REKLAMA

Test: Volkswageny - Tiguan Allspace oraz T-Roc

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-05-10 19:40
Czas trwania:
12:45 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
to dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór wtorek dzisiaj 2 samochody testowe nadrobione zaległości obiecane volkswagen Tiguan Allspace, który się tam nam nie zmieścił jakoś tydzień temu bohaterem był areną Meghan i taki elektryk, choć nie jeden z 4, a des 4 no jeden z tych 2 to i tak każdy każdy miał swoją własną swoją audycję w związku z tym volkswageny musiały poczekać, ale dzisiaj Tiguan Allspace mocnym silnikiem Rozwiń » benzynowym no i t-roc nowy t-roc nowość polega na tym, że po faceliftingu też mieliśmy okazję jeździć to zacznijmy od tego Tiguana, bo pierwszy w kolejce przecież już 2 tygodnie czeka puka do drzwi nie używać prawda jeździłem pan że, choć taki nie wiem czemu, ale Tiguan w swoim życiu nie jeździłem zbyt często go rozumiałem go pewnie kilkanaście razy przez kilkanaście lat, ale jakoś to był taki samochód, który do tej pory on nie, a nie odcisnął jakiegoś piętna to już bardziej charakterystycznym wydawał mi się kodiaq, którego być może byliśmy trochę części albo ostatnio trochę części może pamięć po covidzie już nie ta natomiast tego Tiguana to mam mam takie tam coś takiego głową, że jak próbuje sobie przypomnieć np. takim dobrym sąsiadem panem Grzegorzem cham Gg kiedyś do białej za białą Podlaską zabijał w stronę białej pod Biała Podlaska kojarzy taką miejscowość zdaniu musieliśmy pojechać tam jak co możemy na niego kupowali i pamiętam, że jechaliśmy tylko Tiguana to był rok 200820090201. pierwsza pierwszym i ładem i to taki samochód, które nie robił wrażenia na dzień dobry nie robił wrażenia, jakiego miało 7 dni, ale zaczynało się go doceniać jego zabrało trawkę jakoś, ale mamy się on był taki banalny trochę wyglądzie to był pierwszy zresztą SUV volkswagena Zobacz jak volkswagen długo czekał słupami tak to prawda zmieni panami zresztą też, więc to był taki samochód, które on tak też przeszli zgrywał on zyskiwał w oczach i w jakąś wchodził moją pamięć świadomość dopiero wtedy, kiedy zabrałem go jakąś dłuższą wyprawę okazywało, że ma świetne zawieszenie bardzo dobry układ kierowniczy silnik pracuje cicho mało pali, że fajnie przyspiesza to w zależności od tam w wersji silnikowych, czyli te jego zalążek zalety one się pojawiały dopiero w chwili, kiedy się gdzieś z nim dalej pojechało to jest nam się skojarzenie z na tych łamach tak myślałem, że powie, że dopiero tak zapadł w pamięć jak się pojawi długa druga druga generacja, bo to 7 lat temu wtedy zacząłem zauważyć Tiguan drugiej generacji on był miał taką jakąś bardziej muskularną sylwetkę był bardziej się podoba przed i pojawił się nie wiem czy właśnie rok chyba po premierze drugiej generacji właśnie z nią swoje bohater naszej audycji, bo kodiaq to jest właśnie rozmiar oraz państwa niezwykłego Tiguana, czyli 470 od Space jest dłuższa zwykłego Tiguana 20 kilka centymetrów ma 470 z małym hakiem no to jest kodiaq Tarraco fara najpierw nam się nie podobał potem chyba trochę sobie z nim polubiliśmy kody, kto zdaje się przynajmniej umie kodiaq miał zawsze dobre noty jak w tym Tiguana Allspace, bo ja już nie pierwszy raz przez 6 lata niż dziś tak mocny właśnie to ze zaczniemy może tradycyjny czy tak jak samochód wyglądał fajne nadal jest skromny nie jest wystylizowany tak jak konstrukcje francuskie np. czyli po 5008 czy pazia 3008 one są takie bardziej no są one bardziej jakież jest niemiecki to są takie samochody, które specjalnie może się nie wyróżniają urodą, ale też trudno powiedzieć, że będą jakieś szpetny nie jest płatne jest ładny jest ładny zgrabny fajnie zaprojektowane, jakby tutaj nie ma nie mam żadnych zastrzeżeń też to jego dodatkowych 20cm moim zdaniem poprawia tę sylwetka i nadaje mu, a czegoś, czego brakuje krótkiej wersji, że jakoś tak bardziej spójna się wydaje wydłużona jednak część część bagażnika, bo tam centymetr idą chyba drzwi to troszeczkę coś nie wydaje mi się, żeby 1 pasowała drugich to jest ładne auto na zewnątrz no tak no i wysokie jak tutaj nie będę marudził że, że jest dość trudny w obsłudze akurat już ten ten woda akurat nie jest trudny w obsłudze golf jest trudniejszy tutaj jest przyzwoicie po volkswagenowi ku nauczyliśmy się tego myślę, że tutaj nie powinniśmy chyba marudzić, bo to jest dość nawet ładnie spójnie zakres zadań projektowych one i nie jest nie odstaje to na pewno łatwiej niż sałacie może tak samo jak już Karoq, ale jeszcze ważne w tym samochodzie Diana mija tak zna uznałem w tym wreszcie ramy nie wreszcie dostaliśmy mocną wersję z napędem nowi się i silnikiem 250 konnym benzynowym drogą, bo kosztuje 200 000, ale wg mnie naprawdę pewnie trochę dzięki temu napędowi ona naprawdę bardzo dla mnie dobrze jeździła, bo to jest stabilny samochód ja lubię SUV tej długości po mówi życiu podoba bardziej niż małe tak mnie się też SUV-y od długości między 46480 najbardziej uważa, że ma sens takie SUV-y nie za mało nie za dużo i tutaj bym dorzucił też nie chce się co DSG 7 stopniowe bardzo, bo to samochód dość znany już opisywać, ale teraz mówi że, gdyby tutaj dużo DSG siedmiostopniowa albo nie mają odcinki albo kropki albo parę rodzin chciałabym to taki, że na gdańskie siedmio stopniowe natomiast też bym dorzucił, jaka jest największa wada tego samochodu dla mnie konkretnego on niestety pali monstrualnej ilości paliwa, czyli po mieście miał okazję jechać na lotnisko z lotniska w godzinach szczytu i powiem ci na lotnisko to było 1821l na ile w no z lotniska 16 i to były właśnie godziny ranne ósma dziewiąta chyba następnego dnia wracam 17, więc to mnie strasznie zabolało, bo wiedziałem, że powinni 60l nie zajdą przypuszczam, że tak dużo będzie palił to jest dla mnie wskazówka, żeby jednak polecać inne wersje silnikowe nie wiem jak uczy wojny mieszkał pod miastem nie do lotniska no i mniejsze mogą nie ten samochód zużywał takie uczciwe, a więc jeszcze raz patrz katalog 9 trzyma po mieście, więc raz 2 nieźle w my nie paliło się do 8l przy spokojnej jeździe takiej podmiejskiej autostrada Ryśka 140 a, czyli tak czeka on zużycie paliwa przy niskich prędkości miłość i 4 panować nie to ja wiedziałem, że będzie dużo, ale nieraz tak powiedz mi no dobra mamy tutaj ten za 200 000 czy naprawdę, bo Janie czy ty byś polecał tę wersję ona jest droga paliwożerne mają się Airlines widzisz, jeżeli coś codziennie odwozić na krótkim inaczej słania, jeżeli jeździsz tym wyłącznie po mieście oni krótkie dystanse to tak to tak ale dlaczego nie, jeżeli robi miesięcznie tym samochodem nie wiem np. 600 km codziennie po, ale dziś młodzież zgadzam się, bo ja pytam wersje silnikowe Jana miasto by wziął taniego diesla a, ale samochody świetny tylko za miasto Sławku bez jaj i renta dużo pali, dopóki nie rozgrzeje, ale to każdy zadawał więcej dla miast to wieś weźmy słuchaj to może weźmy hybryda doładowana gniazdka, ale to, gdzie w mieście naładuje będzie się ładował, żeby 50 km przejechać nie 815150, ale łącznie będzie to, dlatego że ten samochód wiesz to jest Airlines i ma no i ma też mam wrażenie, że inne zawieszenie jest bardziej sprężysty wiesz fajne tego samochodu być może wynika właśnie też rozłożenia masy z tego, że ten silnik sprzedawca spore uwagi, więc wiesz, zanim zaczniemy coś innego polecać pojeździmy ten jest fajne tylko jako pękł kropel zastanawia i zastanawiam się czy kontakty to teraz rok, ale zastanawiam się komu polecimy tego igła na 320 konnego, bo też taki jest dobra t-roc słuchaj, a na silnik, który polecał też to ja miałem, czyli 15150 koni rzeczywiście jest tak na granicy po ósmy dlatego samochodu może za słaby to w tym roku, który miałem okazję jeździć pierwsze jazdy po faceliftingu no to nawet jest aż za bardzo to znaczy wtedy ten samochód przyspiesza poniżej 9 sekund setka t-roc to jest z kolei 1 kolejny już sów volkswagena, ale dużo mniejszy 420 z haczykiem to jest patrzy jeszcze bagażnik ponad 400l to tajna co kaptur może on wielkości audi q2 powiedzmy swoją uwagę koncernu co się zmieniło, bo przez nie będziemy opowiadać całej historii rocka, która ma już 5 lat co się zmieniło przede wszystkim na zewnątrz jest trochę zmian takich kosmetycznych to są jest grill reflektory to żadnej niespodzianki nie ma w środku się zmieniła też proszę państwa trochę obsługa multimediów trochę zegary za kierownicą i mam wrażenie, bo będziemy wkrótce, czyli nie wiem w czerwcu jeździć Karoq jem po faceliftingu mam nadzieję, że w przypadku 1 drugiego modelu, czyli T-Roca i karotka to raczej służyło przypomnieniu klientom, że taki model istnieje, bo takich wież bardzo dużych zmian nie ma to jest wciąż udany samochód nie miał jak w ogóle tego tylko poprzedziły szczyt to tobie ten samochód w ogóle ktoś akceptuje go czy to to nie jest ten rozmiar, który powinien być, bo nie już mały jednak powiedzieć, czego akceptuję trochę go akceptuje, ale to jest mój ulubiony samochód nie w ogóle nie w wieś, bo to on jest trochę za mało ja nie jestem fanem małych SUV-ów crossoverów po prostu już wielokrotnie mówiłem t-roc spójrzmy na granicy, ale wszystkie mniejsze, czyli T-Crossa Rona to ja z nimi się męczy ja to w audycjach też staram się tam znaleźć plusy, ale generał i się zdziwi będzie z uznają, że ten jeszcze jest akceptowalny, a cena nie jest bardzo akceptowalna wszystko drożeje, ale poniżej 100 000 tego samochodu nie kupisz 101 190 i jaki silnik wtedy Manual silnik 110 konny 10 turbo wybrać zdrowie jak no tak no to go to samo, czyli Zobacz, bo to jest SUV segmentu prawda no dużo by tak 420 obawiano ona po prostu BNO oraz była na to, że znam też napompowane bez wiązań to jest tak dba i teraz Zobacz robisz auto segmentu ba, która powinna kosztować proporcjonalnie, czyli 6070 000 tyle tras kosztuje segment ba, ale robi SUV-a i tym samym motorem golf sprzedaje go w cenie golfa a jaki biznes powinien, że biznes na tym polega ten cały co cały biznes SUV-ami kresowe Rami, które po prostu przynoszą zyski firmom prawda niewielkim kosztem, ale jednak natomiast słuchaj no nie powiem, że wiesz no mały jest, ale i lubię nim jeździć my też mieć po mieście trochę pod miastem, więc to jest chyba dlatego samochody dobre środowisko myślę że, chociaż do nie wiem czy do Krakowa pewnie też by do rady już nie i nie taki wzrost zajmę no właśnie nie tak samochodami mały jeździliśmy po Polsce, podsumowując droższy i t-roc po faceliftingu na pewno nie jest gorszy to są drobne zmiany na lepsze bon jest troszeczkę oryginalnie się z wyglądu ma nowocześniejszy znaczył ładniejsze wg mnie wnętrze jest 1 rzecz taka charakterystyczna dla volkswagenów takie dotykowy suwak niem czy zauważyłeś to jest dziwny pomysł, ale w tym gronie też jest każda no dobra, czyli forma ochłody mieliśmy Tiguana Tiguana Allspace dużego SUV-a mieliśmy i rocka po faceliftingu, ale mocnym silnikiem 150 ja bym tu nawet 1 zarostu 10 polecił za 100 000 kłania się pięknie codzienny magazyn motoryzacyjny kolejne jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz 40% taniej. Wybierz pakiet z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA