REKLAMA

ODC. 26 Różnice kulturowe i różne zaplecze kulturowe mogą sprawiać trudności

Jak pomagać, a jak nie pomagać - Przewodnik TOK FM
Data emisji:
2022-04-18 12:50
Prowadzący:
Czas trwania:
01:31 min.
Udostępnij:

Do naszych domów trafiają osoby z różnych środowisk, o różnym zapleczu kulturowym, różnych wyznań i poglądów ale też z różnymi przyzwyczajeniami i problemami, o których dowiadujemy się dopiero w momencie, gdy razem zamieszkamy

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
jak pomagać, a jak nie pomagać przewodnik Radia TOK sam zaprasza Anna Wacławik-Orpik do naszych domów trafiły i wciąż trafiają osoby z różnych środowisk różnym zapleczu kulturowym różnych wyznań poglądów, ale też z różnymi przyzwyczajeniami problemami, o których dowiadujemy się dopiero w momencie, gdy razem zamieszkamy w jednym z naszych redakcyjnych domów goszczących rozmowa wojny wprawił gospodarzy w zakłopotanie winny był Józef Oleński, bo trzeba było po prostu Rozwiń » oddać Donieck Ługańsk w winnym przypadku do odległej od jakiejkolwiek religii rodziny goszczącej trafiły osoby głębokiej wiary i potrzeby przekonania gospodarzy do własnej religii obie te historie zakończyły się przyjaznym ustanowieniem rozdzielności poglądów i nie wracanie do tematu trudniejsze okazały się doświadczenia z osobami uzależnionymi np. od nikotyny gospodarze nie palą goście tak na odwrót we wszystkich przypadkach pamiętaj, że to rodziny osoby goszczące ustalają reguły granice, które obowiązują ich domach również w tak delikatnych kwestiach warto je szybko ustalić jasno zakomunikować, upewniając się, że obie strony dobrze rozumieją to daje poczucie bezpieczeństwa zarówno gościom, jakie gospodarzom jak pomagać, a jak nie pomagać przewodnik Radia TOK FM był Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: JAK POMAGAĆ, A JAK NIE POMAGAĆ - PRZEWODNIK TOK FM

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium 40% taniej. Radio TOK FM bez reklam, podcasty z audycji i podcasty tylko dla Subskrybentów.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA