czyli, czyli właśnie każde siana, który najpierw jest żałosny, a potem, kiedy orientuje się, że tak naprawdę zainwestował w przyjaźni z prawdopodobnie mordercę się, że rozpad dokładnie tak samo jak rozpadała się marsze tak tak widzimy jak on takiego właściwie karykatur karykaturalne ego karykaturalnej postaci, gdy staje się świadkiem i tak uświadamia sobie to, że rzecz, że to nie jest takie proste, że tutaj nastąpiło morderstwo, gdy jest taka strony, gdy idzie ze swoimi córkami przyszłymi każde z bankami słynnymi do restauracji w dniu ojca siedzą przy stole i dyskusja o tym jak to jest być sławnym to jest przykład dokładnie takie jak geny tura, która dopiero w kontekście wybrzmiewa oczywiście nie pojawia się przez przypadek, ale fantastycznie wpisana w temat tego serialu, ale jednocześnie, o czym więcej o tym jak jak sława się napędza czym sława jest medialność, która tutaj w tym nad żadnym batem fantasty szanse, że to co powiedzieć, że tam nie można oderwać od tego serialu to jest także w każdy element jest ważny istotny na chwilę oderwie wzrok już w ogóle nie nie poczuć tej przyjemności coś umknie on właśnie takich drobiazgów buduje narrację to wielką narrację to jest moim zdaniem niesamowite, ale też właśnie to wielka narracja, dlaczego tak robi to bardzo istotne, dlaczego tak robi rząd łączy te wszystkie historie pod 1 szyldem prawda właśnie po to, żeby podbić te przyjemności śledzenia nie tylko tego, jaką mamy fabuły, jaki mamy temat na talerzu i o czym to jest, ale też tego jak zbudowane, jakie robimy transformację z postacią ska z aktorem tutaj raport są rzeczywiście wydobyta odkryta w sensie stworzona przez Messiego jest ewidentnie jego ukochaną panią do przebierania tak jak w tak jak odbudowaniu takie panie tak ten uwielbia to przebierać to już widać bardzo wyraźnie jak przegrał na Marsie Clark w odzież ssanie takie przebrał za Lindy tryb w sezonie z wizyt o Monice Lewiński to jest taka charakteryzacja Hej, że ja w połowie drugiego odcinka się ku maskę z w ogóle by zorientować 3× sprawdzałem jak nowe, że to jest dla Polski na to, że nie chce wierzyć, że to był jak wiatr ja obejrzałam to i tak sobie o jedno w plecy zapasy lecą napisy realizacyjny, ale powolna reakcja ona jest niesamowite, ale też też od nich wymaga niesamowitej umiejętności metamorfozy boja rozumiem przybrali pogłębiając, ale w tym właśnie ona inaczej się rusza ani rozwiązać to jest fantastyczne teorie ważne by takie poczucie, że rzadko się wykonuje taki ruch właśnie z tą znaczy inaczej, żeby ktoś brzydzi to no dobrze zrzucono jak żona nazywa montaże cały czas Szanowni teraz oczywiście lista rozrzedzone wtedy wszyscy bili brawo, ale drzewka, ale dało, ale Kidman robiono fala tak jest, ale nie jest tak natomiast tłumem coś innego, bo on próbuje zrobić z polską anty kobieta czy dalej kobieta, ale tak, żeby antymaterię, ale jako anty kobietą nie dosyć, że jest wielka ma fatalne włosy nie posiadasz i jakim takim nie wiadomo czym do kraju zbiera się bardzo wyrazić w ten sposób, że tylko wszystko to pogłębia Klima man sex piwo wszystko jest w cały seksapil w ogóle wyparował warsztat zamknięto dawno nie teraz i teraz nagle się okazuje, że to jest w pewnym sensie stworzenie takiej postaci w przypadku tej aktorki działa dokładnie tak samo jak przebranie po raz kolejny jakiś spektakularny cekiny pióra prawda, że to jest to jest ten sam ruch tak jakby drugą stronę dlatego myślę, że ten ten ten sezon jest w ogóle taki właśnie czarno-biały w pewnym sensie pozbawiony uroku to wszyscy są tacy sobie wcześnie, ale myślę, że do konta do to samo robi z Johnem Travoltą w ojczystym są też dokładnie ten sam ruch, bo on, ale tam do Paryża zupełnie inaczej wygląda Irak dla, ale w przypadku chętny kasz, ale i bardzo często jest ohydny, ale one taki jak nie jak tego jak to nazwać to źle zabrzmiało jest zmęczy może z moich ust jak wszyscy wybaczą Szańca Peda Walski jest takim jakimś tak jak się właśnie o jak te ploty Travolty nieustające prawdę nawracające, że tam nie wiemy wszystkiego lider lewicy on, którą stronę padły one w ogóle mam wrażenie, że to jest gra gra z tym wizerunkiem właśnie nie mamy żadnego marzy by coś takiego stworzonego, ale jest Dziady te były bardzo fajne jak i czystość coś co bardzo cenię Murphy ego, że ona zdolność castingu ową głosowania aktorów, z których wizerunkiem gra, ale też, których wygrzebuje się z niebytu czasami mam wrażenie, że David Schwimmer aktor gra Kardasz, ale on wyciągnął po latach tego takiego kupienia działki na zawsze tym bohaterem przyjaciół nieudacznikiem, ale ta rola z ich wyraźnie rozróżnia Travolta, zanim zagrał tutaj przez grał w jakiś naprawdę klasowych filmach kryminalnych, gdzie ścigał Polesie jakiegoś tam przestępcę nie to był naprawdę chce klasowe firmy za bardzo niewielkie pieniądze, bo coraz mniej ludzi widziało w nim gwiazdora zdolnego do pociągnięcia opowieści do ściągnięcia widzów Noa Noëll są w roli Billa Clintona też taką postać, ale ja tutaj cel ten dostęp do pana marną powód resort osobiście się poza właśnie oglądałem parę wywiadów z nią mam poczucie, że to jest też kapitalny duet ona i trener Jerzy ona nie tylko aktorką już teraz jego firma wykona podróż jest producentką tych American Crime Story American horror Story Więcek ma też wpływ kreatywny NATO coś coś tam, gdzie to, że to ona gra się główne postaci kobiecej tak znaczące dla historii jest też szkoła ponad 3 tworzy, jakie są bardzo fajnie opowiada o tym jak jak tworzyła postać, że właśnie zaprzyjaźniła się kobietą, którą się wcielała, żeby starała się wszystkiego dowiedzieć od jakiej córki oglądały wydały SLD dziś jest przerażające Connect prawdziwa tego ich matkę, bo sama bohaterka nie dożyła zmarła w marcu tamtego roku w październiku zaczynam zdjęcia, więc już nie dożył same zdjęcia bardzo dumna z tego, że będzie opowiadane zachęca też bardzo dobrze widać, że właściciele stacji to jest prawda to jest to się zapisało się tak widzę się na poziom już jest coś więcej szkoda będzie nierzetelnie bardzo bardzo świadomy myślę, że nigdy tak nie funkcjonowała takiego niemiecka chce to właśnie podkreślić, bo bardzo imponuje nawet wtedy, choć trochę muszę przyznać, że w tym pierwszym sezonie, czyli o, że jest w stanie miałem pewien dylemat, kiedy wszyscy oni mówili, że ona jest taka brzydka i czekaniu ładna, a wszystko sama Polska to jest piękna jest piękno kobiet o nawet jeśli charakter żyjemy wciąż w całej Polsce, ale w trzecim sezonie wyszli na tracą już założyć 2 zrobiono coś fantastycznego elit, ale grała brzydko bardzo krótkiej spódnicy to jest oczywiście nie umiem odpowiedzieć na wódkę metale takie po prostu trochę powiedziałbym taką taki zawód Drwal reszcie zachwyt jeszcze tylko panie Boże Święty bardzo fajne teksty tra Volta 8 wie, że on Grace świadomie pewną jego też tymi plotkami coś na Starym myśleniem, że mamy takiego Martina w drogi rozwiązania, że w, ale też, ale Apropos ktoś powie, że jeśli miałbym coś narzekać, bo ktoś nie chodzimy to muszę po ziemi ten trzeci sezon trochę są 2 elementy, czyli o Monice Lipińskiej Clinton nie częściową 2 rzeczami jedno to jest kraj OUN i Eddie Falco jako państwo Clintona wie, dlaczego się to nie podoba co cię nie rozumiem co żywność do czego krajowa cena za wszelką cenę próbowano charakteryzować przypominał Clintona bardziej niż powinni wychodzić to jest karykaturalny momentami chyba jest nawet karykaturalne ważniejsze wydaje tak jak tego nie tak jak w Memoriale Maciej właśnie taki, że orzeczenie sądu bez żadnego charakteryzację dawnej Unii nie jest w zakresie podobne do Reims, ale podczas nie jest zły rok dostaw z gradem zaraz ale gdy ożywczym Sony gra Kuba guzik wokół 5 znak no i nie jest w ogóle podobne do prawdziwego Jaya Simpsona Janka charakteryzują oraz krajowa ułana próbowano przerobić na takiego Bartek bardzo trudno dyskutować o 18, bo to wystawa to Boże, dlaczego ja wiem, dlaczego tak zrobiono niemal instynktownie wyczuwam, że Clinton to jest trochę już teraz jak puszka kabel, a więc musi być troszkę podobne rozmów trzeba tam lepić naklejkę rozumiesz one by z tym dorobiono nosem trochę bardziej popsuło waty nie miał jak kupuje w ogóle Niemców opowiada znany tym, kiedy sporo słyszałem takie wrażenie zagląda niż raz Depardieu jako noc rano do wesela 9, ale należy by przypomnijmy, że pierwszy sezon, czyli sprawa odejścia sona kończy się też uważam, że bardzo świadomym zdarzeniem postać zdjęcia prawdziwej osoby i osoby, którą gry które, którą aktora, który gra tę osobę i oni są tak tak ustawieni tak ucharakteryzowani by jak najbardziej przypomina, więc to jest myślę, że to jest jakieś tam gra z wizerunkiem umówmy się w rejon Marii sobie chyba nie pozwolił na taką jest zarówno Olesno, który to ten pomysł już zarzuty się zdrowe mam większy niż zarzut jakąś taką uwagę chce dla mnie samego co nie nie odpowiedzi na to czas na to pytanie, które mam poczucie, że tutaj to, że opowiadamy historię Kieroński wyłącznie z posesji Kiliński nawet nie pokazujemy w całym serialu obserwujemy jako taką trochę szaloną kobietę zakochaną w znanym panu i dającą się manipulować importerzy brakuje takiego obrazu myśleć też bardzo świadomy ruch, ale też bardzo ważny w dzisiejszych czasach, kiedy żył w czasach MeToo w tych kolejnych historii, które problem mitu próbują opowiadać jakby, nazywając drapieżników drapieżnikami poczcie tutaj rysunek Clintona jest bardzo łagodny jednak, że mam poczucie, że takim pokazanie, kto taki nierozsądny widziałem, gdy ciągle się pierwsza jakieś romanse w tym nie powinien, ale z drugiej strony nie mamy takiego poczucia, że mamy do czynienia, ale do związku zarząd z ich perspektywy własnego jak ona zarezerwowana Solidarność to jest, ale to jest ważne znaczy to jest to ocean mówiła, że żaden sezon z tych 3 nie nazywa nie tytuł nigdy nie jest o tym, o czym jest sezon to znaczy, że to nie zawodzi w tym sezonie ten marsz Clark to nie jest o Versace to jest jego zabójcy to nie jest o impeachmencie i okręt tonie to sama nie celem duński tam zresztą 1 odcinek nazywany jest mniejszym Monika rumuńskiej i monitoring zresztą była jednym z producentów tego serialu to jest od tej narracji, którą ona wprowadziła w tej swojej słynnej w słynnym wystąpieniu na konferencji te zaczął mówić o poniżeniu, którego doświadczyła i o tym, jakby takim powszechnym bowlingu, które było to co się zaczęło działać wolniej i czas o tym też głosy o tym też o tym momencie historii nam także zresztą określiła, że mam pacjentem 0 w globalnej globalnym wyścigu, jakby nie wiem upokarzania ludzi i i to jest to dlatego ta historia w ogóle się na warsztat, żeby właśnie się zastanowić nad tym kim była także musza wtedy jednak okres na bardzo śmieszny pokracznie się jako osoba kompletnie pozbawiona instynktu sam sama zachowawczego i taka, bo dziwna na jej ani nie bardzo pomógł mająca się właśnie dzieje wokół niej zakochana w tym witanie jak w pewnym sensie to wszystko co mówisz nie ma znaczenia, bo ta historia bardzo zwykła bardzo zwykła takich historii romansów młodych dziewczyn ze starszymi facetami żonatym jest tysiące więcej rozumiem, że trochę szukanie tutaj robienie z niego właśnie drapieżnika Bór kompletnie bez sensu to zresztą jest zaznaczone, że to był facet, który nie przebiera jak mógł tam, ale jest poradzą bardzo szybki, ale chcę, ale ja myślę ja myślę, że to jest, że muszą też, że to okazja do tego latają, ale wszystkie wszystkie te historie są widziane z pewnej perspektywy to jest to jest banalne stwierdzenie punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i tam ta konkretna historia pokazuje wszystkich tych bohaterów tego powiedzmy dramatu z perspektywy Moniki duński, ale tak są wszystkie 3 sezony skonstruowany bardzo z ja bym ja macie rozumiem że, aby przyznaje nawet nie odpowie, że nie będę oponował macie rację rozumiem oczywiście jest to cele co mówicie to jest zaskakuje mnie, że czasach, kiedy jeżeliby się po mówi Ewa taka optyka przesuwa cały ciężar tej historii nie zamierza, bo resztę mają wszyscy raczej tak politycznie poprawnie woleliby przywalić temu produktowi sekretów, ale słów to jest tak teraz też nie jest jeszcze bieżące i oszczędny zdarza, że w przypadku Ryana Murphy ego można spokojnie powiedzieć, dlaczego nie przecież to jest jakiś rodzaj propozycji wypowiedzi i to to my jako widzowie mamy sobie odpowiedzieć na pewne pytania natomiast my nie płaćmy też inną perspektywę i on po prostu tym bawi, ale też zdecydowany jest właśnie to co co w tym sezonie w warsztacie było bardzo wyraźne, czyli jak możesz pokazywać to tak mordercę jeszcze nie daj Boże wzbudzać w nas współczucie no właśnie może on sobie daje do tego prawo to jest faktycznie wielkie w jego wypadku ja jeszcze wrócił na moment do tego od, o czym wspomniałem Bartek czy tego sięgania po aktorów w często wielkich nazwiskach bardzo znanych po to, żeby jeszcze wydobyć z nich jakieś dodatkowe ton ich zrobić coś jest właśnie jakiś totalny przekroczeniem w kontekście wizerunku tej postaci w kontekście castingu w kontekście ról, która grała wręcz się wydarzyło Penelope Królak ach, oczywiście, które aktorka zagrała Donatella Versace nie jak Donatella Versace wygląda rynek wygląda Penelope Cruz, ale to co Penelope Cruz siebie wydobyła jakieś takiej jak nie umiem tego opisać to jest naprawdę jazda poważnie to jest to jest coś coś dużego to co tam się wydarzyło ja bym nieba ja nie będę się zupełnie nie była określenia tego żona jest tak prymitywna prosta jakaś taka wulgarna Penelope Cruz w wulgarności w sobie nie ma ona ona potrafi balansować na granicy kiczu, ale nie wpada do pułapki, a tutaj jedzie po bandzie skocznia w razie parady parodią prawda, ale pewnie zresztą jak ona, ale wszystko u nas dzisiejsze zawody na czele parady jak się na nią patrzy jeszcze co zrobił rzecz bezczelnego na końcu pamiętacie ten przepiękna scena, gdzie na urny prochami tak czy niesie czytam świece zapalane w tym mauzoleum po prostu Versacego i jest w logu oddzieli wg ZAiKS Apple pod odbicie piękną Penelope Cruz dystansowe w tym lustrze to jest obywatel PRL, ale od ja też żona bez właśnie scharakteryzowane jako szczególnego, bo przecież ty Penelope Cruz jako bardzo już po calu, ale on sam sobie ekspresją oczywiście o przerysowanie właśnie sezon nad Wilnem w sposobie bycia upodabnia się wręcz fizycznie wytrzymają te elity niezwykłe mówi jestem pod wielkim wrażeniem tego jak ona jak Cruzeiro dystans do samej siebie swojego wizerunku, ale też umie się mocno ją przeciwstawić nie uległ bardzo świadomie nie chce być tą słodką blondynką dziewczyną bardzo ciekawe jak jak popatrzą, kto ma ciekawsze zadania w marsz jego kobiety mężczyźni jak powiedział, że kobiety tak natomiast mężczyźni są bardzo często właśnie pełnymi ładnymi plotkami np. które to co się dzieje w przypadku właśnie w Versace będzie Ramirez praktycznie jest 11% klonem Versacego opatrzonego podobieństwo ono już to szczególnie wiele graczy, ale bardziej chodziło mi Ricky Martina z Amstetten myślę, że starzejącym się panem, który tam po prostu ma właśnie tą swoją urodą się patowa, że bardzo podobnie dzieje się to są to są zadania nieszczęśliwe wymiotowali oczywiście są to są zadania aktorskie to co się dzieje w przypadku Andrzeja Samsona mówię tutaj nic nie pamiętam straszne problemy z nazwiskami aktorów ten, który partneruje marsz Clark, który sam i przez niego rozbierany w ogóle vide Izrael martwego lub jako taki typ męski, ale to jest jakby tak się pokazywały kobiety przez lata to obecnie zdzierał ubrania to też duże epatować, jakby ich figurą on bardzo lubi rozebrać mężczyzna bardzo lubi ewidentnie, jakby ten ten rys, żeby nie mnie ten Niemiec to my się nie udajemy że, że jest twórcą heteroseksualne, bo nie jest i to widać tym razem może ja kobiety są pełnokrwiste bohaterkami zresztą American horror Story umówmy się też tak było mówił Wałęsa o tym wcześniej dużo ciekawsze tam są kobiety i były dużo bardziej już sprawczynię też w tym co się wydarza facet sam z marionetkami jednak czy jest ich mniej i czy są też takie postaci, które można powiedzieć, że w inny reżyser w ogóle nie zauważono w Kato to co postać ojca mordercy versa, czyli to co grać Briggs w ogóle urzędnik jako aktor wydobyty marsze przez martwego, gdzie w ogóle jakieś nie wiem marginesu, jakiego rośnie, które w ogóle urasta do rangi jakiejś maszyny do grania mam ważny jest także taką energię ten facet co robił Ratchet w ogóle mogę wiarę, więc potrafi bardzo oczywiście kogoś oświetlić złotym światłych, ale też potrafi bardzo wielu kupi mężczyzny, który by się obsadziły w roli tutaj głównych protagonistów zredukować do rangi właśnie pewnego fizycznego takiego emblematu jakieś parlamentu właśnie nawet tak co jest myślę bardzo odważnym ruchem to w ogóle bardzo ważny twórca myślę, że Ameryka Franz to jest bardzo odważny projekt to wyraźnie widać to jest tu się nie nie hamujemy i w zasadzie używamy używa bardzo podobnych środków do tego do tych, do których nas przyzwyczajono American horror Story, ale robi to w służbie większej sprawy widać to tak oba te Jarosław chce nawet pozna do tego mam wrażenie rząd dojrzewa jak znalazł oczywiście, że tak właśnie do tego właściwie to się sprowadza to znaczy, że to jest sięganie po coraz trudniejsze tematy pozwalanie na coraz wyższą półkę, ale jesteśmy dalej w kulturze telewizyjnej to jest ciekawe rząd nie wypada z tego rysuje and on nie będzie bawił art House może to jest art House w pewnym sensie to żadna nawet przeszło kategorię już nie jest jest między sport poza tymi podziałami to jest niewątpliwie sztuka zatory policja też to jest bardzo interesujące dla mnie, że Murphy ego jego kręgosłup taki artystyczny pozostaje ten sam tak Oleksego zostały tak serio bez skazy czy był księdzem teoretycznie medycznym o 2 chirurgów plastycznych tam był też chciałbym powitać początki studenckiego, które tutaj rozwinę były pewną uproszczoną zawsze będę wodowanie są operą choćby w Galilei Florek krzyku faktor ewidencję też dzisiaj też jedną z niewielu nazwisk daje gwarancję tego, że będziemy oglądali coś wyjątkowego tak, że niezależnie czego by się nie chwycił to będzie jakieś, ale cały czas jest oryginalny to jest niesamowite, że tak każda kolejna propozycja jest inna poprzednicy dlatego musi być niesamowicie kreatywny u tak jeśli zatem nowej krwi dziesiąty sezon American horror Story dotyczą gazu no to jest spełnienie rzeczywiście każdy lekarz wyjątkowa sytuacja oba się jeszcze nieraz przyjdzie się tutaj pozachwycać się nie myśl tego słucha z boku jak tak wszyscy pieją poszło, ale może jeszcze jak wsłuchać się o ustawę, o którym niniejszym się rozstajemy dobra od państwowego odrzańskich Anna Malicka Bartosz Staszczyszyn Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PO SEZONIE

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 40% taniej w zimowej promocji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA