REKLAMA

Test: Skoda Kodiaq oraz Peugeoty - Rifter i Partner

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-02-17 19:40
Czas trwania:
14:08 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan to dobry wieczór państwu co tam Sławku ciekawego dzisiaj zapowiadana Skoda kodiaq ja nie pamiętam, żebyśmy zapowiadali mówiłaś na początku tygodnia przy okazji BMW x 4 przy woli przy okazji volvo XC 60, bo to też co ciekawe ocenach mówiła, że Kodiaqa można kupić prawie tak samo drogo jak volvo XC 60 prawda co mamy rzeka, a rozmiar ten sam wieś rozmiar ten sam minutach tylko, choć Rozwiń » Wisty, jakby dłuższa, a widać, że to jest takie trochę napompowane auto nie nie uciekniesz od tego, że w proporcji tego samochodu jak na niego patrzy też, że to jest takie takie samo dziwne uczucie, jakie towarzyszyło nam, kiedy pierwszy raz oglądaliśmy skodę Superb pierwszej generacji 2003 roku pewnie mieliśmy pierwszy raz na testach tam czwarty i a ich jest taki zwykły samochód tylko taki trochę dłuższy dzięki czemu ma dużo miejsca w kabinie, zwłaszcza z tych a, chociaż sprzeda też sporo no z tym jako, jakie tak jest to jest stary patent z jej dłuższe drzwi z tyłu no to jest słuchaj tak to jest pięcioletni już model Tiguana Allspace można porównywać też rozmiarami seatem Tarraco przecież to są samochody na tej samej Platformie podobne rozmiary do wyboru do koloru to raczej kwestia gustu, chociaż chyba Skoda Lothara najtrudniejsze chyba w obsłudze jeżdżą też podobnie, ale skoncentrujmy się na tym kodiaq słoń samochód i ten samochód to pierwszy raz mamy po faceliftingu niem czy pamiętasz i 1 w kwestii w tym drobny w 2019 roku już naprawdę to, że logotyp firmy zastąpiono napisem Skoda chyba była najważniejsza zmiana, a w ubiegłym roku była inna stylizacja już trochę bardziej zauważalna inne reflektory maska zmienione tylne lampy zauważyła, gdybym nie przeczytał grilli zwierzaki może, gdyby postawić obie oba kot, jaki ten sprzed 5 lat ten obecny nasz to to, żeby się dało zauważyć natomiast lżejszy jest słuchają o 60kg zawsze go, bo jest już, bo co może takiego samochodu, lecz właśnie, że już też dziwne, że oni odchodzili, bo po co jak zauważył naj naj najlżejszy, bo mieliśmy naj najtańszą wersję 15 Tour ponad 50 koni tak, jeżeli on waży 1500 kg to przy nie jest jakiś słoń po co odchudzać podam tylko ciekawostka pamiętasz mówiłeś, że chciałby zamiast jak kupa, żeby zrobić zrobili Kodiaqa coupé jak dziś i czytając kodiaq zorientował się od 3 lat jest kodiaq coupé łączy nazwa kodiaq GT jest tylko sprzedawany w Chinach i nawet oglądając zdjęcia faktycznie wygląda jak jak SUV coupé, ale w Europie nie ma nigdzie go poza Chinami nie ma, dlaczego nie wiem sław ku będę szczery to nie jest najpiękniejsze auto na świecie o takie tradycyjna stylizacja nie tradycyjna tutaj masz to jest rozciągnięte tam aż 20cm dodatkowego samochodu między w okolicach słupka AB, czyli pośrodku auta wtedy listy są strasznie długie ja rozumiem fajnie się wsiada fajnie się wysiada gorzej otwiera jak na ciasnym parkingu, żeby wejść na długie drzwi natomiast to jest takie auto tam nie ma nic on jest takie okej okej to nie jest źle bb i powiedział, że on mi się nie podoba miał myśli to, że nie ma w nim nic co mógłbym się spodobać tym jest także nam się nie podoba, ale też nie ma w nim nic sobie psia uwaga osoba ocenił o ciekawy zabieg ten bardzo bardzo normalny samochód tak powiedział no ale czy to jest wada słuchaj no dla wielu osób to chyba nie jest wada tak mi się wydaje patrząc dla wielu pozwu w jest to bez znaczenia ich może, że nie wszyscy podchodzą do motoryzacji tak jak, czyli po prostu wypiekami na twarzach, bo to jest chore często natomiast do takich mówimy, że taki samochód tak przechodzi obok tego z wielką obojętnością wskoczymy do środka tak wskakujemy do środka stara znajoma Skoda facelifting wiele nie zmienił to to jest Skoda, którą się dla mnie łatwo obsługuje to nie jest nowa octavia, której trochę jest jakiś kombinacji alpejskiej niepotrzebnych, gdyż ja się dość ja się dobrze jednak czuje w skodach no i mimo mimo tych niektórych zmian w obsłudze którymi się nie podobają, ale nie ma nie ma tu wiele rzeczy do zarzucenia nie wiemy jak oceniasz to, skąd jeszcze przypominam są to wnętrze tak patrzę, bo tutaj że, żeby też nie zmyślać za bardzo, ale w co tu razić może coś no to jest po prostu tutaj nic nie razi to jest ergonomiczne z lewej strony masz zmiana stacji radiowych bądź piosenek i pokrętło głośności masz pod ręką też nowej strony przecież do podłączenia do włączenia grzania kierownicy panel klimatyzacji czysty przejrzysty bardzo łatwy w obsłudze grzanie foteli nawiew włączenie wyłączenie klimatyzacji to nie wymaga jak w autach z Pesa tutaj jakiegoś mera Ania w menu i podmienił sam ekran środkowy jakże ważna część dzisiejszej dzisiejszym świecie nie on jest niestety cały dotykowy, czyli musi tutaj pytać w przyciski, żeby zrobić ciszej głośniej Wyka felgi tak tak to trochę oczywiście to to to wartość można do tego przyzwyczaić po prostu ani ładna ani takiej grzywny, ale można się do tego przyzwyczaić, ale mam do siebie bardzo ważne pytanie, jakim tam wyższy niż nie pytanie pytanie tak już wasz na pewno benzynowa jak ona swoje dane od początku to 15 najsłabszy 150 koni i on wiesz co chory ledwo daję radę bym tak powiedział ale, a widzisz, ale wiesz co i byłem też zaskoczony jak to jest nie przypuszczałem, że to przyspieszenie jest aż 10 do setki aż tak źle go nie oceniałem natomiast aż Sławek to ja mam tutaj zupełni, ale powiem 1 rzecz, dlaczego może wydawało mi się najpierw rząd ledwo daję radę może, dlatego że mieliśmy ostatnio pani wójt 4 volvo XC 60 Porsche Macana wsiadam do takiego SUV-a którym jest 10 do setki najpierw się wydawało ociężały, ale potem pukałem w głowę, ale po co więcej w takiej skodzie tutaj masz inne zalety ma ogromny bagażnik przecież no to jest samochód bardzo praktyczne nie jest piękne, ale też samochód wg nieudane nie wiem ty uważasz, że coś co nie jest raczej nie powiem, że te są to nieudane absolutnie, ale jeżeli chodzi o właściwości jezdne tego auta myślę, że mam do powiedzenia o nim dużo więcej ciepłych słów niż na temat jego wyglądu, który po prostu jest mi obojętne, a nie lubię tego lubię się popatrzeć lubię się pozachwycać mniejsze tym jeździ dobrze i po te 150 koni wydają się absolutnie wystarczające ten samochód jest płynne, a Jon nie nadaje się do szybkiej jazdy, chociaż powiedzmy, że można go tam troszeczkę bardziej pogonić wtedy jak i faktycznie, jeżeli próbujesz jechać samochodem dynamicznie to wtedy wychodzi no masa duże koła pudełkowate kształt i pojemność 15150 koni tak niewiele momentu obrotowego w porównaniu z Irlandii by sobie tutaj lepiej radzi jak dobra litrów 190 chwali, że należała napędzały ten samochód 21150 byle nam, że tak bardzo efektownie, ale tutaj mnie, jeżeli chodzi o właściwości nowego samochodu nic mi nie jest potrzebne jednak strony przeszkadza to trud to, że trochę tu za dużo pali oraz już życiówkę byłbym w stanie benzynową tak wytresować czy z 1,5l mniej i właśnie dlatego Jacku powiedziałem, że wydawało mi się to jest na granicy wwożony wystarczający właśnie bo, żeby mieć frajdę zjazdy to oku o o kupujemy to wyższym zużyciem paliwa w 190 konnej benzynie wg nie byłoby niższe to już parę razy żeśmy się z tym spotkali pamiętasz ten samochód nie wymagałby takiego rysowania akta 150, ale siedmiostopniowa skrzynia DSG wydaje się, że wystarczająco sprawnie działano nie wiem nie był może to idea, ale najtańszy diesel słuchaj 150 000 ten na 138, ale diesla była większa frajda wjazd wg mnie polecałbym raczej tu dziś dowiesz się teraz się tak wydaje chociaż, jeżeli ktoś chce mieć auto benzynowe tak jak mówię dla mnie płynność jest ważna nawet przy tej mojej spokojnej płynnej jeździe ten samochód sporo pali, a wydaje mi się trochę za dużo jak na dzisiejsze czasy francuska motoryzacja trochę bardziej oszczędna, ale zostawmy to przejdziemy do drugiego auta, które dzisiaj byłem, ale tak, a nawet do 2, bo mieliśmy 2 bardzo podobne samochody ten sam napęd ta sama Marka 1 był osobowy drugi dostawczy zagadka, czyli 4 osobowe czy partner jest dostawczy my to wiemy no wiemy wiemy no mów Richter był najpierw niesolidny i 4 osobowy osobowy na twarzy partnera noweli teraz zresztą później pojawił, ale samochody wiesz co jeśli chodzi o właściwości znano podobno 2 krople wody co można tutaj innego powiedzieć skoro to jest ten sam silnik 136 koni ten sam akumulator bateria 50 kilowatogodzin właściwie ten sam zasięg niestety z tym zasięganie to było bardzo dziwnie, bo nieproporcjonalnie spadała pojemność procentowa akumulatora pana za Regina Sławku czerwone wino nie powiem dlaczego, bo przyjąć tego sektora mnie było tanie farmera partner Rittera, gdy przyjąłeś pomnie oś nie wiem czy nie jednak niżej na pewno Sławku na pewno Rich tera przejął dobra, bo jak też rozmawialiśmy z Jarkiem przez samochody prze no mecz był jak to bez znaczenia bardzo duży wpływ na to co on tam pokazuje ma styl wcześniejsze jazdy mam wrażenie, że o, że to jest trochę niedopracowane i tras by podał konkret to na pewno było także przyjąć tego litera pomijani jeździłem miałem taką sytuację w dni w niedziele musiałem, a po prostu dojechać na miejsce na obszar opowiadała, że strona połowę Baku tzw. czyli tajność akumulatora poszło przy ostrej jeździe to znaczy chodzi tutaj o to, że wyjechał tym samochodem autostradą jechałem nim z maksymalną prędkością, która wynosi 134 km na godzinę z dodatku wiał silny wiatr, więc ja po przejechaniu 20km autostradą z tą prędkością faktycznie zużyłem 20%, a tego co było w akumulatorach potem zdarzyło się też parę razy jakoś gwałtownie ruszyć handel ekspresówką, na które można dojechać do 20 i zużyłem 232530% tego co było w akumulatorze, a natomiast przewidywalne zasięg dostosował się do stylu jazdy auta potem jechałem z miasta Łodzi na absolutnie uspokoiłem wszystko chyba doszło do takiej sytuacji, że miałem tam przewidywalne zasięg 80km zrobiłem 30 ten zasięg się nie zmieni to jakby jest najlepszy data ta było, że nie nadąża to oprogramowanie piewca i nie jest zapewne z ulgą oddałem tego Rich tera zamieniłem na partnera, bo na pewno tak było, bo przez sam wymieniam te samochody, czyli wymieniłem Richtera osobowego białego partnera jak odczepiła tego partnera ładowarki, bo jeszcze się ładował na część już było 97% przyjechałem do niego wieczorem jak spojrzałem na ten zasięg 270 km to dotknąłem w tamtym przy dojechałem miał 7 jednak płaci 7 z benzynowym 7 w Elektryku to jednak jest różnica do jak wiesz, o co chodzi przecież wiesz nawet miał grozić 8km ile procent 11 no to wiesz, że to jest niemożliwe to znaczy, że właśnie tego samochodu był byłoby 80 km to jest właśnie pozostałość po moim stylu jazdy czy po prostu po przejechaniu 20km autostradą z maksymalną prędkością, która i tak była poniżej dozwolonej prędkości na tej autostradzie, bo można 130 inna sprawa, że ktoś może wywrócić przez 40 dobrze powiedzmy, że właśnie Apropos dobrze, że wspomniałeś na koniec audycji, bo samochody mają tam 43440 długości ten ten rozmiar mniej więcej tam to kto raczej w Reno Kangoo tak Fiat doblo dawny biurowiec i jak jak ocenia w ogóle, bo wrażenia zamiast do to jest Super sprawa kurczaki to znaczy w ogóle kombi vany jeden z nich absolutnie ulubionych segment czy nie wicemer wszystko Rover psa drewno do kominka po prostu wszystko możesz tyle, choć tutaj dobrze by było, żeby to wszystko było w miarę blisko, bo niestety zasięg optymalnych warunkach 200 kilka, ale wiesz co na koniec powiem 1 rzecz 3 lata temu czy 2 lata temu 4 w styczniu Jean Reno Kangoo dostawcze z Puław na południu Warszawy zasięg teoretyczny 160 praktyczny 100 i następnego dnia go oddałem to naprawdę ogromną ulgą się go pozbyłem się stresuję w takim dając, bo dla mnie jest problem, ale nie mam garażu, więc wyszukanie ładowarki był wtedy ogromny problem zobaczy jednak teraz są większa akumulator już Kangoo z takim małym akumulatorem też nie kupisz natomiast jest jeszcze taka historia jak pamiętasz wspominaliśmy, że Francuzi dawny koncert TSA będzie prawdopodobnie dostawczaki samochody dostawcze robił tylko kombi vany wersjach już groźny już mało Sławku taryfa kupisz Riley teraz silnikiem benzynowym tu musimy kończyć na bardzo przez państwo dziękujemy to codzienny magazyn motoryzacyjny kolejna już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium 40% taniej. Radio TOK FM bez reklam, podcasty z audycji i podcasty tylko dla Subskrybentów.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA