REKLAMA

Test: Mercedes Citan i Ford Kuga

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-04-14 19:40
Czas trwania:
13:03 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan dobry wieczór o 2 samochodach dzisiaj państwo bowiem ma pierwszy będzie bardzo jest tam, a drugim Ford Kuga, ale wyraz i doładowana gniazdka wreszcie długo oczekiwany działającym układem napędowym, bo na premierze już bym 1,5 roku temu, ale zaczyna odczytana, bo to druga generacja zupełnie nowa prawda mieliśmy 2 samochody właśnie jeździliśmy samochodem, który był dostawczy to znaczy Rozwiń » miał 2 fotele z przodu i przestrzeń bagażową z tyłu i to był dziś zaległ jeździliśmy na nadal jeszcze mamy z tytanem osobowym takim kombi vanem i uwaga wersja z silnikiem benzynowym 1130, a raczej nabyła zaczniemy bardzo często no zaczniemy czegoś absolutnie strasznego podstawowa osobowa wersja czytana kosztuje w tym momencie 115 000zł, a silnikiem benzynowym 1302 konie najtańszy diesel kosztuje 120 000 to jest za 1595 koni my jak nie ma zresztą w ofercie, a jeżeli chodzi o silniki benzynowa to jest jeszcze silnik o mocy 130 koni 1330 albo 1302 koniec na początku powiedział 12, bo tak z przyzwyczajenia widza w proces geo, bo tak było w pierwszej generacji, a przez koguta, ale raczej generacji żeśmy nawet, a pół Witana z benzynowym silnikiem włazi dlatego się zdziwiłem, że dają nam coś takiego myślę, że to będą 2 diesle prawda, bo pierwszy to był furgon na drugi koniec z natury chyba tak tak, ale złe to nie jest źle, dlatego że faktycznie jesteśmy w stanie się dzięki temu teraz wypowiedzieć na temat tej na temat tego bardzo nietypowego połączenia, czyli silnik benzynowy i kombi van, czyli samochód, które przypomina kiosk albo jakiś warzywniak nie jest to najbardziej opływowa sylwetka na świecie to jest raczej no niekoniecznie długie, bo tutaj też tych w wersji, jeżeli chodzi o długości jest kilka, ale tutaj mamy 4 pół metra auto tak to ten fundusz taki jest on 4 pół metra auto wysokie na metr 80 i szerokie ma 80 tam jakimiś ogonami, a my ważący jakieś 16001700 kg to jest Klocek, ale Zobacz to jest wciąż na Platformie wspólnej Bruno Kangoo innej generacji prawda jak patrzę na zdjęciu starego czytano też był płockie zdecydowanie inne napędy są prawda, bo zamiast 1 trzymamy 12, a diesla były diesle 15 to może też diesle były podobne wciąż to, że wirnik rano przecież to no właśnie, a ten 13 to jest z kolei silnik wspólna konstrukcja, która jest w nich sanie i w mercedesie prawda w no właśnie jeszcze czymś grono Nowocin zdalna i dać nam to co zacznijmy od dostawczego szybciutko, w którym pokładano nadzieje były niewielkie i wydaje mi się, że ta dostawca wersja z naszej w ogóle nie zmieniła to znaczy jest samochód, który nadal jeździ bardzo podobnie do tej wcześniejszej wersji Witana, czyli rano Kangoo, a tam trudno zauważyć, że coś się zmieniło na pół albo na minus to po prostu jeździ jest w porządku oczekiwania są niewielkie ma dowieść w tym wypadku mamy tylko 2 fotele, więc przestrzeń bagażowa jest transportowa taka jest ogromna tam europalet zmieści pewnie jakieś mniejsze 2 palety nawet, a i pewnie z 800 albo 900 kg ładowności to tam jest i to do tego jest zrobione zaległ fajnie cicho pracuje auto pali około 6l oleju napędowego na setka oczywiście nie testowaliśmy załadowanego po dach i robi robotę natomiast, jeżeli chodzi o tę wersję osobową, która no dla mnie to jest najbardziej uniwersalne rodzaj samochodu na świecie, bo tam tak 2 rowery proszę łódkę jakąś małą na dach, a jak proszę, a całą rodzinę bardzo proszę wszyscy mają mnóstwo miejsca nad głową wszyscy mają mnóstwo miejsca na nogi jest wszystkim w miarę wygodnie większe zakupy bardzo proszę duży pies bardzo proszę naprawdę bardzo uniwersalny samochód był przynajmniej do niedawna jak było dużo wersji silnikowych, jeżeli chodzi o diesla, a ja ani 1 benzynowej z tą benzyną mały problem twierdzi było nie było naszych rękach, ale ten silnik 12 był dostępny nie wiemy tylko z jakiegoś powodu by nie było na rękach uderzyłam wybierało go w wybierały go 2% klientów, a jeżeli, jeżeli w ogóle w Polsce ktokolwiek kupił benzynowego Witana powiedzą, że ktoś tam mamy tę wersję 130 koni pierwsze efekty jest taka, że pojeździł trochę tym samochodem i okej jest ciszej jest ciszej, ale w samochodzie, który jest i jednak tak nastawione na ten, a dobra jest ciszej nie przeszkadzać to, że ma jednak trochę inny moment obrotowy niż w Izu jeździ to płynnie przyspiesza parowanie Tur nie bez wojny no tak no to jest tak i zaskakujące jest to, że tak jak czuł się przyzwyczają do takiego samochodu dostawczego właśnie do kombi vana tam zawsze jest teaser na palcach 1 ręki przez 20 prawie lat możemy policzyć wersje benzynowe, które gdzieś przecież przez przypadek do nas trafiły albo, które to Kangoo tam dawno dawno temu albo albo które, którym jeździliśmy niekoniecznie, testując no to tutaj ten napęd działa bardzo dobrze, czyli świetnie współpracuje skrzynia biegów z tym silnikiem przyjemnie się tym rusza przyjemnie się jeździ po to jest skrzynią sześcio stopniowa są tylko ręczne skrzynie biegów tak tak tylko sześciostopniowa i i w ogóle tego diesla w ogóle tego dla mnie nie brakuje, dopóki nie zaczynasz zauważać ile pali lata zwiąże gospodarkę bałem że, że będą 2 diesle byłem zaskoczony nawet jeszcze nie sprawdzałem je tylko znaczek byłem zaskoczony jak Dizzy, ale po kilkunastu kilometrów zorientował się Deezer nie może palić 10 mieszczą się na trasie no ale to wieś 8 na trasie tak jak się jedzie na pewno nie obwodnicą na pewno autostradą a, że to jest z oczywistych powodów samochód tak jak ostatnio trochę wiało to ten samochód jest wrażliwy na podmuchy wiatru, ale jakoś bardzo jest wrażliwy, ale jakoś bardzo, ale kiedyś tą autostradą albo ekspresówką 120 na godzinę jeszcze nie ten wiatr wieje z naprzeciwka jedzie pod wiatr to naprawdę paliw w kosmos nosa i nie jest sobie w stanie wyobrazić tresura tego samochodu, żeby palił 8 ani pomieszczeń na trasie to jest raczej takie uczciwe 10, a 12 się pojawia, ale wiesz co dlatego ja bym tutaj też benzynie niestety raczej niestety dla tych co może mieli nadzieję, że będzie fajnie zapomniał bym polecał wszyscy, ale fajnie jest jest ale, ale drogą dobrze jeździ, ale nie bazować ma same dieslami minimalną tam 101 000 najsłabszego i benzyna 102 konnej też 100 000 więc, a później ma eksploatacji jednak droższą dużo więcej paliw benzyna nie czarujmy się, ale co łączy te 2 są w tego furgon, które bardzo odświeżonej bardzo podoba mi się to wnętrze ono jest naprawdę przyjemna nie jest Mercedes polskie w tym sensie, że nie jest zbyt barwne nie jest nie przytłacza jest takie, jakie powinno być w nowoczesnym samochodzie dostawczym czy kombinowanie się to bardzo podobało dobrze się w tym czułem nie był taki, jakie to twoja opinia boi, bo tak wyglądał zupełnie inaczej w środku przypominam sobie tor tak to w końcu jest to w końcu jest osobowa zła jest taka propos tego diesla sław ku uznaniu zachwala aż od zera do setki wież dla no nie wiem 1415,5, a tu mamy lekko 13 no, więc też, że wzrost 14 z dużym hakiem wersja sztuka ma, a ta wersja 13013 sekund dostał, ale co to w ogóle bardzo ciekawy samochód, bo jest przecież mamy tego ta stara nissana, którym będziemy jeździć tam chyba przed wakacjami to jest Kangur no i mamy przeznaczyć drogę, która też to jest kombi one bardzo podobny też już w naszych rękach będziemy o nich mówić w przyszłym tygodniu też bardzo ciekawy samochód cena razem z silnikiem 1 wzrostu dobrze to hit drugiej generacji był w naszych rękach, a na koniec króciutko, bo wreszcie dostaliśmy na dłuższy testy samochód byłem na pierwszych jazdach 1,5 roku temu, ale tam wtedy były pewne Ford Kuga zresztą Niemcy wspólnie Ford Kuga trzeciej generacji trzecia generacja Cook to nam towarzyszy od wielu lat już od 3 lat tam towarzyszyliśmy premierę w kwietniu w pierwszych dniach pandemii czy tygodniach sprowadzono do nas samochody nowe długi z Niemiec na 3 dni to w ogóle było wydarzenie, bo wydawało się wtedy wszystko się zawali, że nie wiadomo czy będziemy w ogóle mogli testować samochody przez pamiętasz co było fabryki były zatrzymywane no i sprzedaż spadała 807090%, ale skoncentrujmy się na tym nowym napędzie przynajmniej u nas nowy 2,5 hybryda pojemność hybryda doładowana wniosku 225 koni w no trudno się dziwić, że ten samochód ty z zewnątrz niczym się różni od wersji spalinowych np. 15 czy diesla 20 i długość 463 to jest SUV właściwie nie crossover dość spory prześwit koło 17cm jest albo ręcznie albo sześciobiegowy automat i takim właśnie jeździliśmy powiem ci co w tym samochodzie przede wszystkim nie zaskoczyło zaskoczyło mnie to, że teoretycznie on wcale tak bardzo, że on wcale tak bardzo nie nie przyspiesza to znaczy nie ma tak dobrego przyspieszenia ktoś czuje patrzę ile teoretycznie był to sprawdzałem dokładnie pamiętam 9 pół setki mi się wydawało, że jest lepiej rząd pewnie, dlatego że jednak jest wysoki moment obrotowy Kuga troszeczkę się w środku zestarzała, mimo że minęły 3 lata od premiery, bo chciały zauważył mały ekranik taki ostatnio przez wydział elektryczny transit, którym mówiliśmy 2 tygodnie temu to tam jest nowocześniejsze wnętrze tak ja mam słuchać teraz pół my też mam tu podobne podobne wrażenie, że ta stylizacja ona w dniu premiery była spoko z, ale jakoś tak ostatnio to wszystko odjechało już kolorystycznie i zobaczyć roboty tutaj japońskiej koreańskiej marki zrobiły, używając różnorodnych materiałów bardzo dobrej jakości niespotykanych wcześniej samochodach dając dwukolorowe deski rozdzielczej obszyte czymś przypominającym skórę no takie to wszystko wiesz no i bierze jakąś mazdę czy hondę i na szlak wygląda taka bardziej szlachetna jest mającego jest też więcej przestrzeni jest to wnętrze zagospodarowanej wymyślonej z zaprojektowanej narysowane w taki sposób, że w tych japońskich koreańskich Markach ma takie poczucie, że to nie przytłacza wyrzucony z zewnątrz bardzo ładny teraz przypominam te zdjęcia zaś w środku rzeczywiście tak troszeczkę się Wrocławiem zestarzał odstaje od konkurencji jak zresztą tego napędu nie brał patrzy na tę cenę 170 willę 175 000 mamy taki świetny wybór możemy kupić diesla 20 za 160 000 także zakup diesla Sławku idzie namów nie zawiadomi organ poproszę oddzielano bardzo na teoretycznie za 120 0015 Kobus też jeździliśmy zwykła hybryda teoretycznie za 144 wydaje mi się, że zakup, która już wymaga odświeżenia jeszcze płacenie za to tylko, że ma hybryda doładowana gniazdka 170 paru tysięcy rata to nie warto polecałbym inne napędy dobrze, że nie możemy jeździć dobrze to oprogramowanie zostało wreszcie naprawione tam udoskonalone i jest wybór no ale ale polecałbym inny napęd na pewno, bo to za drogi po prostu samochód nowy wymaga odświeżenia to tyle jeśli chodzi o formę forda Kuga trzeciej generacji kłaniamy się do usłyszenia już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA