REKLAMA

Test: Porsche Panamera

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-06-21 19:40
Czas trwania:
10:47 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
, którą teraz mamy 1 rzecz to pamiętam do dziś wyobraź sobie, że ten 3680 konny trudno było tak bardzo zauważyć różnicę w osiągach może to 200 koni różnicy, ale zużycie w Spalę zarówno na trasie jak w mieście no to średnio około 2l jednak mniej słabszą wersję, a ty co pana erze powie dobra, więc tak pierwsza generacja 1 jak do Jeża się jestem trochę jako a kiedy się właściciel 900 jedenastki teraz znowu, a jakoś tak nie do końca ten samochód pod pasował Rozwiń » uważam, że taki trochę sztuczny twór polegająca na tym, że kraj mamy tutaj jakąś nisza wierzeń zaczęli UMK każdą każda z każdą jakąś może nie jest taka wielka nisza tak czy może inaczej może nie jest jakaś mała nisza, ale jakoś to do SUV-ów przyzwyczaiłem do Panamery dłuższą chwilę musiałem do pierwszej generacji tak faktycznie za bardzo chciał wnętrze się podoba ta druga generacja w i faz zakład w FSB całkiem, a ten niby kombi, czyli to sport Turismo, a też całkiem całkiem na nas zwrócą ku na 1 rzecz uwagę mamy tych samochodów nowych ostatnio całą masę różnych przeróżnych to nie jest tak, że na pierwszy na 0203. rzut oka najnowsza, jakby na to nie patrzeć Panamera wygląda jak samochód sprzed 10 lat sprzed dekady to nie wygląda jak nowość to nie wygląda jak auto, które jest, a na wieś zaprojektowane na dwudziesty na na trzecią dekadę 2001. wieku samochód, który moim zdaniem jest jeszcze w drugiej dekadzie i tak też mocno zgadzam się jeśli chodzi o zwykłą Panamera jak najbardziej to by to mnie cieszy akurat cieszy mnie to zwykła znaczyli wybrano także w 2 natomiast sportu i Mono ja tu jednak wice zdecydowano się z przodu zestarzała Sławku, ale bardzo widzę różnicę prawda między tymi 2 Panamera 2, a w odróżnieniu od od kraje, które kiedyś żeśmy obaj oglądali postanowiliśmy, które Tokajew czy to takie bardziej przykre tylko zwykłe tak to prawda, ale mówi co ma rację, ale można tutaj, ale poczekać, bo czuje jednak ta zmiana od zeszłego roku nie wiem jak ja tutaj widzę, bo porównuje zdjęcia są inne zderzaki reflektory kierownica jest bardziej jak Porsche 911 chyba tak miało być większy ekran dotykowy w środku ja uważam, że tutaj zmiany także facelifting wcale nie był taki taki delikatny, ale co to dla ciebie zarzut z rzeczy to uczy jest zarzutem, że ta Panamera jest taka już już wiekowa jeśli chodzi o stylizację, bo ja mówię takie są słabe jak my w 900 jedenastka przecież jeździliśmy ostatnio nie to, mimo że te samochody są do siebie bardzo podobna to na pierwszy rzut oka widzisz to jest ta najnowsza no jest bardzo muskularne jest to nie widzę z tym taki pas charakterystyczny między tak tak 911 jest zdecydowanie się różni od nowej generacji natomiast, jeżeli popatrzymy sobie na z przodu na tę Panamera HP no okej jak się na tym trochę zna Sławek to będzie wiedzą, że to jest druga generacja po ojcu, ale musisz się bardzo nie mówię jak się będzie na tym trochę znał dobrze wiedzą też druga generacja, ale jeżeli będziesz się na ten bardzo znał to dopiero wtedy zauważyć, że to policzcie to nie jest samochód, a określona, ale co dobre rady na tle nowych BMS, który na tle nowych, a na nowych mercedesów zachwyca, a projektem zewnętrznym, ale zachwyca czym innym ma np. niesamowicie fantastyczne wnętrza, które po prostu pięknie pachnie jest takie mięciutkie jest takim masywne jest takie grube takie mięsiste wszystko jest miasto łącznie z kierownicą wielbią Porsche ostatnio po prostu nie ma Porsche, którego bym nie lubił mamy wakacje to czy pocieszy mam nadzieję, chociaż malutki może się nie zmieści będziemy mieli 718 Cayman święta no osób pewnie na dobre wracając do tej w cen złota Panamery jesteśmy w kabinie obsługa moim zdaniem jest dość prosta to znaczy tam kilku rzeczy brakuje brakuje np. takich większych większości przycisków na kierownicy, żeby zmienić stację radiową albo piosenkę na liścia no to masz tylko rolkę głośniej i to obsługuje się lewą ręką ani prawo jak byłem w oczy bardzo nasza to jest niby oka, bo tak jest japońskich samochodach to faktycznie bardzo wygodne, bo lewą rękę jakąś skrzynię manualną to lewą rękę zawsze trzymasz kierownicy to powinno być pod kciukiem i też poziom, ale pod warunkiem, że to jest oczywiście auto ma, więc teoretycznie mogą być sprawę tak jak w bankach czy w marcu de facto się bardzo dba bardzo dobrze w BMW jest wzorcowo na czym ma zadaszenie jest bardzo dobrze bawiły wzorcowo i wraz z tak brakuje przycisków w lewo chwili jest ich przycisk w prawo jak nasza zaprogramowana stacje radiowe np. 12 z poziomu przycisku na kierownicy jest w stanie przelecieć z czwórki na jedynkę bez przechodzenia po drodze przez piątka dwunastkę i w ten sposób ewidencji jest trochę dziwna, ale tak to, że w każdym Porsche bowiem też kierownictwo 911 za zagranie weź zegary 5 zegarów wśród kierowców nie przeszkadza mi stacyjka z lewej strony mam 2 samochody, których stacyjka jest z nowej stronę tego 911 tam po prostu nam klucze oraz, zwłaszcza nie mam przycisk dla mnie wysoka ręka jest przyzwyczajona Mitsubishi 200 jeszcze przycisk też do odpalania z lewej strony jest właśnie od władzy był kluczyk z lewej, ale za bardzo nie lubię tego wystającego Briggsa, który moim zdaniem jest jakiś taki troszeczkę partner to taka atrapa Kulczyka, która jest zamontowana na stałe w mieście poprawił, ale Sojusz, a mnie z kolei np. trochę przeszkadza ta zmiana trybów jazdy kierownicy taką Bałut malutką gałeczka, który Mané Dino ma, ale to, ale okej mówiłem, że to jest w różnych są, ale czekamy też już czepiał szczegółów czy tak można się czepiać, ale dobra to masła i ja proponuję, żebyśmy chwilę pojeździli w to jest w faktycznie wersja najsłabsi, czyli silnik benzynowy 3l turbo 330 koni do tego oczywiście na pan napęd elektryczny to sześciocylindrowy silnik 136 koni silniki elektryczne, czyli w sumie 8 ligowa ośmio biegowa 2 sprzęt to jest 2 sprzęgów prawda w każdym Porsche to rozbój 2 sprzęgów i tutaj rzeczywiście to jest najsłabsza benzyna 330 koni najsłabsza hybryda nasza miała w sumie elektrycznym silnikiem 460 koni i 4,5 setki to ja zaatakowali za to dziękuję to znaczy powiada są bardzo mocny samochód no jak to Polak, ale słuchaj, a to jest tak że jeździ się tym Super, a co ja dawno nie miałem takiej frajdy Panamera na trasie dla globalnego samochodu by fantastyczne zawieszanie nieziemski układ kierowniczy się z tego bazuje przesiadam się tej pana mer wczoraj do Lexusa SA pierwszego i rozmyślam tam około pół maja przyszłego zamrozić nie radzi Dacii Spring no też nie to współczuję no, a natomiast jest to jest to naprawdę niesamowity kunszt, jeżeli chodzi o jej, jeżeli chodzi o nastawy zawieszenia układu kierowniczego jeździliśmy hybrydą Panamera hybrydą i szarpała nam skrzynia biegów nie miałem pomysł zwracaliśmy uwagę to było takie fajne tutaj w końcu to poprawili natomiast zdarzyły mi się objętym samochodem około 600km zdarzyły mi się 3 pomyłki układu napędowego, czyli ja np. gdy zwalniałem, bo lubię miejsca, a potem przyspieszała w tym czasie zdążył się wyłączyć silnik spalinowy zdążył nas tryb odzyskiwania energii się załączyć nad w momencie, gdy wciskałem pedał gazu gdzieś tam próbowały ten samochód zrobić zbyt wiele rzeczy naraz było gwałtowne, a jeździły nosi kilka razy zdarza, ale wieściami kilkakrotnie sport za dobrze ale by dokończyć to niema niema to zesłanie nie ma to znaczenia to był tryb znaczenie ma to, że to się nie powinno dawać to się w hyundaiu nie zdarza to się Kia nie zdarza porusza się to zdarzało często przed ich tam moim zdaniem teraz się to już praktycznie nie zdarza to w ogóle nie przeszkadza ale, ale nie powinno tak, aby utrzymać wzrost może ja tego akurat nie zauważyłem, ale być może też przejechałem kilkaset kilometrów, ale Niemcy dokładnie tyle co, chociaż bardzo mało ten samochód pali jest też ogromna zaleta dlatego, że to jest mocno szybki samochód, którym się fajnie jednak jeszcze dość dość energicznie i jest niesamowicie skuteczne są samochody, które są szybkie, ale ta prędkość wynika np. tylko z tego, że możesz nim przyspiesza, ale nie ma frajdy z zakrętów na nas z bardziej dynamicznej jazdy oczywiście zgodnie z przepisami, ale jednak bardziej dynamicznej tutaj w kraju jest przeogromna to naprawdę chce jechać i proszę jechać szybciej i jest nieziemsko skuteczny, czyli to, jakby to nie chodzi tylko głupie przyspieszenie na długiej prostej tylko chodzi o to, że ten ten samochód po prostu lubi też zakres wejść trochę szybciej i potrafi i przekłada na niesamowitą radość na euro może za bajka trochę podnieść do góry trochę obniżyć bo gdy standardowo ma między 1314 i pamiętam centymetrów ja myślę, że mniej, więc podniosłem go trochę poza Warszawą potem go obniżyła na autostradzie, ale wiesz za co go pochwalił z kolei na np. za to rząd co prawda na tym chyba wyjdzie na tym silniku elektrycznym teoretycznie przez 40 km jadą szybko wysuszyło, bo jest on się łączą elektrycznie jak szybko przełącza w tryb elektrycznego szybko przerzucam auto hybrydę, ale bardzo ładnie odzyskuje energię czy siak jeździe na autostradzie w sporcie nagle się pojawił zasięg 10km miałem 0 wcześniej, więc za to za to pochwała i no nie wiem jest solidny najlepsza Panamera jeśli chodzi o nowy po faceliftingu mówi najlepsza Panamera, którą jeździłem nieporównanie teraz wszystkich napędów, bo ich jest dużo od do 700 chyba koni prawda może tam mieć albo do już w tej hybrydzie doładowana gniazdka od 330 naj naj tańszej benzynie, ale ten samochód 1 kosztuje uważam, że to wcale nie są złe ceny poniżej 500 000 można go kupić Zobacz też 5m 500 to nie kosztuje 506 000 znalazłem sport Turismo zwykły hatchback kosztuje 506 sił musimy kończy sław ku no musimy kończyć bohaterem było po Porsche Panamera sport Turismo po faceliftingu i samochód w sumie to proszę posłuchać są audycje z Rosji ktoś nie pamięta, ale mnie przynajmniej bardzo podoba nierówno skłaniamy się pięknie jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz z rabatem 40%. Wybierz pakiet Standardowy z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA