REKLAMA

Jak zyskać zaufanie klienta? "Infolinia w dzisiejszych czasach to za mało" [sponsorowane]

Audioprezentacja
Data emisji:
2022-05-30 04:50
Audycja:
Czas trwania:
19:57 min.
Udostępnij:

- Im więcej kanałów kontaktu, tym lepiej dla klienta i dla firmy - przekonuje Kamil Dymkowski z firmy Daktela, która tworzy oprogramowanie do obsługi klienta. Ekspert wyjaśnia, że w dzisiejszych czasach 80 proc. klientów woli kontakt samodzielny od oczekiwania na połączenie telefoniczne na infolinii. Klient oczekuje dostępu do wielu platform: chce móc zalogować się na stronie, mieć dostęp do maila, czatu lub skorzystać z chatbota. Rozwiń »

Na podcast zaprasza Daktela - platforma contact center pomagająca usprawnić obsługę klienta. Zwiń «

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz z rabatem 40%. Wybierz pakiet Standardowy z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA