REKLAMA

Test: Land Rover Discovery

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-02-24 19:40
Czas trwania:
13:35 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
to dobry wieczór codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski no dzisiaj też bohaterem audycji będzie zapowiadany wczoraj bardzo ciekawy samochód się z tym zgadzam tak jak powiedziałeś tak tak będzie to jest land Rover Discovery samochód już w tej chwili zależy jak liczyć albo piąta albo trzecia generacja Promar, jaka córkę dobra to piąta generacja w takim razie przypomni jeśli pamiętasz jeśli nie to razem sprawdzimy od kiedy ten land Rover Rozwiń » Discovery, czyli samochód chyba jednak terenowy albo SUV nie wiem nam towarzyszy mogę powiedzieć, kiedy nie towarzyszyło towarzyszy bardzo dawna wiem to szczęście miałem 2 generacje tak na własność i ja jeździłem nimi jeździłem każdą oprócz tego każdą wersją silnika również to są samochody, które mają szczególne miejsce w moim sercu jak głupie pytanie zabrzmiało wiele lat temu 1012 kupiłem pierwszą jedynkę to była 100 dziewięćdziesiątego siódmego roku, które sam zresztą robiłem renowację malowałem Jedynka w 2 wersjach 200 do 300 TDI oprócz tego się do 8 jeszcze benzyna dwulitrowa benzyna już o piłę pod koniec, bo on jest 8998 to i tak ilość takich nie prowadzi 1 koniec produkcji tak to absolutnie fantastyczny samochód dzielny samochód terenowy z dwulitrowym dieslem potem nam chwilę przerwy potem druga generacja, która aktualnie poluje też dziewięćdziesiąty ósmy 2004 rok tym samochodem wiele razy wiele razy jeździłem bardzo lubię, chociaż trudno samochód z nie zardzewiał RAM-U potem mamy trzecią generację ja z tą trzecią generacją taki problem, że to moja ulubiona generacja, bo nam się przyjemnie kojarzy, bo zawsze z Brytyjczykami o sobie mile diler czy z czy ma temu co one zawsze bierzemy z wypożyczalni staramy się wziąć te land Rover Discovery z nich świetnie filmuje, bo ma tam ma podwójną klapę z tyłu jest taka no no przegrody remontowana, dzięki któremu operator, który siedzi w bagażniku jest przypięty pasami do takiego ze zrozumienia zadam ci pytanie pozwoli by dokończyć Sławku czemu najbardziej blisko 3, bo moim zdaniem od blisko 4 jest ciut lżejszy jest po prostu bardziej komfortowo czuje się w nim jakby, że to jest takie przyjemne komfortowe oprócz tego też bardzo dzielna w terenie auto natomiast czwórka miała jeszcze do zeszłego roku taką w miarę świeżą w miarę nową, którą moja córka uwielbiała, bo w tych samochodach siedzi w jedynce dwójce trójce czwórce się działo się w ten sposób że, a na a bo szyba była trochę niżej sięgała trochę niżej niż zwykłych samochodach, jeżeli dziecko siedziało w foteliku czy sprzedać z tyłu to widział dużo dużo więcej miał dużo więcej, żeby jak przed sobą coś, czego śpiące brakuje, ale zaraz do tego przejdziemy to już jest to pytanie nie zadam pytania są sam odpowiedział na pytanie nie, słysząc go właśnie z tych jednak te samochody i ciekawe wyjście kawy też wyglądają niektórzy uważają są brzydkie, bo tam jest trochę takie coś co jednak mnie razi zraziło w każdej generacji wiele osób więzieniu pod było tak jakby typu taką oklejoną budką musieć powiedzieć, że jak oglądam zdjęcia tych wszystkich generacji to w każdej jest to widoczne, a najmniej w tej piątej, którą jeździliśmy, bo może przejdziemy do niej tam w międzyczasie nie czas bramy doklejone odwłoka nie pęka tak właśnie tam jest oklejony adwokat pewnie mu pewnie mówiła albo jak nie to tylko przypomnę, że te diesle pierwsze miały niewiele ponad 100 koni w 2 pół litra potem były 3, czyli 3 litrowe sześciocylindrowe na czwartej generacji to on miał już chyba 200 koni prawda panie Sławku przedarł się ze od trzeciej w przede wszystkim pierwsza generacja to 2 wersje 200 TDI 300 TDI jest około 113 stopniowi koniec znana druga generacja silnik BMW 5 centrowy CDS, który ma 136 koni trzecia generacja to przede wszystkim silnik diesla 27 są oczywiście też benzynowy 40 albo zagłada 44 salony miały 6 cylindrów prawda fałsz 6 Die za tak są silniki przeklęta koncernu w USA w tym mały, że wały skrywa oraz urywają czwartej generacji mieliśmy na początku do czynienia z silnikiem 27 wizę, a potem 30 diesel kolejny bardzo nie do końca udany silnik, w którym też trzeba urywają mówi, czyli łowca no teraz teraz mamy 3 litrowego diesla, który ma już 300 koni taką wersję rząd taką bardzo żeśmy jeździli dzisiaj oddaliśmy taki piąta generacja najbardziej się z nich wszystkich podoba pierwszy raz jeździłem nią 5 lat temu bardzo szybko ona była taka premiera w Polsce początek roku 2017 cóż w niej była oprócz czy też kolejnego nowego diesla, bo tam przecież czysta rodzina inżynier benzyny i diesle 108200180240 konne diesle 20 takim jeździliśmy na tej prezentacji i samochód jest na innej Platformie dzięki temu jest od 400 kg był lżejszy od poprzednika już wtedy pneumatyczne zawieszenie ani razu wtedy pneumatyczne zawieszenie pneumatyczne zawieszenie ma od drugiej generacji Sławku, czyli od roku 290 tego ósmego dobrze oka już wtedy te diesle wersje inżynier w takim razie benzyny, bo to w treści pojawiło i Nojszewski ładny samochód ale dlaczego jeździmy teraz tym nowym land roverem Discovery nie tylko o to, żeby przypomnieć po 5 czy po 2 latach tylko, dlatego że Buffett lifting na jesieni i dość szybko dostaliśmy ten samochód, bo już na początku roku do testów, a co się zmieniło oprócz lekko odświeżonego wyglądu to dla fanów znać kilka szczegółów, owszem, są, ale mam zdanie odrębne nowe, dlatego że niestety, ale to co powiedziałeś zawiera w sobie bardzo dużą porcję naród to nie jest UE to nie jest ładny samochód jest sam nota jest samo Tuska gramy to jest samochód, który jest ładne to było Jedynka dwójka trójka czwórka czwórka z nich wszystkich absolutnie najpiękniejsza dwójka też na teraz, jeżeli chodzi o piątkę to ona po pierwsze z przodu wygląda faktycznie niesamowicie, ale tych narysowane jest źle i nieprawidłowo mało tego w piątce Niemasz dzielonej tylnej klapy nie ma tam burd jak pickupy jak tylko masz po prostu wielką klapę, a oprócz tego w bagażniku ma taką materiałową burtę taki dyktat Wiesiu bitej i to tam niby jest sterowane elektrycznie lani na tym nie usiądziesz ani nic zatracił ten samochód trochę tego swojego charakteru zatraciły warunkowo turystycznego charakteru poza tym widzisz Jedynka dwójka trójka czwórka fantastyczny samochód, jeżeli jedziesz gdzieś z dzieckiem ja właśnie też dlatego kupiłem czwórkę, bo bardzo lubiliśmy Klarą jeździć po tutaj sobie, bo podglądamy zwierzęta mieszkamy na wsi las, więc podglądamy sobie czasem wieczorami jakieś dziki jakiś jelenie sarny, a inne inne zwierzęta i w ogóle dużo więcej takie dziecko, siedząc z tyłu widzi dlatego, że ma dolną krawędź szyby na wysokości swojego męża podbródka albo wysokości ostatnio dużo dużo niżej natomiast tutaj jest już normalnie to znaczy jest już jak zwykłym SUV-ie Fuck, ale to wciąż chce żeśmy sobie bardzo często robili jakieś pikniki właśnie na tylnej klapie na tylnej burcie na burcie z tytułu, gdzie placówka wdrapywał po zderzaku i po prostu się działań była szczęśliwa tutaj co zrobić nic nie znaczy zawsze rację oka z tobą zgadzam, że rzeczywiście zatracił trochę charakter z przodu i z boku tak do prawie do ostatniego słupka to mało oryginalne, ale po prostu się podoba nic na to poradzę wspomniała bagażnik rzeczywiście, jaki masz 5 siedzeń dla 5 osób to 900l prawie to dla 7 osób, jeżeli rozstawić się miastu aż 200l jak złożyć to pewnie masz 1500l, ale co jeszcze ważne, dlaczego ten facelifting w istotny, dlatego że pojawiło się nowe silniki prawda w razie, czyli zdrowe to jest to są już łagodne hybrydy diesle 250 i 300 koni benzyna 360 koni mieliśmy 300 konnego diesla, który zapewnia przyspieszenie poniżej 7 sekund do setki i ja jeździłem nim 3 dni sporo poza miastem i powiem ci, że poza miastem tak nie nie mówi o drogach szybkiego ruchu takie wiejskie drogi państwo nie będą krajowe nie wiejskie poniżej 8l można w miarę spokojnie zejść nawet niespecjalnie, starając się problem jest taki, że nie za bardzo znalazłem dla siebie tryb, w którym chciałbym jeździć, bo tam jest tryb auto tryb Eco tryb komfortowy i 4 tryby terenowe jak to Discovery przystało tam błoto koleiny to 1 śnieg trawa skały piasek ze 4 były, ale specjalnie myślenie przydało nie wiem czy ty nie miałeś jakiegoś ośmiostopniowy automat nie wspomnieliśmy w tym samochodzie nie wiem czy nie miałeś wrażenia, że ten samochód tak bym powiedział trochę uszczypliwie zbyt komfortowy, czyli handlowców widzisz to, że te samochody są ultra komfortowe to zrozumiałem jak pierwszy raz wsiadłem do blisko z dziewięćdziesiątego siódmego roku i Czechami autostrada na dziewicze nie mogą ten samochód jest dobry stabilny przy prędkości typu 120140 na zwykłych oponach, jeżeli chodzi o, a moją sztukę o czwórkę no to jest to samochód przeżyć godnie i niesamowitym charakterem, bo widzisz z 1 strony stał to, które oczywiście odpowiednich oponach nie wjedziesz samochodem za 500 000zł na tyle był wyceniony na zapas tłumaczyliśmy 320 krzaków, żeby go szłam 420428 w Hof nie wiedzieć w krzaki, żeby go całego podano już to i zmęczyć więc, jakby to zwierz jego terenowy jego teren nowości jest umowna i ogranicza się do tego, że patrzą sobie na niego przez okno myślę sobie kurczę mogę wszystko tak naprawdę tego nie zrobić, bo jesteś albo leniem albo będzie szkoda tego auta wynikać z reformą rolną, bo nie ma czasu musi zapłacić ratę leasingową za ten samochód, ale może to już czynić szczęśliwym prawda jest taka, że to jest duże doskonały świetnie zawieszony SUV, dlaczego on patrzysz ty mówisz dużo tu się zgadzam, bo ma prawie 5m bez 3cm chyba długość szeroki jest bardzo, chociaż zupełnie nigdy to nie przeszkadzało, bo ma 2m 7cm bez lusterek poprzednik miał niecałe 2m metr 90 parę samochód urósł nie przytłacza jest Super bądź na trasie, ale nie ma sprawy dla nie jesteśmy jak na razie się nim pysznie no i żałuje, że trzeba go oddać w sumie po tygodniu prawda jeździłeś połowę o połowę jeszcze jeździłem też poczem ostatniego dnia, bo wracam do Warszawy po ciemku wczoraj i powiem nie wiem czy oni dużo zmienić w tych lampach czy mało, ale bardzo bardzo skutecznie oświetlają drogę nawet tak dziś poza miastem, gdzie bardzo potrzebne są przez reflektory to nie jest autostrada, bo nie wiem co tutaj właściwie można by jak sądzisz, bo dla mnie był ten samochód jednak oszczędny to on waży 2202300, ale myślę osiągały poniżej 8l na to nie wiem jak to zrobiłeś mnie się na 10 zwyciężała także proporcja pomiędzy nami zazwyczaj jest druga strona jest, ale mówią same jeść poza miastem nie mówią cudownie średnią miał 97 Tokaj temu podobnie to, skąd wierzyć się udało coś do 8 są wskazania chwilowa wszak kazania chwilowe od włączenia silnika 3 dni, a w ten sposób, więc w ten sposób ostatni dzień to to właśnie tak tak było to osoba nie tam 100 kilkadziesiąt zdaniem podsumowania to jest absolutnie fantastyczny samochód, który moim zdaniem przerasta radochę a, ale też 3 tym kontaktem, który daje jest jeden z drogą przestrzenią przerasta banki o mercedesie nie mówię i audi jakieś dobra narasta charakterem, ale czy chciałbym go Miedz w, dlaczego niejawna w ogóle bym chciał mieć wiele jaguarów land roverów Tarnów Gosław, jaki wynik potem naprawiać tutaj Jara samochodu który, choć silniki, a awarie jest już opanowana nie są tak złe samochody jak były jeszcze powiedzmy 5 lat temu, a choroby wieku dziecięcego trapiące po prostu notorycznie, a natomiast w dalszym ciągu jest samochód, który trzeba lubić, toteż trzeba się jak pogodzić z tym, że to jest auto, a z niesamowitym nieziemskim charakterem natomiast nie dla każdego tak, gdy od 2 od najsłabszej jeszcze na koniec powiem tylko, że najsłabsza wersja najtańsza w tej chwili jak widzę tutaj w ofercie 2l 300 koni to też jest to silnik inżynier tak jak słowem już nie nie nie proszę tego ważniejszych uwagę nie tylko to czuję to co się nie nadaje to za dużo za ciężki samochód, żeby Dwali trak i z kolei wiesz co 360 konny trzylitrowy bardzo dużo pali, bo pamiętam kiedyś tak byłem nawet 300 konnym też dużo palił, więc chyba bis nawiązali nawet więcej niż ósemka moim zdaniem chyba ile są najlepszym wyborem tak absolutnie tylko 1 litrowe na tym kończą bardzo się państwo dziękujemy to codzienny magazyn motoryzacyjny kolejne już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA