REKLAMA

Test: Dacia Jogger

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-04-19 19:40
Czas trwania:
13:22 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM wtorek chciałam powiedzieć w poniedziałek wtorek Sławek Paruszewski Jacek Balkan dobry wieczór dobry wieczór pierwsza audycja w tym tygodniu od razu test samochodu od jak się zaczyna od wtorku do facto kończy dzisiaj proszę państwa mamy dla państwa samochód, o którym było głośno i samochód względem, którego mieliśmy naprawdę ogromne ogromne nadzieje wielkie wielkie oczekiwania, szczególnie że w praktyce Rozwiń » teoretycznie przynajmniej czy praktycznie zaraz porozmawiamy miał zastąpić 3 samochody, czyli Logana MCV 3 modele dać dacze Logana MCV to do 3 Ogar Dacii Lodgy no i dociera udało się to Platforma Reno Sandero Logan na tej samej Platformie to jest Platforma taka clio, a jeśli weźmiemy pod uwagę, że tak Logan MCV zawsze od pierwszej generacji był bardzo fajnym samochodem niezwykle praktycznym ogromnym, a 7 osobowym ruch jeden z najwygodniejszych siedmioosobowych samochodów, jakie można było kupić jeśli weźmiemy pod uwagę, że ona, a Lodzi było samochodem okrutnie złem pod każdym względem, a miał miał jedną z sonaty był tani nota to drugą miał jeszcze ogromny bagażnik na ten mecz skończy, gdyż w stacji to było, jaki Dokker Doker to był jakiś coś im co kości to taki com dostawczy osobowo dostawczy kombi walki małe kombi vany no o tym, jaka jest złe w tak tak to jest samochód aktu, w którym jest tyle miejsca cofa Logan MCV jest tak praktyczne jak Doker jeździ równie nieprzyjemnie jak los ich on jest ono jest duży samochód też Platforma jest z clio Sandero Logana, ale on ma 455 to jest naprawdę do połowy to tam trzód to jest z innych dać bardzo podobny jeśli nie taki sam natomiast oba człony bardzo wyciągnięty wysoko nie widać, że ma prześwit 20cm nie wygląda karykaturalnie ma w wersji pięcio miejscowej bagażnik 700l, czyli to jest zaleta z kolei z tego paskudnego Lodzi, ale wiesz on by jeździ, ale zacznijmy od tego wyglądu miesiąc podobał jak widziała najpierw na premierze statycznej w styczniu on tam konkurował z Ireną Meghan i tak jeśli chodzi o o Miss wieczoru albo Mistera wieczoru przegrał oczywiście tobą to nie jest to przepiękny samochód ale, żeby coś zarzucić się jest na pewno z praktycznej Dacia nigdy nie była samochodami to nigdy nie była Marka, która produkowała samochody dla estetów te samochody miał być praktyczny dobra w miarę niezawodna i być tanie natomiast, jeżeli postawimy sobie tak nisko poprzeczka i w docenimy fakt, że ten samochód kosztuje w tym momencie 70 000zł jest naprawdę całkiem dostępne to to wcale to to są niskie wymagania, które ten samochód moim zdaniem spełnia to znaczy złe ten samochód jest całkiem atrakcyjny dla oka nie ma w nim żadnego takiego fuj takich zaburzonych proporcji takich a jaki 6 wież czasem tt to rodzi ono było takie napompowane na małych kółeczka i tak karykaturalnie wyglądało tutaj tego nie ma to jest bardzo podobne do volvo w obszarach volvo raz przez 70 do słów Sol i ze akta z 60 to taka niby kombi trochę niby tak to to jest właśnie to co czym to miał być taki trochę kombi trochę podwyższona ma więc, więc jest w miarę przyjemne dla oka zerknąć w środek też nam jest znany, bo ostatnio przecież mieliśmy Sandero po faceliftingu trzecią mieliśmy gama mieliśmy Sandero Sandero SA i mieliśmy przecież dacie Duster o te wszystkie samochody albo nowej generacji albo faceliftingu mają już lepiej wyglądające wnętrze szyby otwierane w drzwiach nie między siedzeniami lepszy ekran dotykowy większy materiały ciekawszy nawet w tym dać drogę obrać, że ten pas taki ciągnący się od lewych drzwi do prawej jak już materiału, którego nazwy nie znam się podobał taki miękki lepsze niż taki sztywny plastik szary czarny, więc no Dacia w środku, ale ta nowa Dacia nowocześnie nasza bardziej jest ręczna i taki to jest wielki plus tego samochodu dlatego, że to w środku naprawdę wygląda bardzo schludnie, więc mamy jak do tej pory myślę, że 2 duże plusy, czyli mamy auto przyjemne dla oka ogromna niezwykle praktyczna ten samochód wujka został przetestowany przez czteroosobową rodzina z psem, a tak naprawdę wszystkie wszystko pomieściło jeszcze można było na rowerku jeździć w bagażniku myślę, żeby się boją po pomieścił, gdyby tym samochodem jechało 5 osób przy jeszcze, że powinniśmy wspomnieć, że Bóg nie mówiliśmy, że są tylko 2 napędy dostępne mamy też, a czy zagra właśnie do napędu to ja chcę zaraz przez dobrze też byłem, zanim przejdziesz taką 1 rzecz dawno nie mieliśmy samochodu ze zbiornikiem Polit paliwa 90l chorobowe von no właśnie szachowej 22 była cisza, ale tak w 250+40 tak, owszem to było wierz 190 także zgłaszać zapanuje dacza konsekwentnie stawia na Maltę Guya, ale na fabryczne instalacje LPG w połączeniu z silnikiem 103 cylindrach okoni testowaliśmy to ulegania jeździło to rewelacyjnie testowaliśmy to Sandero jeździło to świetnie, a 6 biegówki tras mają sześciobiegową skrzynię w niektórych modelach zamienić na 5 stopniowi trochę wydłużona, ale póki są jeszcze biegówki obrad 6 biegówki, więc naprawdę mało paliło średnio wychodziła między 68l gazu bardzo przyjemne są te samochody jeździły mówi Logan i Sandero były naprawdę niezwykle przyjemne takie, że wiezie, że wszystko było z nimi okej i wiesz nawet jakiś czas temu do firmy, rozglądając się to jakby po prostu Logan był takim pierwszym absolutnie ja absolutnie logicznym wyborem no panie jazda przed takim od 50 tani samochód który, jakby nie robi wstydu też nie nie nie sprawia, że po przejechaniu 200300600 nawet km nie może na niego patrzeć na torach dobrze jeździł tak jak wspomniałem to niema tutaj skrzyniami zautomatyzowanych dostępnych automatycznych natomiast dopłacać 2172 całe ma też znany nam przecież wielu modeli albo słabszych wersjach albo mocniejszych 10 turbo benzyna tym razem 110 szkolni, ale bez RPG tak, bo tam jest dobra no i rusza do tak powiedzmy tak powiedzmy teraz jednak bardzo ważnych rzeczy, a Logan Sandero jeździł świetnie mało paliły fajnie przyspieszały i miały bardzo do fantastyczne wręcz nastawy zawieszenia możemy się tych samochodów nie mogli nachwalić, jeżeli chodzi o tego ogiera to tutaj niestety nie jest tak dobrze to znaczy ten samochód jest na zbyt wysokim zawieszeniu jest zbyt wysoki, a i to zawieszenie ono nie jest dopracowane tym samochodem jeździ się tak przyjemnie jak jak mi no nie podwyższonymi wersjami, czyli właśnie zwykłą Sandero postępuje też jest troszeczkę inne jak zwykły Loganem tamte samochody są ultra przyjemne ten jednak daje o sobie znać w tym podwyższonym zawieszeniem też tym, że to zawieszenie do końca czy też lekki samochód armaty Platformę podłogową z segmentu UB tak naprawdę jest długi jak segment de w ponad 4 pół metra auta do kraju na 1150 oczywiście Tomasovii w sumie wydaje, że nie tylko zawieś wynika to prześwit, ale z tego, że on jednak TEN-T takie od 2 ma trochę tam z zamiata z tyłu nie wydaje mi się może trochę za długi jak jakaś tutaj rozstaw osi może powinien być większy, żeby to jakoś stabilnie jeździło, ale coś serdecznie to jeździ, ale nie ma tego samochodu tej frajdę i przyjemności, którą miałeś dziś to problem polega na tym, żebyśmy mieli tego ogiera najpierw to powiedzielibyśmy okej lepszy od Lodzi w końcu jakoś wygląda w końcu sierpnia pokaleczył jakiś wystającą blachę jak siada do środka albo próbuje Foton złożyć jest okej nawet w związku z tym, że Logan i Sanders są po prostu wybitnie dobra no to ten rok wypada trochę bardziej przeciętnie na ich tle, ale jest jeszcze 1 taki mały problem wynikający też z powyższych to znaczy ten samochód może inaczej zarówno Sandero, jaki Logan silnikiem 10100 koni z instalacją gazową, a jeżdżą świetnie, czyli fajnie przyspieszają są fajnymi energicznymi winnymi samochodami i niezauważona jest różnica kiedyś na benzynie i i albo karze w przypadku tego tego blogera to już tego komplementu sprzedać nie mogę po pierwsze nie jest tak fajnie jest samochód nikt z, w którym ewidentnie 30 koni brakuje, żeby było to co bloga nie np. czy to co w Sandero, żeby była taka płynność tak czuję, że już nic więcej nie potrzebuje do szczęścia, a druga jest taka, że ten samochód jest wyraźna różnica pomiędzy jazdą na gazie, a wraz z jazdą na benzynie czy na benzynie jest po prostu dużo bardziej zrywny czuć, że jest trochę więcej mocy jest trochę z rzeczy nie spotykamy jest często jest centralny, który ma 17 lat instalację LPG fakt 2l benzyna 140 koni, a Anna i tamta tej różnicy nie ma min benzyna gaz tutaj jest wyczuwalny rozszerza zadania na benzynie jak mogłem, więc rzeczywiście coś w tym miast i jakoś nie wiem też jest wieś niestety tutaj jesteś taki delikatny zapach gazu w wiatę nieczuła na nowego zapachu gazu nie byłem właśnie trzecia rzecz jest taka że, o ile vloga nie udało się pokonać granicę 78l o gazu na 100 km Sandero, tym bardziej tak tym blogerem ciężko dojechać z Warszawy do Krakowa na zaparkowanym na pełnym zbiorniku paliwa na pełny zbiornik gazu ten samochód pali dużo zużywa dużo więcej tego gazu, czyli zużywamy 1012l gazu na 100 km pokazuje Dycha, czyli średnie spalanie pokazuje 10 należeli chodzi tam tylko tam tam chyba nie wchodzi całe nie chodzi o euro, czyli 4050l benzyny wchodzi tam około 35 chodzi o około 35l gazu powiedzmy na no i 35l starcia jakieś 320 km jak to przydarzy często jest niezależnie od tego czy jest spokojny trasę, czyli czy jest przez miasto to po prostu Palikot dychy dychy ratusz dla mnie nie do zaakceptowania Jaś nowo ten gaz też przez koszty już prawie nie Nowak odchodzi czy wiesz zadaj no dobrze, ale poczekali słuchaj to teoretycznie z tego co trzeba jeździć więcej to od 1000km niestety tak jak zapowiada producent nie da się zrobić czy 1100 za dużo pali Gazy tarasie zrobić należą mamy członkach zrobić, ale na autostradzie nie zrobić, bo to jest taki lokal albo osiedla w takim razie słuchaj no to może jednak to bez Debby nie jeździliśmy benzyną ciągnie już absolutnie moja żona Jarzyna ja wiem, że ten samochód będzie trochę, a trochę bardziej elastyczne, bo miasto 10 koni, ale jeżeli za 70 000 zaś benzyna z gazem, a za 72 000 na samą benzynę tylko 10 koni więcej co w ogóle nie ma mowy no to myśl tego samochodu trochę czepiamy, ale z drugiej strony pokaż mi za to pieniądze jakąkolwiek sensowną alternatywę, którą powiedzie się nam by 5 osób za wszystkim albo 7 osób nadal ze sporą ilością, bo ja się nowa wieś ja się nawet go nie czepia ja uważam, że one dość dość dobry to jest debiut jeśli w ogóle można uznać, żeby w tym segmencie, bo będzie nic są tam stał przed wakacjami naszych rękach powinniśmy ocena opatrzy 10 pół przyśpiesza ta benzyna zgadzam 123 nota to pewnie da się zauważyć, że bardziej ospały dobrze słuchaj też 69900 z gazem to dobra cena tak 71900 z benzyną akceptowalna chyba również jeszcze tak bardzo akceptowalne Sławku musimy kończyć dzisiaj testowaliśmy dacie dżoker, a bardzo się państwo dziękujemy Sławek Paruszewski Jacek Balkan jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 40% zniżką! Dobrego słuchania w 2023!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA