REKLAMA

Test: Hyundai Tucson oraz Jaguar E-Pace

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-05-12 19:40
Czas trwania:
13:52 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
to dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór proszę państwa dziś 2 samochody SUV jest dość zbliżone rozmiary mają ja lubię ten rozmiar tak powiedziałem raczej bardziej 46470, a to mamy tu samo, czyli coś jak Tiguan, którym mówiliśmy parę dni temu zwykłymi Allspace za chwilę potem będzie reguła i państwa trochę mniejsze to takie raczej jak volvo XC 40 czy np. Lexus RX dobra Hyundai Tucson czwarta generacja, bo samochód Rozwiń » już znany jest od prawie 20 lat czwarta generacja to jest dopiero 2 lata temu ona jest podobna z zewnątrz do hyundaia Santa ma takie chyba bardziej masywne muskularne taka stylizacja jest inny mi się trzeci już podobał tu sam, bo drugi to był ich 35 to była taka dzielnica trzeci już się podoba, ale czwarty powiedzmy najpierw mniej niż trzecia teraz nawet akceptuje za zauważą taki inny grill zupełnie to jest samochód chyba nie pomyli trzeciej drugą lepszą mniejsze to nie zdarzyło się jak Michał nie ma szansy nie ma szans i w środku też jest to jest to co ja nie wiem po prostu do nie mogę się ostatnio musimy nie wiem czy musi może nie musimy, bo obok chwalić tych koreańskich samochodów jeśli chodzi o obsługę szczególnie jeśli chodzi o zużycie paliwa czy prądu i tuszy wszystko potwierdza, bo z zewnątrz może się podobać czy nie to jest kwestia gustu, ale nikt nie powie, że trudno jest obsługiwać ją do autosana czwartej generacji czy jakąś kije SUV-a no po prostu nie jest trudno jest to jest intuicyjne nawet to typ to są dotykowe nawet takie panele przyciski co by nie było to wiesz jak to obsługiwać naprawdę trzeba być wyjątkowo złą wolę, żeby mówić, że te hyundaie są nie do ogarnięcia, a to się podoba czwarta generacja czy trochę takim na zewnątrz bardzo w środku aż no obowiązek, chociaż możliwe, że zmieniłem zdanie wiesz, bo ja będą, że miał zastrzeżenia tego samochodu właśnie tego nowego hyundaia rząd na nieprecyzyjnie jeździł z, że co żeśmy mieli na początku zaraz po premierze była jakaś wersja 16 turbo pewnie ja zabrałem dziś na samochód jakąś trawkę, którą identyczne niemal pokonałem wcześniej hybrydą, a sam fakt i to Santa było wybitne, a teraz w tym w hyundaiu tu sanie brakowało mi precyzji prowadzenia no tak to nazwanej ogólniej wieś to właśnie być ja tego nie pamiętam co znaczy to, jeżeli miał takie wrażenia no okej to znaczy pewnie tak pamięta to tak było ono mnie ten Hyundai już na tych pierwszych jazdach może nie za bardzo się od razu spodobała jeśli chodzi o obsługę przede wszystkim i mieliśmy mocniejsze silniki dobra teraz dorzeczy, jakim w tej chwili mamy silnik, bo dostaliśmy najtańszą wersję uwaga proszę państwa, kiedy mówiliśmy 2 dni temu o volkswagenie t-roc po faceliftingu najtańszy trochę ponad 100 000 najtańszych daj tu SA, który jest dłuższy 30 cm bagażnik 600l kosztuje przynajmniej na razie cennikowe 114 000 i tu uważam, jeżeli ta cena w bo te ceny zmieniają 6 i mam nadzieję, że to aktualna to świetna cena za tej wielkości samochód a jaki silnik 16150 z ręczną skrzynią biegów fakt takie też są oferowane i właśnie ten ten sam, który mieliśmy okazję jeździć ma ręczną skrzynię biegów 1615010 do setki przypomnę jeszcze, że tutaj właścicielkę konkurentem najważniejszym to jest ten głos, bo się najlepiej w Polsce sprzedaje prawda no ale też Kia Kia, która będzie sport prawda, która też bardzo agresywną stylizacją w tym roku, ale teraz dorzeczy dojazdy sporo tym samochodem przejść kilkaset kilometrów dawno jeździłem tak dużo 1 samochodem w różnych warunkach, bo też 1 stronę autostradą z powrotem staram się właśnie jak najmniejsze zużycie paliwa osiągnąć no i udało się to zrobić teoretycznie 6,5 setki tyle miałem po 600km, ale były takie odcinki powiedzmy z Mazur przez Łomżę niech będzie, kiedy naprawdę, jeżdżąc normalnie przepisowo 5 pół rok oraz osobie 5,5 w samochodzie właśnie Milanów aż może wcale taki ciężki jest 1,5 tony to wieś Thomasa też ma wpływ, ale to nie jest opływowy sportowy bolid przecież i uważam, że Koreańczycy poprzez ostatnie też zachwycaliśmy albo chwaliliśmy jak mało zużywają prądu i ich daje tutaj powiem ci, że no dla mnie ten sam rzeczywiście jest samochodem bardzo udany nie pamiętam tych pierwszych złych wrażeń natomiast, gdybyśmy wzięli ten silnik, bo mamy do ofert w ofercie jeszcze hybrydy hybrydą jeździłeś nieraz prawda 230 za nią jest świetna 230 prawda bardzo dobry układ napędowy jest, bo ze skrzynią automatyczną sześciostopniową świetnie współpracuje prawda co konkurencji nie zawsze się plagi też dobrze współpracuje plagi też mam przez 6 stopniu automat mojej mamy te miękkie hybrydy to ich nie pamiętam pewnie mieliśmy kiedyś miękką hybrydę 180 konną, ale domyślam się też lenie źle tam jeśli chodzi o zużycie paliwa nie jest to, podsumowując kolejne spotkanie z hyundaiem stanem najtańszym rozczarowania nie ma, a nawet pozytywne wrażenie, że tak duży samochód, bo to jednak 4,5m może tak mało palić może to będzie zachęta jaka, żeby wziąć do lotu są pod uwagę, a teraz dobra czy samochód tak i to też dla mnie swego rodzaju zaskoczenie, bo ja się trochę tego obawiałem to jest Jaguar E-Pace z hybrydą doładowana gniazdka PHEV Cis plug-in Hybrid, a gminą silnik 15 benzyna łączna moc napędu 310 koni to nie jest tani samochód, bo on kosztuje minimum 235 000 z silnikiem 15160 koni dni taka wersja hybrydowa kosztuje już musiał na koniec cennika przez królować 314 000 minimum a o czym żeśmy jeździli wyglądało dość dobrze wyposażone, czyli pewnie było jeszcze droższe plus Stanek i dodatki, czyli 3 punktowe i tak to jest, a i państw, czyli to jest ten najmniejszy SUV odpowiednik powiedzmy BMW 3 to chyba będzie dobre porównanie jak myślisz nowy tego Lexus Sojusz słabo mają po 440 volvo XC 40 rozmiar owo na pewno audi kurz, ale do ich 1 bardziej no tak naprawdę tak, bo BMW BMW x 1 niebem wraz z 3440 tak złych nieduży samo mały tak spróbuj jeszcze zerknąć, jaka jest różnica w ocenie pomiędzy tym PSM, a państwem, a mającym się to uda tak na ad Hok, bo jak tylko w takim razie powiem, że tego państwa to taki mały ten crossover tak kompaktowy oto mamy już was 5 lat jest tak 2017 to było tak no stówa jest różnica myślę, że to jest trochę tańszy to te samochody są niewiarygodnie wręcz drogie chętnie ten niestety też no natomiast do brzegu te ładne auto na zewnątrz bardzo ładne, a on nie ma w sobie mogą być dowolnej marki też inna sprawa jak zawsze miały w sobie tę odrobinę czegoś innego niż każdy inny samochód na świecie tutaj zakrywać znaczek przykleja znaczek mazdy jest mazda zakrywa znaczek przykleja znaczek jakiejś firmy, której nigdy nie jest okres nigdy nie słyszałeś jest jakaś inna firma, więc to jest, więc z death to jest ładne auto zgrabne auto, ale nie ma sobie tego Mono takie były nijakie trochę, ale brzydkie też nie jest nowy w nocy nie jest, więc opowiem 1 rzecz, jakie mam premierę 5 lat temu ziemian słabego diesla samochód mi się podobał jedyna rzecz taka słaba była, że ten diesel był zdecydowanie 163 konie, ale tutaj to myślę, że nie było tego problemu, bo jeździłem z tym silnikiem chyba i hukiem 2 lata temu i on moc ma, ale powiedzmy w takim razie czy on też do mało, a teraz teraz ze zdumieniem odkrywam, że ten samochód ma silnik trzycylindrowy 15 ta z Belki, jeżeli ci sami zrobili, ale nie ma większego znaczenia dlatego, że to jest silnik z naprawdę wysoką kulturą pracy, a i też zastanawiałem się jak ten samochód będzie jeździł na naładowanych akumulatorach, jaką będzie jak będzie hybryda współpracowała z, a za sobą jak silnik elektryczny ze skrzynią biegów z silnikiem spalinowym swoje to jest płynne to jest eleganckie to jest cichutkie to jest bez wibracji to jest bez zająknięcia, a to było to ani 1 błędu nie popełniło, a 8 obraził biegów 8 wyk, ale to jest dobra to jest dopracowane to jest naprawdę fajna, a i szczerze mówiąc bardzo mnie zaskoczyło, że ten samochód jest taką napoje to z lepszych i jedną z bardziej dopracowanych od strony mechanicznej mechanicznej właśnie hybrydą odbywaną wierni zostali potwierdzam ten ten wątek 2 lata temu też zrobił na mnie dobre wrażenie niestety trochę sporo pamiętam palił nie wiem czy tutaj zwraca uwagę na to zużycie paliwa jak już ci się ten akumulator wyczerpał i to potem już część to się trochę już męczyło 6,5 setki tu nawet nie przypuszczam, że tak dobrze tak taka rakieta, a nie lubi szybko jeździć moim potrafi tak potrafi no ale właśnie oczy czy 3043 ponad 300 000 czy co warto, bo przy można kupić Jaguar I-pace Sojusz bez 200 ponad 200 trochę to drogie samochody jest słabe Sławek, ale jestem tutaj trudno na to pytanie odpowiedzieć czy warto czy nie warto niewątpliwie ma tutaj aż 2× więcej koni niż z tego podstawą tej podstawowej wersji 5 tam 160 koni podaży Barcy zdrowej no, a która kosztuje, więc dopłaca stówa film stówę zobaczyła zasuwa można rzeczy kupić jak długo żyć, ale ja nie żartuję ja, ale ja wiem oczywiście żyli sobie pomyślę, że Ineos Grenadiers cały wielki samochód 3 litrowym silnikiem BMW, a rewelacyjnej obłędne w ogóle wjazd kosztuje 280 000, a to kosztuje 330 z silnikiem 15 no to wieś to jest trochę dziwne, ale z drugiej stronę jestem sobie w stanie absolutnie są jestem sobie w stanie wyobrazić kogoś komu się ten styl za komisją stylizacja tego samochodu zewnętrzna bardzo podoba, dla którego wnętrze jest ładne ja uważam żona jest ładne starannie zrobione jest proste w obsłudze owe start to prawda od Heinza Jaguar od kilku lat jaguary ryżowe są bardzo proste odchudzenie bardzo trochę momentami też udziwnień jak pamiętasz od dolara takie były już tną, ale to jest to czy wiesz tutaj np. też zmiana siły nawiewu on wymaga od siebie pociągnięcia do siebie pokrętła to jest trochę dziwna to nie jest wygodne to nie jest intuicyjne, a i to się w końcu urwie jak kurwa na pewno, bo mam dużo łapy natomiast pomysł to jest trochę dziwny pomysł by tam jeszcze coś zmienia, chociaż wygląda rewelacyjnie natomiast jak wracając jestem sobie w stanie wyobrazić kogoś, kto się tym samochodem przejedzie, a i pomyśli kurczę no ale Super po prostu Super, bo jakość jazdy tym samochodem jest niezwykła ja pewnie tak, ale jedno ja bym nie brał najsłabszej benzyny ani najsłabszego diesla bowiem, że one trochę nie wiem dla mnie ociężały był samochód z takimi słabymi silnikami tu na pewno może benzyna 20200 koni też brać pod uwagę albo diesla 20200 koni, bo to wieś w dieslach są automaty 9, ale słabo, ale testujemy co testujemy zarzewiem no ja pamiętam po prostu, ale dogłębne Włocławku, ale wiesz jeszcze też jak wracając do genezy jeździmy hybrydą ładowano z gniazdka to nie jest samochód, którego ktoś będzie brał brał pod uwagę kontra diesel to jest samochód dla kogoś totalnie świadomego dla kogoś, kto chce by naładować w garażu ma tu, gdzie naładować będzie sobie już na samym prądzie do przedszkola odwoził dzieci albo do pracy po będzie wracał znowu ładował niewykluczone, że tak jak niektórymi wynikami Annę tymi gminami będzie robił miesięcznie 1200 km na samym prądzie 100 km na brązach, ale zwrot co tak też Moody dla mnie ja nie jest wspólnie chcą wciskać, bo po prostu zauważyłem, że 300 koni to też mają hybrydy ładowane z gniazdka Stellantis, ale tam trochę gorzej skrzynię automatyczną 8 stopniowo współpracuje tutaj jest dobrze w dieslach rozum oraz za TV tam można IT na dobra rządzimy, a styczniowe automaty mówiliśmy o głazie pańszczyzna dziś 2 całkiem udane samochody prawdą prawda Sławek Paruszewski Jacek Balkan bardzo przejęć dziękujemy by jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

W maju TOK FM Premium 40% taniej. Podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA