dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny wtorek w związku z tym samochód testowy dzisiaj omawiamy Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór, a ten samochód to jest Skoda octavia oczywiście najnowszej generacji czyli, która czwarta, ale tym razem w wersji Scout, a skaut to jest zawsze kombi zawsze podniesiony prześwit w czwartej generacji 1,5cm i nie zawsze już napęd na 4 osie do do czwartej generacji, bo skały się pojawi już w drugiej generacji 2007 roku najpierw zawsze
Rozwiń »
muszą mieć na pewno obie osie, a teraz mamy dostępne również napęd naprzód, ale w wersji benzynowej 150 koni, a my mieliśmy diesla w związku z tym był napęd na obie osie co w ogóle jest dobrym pomysłem robienie takiego utalentowanego kombi od lat chyba się borykamy z tym problemem, bo insygnia przecież taka była pamiętasz pas nagła śmierć łączyć i Pasat też był bardzo fajny dla co uważam, że jest lepszy uważam, że to jest lepszy sposób na zaspokojenie potrzeby lekko podniesionego auta niż kupowanie SUV-a, ale to jest tak, że niektórzy mam takiego kuzyna dzisiaj rozmawiałem i jeździł długą, a i sprzedał kupił nowego mercedesa cela i będzie sprzedawał obu ma swoje lata kręgosłup boli muszę w tym samochodzie siedzi, że musi do niego wsiada za jestem w stanie zrozumieć potrzeby starzejącego się społeczeństwa natomiast ja uważam jako jeszcze nie zdarzające się społeczeństwo, dopóki ktoś ma zdrowe plecy to po prostu takie podniesione kombi lepsza niż mercedesów c tak Mercedes CLC raj przecież też Strack bardzo hol też mają podniesiona właśnie volvo są fajne wody rozgrzane, że takie samochody robił no właśnie przede wszystkim wiesz co jest lepszym pomysłem zrobienie octavii Scout niż Karoq Scout Kodiaqa skał, które zresztą nie są produkowane, ale mieli taki pomysł terenu wiele sobie SUV-y, a teraz również tak to było również zmiany jak zrobienie toyoty RAV 4 na pewno 1 oś ale czego żeśmy się kiedyś śmiali, a potem już tylko dziwimy jak z napędem 4 koła natomiast natomiast te tak, jeżeli chodzi o kodiaq Scout to zrobienie SUV-a wersji Scout forum jest to, że jest to powie, że Karoq miał jeszcze mniejszy prześwit Karoq Scout mniejszą centymetr prześwitu niż zwykły rok, bo tam zrobili taką płytę, która miała chronić podwozie to płyta zmniejszyła przeszli to był absurd na szczęście się z tego wycofali no dobra skały wydaje mi się, że jest akurat dobrym pomysłem jak doszliśmy razem do wniosku podobać się ta czwarta generacja auta, bo to jednak czwarta generacja octavii to różni się zdecydowanie od drugiej, kiedy skał się po raz pierwszy pojawił z żalem z przykrością stwierdzam, że to jest ładne auto no ja tu żalu nie mam żadnego, ale mi się po prostu podoba skauta nowa octavia również również również no i wnętrza to znamy obsługa zwykłej octavii to tutaj może ona nie jest idealna, ale łatwiejsza niż w golfie łatwiejsza niż w Leonie, a przecież to są samochody natomiast kilka rodzajów tego tego systemu tak proszę go a gdy chyba niestety też, jakby z tobą zgodzę to znaczy, a idzie się do tego przyzwyczaić tak to powiem nie jest zbiory oświata nadal, ale jest, więc już robi takie w porządku ja ja zawsze lubiłem skauta, bo zdrowie ja lubię samochody z napędem na obie osie zawsze jest bezpieczniejsza jazda nie chodzi wcale jazdę w terenie, ale wiąże się to oczywiście z wyższymi kosztami trochę wyższym zużyciem paliwa mieliśmy diesla w związku z tym okazało się, że to jest oszczędny samochód jest też wersja benzynowa 190 konno WizzAir wersjach 150200 koni nadawali sprawie dziesiątka no właśnie i i co jak to wg ciebie jeździ RO jak jak każdy inny skały czy dobrze z mam tutaj mamy malutkie zastrzeżenia do tego auta to znaczy tak jakież to tylko łącznie po mieście to nie zauważy różnicy w sensie jeździ się tym dobrze to 150 koni to to skrzynia DSG to wszystko daje radę natomiast trochę opasły ten samochód musi być skoro 150 koni już w warunkach autostradowych, kiedy go niż no trochę gorzej to znaczy tutaj ten samochód się najlepiej czuje przy takich prędkościach 120 maja przez 40 jest już ciężko mam wrażenie, że zaczynasz coś holować, a np. przyczepach, więc jeżeli co za słaby tak sobie dziesiątka zdecydować może to zdecydowanie za słabe ale, ale pamięć troszeczkę brakuje tej mocy na autostradzie po mieście Super pod miasto Super natomiast utrzymywanie wyższej prędkości może nie to jest męczące ale, ale brakuje temu autu dynamiki jeździ się tym trochę tak jak to było 200 kg za ciężkie i czuję, że to jest Polska, że to są trochę inne opory powietrza to jest trochę inne zawieszenie, że to jest cięższa czujesz to nowy to wieś to mamy do wyboru jeszcze mocną benzyną i mocnego diesla ewentualnie, ale też dla wydaje się, że ten dwulitrowy 200 koni diesel benzyny wieś to jest dobry silnik diesla to świetny silnik kurczę to mało pali to nasza octavia jak przy takiej normalnej spokojnej jeździe ona zrobiła parę tysięcy km ona chyba 2× w Rzeszowie była i i to naprawdę i 200 to naprawdę delikatnie traktowany to pali 66,5l ropy na 100 km to bardzo oszczędny samochód no to również benzynowego w ten sposób nie wykonują nie interesuje i poza tym wiesz co benzyny i pamiętam volkswagenowi te 200 koni to niestety nie są oszczędne i cena też benzyny tej mocnej 145 000 taki diesel, którym jeździliśmy też 150 500 najbardziej do 60160 już pasztetu ceny to faktycznie Zobacz czarny dzień mamy tutaj cenniki, które ja mam się wydaje aktualnej okazuje się, że samochód już tak parę dni temu mieli, że samochód kosztuje 10 000 więcej niż jeszcze Niewiem 2 miesiące temu no dobrze to w takim razie najmocniejsze kosztował wg mojego cennika 200 konnych 160 000, a najtańszy 120 000 z napędem na 1 oś, ale w związku z tym jak mówił, że podrożało to pewnie tam też po parę tysięcy podrożał, ale w sumie octavia Scout jest na pewno zawsze lubiła nic nie zmieniłem zdania, a w ogóle lubię octavia czwartej generacji, więc uważam to bardzo fajny dojrzały samochód ładny tylko trzeba wybrać odpowiednie silniki chyba tutaj Deezer najbardziej pasuje, a pytanie jak jest z dostępnością tego diesla, bo nie jest wykluczone, że polecamy państwu teraz coś, czego nie ma Moto aktor zdaje się często może się teraz zdarzać tak nie sprawdzamy tego dokładnie wiesz bagażnik też ważne, że to bagażniki są dużo Faktowi chyba z 650l przez taką mają co najmniej tak mi się wydaje już tam dokładnie co do litra nie sprawdzałem, ale skrzynia DSG siedmio stopniowa przeważnie przeważnie znowu dobrze działa, jakby tam zawahania pamiętasz bywały takie zachody parę lat temu, że no dobrze słuchaj to co na koniec jeszcze krótko, bo krótko, ale Bajon, dlaczego dbają by ona wzięliśmy wreszcie jakoś w styczniu wypadł, bo tam nie wiem szybę wymieniali z testów czy coś, ale mamy Bajona tym razem z napędem na gaz przypomnę to jest dbają dają to jest Hyundai crossowe miejski crossover tak niecałe 420 długości auta Hyundai ma uszkodzone prawda natomiast mają nie do pomylenia skonał jak postawić Bajona ikony to naprawdę chyba kulista jest niezbędny, żeby pomylić te samochody no raczej nie nie do pomylenia premiera w zeszłym roku jest bardzo nowy samochód wnętrze podobne do hatchbacka tego 20 zresztą rozmiary też i pamięta z tego Bajon żeśmy już mieli mają oczywiście pierwszego mają na to byśmy wakacje zeszłego roku, ale potem jeździć na jesieni, chyba że obaj stwierdzili, że trochę ten był taki kontrowersyjny zresztą ona też chyba mi się na początku nie podobała potem zaczęła oko na to z przodu jak teraz ocenia wygląd Bajona po roku niecały czy to już ten samochód opatrzył się do dalszego polubić czy wciąż jest jak koncepcyjny spójrz, chociaż zdjęcia jeżeli, jeżeli masz możliwość, bo nic nie zmieniło to jest ryb było, a rozumiem zachwytu nie nie wiesz co to do mnie widzisz UDT nie do końca pamiętam swoje reakcje sprzed pół armii sensu no ale zakładam, że było takie, że z przodu ten samochód byłem w stanie bardzo zaakceptować profilu również, a oraz, jeżeli chodzi o tych chyba miałem jakieś zastrzeże dalej i ja również ruch natomiast oni już nadużyciem będzie, jeżeli powiem, że podoba ale, ale punkt powiedzmy, że chyba wnosi coś nowego i dobrze jest taki, jaki jest niech sobie taki będzie no tak to jest samochód właśnie kolejny crossover segmentu była przez niedawno mówiliśmy o ochronie one zdecydowanie łatwiejszy w obsłudze niż Aarona natomiast ona mi się bardziej z wyglądu podoba czym jeździliśmy do tej pory 3 cylindrów kami pamiętam w zeszłym roku chyba pierwsze wakacje miałem 100 konny z ręczną skrzynią biegów, a potem mieliśmy mocny chyba w styczniu tego roku w grudniu Bajona 10 turbo 120 koni i 2 sprzęgów, ale do tego gazu przejdźmy Boga jest tylko z silnikiem 1284 konie fabrycznie tutaj ten gaz jest instalowany w związku z tym lotny jest gwarancja i nie ma się Zobacz wiesz co ja mam trochę prac nad stworzeniem trzeba się bać no nie ma czego bać kupujesz może sam założy ten gaz potem jak będzie serwisowa o to chodzi po prostu kupuje w salonie od razu z fabrycznym gazem i 1 rzecznik przeszkadzała na pewno Jasia zwyczajowe skrzyń 5 stopniowych 5 obiegowych ręcznych brakuje mi tej szóstki ja trochę jeździłem tym samochodem też poza miastem jakiś szalone wypady do Świnoujścia czy Bieszczady, ale mimo wszystko tej szóstki na drogach szybkiego ruchu brakowało i trochę brakowało mocy natomiast nie brakowało mi gazu ani benzyny, bo ten samochód trudno stwierdzić ile przyjdzie na gazie, bo tam nie ma tego wyświetlacza kilometrowego, ale na benzynie przejdzie 400 km, więc to już jest wystarczające natomiast 1 rzecz była taka leciutka ten zapach gazu co pewien czas pojawiał to chyba nie w każdym samochodzie z fabrycznym gazem bywało ja również trzeba tego słowa w tego sformułowania Fabrycznego zwierz mam wątpliwości to instalacja gazowa faktycznie zakładano Fabre no to może w Polsce rozumiem, ale tak w salonie ta tak było w przypadku opli Franz radny był jakiś takie dedykowane instalacje pokazu samochód ponownie zjeżdżał z linii produkcyjnej jak był przystosowany do instalacji gazowej albo częścią sprzętu więcej tutaj to jest taki skrót myślowy Fabryczny gaz nie nie powinien śmierdzi gazem, zwłaszcza czy śmierć to za dużo powiedziane, ale wiesz tak, bo momentami się zastanowią, bo teraz będziemy mieli teraz, czyli wkrótce blogera zupełną nowość na trzecią gara na początku kwietnia i od razu z napędem na gaz ze srebra pomysł właśnie, bo w dacie zauważ my już 2 dacze gaz były, więc roku nie było w ogóle nie było nic czuć, a sława opowiada proszę czy też samochodów z instalacją gazową, bo już równie mocno jak rodzice jak tego, że jesteś kabrioletem to ktoś na rządach po mnie nie, ale wiesz ja oraz powiedziałam 18 lat temu i to i to przypominasz, ale to był żart ja wiem, że tak mówię oczywiście tak, ale ja nie boję gazem nawet jakimś instalacją gazową nawet ostatnio sporo jeździłem tylko chyba musiała być dać właśnie rację miał bardzo fajnie się człowiek tylko trochę ociężały potrafił je den Gas Gas no myślę, że ta a dlaczego nie ani upewnienia się tak robiłeś nie więzienie więzienie w taki kraj wieś paru moich znajomych przerobiła na gaz, więc myślę, że jeżeli oni potrafią to ja bym potrafił dobra kończąc kończąc tego Bajona to jest dla fanów za gazowanych samochodów tak mówił w cudzysłowie, bo na pewno bardzo oszczędny samochód cena 77100 jak widzę w tej podstawowej wersji gazowej natomiast taką wersję benzynową kupisz za 71200, czyli kilka tysięcy jednak zadaniu instalację gazową opłacasz, a jak masz 10 turbo 100 benzyna no to już masz w cenie tej tej bez bez turbo gazowej nie wiem chyba bym wziął benzynę, jakby jeździł wieś nie za dużo natomiast, żeby miał dróg długie przebiegi chciałby mieć oszczędny samochód Tomka polecam, bo to naprawdę wyjątkowo oszczędną kłaniamy się pięknie codzienny magazyn motoryzacyjny Sławek Paruszewski Jacek Balkan do jutra
Zwiń «
PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY
-
-
-
12:52
-
-
12:38
REKLAMA
POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ
-
-
25.09.2023 17:00 Wywiad Polityczny14:48 W studio: Szymon Hołownia
-
25.09.2023 17:40 Wywiad Polityczny12:55 W studio: Kastor Kużelewski
-
25.09.2023 17:20 Wywiad Polityczny12:57 W studio: prof. Małgorzata Molęda-Zdziech
-
-
25.09.2023 18:59 Cotygodniowe podsumowanie roku01:07:36 TYLKO W INTERNECIE
-
25.09.2023 19:59 Gościnnie: Polityka Insight podcast19:43 W studio: Kastor Kużelewski
-
07:20 Poranek Radia TOK FM12:49 W studio: Joanna Hofman-Kupisz
-
25.09.2023 16:59 English Biz26:02 TYLKO W INTERNECIE
-
-
-
-
12:13 W studio: Diana Dąbrowska
-
-
-
-
25.09.2023 22:00 Powrót do przeszłości50:20 W studio: Waldemar Stopczyński
-
-
-
25.09.2023 19:59 Audioprezentacja
-
25.09.2023 19:59 Audioprezentacja
-
25.09.2023 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny13:41
-
-
25.09.2023 19:02 TOK36003:30 W studio: Przemysław Pozowski
-
25.09.2023 19:11 TOK36004:07 W studio: Michał Tragarz
-
25.09.2023 18:30 TOK36006:43 W studio: Adam Cioczek
-
25.09.2023 22:08 Twój Problem - Moja Sprawa
-
-
-
REKLAMA
DOSTĘP PREMIUM
TOK FM Premium 40% taniej. Radio TOK FM bez reklam, podcasty z audycji i podcasty tylko dla Subskrybentów.
KUP TERAZSERWIS INFORMACYJNY
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
-
TOK FM
-
Polecamy
-
Popularne
-
GOŚCIE TOK FM
-
Gazeta.pl
-
WYBORCZA.PL